Přejít na obsah

AW - Otázky a odpovede - opýtajte sa SilentStalkera


RoboZilina

Recommended Posts

AW - Otázky a odpovede - opýtajte sa SilentStalkera

 

Shnoopx:

      1.       Kedy bude zrušený Reset účtu, aby bolo možné kúpiť perma kamufláž za kredity?

      2.       Dostane T3 Abbot HE granáty namiesto HESH?

Silent:

      1.       Keď budú kompenzácie ukončené a rozdané správne. Uvidíme kedy to bude, ale s Resetom by som už nečakal.

      2.       Pravdepodobne áno. Opýtam sa.

 

ARCAGNELL0:

Nedávno sme ťa videli hrať GO s Black Eagle MBT, mám pár otázok:

      1.       Bol na T8 keď si s ním hral, je to definitívne, alebo pôjde na T9

      2.       Ak bude na T8 tak verím, že by to mohol byť prémiový tank a nie pokračovateľ T-80 rady.

      3.       Ako blízko dokončenia je tento tank?

Silent:

      1.       To čo ste videli bol len zástupca. Mal by byť na T8

      2.       Jeho úloha ešte nebola určená.

      3.       Je hotový tak na 95%, ale ako vravím, to čo ste videli je len náhrada. Vo vývoji je úplne iný tank

 

Coolman:

      1.       Kedy bude dokončené prostredie novej garáže?

Silent:

      1.       Ak si dobre pamätám, tak je ukončené už v 0.22. Stále sa testuje, tak sa to môže ešte zmeniť.

 

Micky5:

      1.       Kedy bude môcť vexlovať nevyužité insignie?

Silent:

      1.       Toto momentálne nie je priorita. Veliteľské insignie sa vám čoskoro ešte môžu hodiť!

 

Pantofľa:

      1.       Ignorujete zabugované vyúčtovanie výsledkov bitiev?

      2.       Bude ďalší event PvP? Ak nie bude nejako podporovať PvP? Keďže GO je štedré v odmenách nikto nechce hrať PvP...

Silent:

      1.       Toto je známy problém.

      2.       Pravdepodobne, uvidíme. Čo sa týka PvP, tak prichádzajúci systém hodností by mohol pritiahnuť nejaký záujem.

 

Bareideru:

      1.       Kamera strely – kde by bolo možné vidieť dopad strely?

      2.       Neuzamykanie vozidiel v bitke. Aspoň čiastočné doručenie odmeny skôr ako sa vozidlo vráti z bitvy?

      3.       Realistické riadenie RU tankov? Otáčanie okolo zabrzdeného pásu.

      4.       Správne vystreľovanie striel? Čiastočné opravené na T-90MS.

Silent:

      1.       Bolo to v pláne, ale myslím, že v blízkej budúcnosti to nebude. Nemá prioritu.

      2.       Toto sa neplánuje pokiaľ viem.

      3.       Možno, ale opäť nemá prioritu.

      4.       Zas možno, ale zas nemá momentálne prioritu. Vývojári sa na to pred časom pozerali. (ale asi nič nevyhútali, neviem – poznámka Robo)

 

Viper87:

      Je už východoeurópska vetva ukončené? Kde je T2-T5?

Silent:

      No, na T2 je OT-65A. A T3-5, dve diery by mali byť zaplnené čoskoro ale tretí si vyžaduje ešte veľa práce.

 

Skončil som tu. V preklade budeme pokračovať tak, aby sme čím skôr Silenta dobehli. Je toho dosť a myslím, že aj zaujímavé info, tak sa máme na čo tešiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zabudol som vám povedať, že Silent začal malým upozornením:

 

Niekoľko dôležitých pravidiel:

 

1. Nemôžem vypustiť žiadne veľké vlastnosti alebo funkcionality z budúcich aktualizácií, lebo by som tým komplikoval prácu ďalších komunitných manažérov a našim ruským kolegom. Vypúšťanie informácií synchronizujeme.

 

2. Nemôžem hovoriť o marketingu a PR, nemôžem teda odpovedať otázky o Steam-e, cenách, zložení balíčkov a podobne.

 

3. Nie som vývojár, to znamená pýtanie sa na detailné technické veci by bolo pravdepodobne zbytočné (môžem sa ale pokúsiť odpovede získať - bez záruky)


A hlavne nebuďte jedovatí.

 

Kloudwolf:

 

1.       Mohol by si prezradiť niečo o kamufláži a nových základných farbách? Je v pláne viac základných farieb alebo vzoriek v blízkej budúcnosti?

2.       Dostaneme naspäť modifikátory pancierovania?

3.       Vrátia sa artynám smoky a svetlice?

 

Silent:

1.       Skutočne si myslím, že nové možnosti prispôsobenia prídu so Skin-ovacím systémom. Ale aj tak sa na to opýtam.

2.       Pokiaľ viem, tak jediné zmeny v pancierovaní bude nový Armor inspektor.

3.       Ani nie. S artynami máme iné plány. Viac prezradím v blízkej budúcnosti.

 

Waidler_keks

1.       Čo bude s  PvE mapami, ktoré chýbajú v rotácie – hlavne Hard mód. Je nejaká šanca, že sa vrátia čoskoro?

 

Silent:

1.       Ktoré mapy chýbajú? Pokiaľ viem, tak v serverových nastaveniach všetky, ktoré majú byť dostupné pre PvE Hard, tak sú povolené.

 

waidler_keks:

Od 0.21 máme 21 PvE máp (tvl fakt toľko? – Robo)  Chýbajú Cavalry, Ghost Hunter, Hydra, Kodiak, Life jacket, Meltdown, Perseus, Quarterback, Rolling Thunder, Sapphire, Scorpio, Spearhead, Tsunami, Umbrella, Wildfire

 

Silent:

Cavalry je PvE Easy, Ghost hunter je Medium, Hydra je med a easy, Kodiak je medium, Lifejacket je zabugovaná a zakázaná, Meltdown je medium, Perseus, quarterback a rolling thunder sú medium, Sapphire je easy, Scorpio je easy a medium, Tsunami by mala normálne ísť na hard, Umbrella a wildfire je easy a medium. Pokiaľ viem, tak takto by to malo byť.

 

Captain_phatt:

Takže vravíš, že všetky tie mapy ktoré bývali aj v Hard móde už v ňom viac neuvidíme?

 

Silent:

Áno, niektoré boli z Hard módu vylúčené.

 

Captain_phatt:

Verím, že boli vylúčené kvôli bug fixingu a že sa raz vrátia.

 

Silent:

Áno, myslím že tak to bude.

 

LexGenerali:

Je to nuda po čase. Nevidím dôvod na ich odstránenie.

 

Silent:

Tipujem, že nie sú vybalancované pre stav po Balance 2.0.

 

Johnny Yuma:

Mám nejaký problém s otváraním druhej a potom ďalších bední. Nejaký pixelhunting aby som ju vôbec otvoril.

 

SIlent:

Čudné. Pozriem sa na to.

 

Maketeee:

Keď vypnete EU server, presuniete naše účty na RU?

 

Silent:

Nevypíname EU  a nie nepresunieme.

 

ThePsychoCat:

S novou merkava kamuflážou, ak už máme merkavu bez tejto kamufláže, bude potom stáť pre mňa menej?

 

Silent:

Ak budeme predávať špeciálne kamufláže – tak by to mohlo byť možné. Je ešte zavčasu povedať. Ak myslíš samostatné vozidlá? Tak potom nie.

 

Alpenvibes:

Môžeš nás trochu navnadiť a povedať viac o novom systéme maskovania?

 

Silent:

Bojím sa, že na to je ešte zavčasu. Nebude to v 0.22, pokiaľ viem.

 

ARCAGNELL0:

Plánujete znovu spustiť nejakú formu denných misií, ktoré by za nejakú odmenu pritiahli hráčov do nižších tierov PvP?

 

Silent:

Opýtam sa na takú možnosť.

 

Lord_Randall:

1.       Koľko línií bude mať dealer, aby sa dal pokladať za kompletného?

2.       Prečo Ghost CV90 nevymenil PL01?

3.       Prečo nieje PL01 u Zang Fenga na T10?

4.       Môžeme očakávať rozšírenie Td/lt/afv ? Na vysokých tieroch je väčšina MBT.

 

Silent:

1.       Šiškin a Sofi sú viacmenej kompletné, ale v skutočnosti to nie je nijako určené.

2.       Lebo CV90 ešte nie je pripravená.

3.       Lebo PLko existovalo skôr ako tretí dealer. Mohli by sme ho prehodiť, ale čo potom hráči, ktorý sa snažia ku nemu dosť po momentálnom strome?

4.       Bude ich viac... dokonca nejaké arty!

 

Arabidbadger:

Scimitar a OT-64 majú možnosť „Battle Harden“. Čo ostatné vozidlá?

 

Silent:

Netuším, posuniem otázku.

 

Mkoo:

1.       Je v pláne kvôli nízkej populácii, nejakým spôsobom koncentrovať hráčov do rovnakých herných módov, aby mali aspoň aký taký zážitok z hry?

2.       Ďalšie plány v herných módoch?

3.       Ako veľmi sa líšia výsledky vozidiel v PvP a GO?

4.       Budú mať hodnotené bitvy samostatnú čakačku, alebo budú nejakým spôsobom spojené s PvP?

5.       Kedy budete hru považovať za dosť dobrú aby mohla dosť reklamu? Hráčov je málo už aj na získavanie odozvy od hráčov.

 

Silent:

1.       Rôzne akcia zamerané na koncentrovanie hráčov, ako napríklad príbehová kampaň v tom fungovali dosť dobre a v tom budeme pokračovať. Čo sa týka nejakého tvrdého obmedzovania, to neplánujeme.

2.       V PvE budú zmeny, ale to prezradíme v samostatnom článku.

3.       Porovnanie štatistík je dobrá otázka. Pozriem sa na to.

4.       Teoreticky by mali mať hodnotené bitvy samostatnú frontu. Aspoň tak je to teraz, po prvotnom testovaní sa to môže zmeniť.

5.       Už hru prezentujeme (aj keď tu záleží čo si predstavuješ pod týmto slovom) a plánujeme pozvať starých hráčov naspäť vyskúšať 0.21, ktoré je dostatočne dobré. (súhlasím s nízkym stavom hráčov)

 

Ortinoth1422:

Otázka na prehľadné zobrazovanie štatistík na RU: pochybujem že EU/NA dostane rovnaké.

 

Silent:

Obávam sa, že zatiaľ nedostane.

 

 

Skončil som TU . V preklade budeme pokračovať tak, aby sme čím skôr Silenta dobehli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TheCarthaginian:

1.       Môžeš nám povedať aké vozidlá okrem T9-T10 Type99 a ZBL-08 prídu v 0.22?

2.       Ktorý dealer dostane Francúzsku a Izraelskú lajnu?

3.       Je možné zmeniť vybavenie nepriateľských vozidiel v PvE? Zdá sa že MBT/LT strieľajú hlavne rakety.

4.       Tvoje metódy ako pritiahnuť starých hráčov naspäť zdá sa nefungujú, keďže  mnohí sa rozhodli, že hra sa ubrala smerom, ktorý nechcú podporovať a nevracajú sa nech už prosíš akokoľvek? Bude tu nejaká forma skutočnej stimulácie, aby hráči vyskúšali hru na nejakú určitý čas a potom napríklad dostali vozidlo, alebo boostery? Ľudia sa zvyknú len pozrieť čo je nové a vidia že ich problém nie je vyriešený, tak zas odídu.

5.       Chystáte sa urobiť niečo so zaťažením v garáži? Moja GPU je vyťažená viac v garáži ako v zápasoch!

 

Silent:

1.       https://aw.my.com/us/news/general/development-chinese-vehicles-new-map

2.       Ešte sa nerozhodlo, ale ja by som povedal, že nový dealer.

3.       Otázku posuniem ďalej.

4.       Nepamätám si žiadne prosenie :-) ale hráči, ktorí zakladajú svoje hranie či nehranie na opravách jednotlivých problémov je ťažké uspokojiť , keďže niektoré „problémy“ sú v skutočnosti súčasťou hernej mechaniky. Napríklad boti sa musia niekde objavovať.

5.       Prepni na Zjednodušenú garáž, nezaťažuje GPU a dobre vyzerá IMHO. Ale hej, pracujeme na tom.

 

KiwiTT:

Pokračujte prosím v uisťovaní nás, že sa nechystáte spojiť EU a NA, lebo to by bol koniec pre nás z ázie/oceánie.

 

Silent:

Momentálne neplánujeme vypnúť NA.

 

Azarith:

1.       Je už Základňa preč na vždy? Neplánujete niečo podobné v budúcnosti?

2.       Čo sa stalo so zraňovaním posádky? Málokedy mám „žltého“ člena posádky.

3.       Mená poručíkov/lieutenant vozidiel? Vrátia sa?

4.       Môžeš nám povedať koľko asi bude ešte aktualizácií kým budete hru pokladať za hotovú na vydanie?

5.       Čo je najvážnejšia vec, ktorá zdržuje vývoj hry teraz? Je to balancovanie? Alebo niečo iné zo zonamu?

6.       Existujú nejaké vozidlá, ktoré určite neprídu nikdy do hry? TOS-1 alebo M163?

7.       Okrem nového obsahu, čo bude najväčšia zmena hry v budúcnosti?

8.       A čo určite neočakávať v blízkej dobe?

9.       A nakoniec, ako sa ti darí?

 

Silent:

1.       Základňa nie je momentálne priorita.

2.       Nadobromŕtvy členovia posádky sa zdajú byť bug, pracujeme na tom.

3.       Nemyslím si.

4.       Dobrý pokus. Nemôžem povedať.

5.       Vývoj nič nezdržuje, ale normálne postupuje. Neviem čo presne tým myslíš.

6.       Nikdy nehovor nikdy, ale hrateľné raketové systémy, vozidlá druhej svetovej vojny alebo úplne vymyslené veci (leman russ, AT-AT...) sú nepravdepodobné.

7.       Ťažko povedať, lebo aj malý ladenie balancu môže zmeniť pocit z hry. Každopádne nečakajte, že hra sa nečakane nejako kompletne zmení.

8.       Mimozemšťania, hrateľné lietadlá, námorné bitvy... ale no ták :-)

9.       Som chorý už od nedele a takmer dom dostal kopačky – proste paráda...

 

Eisenherz:

1.       Budú nejaké originálne, veľké GO mapy a nie prerobené PvP mapy? A ak áno odstránite roughneck, narrowns a ghostfield z GO?

2.       Ako sa existujúci svet AW (black company, PvE misie, nepriateľské frakcie) spojí so svetom Kampane? Budú existovať paralelne, alebo sa spoja? Ak by nový svet nahradil starý, budú prerobené aj PvE misie a nahradené novými?

3.       Uvidíme v hre viachlavňové guľomety?

4.       A čo HMMWV?

5.       Môžem napísať knihu zo sveta príbehov AW?

6.       Môžem pracovať pre my.com?

Pár osobných otázok:

1.       Ak ukončíte príbehovú kampaň (storyline) a bude s tým spokojný, zvažoval by si publikovanie knihy?

2.       Aký je tvoj obľúbený tank v hre a v skutočnosti?

3.       Máš radšej psy alebo mačky?

 

Silent:

1.       Povedal by som, že bude viac spoločných máp pre obidva módy, aj keď máme nejaké veci vo vývoji, ktoré sú špeciálne pre GO. Priorita je mať hlavne dostatok máp.

2.       Nechaj sa prekvapiť. Nebudem spoilovať.

3.       Nikdy nehovor nikdy, ale momentálne sa nič také neplánuje.

4.       detto

5.       Nič  ti nebráni :cheerleader:

6.       Nech sa páči : https://press.my.com/careers/

 

1.       O tom pochybujem.

2.       V hre BMP-1, Terminator – v skutočnom živote asi T-55

3.       Mačky

 

Knausis:

Kedy bude v hre správny formát dátumov?

 

Silent:

Originálny čas v hre má americký formát. Môžeme sa na to pozrieť, ale vieš si predstaviť, že to nemá prioritu.

Knausis:

Na fórum by sa tom malo dať ľahko pridať. Čo sa týka hry, tak ak to máte na zozname, tak OK.

Silent:

Fórum je tiež vec originálneho vytvorenia. Verím, že v aktualizovanej verzii už nebudeme mať ani spam.

 

Skončil som TU. V preklade budeme pokračovať, až do úplného vyčerpania.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lord_xenon:

Je tam nejaký systém výberu cieľov? Lebo ja som väčšinou prvý cieľ lebo: 1. som prvý spotnutý 2. som prvý, ktorý urobí poškodenie 3 .som v papierovom tanku.

 

Silent:

Takže ty by si chcel aby boti strieľali najskôr do najmenej opancierovaného vozidla? Aj keĎ to má logiku, tak by to viedlo ku veľmi zlému zážitku (jeden z tých kedy inteligentné AI bude nezábavným oponentom). V skutočnosti tu máme systém založený na poškodení, ale boti idú väčšinou po MBT, aby práve predišli podobným situáciám.

 

ARCANGELL0:

Aha takže preto sa zameriavajú na mňa vždy keď  ja sedím v cent 120 o oni majú pred sebou naše MBT. (irónia)

 

Silent:

Tajomné sú cesty spotting mechanizmu.

 

Lord_xenon:

1.       „Is it possible to get only EP 1 OR 2 done in EP3 instead of needing to accomplish whole EP 3(likely) to get EP1+2 done? Mean you have goal A, which give you EP 3 finished status and then you have goal B for EP 3 + EP 1 finished status and then you have goal C for EP 3 + EP 2 finished status? Or will it only be goal a + goal b + .... = EP 3 + EP 2 + EP 1? Meaning all goals need to be done despite someone already have EP 1 or EP 2 finished status?“  Odmietam prekladať. Niečo o tom, že či bude nutné dokončiť všetky Epizódy kampane. Čiže či bude nejaká kombinácia odmien, pre rôzny stupeň splnenia úloha. Napríklad jedna odmena za splnenie prvej epizódy a tretej epizódy bez splnenia druhej a tak podobne.

2.       Čo v PvE znamená krehké/nadradené (fragile/superior)?

3.       Povedz aké vozidlá budeme potrebovať pre tretiu epizodu?

 

Silent:

1.       Áno, taký je plán, alebu bude to super ťažké.

2.       Škálovanie podľa HP, pokiaľ viem.

3.       Nie (smajlík)

 

Kloudwolf:

Komentuje triedenie nepriateľov v PVE. : Fragile dávajú menej dmg. Okolo 50%.

 

Silent:

Áno, ale aj triedenie podľa panciera. Avšak matne si spomínam že to bolo odstránené pri Balance 2.0.

 

Arcagnello:

Kedy príde tretia epizóda?

 

Silent:

Druhá polovica Septembra.

 

KiwiTT:

Môžeme očakávať že všetky PVE mapy budú dostupné pre všetky typy obtiažnosti?

 

Silent:

Možno nie všetky ale viaceré ako teraz.

 

Skončil som TU.  A v tejto chvíli náš preklad dobehol anglickú diskusiu :cheerleader:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Carthaginian:

1.       Je nejaká šanca že uvidíme v hre Type 89 TD?

2.       ...

3.       ...

4.       Objavovanie sa botov  sa zdá horšie. Čo sa stalo z limitom 50m? Ale keďže sa zlepšil dohľad, a všeobecne vieme, kde sa postaviť, tak sa nemôžem sťažovať.

5.       Zjednodušená garáž je vylepšená len málo – je stále proste zlá. Mám 2x RX 480.

 

Silent:

1.       Keďže máme niekoľko vozidiel s podobným názvom v Číne, tak neviem ktoré Type 89 TD myslíš? PTZ-89 príde podľa plánu v 0.22.

2.       Bez odpovede.

3.       Bez odpovede.

4.       Mne to príde ako dve strany jednej mince.

5.       Neviem čo to máš za PC, ale môj slabší stroj (780Ti) v zjednodušenej garáži nemá žiadny problém. Čudné.

 

Maugan Xe:

1.       Opravili ste M1A1 AIM do stavu 0.19, ale nechali ste ho aj na rovnakom mieste, proste  kópia T7 M1A1 s lepším dohľadom. Kedy z neho urobíte poriadne T8? 25m zlepšený dohľad nie je dostatočné vylepšenie.

2.       Kedy opravíte M60-2000 a Chall. Falcon? Najskôr prišiel o pohyblivosť z 0.18 čo bola jeho hlavná vlastnosť, ktorá ho robila hrateľným. Neskôr ste ich urobili super pomalými, nepancierovanými ako hrozná kombinácia. Niečo ako Chieftain na vyššom tiery. Chápete, že ľudia si ich kúpili aby s nimi hrali?

3.       Nerfli ste T-64AV Hunter a urobili z neho horší tank ako T-64A a ešte ste aj zmenili jeho MM aby mal váhu plne vylepšeného vozidla. Čo je dôvod tejto zmeny?

4.       Prečo ruské rakety dostávajú z času na čas vylepšenie rýchlosti a západné rakety spomalenie?

 

Silent:

1.       Pozri článok o MBT, ktorý sme nedávno vydali. Zmeny sú tam. Čo sa týka konkrétnych vylepšení pre AIM – nie som si istý.

2.       Aktualizácia 0.21 priniesla zmeny prémiových vozidiel, pozeral si to potom? Inak príliš podrobná otázka. Nemôžem odpovedať.

3.       Zas príliš veľa detailov. Nemôžem odpovedať.

4.       Nič podobné som si nevšimol a neverím, že je to úmyselné, možno bug? Daj mi nejaký príklad a môžem to posunúť vývojárom.

 

Azarith:

Prídu nejaké veľké zmeny do PvE? Napríklad prerobenie hlasových komentárov, aby ladili s novým príbehom?

Bude niekedy opravený popis 2AX? Stále je tam napísané, že používa 140?

Toto je najlepšie vlákno za dlhý čas. Ľutujem SS, pravdepodobne behá  naokolo a všetkých sa vypytuje :-/

 

Silent:

Ale nie, mám prístup k dokumentácii, takže to môžem čeknúť sám a nemusím nikoho otravovať. Väčšinou. Čo sa týka popisiek – tie sú zle všetkými možnými spôsobmi (viaže sa ku tomu vtipná story, možno jedného dňa... TLDR – poradcovia navrhovali niekoľko opráv, ale OE ich odmietli), je to ale niečo na čo sa budeme musieť pozrieť.

 

Arcagnell0:

Máte nejaké plány na úpravy Draco do skutočne hrateľného stavu? Pamätám si tvoj článok (SS), kde vidieť jeho katastrofálny WR. Sám som urobil detailný článok o možných vylepšeniach. Čítal si to? https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?108617-B1-Draco-having-the-12-shot-clip-back-in-0-20-won-t-save-it-from-still-being-useless

 

Silent:

Posuniem to ďalej, ale 0.22 bude obsahovať toľko zmien, že je ťažké predpovedať vplyv na konkrétne vozidlo. Ale povedal by som, že to bude buff.

TankSniper43:

1.       Máte plány na vylepšenie guľometov, alebo pridanie možnosti vybrať si na vozidlo len samostatný guľomet?

2.       Teraz keď vývojári hovoria, že guľomety budú zas sranda, vráti sa milovaný AMX-10P?

3.       Bude nerf T-15 rakiet na interval 2sekundy namiesto 1s?

4.       Bude mať lajna Termoš/ramka/t15 lineárne zlepšovanie nabíjania rakieť? T8 4s – Termoš 2 3s – T-15 2 sekundy?

5.       Bude mať odmena za kampaň Abrams Term. dva samostatné šesť raketové balíky, a bude môcť medzi nimi prebíjať alebo dostane jeden veľký 12 raketový?

6.       Budú ďalšie lepšie možnosti v testovacom polygóne? Napríklad rôznymi retrofitmi vybavené vozidlá ako testovacie ciele?

7.       Ako si už povedal, niektoré PvE misie sú obmedzené na easy/medium, prečo sa takto rozhodlo? Budú aj nejaké veľké mapy ako GO s meniacimi sa úlohami v PvE?

8.       Aké retrofity môžeme očakávať? Budú aj nejaké fajné retrofity pre guľomety?

9.       Budú nesprávne modely tankov ako T-80E opravené, aby gumová ochrana zakrývala aj prstenec pod vežou?

10.   Budú rakety na tankoch ako T-15 opravené tak aby lietali z tubusov a nie z guľometu?

11.   Dostane T-14 „LT“ nerf aby to už nebol najrýchlejší tank na T10?

12.   Kedy bude spustený „raketový šum“? Ako blízko je dokončenia?

13.   Je v pláne vylepšiť správanie botov v PvE?

 

Silent:

Oh bože...

1.       Pravdepodobne, bez záruky. Rosomak s PELE je úspech (nie pre slabších hráčov, ale v dobrých rukách je to paráda)

2.       Netuším. Dám do otázok pre vývojárov.

3.       Príliš detailná otázka, neviem, ale 0.22 PTS by to mal zodpovedať.

4.       tiež.

5.       tiež tak.

6.       Pokiaľ viem, tak to sa neplánuje.

7.       S PvE máme iné plány.

8.       Možno, ale bez záruky. V pláne je prepracovanie retrofitov komplet. Ohlásime to v blízkom čase.

9.       Áno, na modely tankov t sa pozrieme a začneme od tých, ktoré sú najviac zlé. T-72B má napríklad vežu T-72A

10.   Posuniem ďalej, ale to nevyzerá ako kritická chyba.

11.   MBT zmeny pohyblivosti sú súčasťou 0.22. Max rýchlosť už nebude tak dôležitá.

12.   „raketový šum“ je už v hre teraz.

13.   Nie v blízkej budúcnosti. Nie je to problém ako taký. Boti nemajú nahradiť hráčov, sú niečo ako „mobs“ vo Warcrafte.

 

Viper87:

Kedy budeme mať viac T2 prémiových tankov?

 

Silent:

Žiadny presný plán, sorry.

 

Qbicle:

1.       Bude sa upravovať APS aktivačná vzdialenosť? Je to príliš ďaleko na to aby sa APS aktivovalo, lebo sa bojuje na malú vzdialenosť. Možno samostatný set pre PvE?

2.       Budú sa ceny nejako meniť? APS sa zdá byť príliš drahé pre inštaláciu.

 

Silent:

1.       Tieto veci sa balancujú primárne pre PvP a neplánuje sa to nejako deliť. Avšak, budeme upravovať PvE ako celok.

2.       Už sa menili v 0.21.

 

Noobdown:

1.       Aký je rozdiel medzi botom „officer“ a „Liutenent“?

2.       Hodnotené bitvy sú niečo pre dobrých hráčov na vysokej úrovni. Ako to chcete zvládnuť? Momentálne máme eventy typu „top100“, len hrajhrajhraj a dosiahni vrchol. Nemá to nič spoločné so skilom alebo kvalitou.

3.       Ako ovládate preklad hry? V angličtine vložky pridá 250hp v nemčine uberá 250hp. Hráči dôverujú tomu čo čítajú. Opäť je to otázka kvality.

 

Silent:

1.       Myslím že sú rovnaké, ale rôzny preklad. Nedokážem overiť.

2.       Skutočne nerozumiem čo chceš povedať.

3.       Nooooo preklady. Prosím ťa reportuj bug niekde na fórum a pošli mi správu ak niečo podobné nájdeš.

 

Kloudwolf:

Keďže OE vývojári tvrdili, že pridanie Draco do hry bol omyl a pohrávali sa z myšlienkou jeho odstránenia, sú zariadenia zem-vzduch ako Otomatic nepravdepodobné v AW?

 

Silent:

Dobrá otázka. Pridanie do hry vozidiel s pridanými guľometmi ako Gepard alebo Shilka je nepravdepodobné. Na druhej strane niektoré protiletecké vozidlá sa dajú používať ako TD alebo AFV. Nemôžem teda tvrdiť, že sa to nestane, ale v blízkej budúcnosti určite nie.

 

Doctor_Plama:

SS, zjavne nemôžeš prezradiť detaily o PvE momentálne, ale mohol by si aspoň potvrdiť či sa po rebalanci PvE bude stále dať skúmať vozidlá v PvE a zarábať kredity?

 

Silent:

Neviem o žiadnych zmenách v tomto princípe, takže áno.

 

Skončil som tu.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...