Přejít na obsah

AW - Ve vývoji: Aktualizace 0.22 - další změny detekčního systému


Ashadak

Recommended Posts

Ve vývoji: Aktualizace 0.22 - další změny detekčního systému

Velitelé!

 

V našem nedávném článku jsme vám ukázali, jak funguje upravený systém detekce vozidel v rámci aktualizace 0.21. Dnes si řekneme o změnách, které pro vás máme připraveny do aktualizace 0.22, stejně jako jejich dopad na hru.

 

Poznámka:

  • Pro pochopení tohoto článku je důležité si přečíst ten předchozí, naleznete ho zde.
  • Detekční systém je možná tím nejsložitějším a nejcitlivějším systémem hry, proto i malé změny mít mohou mít velký dopad na celkový herní zážitek

 

Jako první, odstraníme limit sledování objektů. V aktualizacích 0.20 a 0.21 zmizí vyhodnocovací paprsky po střetu s 10 překážkami (předměty jako jsou keře a stromy) a už nevyhodnocují další překážky. To znamená, že pokud takový paprsek prošel například 10 keřů a pak se rozběhl do následujícího, tak už systém další nebere v úvahu - v důsledku toho tento "jedenáctý" keř neposkytuje žádný další bonus v maskování.

 

screenshot2289_0.jpg

 

Původně byla tato mechanika implementována kvůli vozidlům vyšší třídy, aby se zajistilo, že vozidla bude možno objevit i v silně zalesněných oblastech, ale po několika změnách v rámci balancování 2.0 a přechodu na bodový systém, došlo k tomu, že si staré mechaniky nerozuměly s těmi novými a to vyústilo, v nejhorších případech, k nepředvídatelnosti detekčního systému.

 

Důvodem je i to, že se v jisté situaci bodový systém neřídí tak, jak by se od něj očekávalo, protože pokud je mezi pozorovatelem a jeho cílem, deset nebo více objektů za kterými se vozidlo ukrývá, ten "jedenáctý" nebo další už neposkytuje žádné přirozené maskování. Detekční paprsek jej prostě ignoruje, kvůli svému omezení na deset objektů. V některých případech se tak hráči, ukrývající se za křovím ocitli na nesprávném místě a v důsledku toho byli zpozorováni, i když se domnívali, že jejich přirozené prostředí jim maskování poskytne Je však třeba poznamenat, že tyto případy jsou statisticky poměrně vzácné.

 

Za druhé, změníme způsob, jakým překážky (a hodnoty maskování, které hráči poskytují) vzájemně reagují na střelbu v jejich okolí. Od aktualizace 0.21 všechny překážky do vzdálenosti 15 metrů od hráče, který vystřelí, ztrácejí po dobu 5 sekund 66 procent svého přirozeného maskovacího bonusu. V aktualizaci 0.22 přijde pouze překážka(např keř) s nejvyšším maskovacím bonusem o svoje přirozené maskovací schopnosti stejným způsobem. To výrazně zvýší význam využívání tvrdších překážek ve svůj prospěch.

 

Za třetí, trochu zvýšíme maximální přirozený bonus maskování. V aktualizaci 0.21 může součtem více bonusových hodnot pro přirozené objekty (více křovin, které se nacházejí mezi pozorovatelem a cílovým objektem) dosáhnout až na celkovou hodnotu 0,45 (45%). V aktualizaci 0.22 tento limit zvýšíme na 50 procent.

 

A v neposlední řadě snížíme počet kontrolních bodů na vozidlech o jeden - odstraníme ten na konci hlavně. Tato změna sníží nepatrné případy, kdy vozidla, která jsou jinak skryta za křovinami, jsou detekována díky tomu, že jim hlaveň prochází skrz křoví.

 

Provádění všech změn okolo chování přirozených překážek a jejich vlivu na detekci vyžaduje velice pečlivou práci. Nechceme to přehnat, aby pak překážky neumožňovaly záměnu i s opravdu těžkým i vozidly za ta lehká průzkumná, ale současně chceme, aby toto chování bylo záležitostí které má smysl a význam.

 

Celkově jsou tyto změny zaměřeny na to, aby hra s překážkami a vlivem na maskování byla pro hráče mnohem jednodušší a snadno pochopitelná. Naše současné testy ukázaly značný pokles nesprávného chování prostředí na maskování.

 

Samozřejmě, že to není konec všem změnám. Budeme pečlivě studovat vaše reakce na změny v tomto systém po aktualizaci 0.22 a provedeme další kroky ke zlepšení celkového herního zážitku.

 

Uvidíme se na bojišti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...