Přejít na obsah

AW - Otázky a odpovědi: Terror_5FDP vs. CptFancyPants


Ashadak

Recommended Posts

Níže najdete souhrn třetí relace otázek a odpovědí, která proběhla mezi youtuberem Terrorem_5FDP (který se postaral i o přepis) a komunitním manažerem CptFancyPants.

 

 

Otázky a odpovědi.

 

Kolik budou stát čínské prémiové tanky PTZ-89 a ZBD-83 v aktualizaci 0.22 zlaťáků?

 

Zatím nebyl stanoven ani přesný datum jestli budou k dispozici před nebo po aktualizaci 0.22, protože se jedná o vozidla, která jsou určena výhradně pro čínský server. Ceny také nebyly dosud stanoveny, ale zdá se, že budou mít hodnotu vozidel na odpovídající úrovni.

 

Postupová vozidla(PLZ-89, ZBL-08, PLZ-05, Type 99A, Type 99A2) – jak si povedou proti ostatním strojům na stejné úrovni? Co od nich můžeme čekat?

 

Budou vyváženy v rámci svých úrovní a tříd. Nebudou opravdu super rychlé, ale zase budou mít slušné pancéřování, obratnost, a palebnou sílu zaměřenou na DPM (poškození za minutu) než na alfa poškození.

 

Dočkáme se televizních reklam jako jsou nyní k vidění v Číně i na EU/NA? Pokud ne, co se bude dít pro propagaci hry na EU/NA a jaký máte plán pro navýšení populace na obou serverech?

 

Je nepravděpodobné, že zde uvidíme televizní reklamu pro EU / NA, i přestože vypadají super cool atd. Z hlediska účinnosti a poměru nákladů nejsou tak efektivní. Jsou velmi drahé a do hry nakonec nepřitáhnou tolik nových hráčů.

 

Můžete nám vysvětlit co je to lehká propagace, pro ty co pojmu nerozumí?

 

Je to v podstatě reklama založená pouze na internetu, jako prostřednictvím Facebooku, YouTube, bannerových reklamách a podobně. Stím se setkává, na internetu a webových stránkách, každý.

 

Dočkáme se vůbec někdy návratu základny a v jaké podobě? Napadá mě že by to mohlo být provedeno ve formě interaktivního prostředí, kde by se hráč po základně pohyboval, třeba v závislosti na jednotlivých úrovních vozidel a mohl by si je tak efektně prohlížet.

 

Interaktivní základna zní jako velmi cool nápad, ale realita je taková, že by to vývojářům trvalo spoustu času a ti se právě teď soustředí na základní mechaniky, vyvažují, opravují chyby a připravují nová vozidla.

 

Takže, kdyby se něco podobného plánovalo, nebylo by to v tuhle chvíli (určitě ne tento rok) možné.

 

Je v plánu nějaký MM na základě schopností hráčů pro GLOPS, pokud tedy zůstane populární i po ukončení příběhové kampaně?

 

Pro globální operace určitě ne. Hodně nadějí vkládáme do režimu hodnocených bitev, který by měl být k dispozici v docela blízké budoucnosti.

 

Příběhové epizody a další akce, které zahrnují žebříček Top 100, mohou být vyrobeny do dvou týdnů a nemusí tak nutit hráče hrát jen po dobu současných eventů a pak hru opustit. Není možné podobné akce dělat v kratším časovém horizontu?

 

Jasně, je to možné a myslím, že je to dobrý nápad. Shromažďujeme další zpětnou vazbu od hráčů a hledáme způsoby, jak zlepšit obsah každé epizody. Nyní se soustředíme na epizodu 3.

 

Artyna – dostane i klasický střelecký režim, jakým disponuje v reálném životě? Bylo by super mít možnost si přepínat mezi přímým a nepřímým střeleckým režimem.

 

Ne, tohle neplánujeme.

 

Aktualizace 0.23/0.24 tento rok?

 

Možná to stihneme ještě letos, ale zaručit to nemohu. Tento rok chceme vypustit ještě dvě velké aktualizace a jedna z nich bude opravdu velká, mnohem větší než 0,19 s B2.0.

 

Co bojové uživatelské rozhraní? Dočkáme se nějaké možnosti rozsáhlejších úprav a přizpůsobení?

 

Jasně, jakmile dokončíme rozhraní v garáži, vrhneme se na rozhraní v bitvě. Chceme přidat možnosti pro změnu takových věcí, jako jsou barvy, zaměřovací kruhy atd. Chceme dát hráči co nejvíce možností úprav, protože hra neumožnuje aplikaci po domácku vyrobených modifikací.

 

(Poznámka od CptFancyPants: Jen pro objasnění, budou existovat určité externí zdroje nebo použité mody, které budou povolené, vše se však bude dělat v rámci hry)

 

Co se stalo s Lords of War?

 

K tomuhle řežimu nemám žádné nové informace. K dipozici však bude jiný režim a to velmi brzy.

 

Bude ve hře mnohem víc Retrofitů?

 

Myslím, že bychom mohli mít další typy, ale zatím nevím o žádném plánu na jejich zavedení.

 

Bude ve hře někdy možnost porovnat jednotlivá vozidla?

 

Dobrý nápad, momentálně o ničem takovém nevím. Zveřejněte své nápady na fórech a dejte nám vědět, co byste rádi ve hře viděli.

 

Za NA server, jsou zde nějaké plány jak si hráče udržet a přilákat nové? Zdá se, že většina je zaseklá jen v PVE?

 

Pořád se snažíme hru zlepšovat a každá aktualizace je toho příkladem, přidali jsme nové tanky a mapu(0.21) a v následující aktualizaci přijdou další novinky.

 

Spam PTŘS – mohlo by to být lépe vybalancované nebo snížené? Nebo aspoň zrušit možnost střelby raketami u bitevních a lehkých tanků, speciálně v PvE?

 

Vždy jsme sledovali zpětnou vazbu, zejména po jednotlivých aktualizacích, abychom zjistili, co je třeba upravit a změnit. Existuje mnoho způsobů, jak můžeme změnu prosadit. Třeba aby MBT v PvE nepoužíval PTŘS nebo upravovat míru rozhodování kdy PTŘS použije.

 

Bude v AW nějaká forma goldové munice?

 

Ne.

 

Artyna v obléhacím režimu dosahuje lepší přesnosti, ale nestřílí po vyšší balistické křivce?

 

Střelba po vyšší balistické křivce je spíš předností samohybných minometů, nikoliv současné třídy dělostřelectva, kterou máme ve hře.

 

Je v plánu zavedení nějaké specializované munice pro dělostřelectvo?

 

Určitě chceme do hry vrátit podpůrnou munici, ale pokud jde o specializované projektily, jako jsou satelitem naváděné granáty, tak o těch neuvažujeme. Ano, nějaké testy proběhly. Výsledkem bylo velmi OP dělostřelectvo.

 

Chystáte více druhů barev a kamufláží pro vozidla?

 

Určitě plánuje přidávat další barvy a speciální kamufláže.

 

Jaké nové linie plánujete na rok 2018?

 

To nemohu prozradit, je to překvapení.

 

Je nějaké info o epizodě 3 a kdy dorazí?

 

Začátek je naplánován v druhé polovině září.

 

Se změnami ekonomiky viditelně klesly příjmy. Hráči, kteří hrají neprémiová vozidla, tak často nevydělají skoro nic, co podniknete pro nápravu?

 

Data stále vyhodnocujeme, ale z toho, co jsme zatím viděli, jsme nepostřehli výrazný pokles příjmů pro hráče. Stále to řešíme a uvidíme, zda je třeba něco upravit nebo změnit.

 

Dočkáme se někdy regulérního obchodu s prémiovými předměty?

 

Prozatím ne, zůstaneme u stávajícího provedení.

 

Bude možnost získat velitelé, kamufláže, prémiové stroje z bedínek?

 

Pokud vím, tak se z původního záměru neustoupilo, ale nemám žádné detaily, abych byl schopný říct, kdy to přijde nebo něco na ten způsob.

 

Budou do hry přidány další unikátní nátěry, jaké ve hře už máme?

 

Jo, jak jsme si již řekli dříve, přidáme další barvy, kamufláže a plánujeme přepracovat celý systém úpravy vzhledu vozidel.

 

Dočkají se i další vozidla s automatickými kanóny buffu jako nová polská vozidla?

 

Ano, změny, které vidíte u polských vozidel čekají všechna vozidla.

 

Uvidíme ve hře nějaká ženijní vozidla nebo vozidla jako humvee atd?

 

Neřeknu ne, protože všechno je možné, ale žádné aktuální plány neexistují.

 

Uvidíme ve hře vozidla typu MLRS a jiné raketové dělostřelectvo?

 

Pokud vím, v současné době je neplánujeme, ale jak jsme si již řekli dříve, pokud existuje nějaká atraktivní technika je možné, že se do hry časem dostane.

 

Přibude do hry více vlajek?

 

Určitě, ale nebude to brzy.

 

Kdy plánujete propagovat hru v EU/NA regionech?

 

Již nyní hru propagujeme prostřednictvím Facebooku, YouTube atd. Chceme se také víc zaměřit na internet, jako nástroj pro propagaci hry. Nemáme v plánu dělat televizní reklamy hlavně kvůli tomu, kolik to stojí a výsledek většinou nebývá nějaký závratný.

 

Budou vozidla AFV rebalancována a vrácena do své původní role průzkumníků nebo bude schopnost průzkumu zlepšena?

 

Rovnováha a role vozidla je něco, na co se vždy dívalo a upravovalo. Myslím, že každý má své vlastní představy o tom, jak která třída má vypadat, takže se musíme podívat na to, co dává smysl a je nejlepší pro hru.

 

Přidáte někdy možnost dát normální kamufláž i na reskinované stroje se speciální kamufláží?

 

Ne, protože unikatní kamufláž je důvodem proč se prodávají a odlišují se.

 

Plánujete nějakou formu „end game“ činnosti? Něco jako Lords of War? Mohlo by to hráče u hry udržet stejně jako příběhové kampaně.

 

Jasně, přesně proto jsme se pustili do přípravy hodnocených bitev.

 

Nějaké plánované změny systému schopností velitelů a posádek v rámci aktualizace 0.22?

 

Nejsem si jistý, jestli je to plánováno do 0,22, musím se znovu podívat.(Velitelé ano pozn. Ashadak)

 

Nějaké plány ohledně uvedení hry na Steam nebo podobné platformy?

 

Nemám teď žádné zprávy o Steamu, právě jsme nedávno expandovali do Číny. To však řeší jiný tým a my se soustředíme na PS4 verzi, kterou jsme nedávno oznámili.

 

Když jste oznámili verzi na PS4, mnoho lidí se začalo ptát na propojení účtů. Zatím to vypadá, že to nebude možné a já se ptám proč?

 

Nemusím snad říkat, že to není nemožné. Ostatně vidíme u jiných her, že to funguje, ale pro nás nebude PS4 verze tou samou verzí hry co na PC.

 

Takže nebude možné je udržet ve stejném stavu tak, aby mohli všichni hráči hrát společně. PS4 může být například dvě verze za PC verzí, takže tak.

 

Nějaké novinky ohledně zaměřovacího kříže a barev, které ukazuje? Mnoho hráčů si myslí, že zelená by měla zaručit průstřel a poškození.

 

No, zelená neznamená záruku penetrace nebo poškození, protože jsme nechtěli, aby se hráči jen honili za zelenou značkou.

 

S probíhajícím honem na My.comáka, neplánujete podobné akce rozdělovat pro NA/EU servery, aby každý server měl to své? Nebo to stav populace nedovoluje?

 

Nevím, jestli se dostaneme do bodu, kdy bude mít každý server svou vlastní akci, ale chceme se zaměřit na způsob, jak dělat akce na obou serverech.

 

Plánujete nějak omezit prostor v garáži a dodatečná místa si bude muset hráč dokupovat?

 

Ne, tohle neplánujeme.

 

Co klanové války nebo klanové bitvy?

 

Žádné plány pro klanovky zatím nemáme, ale pro soupeřivé hráče něco chystáme, stejně tak pro PvE režim, ale o tom jsme už hovořili dříve.

 

Dostaneme do denní rotace všechny mapy?

 

To záleží na tom, jak se často některé mapy objeví ve výběru. Je zřejmé, že chceme, aby se novější mapy objevovaly častěji, a to nám zužuje výběr, ale mohu na to poukázat při diskuzi s ostatními, aby rozšířili variabilitu map.

 

Můžeme mít něco jako kalendář akcí?

 

To je velmi nepravděpodobné, protože všechny naše akce se neustále mění a jsou v pohybu.

 

Takže v případě že vytvoříme kalendář na měsíc, a něco se změní, protože je to rozbité nebo potřebujeme přidat další akci, museli bychom kalendář neustále aktualizovat, což z něj dělá komplikovanou a zbytečnou věc.

 

Budou k dispozici universální barvy použitelné jak pro lesní, zimní a pouštní prostředí?

 

Je to možné, jak už jsem říkal v souvislosti s novými kamuflážemi.

 

Restartujete projekt oficiálních streamů pro komunitu?

 

Momentálně to neplánujeme.

 

Bude možné vypnout možnost automatického zaměřování pro všechny PTŘS a ukončit tak spamování raket?

 

Myslím, že by možné bylo, pokud mají hráči svůj názor k tomuto tématu, případné návrhy, napište je do fóra a dejte nám vědět.

 

Budou nějaké nové značky pro klany nebo možnost si přidat svojí vlastní?

 

S uživatelskými značkami je to obtížné. Museli bychom vyvinout nový systém, který by to umožnil, vymyslet postup a trávit čas při jejich schvalování.

 

Takže řešit zda obsah není autorsky chráněn nebo se hodí pro zvolený systém.

 

Jaký je stav PvE obtížnosti „Insane“?

 

Máme nějaké věci připravené do aktualizace 0.22, ale nevím jestli je tato obtížnost součástí.

 

Nějaké změny ohledně reportovacího systému a systému hodnotícímu poškození do spojenců?

 

Zatím funguje a pořád hledáme cestu jak ho vylepšit.

 

Budete snižovat ceny retrofitů na nízkých úrovních?

 

Nemyslím si.

 

Víme, které mapy budou odstraněny, pokud nějaké, pro úpravy do následující aktualizace?

 

V tuto chvíli nevíme.

 

Jsou nějaké plány na obecné zlepšení LT a AFV třídy vozidel?

 

To je široký pojem. Co si myslíte, že je třeba zlepšit? Pokud je máme zlepšit, pak je otázka, co je s nimi špatně?

 

Neplánujete udělat rozdílné počty munice vezené vozidlem v PvP a PvE režimu?

 

Neplánujeme.

 

Chystá se nějaká akce nebo balíček kde půjde získat prémiový tank IS-7?

 

Možná, našim záměrem není držet vozidla nedostupná, když je hráči opravdu chtějí.

 

Nějaké novinky ohledně vydání vozidel Sabre a jiných?

 

Nemám žádné informace ohledně vydání vozidla Sabre.

 

Zdroj. http://aw.gamestone.pl/terror-summary-of-qa-with-cptfancypants-3/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíme, neznáme, nechceme, nebude, to už jsem někde slýchával(80 léta). Holt vedení EU/NA pobočky jsou prostě borci. Na RU serveru dělají vše pro hráče na míru, každý si vybere, super akce a zde na EU? Přidají hromadu premium šrotů a 4 mod, který skoro nikdo nechce a ani na něj není populace, protože to zase určitě vymyslel nějaký ten transgender, tak to budou prosazovat, ale mody které 2 roky marně žádáme a které by udržely stávající hráče a přitáhly ty odejité, ty nenasadí. Jinak pořád stejná písnička, když je s někým z nich rozhovor, tak o kravinách kecají podrobně, ale jak se jich někdo zeptá na důležité věci, tak ticho, nebo stále stejná vyhýbavá odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...