Přejít na obsah

AW - aktualizace 0.21 "Oko bouře"


Ashadak

Recommended Posts

Velitelé!

 

Jsme rádi, že můžeme představit další velkou aktualizaci do hry Armored Warfare – 0.21 „Oko bouře“ - „Eye of the Storm“

 

 

 

Tato aktualizace přináší spoustu nového obsahu - včetně dlouho očekávané linie CZ/PL vozidel, novou PvP mapu a úpravy již existujících - stejně jako velký počet změn a vylepšení herních mechanik souvisejících s Balancem 2.0 a opravy značného množství chyb. Pusťme se do toho.

 

Nová vozidla

 

Součástí aktualizace 0.21 je i řada československých a polských vozidel. Skládá se z vozidel šesté až desáté úrovně třídy AFV, TD a LT. Tato řada vozidel také přináší několik unikátních mechanik, jako je například PTŘS Spike-LR systému vystřel a zapomeň. Linie se skládá jak z pásových, tak z kolových vozidel, které mají vynikající palebnou sílu (často s velmi vysokou kadencí) a pohyblivost odpovídající příslušné úrovni.

 

BVP Šakal – bojové vozidlo šesté úrovně

 

Šakal ("Jackal") je experimentálním vozidlem BVP, které vyrábí společnost Excalibur Army, český výrobce vojenských vozidel a zařízení, jako náhradu za dosluhující vozidla BVP-2. Prototyp byl sice postaven a prošel i všemi zkouškami, ale nakonec ve výběru neuspěl. V současné době je však stále v nabídce zacílené na zahraniční zákazníky. Šakal je vyzbrojen dělem 30mm 2A42 a systémem PTŘS Spike.

 

sakal_0.jpg

 

KTO Rosomak – obrněné vozidlo sedmé úrovně

 

Původně finský modulární návrh od společnosti Patria, Rosomak ("Wolverine") je standardním kolovým pěchotním obrněným vozidlem ve službách polských pozemních sil, které nahrazuje starý typ OT-64. Licenční výroba probíhá v Polsku od roku 2002 a vozidlo se již účastnilo bojových operací během války v Afghánistánu. Očekává se, že výroba bude pokračovat až do roku 2019. Rosomak není vyzbrojen systémem PT5S, ale je vyzbrojen mimořádně silným 30mm autokanónem Bushmaster.

 

rosomak_0.jpg

 

KTO Rosomak M1M – obrněné vozidlo osmé úrovně

 

Vylepšená verze Rosomaku na základě bojových zkušeností z Afghánistánu. Ochrana vozidla byla zvýšena formou modulárního systému pancéřování, stejně jako sítí od společnosti Qinetiq, která má chránit proti ručním raketám RPG. Rosomak je vyzbrojen mimořádně silným 30mm autokanónem Bushmaster, stejně jako systémem PTŘS Spike.

 

rosomak_m1m.jpg

 

WPB Anders – lehký tank deváté úrovně

 

Anders je název pro univerzální platformu vozidel, které byly vyvinuty jako prostředek k poskytnutí celé řady vozidel polské armádě, od vozidel BVP až po lehké tanky, které měly nahradit i bitevní tanky. Vývoj této koncepce však byl nakonec přerušen, stejně jako vývoj platformy Anders, ačkoli se to nedávno objevil, ale pod jiným označením. V Armored Warfare je Anders prezentován variantou lehkého tanku s 120mm kanónem.

 

anders.jpg

 

Wilk XC-8 – stíhač tanků desáté úrovně

 

Vlk („Wilk-Wolf") je prototyp vozidla určeného pro palebnou podporu pěchoty na podvozku vozidla Rosomak. Jeho původní dělo ráže 105mm, však muselo být záhy odstraněno, kvůli nekompatibilní ráži se zbytkem polských ozbrojených složek. Došlo k instalaci nové věže XC-8, osazené 120mm dělem. Wilk XC-8 byl představen veřejnosti v roce 2015, ale ani přes své vynikající výkony nebyl polskou armádou přijat do služby.

 

wilkxc8.jpg

 

Do budoucna chystáme více polských a českých vozidel. Dále doplňujeme čínskou větev bitevních tanků o nový bitevní tank. I tady budou následovat další vozidla.

 

Type 99 – bitevní tank osmé úrovně

 

Type 99 je čínský bitevní tank, který kombinuje jak západní technologie, tak ty východní. Je to také nejpokročilejší tank Čínské lidové osvobozenecké armády. Do služby bylo od roku 2001 předáno přibližně 700-800 kusů různých variant a zdá se, že výroba stále pokračuje.

 

img1_0.jpg

 

PvP mapa Průplav

 

Bez ohledu na to, jak se svět mění, jedna věc se nikdy nezmění – obchod. Jen jen několik míst na světě pro obchod tak důležitých jako Panamský průplav. Na tuto strategickou oblast si brousí zuby mnoho korporací, aby mohly řídit a ovlivňovat obchod na světové úrovni. To nemůžeme dovolit, veliteli!

 

screenshot1892_0.jpg

 

 

Průplav je zbrusu nová PvP mapa, která přichází do Armored Warfare s aktualizací 0.21. Díky své velikosti 1300x1300 nabízí mnoho taktik a možností, které mohou hráči využít ve svůj prospěch.

 

Změny stávajících map

 

V rámci aktualizace jsme upravili i dvě stávající mapy – Roughneck a Narrows! Mrkněte na obrázky. Navíc jsou obě mapy lépe optimalizované a mají i svojí variantu pro režim GLOPS.

 

roughneck-1.jpg

 

roughneck-2.jpg

 

roughneck-3.jpg

 

narrows-1.jpg

 

narrows-2.jpg

 

narrows-3.jpg

 

Změny v munici

 

V posledních několika týdnech jsme vyhodnotili dopady výše zmíněných změn a identifikovali několik problému kolem munice v rámci balancu 2.0. Mezi ně patří:

  • V některých případech je obtížné předvídat poškození udělené střelou kvůli složitosti bonusového systému poškození a jeho vztah s prvky zvyšujícími, snižujícími poškození, jako je např. protistřepinová vložka.
  • V některých případech je průbojnost/neproniknutí střely nepředvídatelná, neboť dokonce i vozidla s velmi tenkým pancířem mohou za určitých okolností odolávat projektilům vysoké ráže.
  • Na nízkých úrovních jsou střely HEAT extrémně silné, zatímco na těch vysokých skoro nepoužitelné v porovnání s AP municí.
  • Ukazatel průbojnosti je v některých případech nespolehlivý a zavádějící. Častokrát se stává, že na zelenou prostě neprostřelíte.

Některé z těchto skutečností jsou přímo v rozporu s naším vnímáním role munice ve hře. Proto jsme zavedli několik změn v aktualizaci 0.21.

 

Změny v ekonomice

 

Jedním z témat, o němž se hojně diskutuje mezi hráči a vývojáři, je herní ekonomika Armored Warfare - konkrétně odměny a jejich vztah k cenám a nákladům v hře. V tomto článku bychom vám chtěli ukázat přehled o našich plánech budoucnosti ekonomiky Armored Warfare.

 

Aktualizace 0.19 a aktualizace 0.20 přinesly významné změny mnoha mechanik Armored Warfare, včetně těch, které měly velký vliv na ekonomiku hry. Čas nutný k likvidaci protivníka, množství bodů výdrže, poškození udělené municí a rozložení pancéřování vozidel - všechny tyto parametry hru v určité míře ovlivňují. Po uvedení aktualizace 0.20 jsme se dlouho zabývali samotnou ekonomiku hry a také zpětnou vazbou hráčů a rozhodli jsme se představit řadu změn.

 

Naším cílem není zpomalovat postup hrou, ale představit systém, v němž je jak přínos hráčů v bitvě, tak i osobní výkon spravedlivě odměňován.

 

Další vylepšení uživatelského rozhraní v garáži

 

Mezi tato zlepšení patří:

  • nové okno přizpůsobení vozidel
  • nové okno pro obchodníky
  • nové okno denních odměn a jejich rebalanc
  • nové okno výsledku bitvy, nyní i se snadnějším sdílením na sociálních sítích
  • nová alternativa garáže pro slabší počítače
  • a spousta drobných úprav na základě zpětné vazby

Samozřejmě to nejsou poslední úpravy, které nás čekají.

 

Program grafického zlepšení hry

 

V aktualizaci 0.21 provádíme první kroky ke zlepšení grafiky Armored Warfare, včetně vzhledu modelu vozidla. Další významné změny nás čekají v následujících aktualizacích, vylepšené nasvětlení představuje pouhy začátek tohoto programu. Zároveň představujeme sérii několika optimalizací, které zlepší výkon hry i na slabších počítačích.

 

Velkou část úprav pro Vás přeložil Robo a najdete je pod těmito odkazy. Nevím, zda-li jsou tam všechny a pokud ne, klikněte na zdrojový článek, kde se nachází kompletní seznam.

Zdroj. https://aw.my.com/gb/news/general/introducing-update-021-eye-storm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...