Přejít na obsah

AW - Update 0.21.3953


RoboZilina

Recommended Posts

Hello everyone,

 

Dnes bola na RU aplikovaná aktualizácia 0.21.3953. Považujte tieto zmeny za nahrádzajúce pôvodné z tohto zoznamu:

https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?122254-Update-0-21-RU-release-patchnotes

Ak všetko pôjde dobre, tak by sme my mali mať túto verziu v Utorok.

 

Palebná sila

 

  • PL-01: Vylepšené APFSDS majú zníženú dmg zo 630 na 530

     

  • Nasledujúce vozidlá majú HEAT dmg výrazne zníženú: PL-01, WPB Anders, M1A2, M1A2 SEP v3, Leopard 2A5, Leopard 2A6, B1 Centauro 120, Challenger 1 Falcon and C1 Ariete

     

  • Navýšená cena munície  u WPB Anders a  Wilk XC-8

     

  • Výrazne zvýšená presnosť guľometov a znížená strata presnosti pri streľbe z týchto vozidiel: FV107 Scimitar, FV721 Fox a FV510 Warrior

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že APHE strely u Scorpion a Abbot fungovali odlišne od ostatných vozidiel  

     

  • Presnosť C1 Ariete MBT znížená z 0.11 to 0.115

     

     

 

 

Tier 10 140mm damage vylepšený:

 

  • Vylepšené 140mm APFSDS poškodenie pre  XM1A3 navýšené z 825 na 950, čas nabíjania navýšený na 11.42s

     

  • Vylepšené 140mm APFSDS poškodenie pre  Challenger 2 ATDU navýšené z 850 na 1000,čas nabíjania navýšený na 12.8s

     

     

 

Ochrana 

 

  • Prepracovaný  Challenger 1 a Challenger 2 bočný pancier

     

  • WPB Anders a Wilk XC-8 “Zaslon” APS zmenená: nabíjací čas zvýšený zo 4s na 10s  vzdialenosť na ktorú APS zasahuje znížená z 20m na 10m . 

     

  • Pridaný bonusový popis ERA systému na nasledujúcich vozidlách: BMP-3M-125 Dragun, BMPT-72, T-14 Armata, T-15, T-72B3, T-80U, T-90A, Type 99, B1 Centauro WOLF

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že ARAT-2 ERA sa správala rozdielne M1A2 SEP v3 a XM1A3

     

  • Zmenené správanie  APS na WPB Anders. Znížená reakčná vzdialenosť z 250m na 200m. 

     

  • Opravený model panciera na nasledujúcich vozidlách: Т-72, Т-72А, Т-72B, Т-72Б3, Т-90, Т-90А, Т-90МS, T-14 Armata and BMPT-72 (bočný pancier opravený a jeho zabugované časti odstránené, čím bude viac predvídateľný a nezničiteľný pri penetrácii od uhla 15 stupňov a nižšie.

     

     

     

 

Zníženie maximálnej rýchlosti

 

Znížená maximálna rýchlosť na nasledujúcich vozidlách:

  • M1A1 na 66 km/h

     

  • M1A2 na 63 km/h

     

  • M1A2 SEP v3 na 60 km/h pre základný motor a 66 km/h pre vylepšený motor

     

  • XM1A3 na 54 km/h pre základný motor a 60 km/h pre vylepšený motor

     

  • Challenger 2 na 55.8 km/h pre základný motor a 59,4 km/h pre vylepšený motor

     

  • Challenger 2 ATDU na 54 km/h

     

     

 

Ostatné zmeny vozidiel 

 

 

  • BVP Šakal teraz nemôže byť vybavený „Improved turret drive“ retrofit

     

  • Odstránený SPHINX trasúci efekt pri streľbe guľometom a vizuálne poruchy pri streľbe v sniper mode

     

  • Opravený bug, ktorý spôsobval, že Ammo rack v2 retrofit nefungoval ako mal

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že sa na veži T-72A a T72A ICE nezobrazovali textúry pri nastavení na nízke detaily

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že modelu zničeného tanku T-72B chýbala veža

     

     

 

 

PvP 

 

  • Cold Strike – opravený problém z nesprávnym zobrazovaním textúr cesty

     

  • Narrows – opravený problém, ktorý spôsoboval, že niektoré stromy v sektore I7 a J7 boli nezničiteľné

     

  • Roughneck – zmenené okolie na línie 9 a v sektoroch J3 a J4

 

 

Global Operations

 

  • Roughneck – opravené nesprávne hlášky pri zaberaní viacerých bodov, zmenené viaceré úlohy, opravený bug, ktorý spôsoboval, že čas opravy sa nezobrazoval počas jeho používania

     

  • Narrows – zmenené viaceré body oživenia, zmenené viaceré úlohy

     

     

 

 

Player versus Environment

 

  • Operácia Life Jacket pridaná do rotácie, opravený jej bug, ktorý spôsoboval, že indikátor zaberania nepriateľom sa nezobrazoval správne

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že klient spadol pri nahrávaní Operácie Ceberus

     

 

 

Ostatné 

 

  • Opravný bug, ktorý spôsoboval, že moduly zvyšujúce akceleráciu nepridávali žiadny  poznateľný bonus

     

  • Kinetické strely teraz stráca viac energie pri penetrovaní vrstveného oddeleného pancierovania

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že hláška „time is running out“ sa objavovala aj na testovacom polygone

     

  • Opravený bug, kedy ukazovateľ presnosti guľometu zostal visieť v červenom stave počas zmeny munície

     

  • Opravené meno Silver reputation boost insignia

     

  • Viaceré retrofity sa teraz zobrazujú správne v charakteristikách vozidiel

     

  • Opravený bug, ktorý bránil hráčom kúpiť alebo predať vozidlo v Upgrade window ak mal nepoužitý T9 alebo T10 token

     

  • Upravené zjednodušené osvetlenie garáže

     

  • Opravený výnimočný bug, ktorý spôsoboval počas zaberania základne, že tým mohol vyhrať aj ak bol úspešne prerušený brániacim tímom

     

  • Opravený bug, ktorý spôsoboval, že sa objavovala silueta v garáži okolo vozidla pri zapnutom TSAA alebo MSAA

     

     

     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...