Přejít na obsah

slojmo

Members
  • Počet příspěvků

    224
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    3

Aktivity popularity

  1. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Dom156 v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  2. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele Il mio nome è Nessuno v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
  3. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele matho v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    možno to tu bolo, možno nie, ak áno - nevadí, toto treba plieskať ludom o hlavy stále :)
     
    Profesor ekonomiky na jednej z univerzit vyhlasil, ze nikdy nenechal
    prepadnut zo skusok ani jedneho studenta, ale nedavno nechal prepadnut
    celu triedu. Tato trieda trvala na tom, ze Obamova socialna teoria by
    fungovala a ze nikto by tak nebol ani chudobny ani bohaty, ale vsetci
    rovní. A tak profesor povedal: "Oukej, urobime si teda pokus v triede
    ohladne Obamovho planu. Vsetky znamky z testov sa budu priemerovavat
    a kazdy dostane rovnaku znamku ako ktorykolvek iny student, a tak
    nikto neprepadne ani nikto nebude mat A. (nahradzame tak dolare
    znamkami - aby to bolo vsetkym realnejsie a lahsie pochopitelne). Po
    prvom teste boli znamky spriemerovane a kazdy dostal - 2ku.
    Studenti, ktori studovali tvrdo, boli nahnevani a studenti, ktori sa
    pripravovali malo, boli velmi stastni. Ked prisiel druhy test,
    studenti, ktori sa predtym pripravovali malo, sa teraz pripravili este
    slabsie a ti, ktori sa predtym svedomite pripravovali, sa rozhodli, ze
    sa tiez chcu len zviest a tak studovali len malo. Priemerna znamka
    druheho testu bola 4ka. Nikto nebol stastny. Ked sa privalil treti
    test, priemer bolo 5ka. Ako testy pokracovali, znamky sa vobec
    nelepsili kvoli hastereniu, obvinovaniu sa a nadavaniu si, co viedlo k
    zlym pocitom a nikto uz nestudoval pre zisk niekoho ineho. Na ich
    velke prekvapenie, vsetci PREPADLI a profesor dodal, ze socializmus by
    jednoznacne tiez zlyhal, pretoze ak je odmena velka, usilie uspiet je
    velke, ale ked vlada vezme vsetky odmeny, nikto sa nepokusi ani nebude chciet uspiet. 
    Neda sa to jednoduchsie vysvetlit.


    1. Nemozete dotlacit legislativou chudobnych k prosperite tym, ze
    zakonmi vytlacite bohatych mimo ich prosperity.
    2. Co jedna osoba dostane bez prace, to ina osoba musi odpracovat bez odmeny.
    3. Vlada nemoze dat niekomu nieco, co by najprv niekomu inemu nevzala.
    4. Nemozete znasobit bohatstvo tym, ze ho rozdelite.
    5. Ked polovica ludi zisti, ze nemusi pracovat, pretoze druha polovica sa o nich postara, a ked ta druha polovica zisti, ze pracovat je k nicomu, pretoze niekto iny dostane to, pre co oni makali, tak je to zaciatok konca ktorehokolvek naroda.
  4. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele CharlieV v WOT - Denní hlášení   
    Jak to tu tak čtu, tak ačkoliv každej vlastně říkáme něco jinýho, ten bordel kterej popisujeme má tři velice jednoduché příčiny:
     
    1) red army
    2) goldy za stříbro
    3) nové, stále více OP tanky
     
    O red army se tu rozeposovat nebudu, to je myslím každýmu jasný.
     
    2) Goldy za stříbro rozhodily balance všech tanků které do tý doby byly ve hře - a žádnej velkej neproběhl. Pokud se podíváme hodně zpátky do Bety, tak myslím že většina vetránů potvrdí, že rozdíly mezi lajnama byly větší, tanky vyhraněnější a navíc byl brutálnější MM - plus tři tiery nebyl problém. Jenže - ačkoliv pětka lamentovala, když byly v lose osmičky, stále dokázala být platným hráčem (pak tu byly OP bestie jako PzIV a KV, kterým takový los víceméně vyhovoval), bitvy většinou rozhodovalo jestli jsou TOP tanky ve fullu a jestli tým svou chybou neutrpí zásadní ztráty. Spotovalo se víceméně pasivně, kamikaze nájezdy nebylo ostatně s čím provádět, to změnily až ruské formule T-50(-2), které jsou při zpětném pohledu taková první vlaštovka nacházejících průserů ze strany WG. Celkem jistota byla, že když na mě vyjede enemácká hevyna čelně, tak mám problém, protože musím hledat weakspoty a pokud mám medko, TD nebo hevynu nižšího tieru, on mě vyndá bez problémů. Muselo se přemýšlet, hledat slabiny, nekryté boky, a opravdu přesně mířit. Dneska nabije každej goldy a má vystaráno. Ono to tak nevypadá, ale goldy za stříbro nahrávají nejvíc právě těm rudým idiotům, kteří nejsou schopní nic vymyslet, takže tupě najedou a sypou goldy, veteráni byli zvyklí střílet weakspoty nebo se snažit dostat na boky. Problém je, že veteráni na druhou stranu ví, že tým je většinou nepodrží - a pokud čelně potkají topkového enemáka, musí ho zabít sami, takže všechny finesy jdou stranou a láduje se taky. Hra se tím od taktiky ale ještě víc posunula směrem "vyhrává ten s větším pin... kanonem".
     
     
    3) Už T-50(2) naprosto jasně ukázaly, kterým směrem se bude přidávání nových vozidel ubírat - je nám jedno jestli rozvrátíme hru, hlavně když se budou sypat goldy za expení. Ten tank byl nesmrtelnej, dokázal sežrat neuvěřitelný rány, a než umřel tak po něm šel každej kdo ho mohl zaměřit, protože jinak ten krám prolítl do týlu, zničil artyny a TDčka (jojo, tehdá sme si ještě artyny hlídali) a rozvrátil obranu. Nedejbože když ty krámy byly v četě. Další obludnost byly Type 59, který byly po uvedení na public prakticky nesmrtelný (je to taky jeden z nejnerfovanějších tanků). Francouzská lajna pak v plné nahotě předvedla moderní styl přidávání vozidel. Ten spodek je naprosto k ničemu, až na pátém tieru se něco začíná dít a smysl tý větvi dávaj až tanky od sedmy výš. Ale co je nejdůležitější, WG přidalo stroje, které jsou SAMY schopné v okamžiku zničit cokoliv u enemáků - a samy přitom nic moc nedostanou. I Type 59 potřeboval množstevní převahu, aby se dokázal prosadit - zásobník nic takového nepotřebuje, a pokud nabije goldy... A po tomhle následovaly další rány - britská lajna, která krom pár zajímavách nižších tierů nabídla první lodní dělo - FV 183, myslím že všichni víme co následovalo pak...
     
     
    Abychom si tu neidealizovali minulost - v betě byly spousty opravdu silnejch tanků. PzIV, KV, Tiger II, E-75 (tu jeden čas nedokázaly čelně prostřelit ani mnohé desítky), americká T29, na nižších tierech oba Mardery, Ferdinand, prakticky celá řada sovětškých TD SU a ISU, všechno to byly stroje které v dobrých rukou dokázaly napáchat neuvěřitelnou paseku, ale většinou to nedokázaly samy. ISU je prakticky slepá, navíc HBJ proklínané BL-10 je neuvěřitelně náladové dělo a samotné ISU je papír. Německé TD nižších tierů papírovosti daly doslova jnou dimenzi, jakmile je někdo spotnul, velice rychle končily, Ferdinand oproti tomu byl opravdu hodně obrněný a navíc i docela obratný, takže v jednu dobu opravdu vládnul vyšším tierům, o E-75 nemá cenu vůbec psát, střílet do něj čelně prakticky nemělo smysl. Přes to všechno ale nikdo moc nebrečel, ačkoliv to byly silné stroje, tak se týmovou hrou nechaly přehrát (dodneška si pamatuju, jak mě v KV vyzmizíkovala horda trojek a čtyřek, které se na mě sesypaly jako včely na med).
  5. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele Zoltar v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
  6. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    9.12.2013

    - Object 430U se neobjeví jako odemykatelný podvozek pro Object 430 (Serb tvrdí, že to jsou poměrně odlišné tanky)
    - T-64 je poměrně jiný tank než Object 430, Obj má depresi/elevaci -5/+16
    - pohled ve sniper módu je místo kde začíná dráha střely
    - jediná věc, která se počítá během letu střely je její "místo existence" ne fyzikální parametry: proto může střela projít dírou, která je teoreticky menší než skutečná střela
    - ohledně výstřelu artilerie, pokud míříte na objevený nepřátelský tank, dráha je automaticky kompenzována aby končila v tomto tanku, pokud ale míříte na místo, kde víte že je tank, který ale není právě nasvícený, dráha bude mířit na místo na zemi
    - kdykoli je nepřátelský tank zničen, všechny členové týmu dostávají malý dodatečný bonus XP, který ale nedostanete pokud se nepřátelský tank utopí či se zabije pádem
    - Ke-Ho (japonský lehký tank 4. tieru) bude mít matchmaking 4-6 tier
    - ruští hráči fnukají, že je STB-1 moc OP, Veider tvrdí, že má ale Leopard lepší kamo, lepší max. rychlost, je pohyblivější a přesnější, má lepší čas zaměřování a nižší rozhození zaměřovacího kruhu po otáčení věží, uveze více munice a má vyšší depresi
    - navíc, Veider dodává, že STB-1 nemá takový pancíř a má více vyčnívající zařízení které snižují jeho kamofaktor
    - Veider tvrdí, že pokud porovnáme STB-1 a Pattona, Patton má lepší motor, lepší odolnost vůči terénu, lepší dohled, více HP, lepší přesnost za pohybu, lepší čas zaměření, lepší elevaci a obecně lepší pancíř
    - Přístav je odstraněn protože mapa je nevybalancovaná
    - je příliš brzy pro nerf KV-1S
    - poklesy FPS na testu jsou kombinací chyby (něco s nastavením efektu pásů) a některých neoptimalizovaných prvků
     
     
     
    10.12.2013

    - bude jen jedna nová mapa v 8.10 (ta japonská), navzdory fámám, že přijdou mapy dvě
    - Storm ohledně mapy Přístav, nemůžou jen přidat "200 m na délce mapy", to by bylo stejné jako mapu kompletně přepracovat
    - nerf Focha přijde později, byl odložen na "nový rok"
    - podle Storma je v pořádku vydat test s chybami, jejich oprava je pak rychlejší (P: v originále ...test iteration...., ta iterace mi tam nějak nesedí tak jsem to přeložil bez ní)
    - Object 140 nebude ze hry odstaněn

    - o osudu goldové munice ještě nebylo rozhodnuto (SS: byl návrh na snížení její dmg)
    - vývojáři neodstraní (neomezí) goldovou munici na test serveru, protože to není jednoduché udělat a protože hráči by pak fňukali, že chtějí to samé na ostrém serveru
    - Veiderův komentář k fňukání hráčů, že buff otáčení věže Mause o 2 stupně je málo: "Když přidáme dva stupně je to málo, když uberme 2 stupně, je to hned OMG NERF FCUK WARGAMING, JA A MYCH 254 KAMARADU OPOUSTIME HRU"
    - Veider (když byl konfrontován s alternativou věže na Mause) tvrdí, že pokud by dali Mausovi novou věž a vyšší dmg za minutu, bude hned kolem příliš Mausů
    - nastavení dynamické kamery nebude závislé na typu techniky (SS: hráč navrhoval vypnutá na artě, zapnutá na čemkoli jiném)
    - Storm: "Optimalizace je v pořádku"
    - plná podpora více jader přijde s patchem 9.X někdy příští rok - Storm tvrdí že dříve si nebyli úplně jistí jestli to dělat nebo ne, ale pak vyřešili nějaké problémy s enginem a rozhodli se to plně iplementovat
    - evidentně je problém s modelem Panzer I (v 8.10. má jiný podovek než Panzejager I), nejspíš bude opraveno
    - model Lorraine je také mírně mimo v 8.10, textury čela podvozku neodpovídají modelu), bude opraveno
    - SP má také malý bug grafického modelu na spodním čelním pancíři, ale to se nechá být
    - M48 Patton si vede statisticky dobře
    - Storm tvrdí, že přestože u některých map zabírá nepřístupný terén více než 50% plochy, neznamá že jsou to špatné mapy, cituje třeba Opatství a Lakesville
    - nové mapy na způsob Malinovka? Momentálně jsme se rozhodli pro městské mapy
    - Storm tvrdí že na nové japonské mapě jezdí většina lidí do města
    - není známo kdy přijdou japonské těžké tanky
    - dynamické mraky nepřijdou nijak brzy, další grafické prvky mají prioritu a takové mraky by kladly nároky na zdroje
    - Bigworld umí modelovat vítr jako v Crisis (ohýbající se rostliny a stromy podle rychlosti větru), je v plánu to implementovat
    - zpětná vazba na novou japonskou mapu je pozitivní na EU a US serveru
    - první nová městská mapa přijde v 9.0
    - mapa Čnská zeď se neobjeví na EU/RU/US serverech
    - Dragon Ridge se nevrátí
    - Leopard 1 nedostane "pozdější" věž (ze 70.let) (SS: svařovaná, hranatá)
    - mraky budou mít pohyblivé stíny, ale mraky samotné se hýbat nebudou: Je to úmyslně, Storm tvrdí že to zlepší mapy s jen malými nároky na FPS, dobře vypadající mraky jsou velmi náročné na FPS
    - Object 430 se nezmění v testu 2, ostatní japonské tanky také nebudou změněny
    - bitvy předem rozhodnuté tím, že jedna strana má víc noobů? "Odstrante XVM a všechno bude v pořádku, je to jen ve vašich hlavách"
    - zatímco tanky na bázi IS a KV dostaly nové pásy, dva je nemají: KV-13 a KV-1S, je to patrně úmysl
  7. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele Danny202 v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    :biggrin:
  8. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele Sam v Hustě Unikátní Grupa Opičáků a jejich Bojoví Akademici [HUGO] & [BAGO]   
    Dobrý den všem neopicím
     
    Dnes Vám přinášíme další zajímavosti z našeho klanu, abychom informovali, co se děje v opičí džungli. 
     
    Nová kampaň CW
     
    Jak už jsem psal, obě naše tlupy se připravují na kampaň. v HUGO je toto samozřejmostí a hodláme navázat na úspěchy z první kampaně, kdy se nám dařilo velice dlouho bojovat a aktivně konkurovat silným klanům na území Evropy. Stejně tak se do bojů vrhne i BAGO, kde se díky příjmu členů již tvoří aktivní jádro, pravidelně trénující v rámci rot.

     
    Vnitroklanové aktivity
     
    Vzhledem k tomu, že naší snahou je aktivita a snaha se bavit jakýmkoliv způsobem, pořádáme i vlastní klanové soutěže a turnaje. Rád bych zmínil několik z nich
     
    1. Výroční HUBAGO turnaj o půlroční prémiový účet
     
    Akce, jenž je zaštiťována skupinkou opičáků, pouštějících chlup ve prospěch tlupy. ( zkráceně sponzoři ). Díky velkému zájmu se utvořil velký bitevní pavouk, kde se postupně utkávají dvojice opičáků ve vzájemném turnaji na HT 8.tieru v ulicích Himmelhergotsdorfu a vždy na dva vítězné souboje poměřují své síly. Nyní je již ukončeno první kolo, před koncem je už i druhé kolo a čeká nás ještě mnoho soubojů, než budeme znát vítěze. Zde jedna zpráva hodnotící výsledky soubojů :
     
    Bitevní zápisky opičáka Dadyna.
    Byl krásný vlahý večer. Dadynova zásoba banánů se tenčila. Rozhodl se v hodině D zabrat soupeřovu kokosovou plantáž. Smyrda jeho záměr odhalil a svým válečný skřekem se snažil vnést strach do řad nepřítele. Napětí se dalo krájet. Hodina D udeřila a Dadyn vyrazil, boj začal. Duněni se neslo celým městem. Po urputných a tuhých bojích se najednou rozhostilo ticho. Jen v dáli byl slyšet Dadynův nářek jak ho pálila jeho červaná zadel, kterou mu Smyrda pěkně nakopal.
     

     
    Politicko pisatelská soutěž
     
    V rámci volebního víkendu jsme se rozhodli i trochu zabrousit do "politiky". Na zmírnění frustrace jsme spustili veselou soutěž s proklamací nové opičí strany, která se bude pokoušet získat v dalších volbách své příznivce a voliče. Formou návrhů a debat může každá opice vynaložit snahu získat nějaké Ministerské křeslo v klasickém rozsahu. Následně po získání musí očekávat možné protinávrhy oponentů a bude záležet, zda jeho program bude tak kvalitní a nadčasový, aby odolal konkurenci. Na konci listopadu nás čeká vyhodnocení stavu vlády. zde ukázky programů některých ministerstev :
     
    Ministerstvo průmyslu a obchodu
    Nominace : TOMARIERO
    Plán :
    1. Zajištění exportu banánů z naší banánové republiky
    a) Zajištění příhodných klimatických podmínek pro pěstování banánů v koordinaci s ministerstvem zemědělství, kterých dosáhneme zvětšením globálního oteplování, které podpoříme ze začátku povinným jezením fazolí, hrachu či čočky.
    b) Pro případ neúspěchu bodu a), stavba skleníků které budou stavět naši lidští otroci za mrzkou mzdu
    c) V koordinaci s ministerstvem obrany napadnutí některého z afrických států a vytvoření zámořské kolonie pro pěstování banánů
    d) Po splnění některého z předchozích bodů lobovat za vznik Rady pro vzájemnou banánovou pomoc (RVBP) s naším vedoucím postavením za námi diktované ceny.

    2. Nastavení směnných tax.
    Směnné taxy budou nastaveny v koordinaci s naším ministerstvem tunelářství (Dadynův pelech) a bude na ně uvaleno 77% clo které půjde z 99% do kapes vládních členů a z 1% do státního rozpočtu na rozvoj blahobytu našeho banánistánu

    3. Zajištění strategického materiálu:
    a) V případě splnění hlavního bodu ministerstva (export banánů) pod pohrůžkou zastavení exportu banánů zajištění přísunu surovin zdarma (za banány se bude platit měnou zavedenou ministerstvem tunelářství (pracovní jednotka 1 Tunel)
    b) V koordnici s ministerstvem obrany obsazení francie podle plánu našich slovenských bratří: http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Slovensko-francouzsk%C3%A1_v%C3%A1lka, kde budeme čerpat zásoby vína a otrokyň (otrokyně budou zajištěny pro členy vlády po předchozí inspekci provedené mým ministerstvem). Co se týká diamantů či zlata jejich přísun bude zajištěn již při dobytí některého afrického státu (JAR). Zbraně budou zajištěny našemi továrnami a to konkrétně značky Dudenkopf. Doutníky budou zajištěny taktéž v koordinaci s ministerstvem obrany při dobytí Kuby (dtto rum a banány)

    Heslo ministerstva: Bez práce nejsou banány (neplatí pro členy vlády)
     

     
  9. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu mamlass v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  10. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Danny202 v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  11. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele bigdragonAF v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    Franta se přihlásí na konkurz do stolařské firmy.
    Ředitel mu říká: "My máme ale tvrdé podmínky pro přijetí. Musíte rozeznat dřevo se zavázanýma očima podle vůně!"
    On na to: "To pro mě nic není. Já mám 30tiletou praxi." Zavážou mu oči a dají mu očichat buk.
    Franta přičichne a říká "To je jasný: buk." Jako druhý vzorek mu dají očichat mahagon. Franta opět s přehledem: "To je zcela určitě mahagon."
    A tak to suveréně určoval i u dalších vzorků. Ředitel pak kývl na sekretářku, ta si lehla na stůl a stáhla kalhotky.
    Franta čichal, čichal, ale nebyl si jistý a tak povídá: "Můžete mi tu desku otočit?" Sekretářka se otočí a Franta opět čichá,čichá a nakonec říká:
    "Už jste si mysleli, že jste mě doběhli, co? To se vám ale nepodařilo. Tohle jsou totiž na 100% dveře od hajzlu ze starý rybářský lodi."
  12. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Sam v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  13. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Konias v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  14. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Bedzabo v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  15. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Krbi v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Arktida (Arctic Region)
    23. 10. 2013 21:42:56
    ST-I
    XP:: 2 299 91 485
    Úspěchy v bitvě Ocelová zeď, Válečník, Odstřelovač, Ostrostřelec, Lovec tanků, Kolobanova medaile, Vzorný tankista: Hrdina
  16. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele svejk007 v WOT - Denní hlášení   
    Ale máš pravdu. Popravdě těm rudým své neumění ani nevyčítám. Je to hra. Tady jde spíš o WG. Opravdu už skoro na 90% platí, že když dostaneme los, kde jsme dole....tak máme jistotu totálních lamek na našem topu. myslím, že nikomu nevadí hrát proti o dvě třídy vyšším strojům. Naopak, člověk má dost hp k ničení a možnost si udělat vzácný metál. Ale, když je skoro každá taková hra jako přes kopírák....kdy naše rudé topky lehnou do 3 minut....a to se děje všech třídách, kdy jsme dole. To už je na palici. Občas to člověk otočí, ano. Ale klidně si užiju her, kdy naše topky nějaký čas enenmáky podrží a něco zahrají, pak máme i my čas si pěkně zahrát a zastřílet. Ono se toho moc nenadělá, když na mou T40 vyjede 5x 6 heavíků...kteří sjou navíc full, protože ti naši rudící lehli, aniž by je poškodili........
    Nejde o to odstranit rudých ze hry, to je hloupost a utopie. A máš, pravdu...bez nich by byla hra nudnější. Jen by to chtělo férovější rozložení zkušených hráčů mězi tými....aby jsme nejeli s fialovou četou trojek proti fialkám v KV1...........
  17. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele biggpete v WOT - Denní hlášení   
    podívejme se na to z druhé strany a ze strany hráče, který má tuto hru pro zábavu, hraje pár krát týdně, občas si  něco koupí a má to jen na odreagování. Těchto hráčů je cca 70% Wot, možná i více. Je jim u zadele nějaká mechanika hry, střílí klidně HE ( jsou levnější a mají psaný větší HE) , jen si jezdí po mapě a občas něco trefí ( většinou mě). Tito hráči ale díky svému počtu mají obrovskou kupní sílu a oni živí hru. Když si 4x týdně zahraju ESL tak si vydělám cca 3-4000 goldů za měsíc a nic mě nenutí do hry dále investovat.
    To si WG samozřejmě uvědomuje a proto potřebuje aby i tito hráči občas vyhráli . Viděl jsem několik nových účtů hráčů kteří dostali BAN na offiku, účty s 50 bitvama a většinou nehrané, winratio s 0 DMG od 33% do 40%. Takže se dá říct, že 30-40% her vyhrajete, aniž by jste něco udělali. To je + pro nooby, zase na druhou stranu skilly at si šáhnou do svědomí a uvědomí si, že kdyby byl dělený MM ( což nikdy WG neudělá) , můžou zapomenout na své Kolobanovky a epické bitvy a zvraty. Tak to je a bude pánové a zapomeňte na to, že se to změní, bud to přijměte, nebo přestaňte hrát, jiného řešení nse nedočkáte. Pokud chcete hrát ze sobě rovnými hráči, dejte se na ESL, anebo hrajte roty, ale v tom případě zapomeňte na fialové statistiky :)))).
  18. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele bobby_6killer v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    "Pane vedoucí, mohl byste mluvit pomaleji ?"
    "Proč ?"
    "Nestíhám mít v píči všechno co řeknete......"
  19. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele Kanár (NIHIL) v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    Synátor právě dokončil filmovačku a tak malá ukázka:
     
    http://vimeo.com/72099820
  20. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Verdasco v WOT - TANKOVÉ ESO   
    Ja si počkám, kým sa v patchi 0.975.24 počet strojov v hre ustáli na približnom čísle 3.500. To už bude mať svoj vlastný strom Uganda, Horná Volta a zaslúžene aj Zimbabwe - nechápem, ako doteraz mohli takú tankovú veľmoc prehliadať, ale to je určite len špinavé politikárčenie. Potom na to nabehnem  :biggrin:
  21. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu Primergy v WOT - TANKOVÉ ESO   
    Ja si počkám, kým sa v patchi 0.975.24 počet strojov v hre ustáli na približnom čísle 3.500. To už bude mať svoj vlastný strom Uganda, Horná Volta a zaslúžene aj Zimbabwe - nechápem, ako doteraz mohli takú tankovú veľmoc prehliadať, ale to je určite len špinavé politikárčenie. Potom na to nabehnem  :biggrin:
  22. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele paramel v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    Solidní frajer
     


  23. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele Zvedak (9-TD2) v [0.9.15.2] Zvedákův balík modifikací   
    Obsah:

    - XVM (zobrazení WN8 u hráčů, žárovka se zvukovým znamením, spotlé/nespotlé tanky, podrobnější minimapka se jmény tanků, hit log, čas do zabrání báze a počet útočníků...atd)
    - YK statistiky
    - Zvedak Tank icons (ty na postranních panelech)
    - ZoomOut, ShowZoom
    - Odstranění úvodního videa
    - Hodiny v bitvě i v hangáru (+ datum)
    - Zaměřovač Jimbo s dobou nabíjení
    - gunConstraints (pro TD a arty - výseč děla)
    - Maximum visibility (odstranění mlhy a těch hnusných barevných filtrů)
    - server select fix (zapamatuje si vybraný server)
    - MultilinedTankCarousel_1.4 (víceřádková garáž)
    - Damagepanel_GambitER_0811_v2 (ukáže inkasované dmg a jakou municí) - smazáno kdo udělil dmg
     
     
    Screenshoty:

      
     
    Před instalací SMAŽTE původní složku ../res_mods! Další přidávání modifikací je jen na vás, nezaručuji další funkčnost. Zaručuji funkčnost balíku jako takového. Zároveň nenesu žádnou zodpovědnost za případné problémy způsobené tímto balíčkem (to jen kdyby náhodou někde něco, znáte to, blabla...nebojte, je to virus free). Pokud se stále vyskytují problémy s funkčností, smažte a znovu nainstalujte celé WOT. Pomáhá to.
     
    Instalace:
    - stáhněte balík
    - v adresáři se hrou smažte složku res_mods
    - ve winraru otevřete a zkopírujte složky res_mods a res do složky se hrou
    - aktivujte si XVM - návod v češtině ZDE
     
    Odkaz ke stažení (0.9.15.2)
    Stahujte ZDE
     
    Balík BYL, JE a BUDE jednoduchý! Téměř žádné pomocné berličky v něm nehledejte. Žádná usnadnění vaší paměti a umění, pouze pár informací navíc, které ovšem neodhalí více, než se patří. Vrcholem pomoci je minimapa implementovaná v XVM. V Dmg panelu úmyslně mažu kód vypisující jméno střelce, který ani nemusel být spotnut. 
     
    Další nastavení:
     
    Změna klávesy pro zvětšení minimapy:
     
    - změna klávesy pro zvětšení minimapy (defaultně Ctrl): otevřete \World_of_Tanks\res_mods\xvm\configs\Zvedak, zde najděte soubor hotkeys.xc, otevřete v poznámkovém bloku! a změňte kolonku "keyCode": 67 na "keyCode": "čísloKtereChcete" .Na výběr máte čísla napsaná nad touto kolonkou.
     
    Posunutí Hitlogu níže (aby se nepřekrýval s ikonami znaků tanků:
     
    Otevřete složku s XVM configy
    (..\World_of_Tanks\res_mods\xvm\configs\Zvedak) a zde otevřete hitlog.xc (v poznámkovém bloku) a zde přepište hodnotu Y třeba na 30.
    Pak otestujte a bude li vyhovovat, máte vyhráno. Čím vyšší číslo, tím níže hitlog bude. Lze hýbat i s X, takže si ho můžete hodit kam chcete, ale to už je vaše věc. Příklad:
     
    "x": 300,
    "h": 1000,
    "y": 3
     
    Na:
     
    "x": 300,
    "h": 1000,
    "y": 30
     
    Změna počtu řád tanků v garáži:
     
    Otevřít v poznámkovém bloku: D:\Hry\World_of_Tanks\res_mods\xvm\configs\Zvedak - carousel.xc  - 8. řádek "rows" - dvojku přepsat na požadovaný počet řad. Uložit.
     
     

    CO DĚLAT, KDYŽ MODIFIKACE NEFUNGUJÍ, AČ JINÝM FUNGUJÍ?
    1) Smazat složku Res_mods a nahradit jí nejnovější složkou res_mods z balíku
    2) Selže-li bod 1, odinstalujte a znovu nainstalujte hru
    Toto řeší 99% problémů.
     
     
    Děkuji za dar od hráče Azone_27, jakožto poděkování za (wau, to to letí) několikaletou podporu modifikačního balíčku.
     
     
  24. Upvote
    slojmo zvýšil/snížil popularitu uživatele George352 v Vtipy, vtipná a zajímavá videa, gify, obrázky a hlášky.   
    1 million fps Slow Motion video of bullet impacts
     
     

  25. Upvote
    Uživateli slojmo zvýšil/snížil popularitu macetap v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Vítězství!
    Bitva: Opatství 22. novembra 2012 18:26:24
    Vozidlo: M18 Hellcat
    Získáno zkušeností: 1 743
    Získáno kreditů: 34 129
    Úspěchy v bitvě: Poolova medaile, Válečník, Odstřelovač, Rozparovač, Vzorný tankista: Hrdina
     
    10 ks, zlatý, zlatý pekelný kocúr :D
×
×
  • Vytvořit...