Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

Kanáre - v okamžiku, kdy by nebyly artyny, tak je snad nad slunce jasnější, že podobných situací by bylo mnohem více. Určitě by se vyrojily čety Mausů, JgPz E-100, T110E3, Obj. 704/268/263, T95 a podobných sestav, který by na určitých mapách neměly soupeře podrtily vše. co potkají. Jediná obrana by bylo mít tohle v týmu taky, takže by všude by bylo "přeMausováno"

 

Možná si to přeješ, já ne.

 

Snad píšu jasně, že oboje (jak hry bez SPG, tak arty party) považuji za extrém. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se začíná omílat to, co je na 480 stránkách artyhumusu.

 

Artny ve hře jsou a budou. Dle mého soudu do hry patří po 1-3 kusech. Zažil jsem pár her typu četa tří T95 na Prochorovce, která projela skrz topolovou alej a smetla vše, co potkala. To věru nechci.

 

Myšleno všechny hra bez artyn, občasná hra bez artyn je příjemné a vítané zpestření.

 

Ovšem taky nechci potkávat s E-75 3x T92 a 2x Obj. 261. Obé (trvale bez SPG i tohle) je extrém.

 

Ale rád bych se mýlil, ale pokud bude opravdu implementováno zde nastíněné nerfnutí artyn, tak jejich počet IMHO neubude, ba se obávám že dokonce naopak se navýší. Protože bude třeba více bitev s nimi odehranými na jejich vyexpení.

Protože tu začli přispívat taktičtí a rozvážní hráči, kteří samozřejmě na artiny trpí  :Smile_teethhappy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanáre - v okamžiku, kdy by nebyly artyny, tak je snad nad slunce jasnější, že podobných situací by bylo mnohem více. Určitě by se vyrojily čety Mausů, JgPz E-100, T110E3, Obj. 704/268/263, T95 a podobných sestav, který by na určitých mapách neměly soupeře podrtily vše. co potkají. Jediná obrana by bylo mít tohle v týmu taky, takže by všude by bylo "přeMausováno"

 

Možná si to přeješ, já ne.

 

Snad píšu jasně, že oboje (jak hry bez SPG, tak arty party) považuji za extrém. 

Asi by to nebylo tak zlé. Taková četa Batchatů je totální OP záležitost a také jich potkám jak šafránu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďalej sa o SPG objavilo toto a nie je to zrovna najlepšia správa, ale nič není oficiálne!

 

6. 5. 2013

 

-SU-26 loses it's 122mm cannon and gets a new 76mm one.
-SU-26 prijde o 122mm delo a dostane nove 76mm

GW Panther:
- přesun z t6 na t7
- maximální rychlost snížena z 48km/h na 46km/h
- rychlost otáčení základního podvozku snížena z 26°/s na 24°/s a druhého podvozku z 28°/s na 26°/s
- zvýšen rozptyl při otáčení
- nerfnuto nabíjení i doba zaměřování
- odstraněn základní motor

Lorraine 155 50:
- přidáno trochu HP
- přesun z t6 na t7
- nerfnuta průchodnost terénem
- zvýšen rozptyl při otáčení
- zvětšena rychlost otáčení pro oba podvozky
- RoF nerfnuta
- přepracovaná rádia

S-51:
- snížena maximální rychlost z 32 km/h na 30 km/h
- více HP
- přesun z t6 na t7
- nerfnuta průchodnost terénem pro oba podvozky
- zvýšen rozptyl při otáčení
- následována SU-14 za 146k XP
- rychlost otáčení děla nerfnuta z 6°/s na 4°/s
- základní dělo má dvakrát víc nábojů a trochlu rychlejší nabíjení
- B-4 má o 25% prodlouženo nabíjení, rozptyl a rychlost zaměřování zvětšena o 50% (Schorai: To zní hodně hratelně...)

M12:
- přesun z t6 na t7
- nerfnuta maximální rychlost
- pravděpodobně je plánovaný rozptyl při otáčení

M37:
- přesun z t3 na t4
- buffnuta pohyblivost
- přepracovaný pancíř na historickou hodnotu

M40/M43:
- s děly se nic něděje
- mírně nerfnuta pohyblivost

T92:
- přesun z t8 na t10
- zvýšena rychlost otáčení
- přepracované motory
- nerfnuta maximální rychlost

Bat Chatillon 155:
- přesun z t8 na t10
- přidán nový základní podvozek
- mírně nerfnuta průchodnost terénem druhého podvozku
- zvýšena rychlost otáčení
- zvýšen rozptyl při otáčení o 50%
- dohled snížen z 390m na 380m
- autoloader nabíjí o 10 déle
- doba zaměření zvýšena o 10%
- nový základní motor

Object 261:
- přesun z t8 na t10
- maximální rychlost nezměněna
- nový základní podvozek
- druhý podvozek má lepší průchodnost těžkým terénem
- zvýšen rozptyl při otáčení o 50%
- rychlost otáčení druhého podvozku zvýšena z 22°/s na 24°/s
- dohled zvýšen z 380m na 390m
- nabíjení zvednuto z 29,7s na 35s :facepalmic::arta::Smile_ohmy:

GW Tiger:
- buffnuta průchodnost terénem
- otáčení zvýšeno o 2°/ na obou podvozcích
- zvýšen rozptyl při otáčení o 100%
- dohled zvýšen z 380m na 390m
- u 210mm děla nerfnuta přesnost o 33% a nabíjení o 20%

Změny munice:
150mm Gr.39 HE (například Bison) - poškození z 300 na 450 (HEAT zůstává na 300)
150mm Sprg. L. erz. (Bison) - poškození z 200 na 350 (HEAT zůstává na 200)
122mm OF420SO (stávající SU-26) - poškození z 270 na 420
122mm OF420SOMSH (stávající SU-26) - poškození z 150 na 300
152mm 52OF500 (SU-5) - poškození z 360 na 450

Ostatní munice zatím beze změn.

 

Možno nová podoba Ruské stromu

 

3417769.jpg

 

 

7. 5. 2013

Potvrzeno: 0.8.6 bude do tří až čtyř týdnů na RU serveru
- RU server má speciální program - když si zatrhnete "Souhlasím", údaje o vašem počítači budou zaslána WG aby mohli "zlepšit hru". Podle SerBa mnoho lidí toto odsouhlasilo (Schorai: Otázkou je, kolik lidí si přečetlo, s čím vůbec souhlasí...)
- SerBovi se líbí WoT: Generals ale raději má klasické WoT
- poškození tanků při nárazu do skály nebo budovy není plánováno
- podle SerBa, na zimních mapách se pohyb tanků chová stejně, jako na ostatních, tj. tanky nedriftují více na sněhu než mimo něj. Prozatím...
- 76mm penetrace na 59-16 je "historická", 76mm dělo je více méně analog Sovětského D-56T
- prozatím žádné oficiální info o 0.8.6 ("bude oficiálně oznámeno")
- je vysoce nepravděpodobné, že by staré premium tanky byli jakkoliv přepracovávány
- je potvrzeno, že nově vyzkoumané tanky mají lepší MM... toto ale neplatí v případě, když je velmi málo hráčů onlin (časně ráno)
- T58 Heavy se s vysokou pravděpodobností neobjeví ve hře
- je reálné, že USA dostane nový t8 LT
- pravděpodobně nebude žádný USA TD s autoloaderem (SerB: "Na žádný si nevzpomínám")
- nebude možné postupovat technologickým stromem opačně - tj. odemknou z vyššího tieru tank tieru nižšího
- v nepříliš blízké budoucnosti bude zavedena funkce, při které hráč obdrží kredity, pokud detrackne vozidlo a to bude následně poškozeno ostatními hráči (Schorai: Takže asi takový malý ekvivalent spottingu)
- naplánuje se zavést umírání členů posádky při požáru tanku
- je šance, že člen posádky zemře při rammingu
- v 0.8.6 bude nějaká optimalizace hry
- převrácení tanků by mohlo být zavedeno
- SerB odpovídá na otázku, proč musí být prémiové tanky horší jak ty normální: "Neprodáváme ownění za peníze. Jestli jste dost dobří hráči, abyste skillem vykompenzovali oslabení těchto tanků, můžete oboje - ownit i farmit. Jinak můžete jen jedno a nebo to druhé. A požitek musí být dosažen zvednutím vašeho skillu. Jinak je to nějaký druh narkomanie." (Schorai: Jak mám probohy přeložit pwnage? Taky by se ten SerB, jako jeden z vysokých představitelů WG, mohl vyjadřovat jako kultivovaný člověk)
- nové prémiové tanky jsou v plánu
- zaměstnanci WG občas hrají roty a jsou "nad průměrem"
- s fenoménem, kdy retardi zakládají roty jen aby si našli někoho do čety, nebude nic podnikáno ("nepřipojujte se k takové rotě") (Schorai: Bylo tam napsáno retards, tak nevím, jestli to mám přeložit doslovně nebo   společensky přijatelně :D)
- když dva scouti svítí jeden cíl, XP dostane ten, který ho spotnul dříve
- je možné, že Königstiger a Jagdtiger dostanou buff rychlosti jako IS-7, tj. žádné zlepšení motoru, jen vyšší maximální rychlost
- pro teď není plánováno, aby si hráči mohli koupit více jak jednu kamufláž stejného typu
- v 0.8.6, XP artyn zůstane svázáno s jejich tierem, tj. jestli máte 200k XP na t7 arty, která se přesune na t9, tak ty XP zůstanou na arty, která bude po updatu na t7 (Schorai: Fuuuuu)
- možnost vybrat si vzhled vaší garáže je zvažována, ale má nízkou prioritu (Schorai: Však od čeho máme mody, že?)
- úniky informací o arty v 0.8.6? "No comment"
- pohybující se Panther v tutorialu je "aktivní element". Podle SerBa je možné udělat mapy, na kterých budou jezdit auta a vlaky, ale zatím se tak nestane (Schorai: To bude sranda. Kolem osobáku projede Maus a on bude mít naprosto v p*** :D Realitě zdar)
- 57mm S-60 dělo s autoloaderem pro teď není plánováno, ale může se objevit, jelikož byli namontovány na PT-76,jejich penetrace je obdobná jako u ZiS-4
- nové premium MT t8? "Až to bude, jestli vůbec"
- podle SerBa tu není spojení mezi ilegálním "warpackem" a ilegálními klony WoT
- způsob vypočítávání pohybu tanků nebude zveřejněn, jelikož je "velice komplikovaný"
- premium MT s autoloaderem? "Jestli bude v plánu, oznámíme vám to"
- vylepšená mechanika pancíře v 0.8.6 je "jen kousek celku"
- všechny servery mají stejnou mechamiku hry a tak to taky zůstane
- ve velmi vzdálené budoucnosti se možná objeví trup tanku jako vyzkoumatelný modul
- teoreticky je možné, že na jedné mapě bude více verzí jednoho modu, ale vývojáři toto nejspíše neudělají, neboť hráči jsou z toho dost zmatení už teď
- modely tanků budou pozvolna přepracovávány pro přípravu na možnost převracení tanků třeba únikové poklopy na spodku tanku), ale toto má nízkou prioritu

 

Pravdepodobne prepracované mapy v 8.6

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/243089-facts-86-reworked-maps/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako dobre že mam všetky tier8 arty a už nemusím nič skúmať . :D

Asi máš nějakou úchylku, co? To je fakt masochystický výkon mít tolik artyn. Mám dvě a lituju toho, že jsem tu druhou (Batartynu) dělal. :Smile_blinky:

 

A tohle je další důkaz toho, že moje konsirační teorie byla pravdivá. Už druhá je od WG potvrzena.

 

- je potvrzeno, že nově vyzkoumané tanky mají lepší MM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 v 0.8.6, XP artyn zůstane svázáno s jejich tierem, tj. jestli máte 200k XP na t7 arty, která se přesune na t9, tak ty XP zůstanou na arty, která bude po updatu na t7

 

 

To mi jako zůstane artyna T7, která bude mít 200k expů k ničemu?

Presne tak! To sú, ale motáci, čo? :facepalmic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kubo!!! To je největší hovadina jakou jsi tady kdy napsal !!!!!!!!! Ukaž mi, kde má která artyna nějaké hitzóny   :facepalmic: a jak se do nich na 400m trefuješ, jo? :Smile_trollface-3:

Ja som nič nevravel o hit zónach, mal som som na mysli to, že keď im ubrali HP (už neviem v akom patchi to bolo), tak nie je problém ich zostreliť na jednu ranu aj s tankom, len treba trafiť. A navyše, nikto nepísal, že konkrétne na akú vzdialenosť Kanár! Aj SPG dokáže pohltiť strelu alebo výnimočne hu odraziť, ale to sa mi už dávno nestalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7. 5. 2013 část 2

- přetočení tanků - je možné, že tato část enginu přijde dříve, ale převrácení tanků je svázáno s fyzikálním enginem klienta, takže nebude před zavedením Havocu (Schorai: Jestli jsem to správně pochopil, tak tank bude moci udělat salto, ale pokaždé dopadne zpátky na pásy. Převrátit se na střechu zatím nebude možné)
- RU251 (t8 Německé LT) bude "později"
- převádění XP na free XP za kredity nebude zavedeno
- mantlet IS-7 nemá žádné buglé místa s 0mm pancířem
- T-50-2 nebude nahrazena MT-25 v 0.8.6
- nebude další arty cap - tři a méně na tým
- 3 - 4 týdny do spuštění 0.8.6  na RU serveru dle SerBa musí být brány jako hrubý odhad, spíše jako "ne dříve než", zatím není vůbec jisté, zda červen který je uveden na RU "ve vývojit" znamená spuštění verze nebo jen jejího testu
- kontrola zaměstnanců WG kvůli únikům informací: "no comment" (Schorai: Tohle jsem úplně nepochopil, supertestři nejsou zaměstnanci WG, ne?)
- Posuzování přidání modů Útok a Střetnutí pro nové mapy: "Jestli to bude možné, mody přidáme"
- je možné, že mapa San Francisca s Golden Gate se objeví ve WoT
- je možné, že některé mapy budou vytvořeny vyloženě pro Útok nebo Střetnutí, ale toto není v brzkém plánu
- Supersherman a FL-10 Sherman jako Francouzský premium tank a nebo součást Izraelského stromu? "Všechny možnosti jsou možné, ale nebudeme se vyjadřovat k vývoji dalších větví."
- Útok na Westfieldu se vrátí jakmile bude opravený
- fyzikální model pro střely není v plánu
- nové herní mody - nic nebude v blízké budoucnosti
- Francouzské TD vyššího tieru v následujících 3 - 4 patchích? "Počkejte si na oznámení"
- větší bitvy (30 vs. 30 apod.) - nic nebude v blízké budoucnosti
- větší počet polygonů na modelech tanků nebude tento rok
- t10 arty rebalanc: "Testy teprve ukáží"
- v 0.8.6 bude pravděpodobně spojka mezi KV- 2 a arty (Schorai: K čemu by pak taky ta KV-2 byla)
- historické bitvy jsou stále v plánu, ale na podrobnosti je ještě moc brzo
- KV na parní pohon mělo podle dokumentů nalezených Yuri Pasholokem kolem 400 koňských sil
- Tiger je zcela nevhodné vozidlo na to, aby se stalo prémiovým tankem
- SerB na trollující hráče: "Nejsou to hráči, ale retardi. To jsou naprosto odlišné kategorie."
- masivní nerf S-51 potvrzen ("je spjatý s rebalancem artyn")
- zatím nejsou Německé artyny na celou novou větev
- váha druhé věže pro M7je podle SerBa v pořádku
- bude zaveden nový systém pro  vyhledávání čet (Schorai: Asi jako že bude možnost najít spolubojovníka do čety)
-přesun kreditů od jednoho hráče k druhému není plánován, avšak pro goldy to není zcela nereálné
- nerf HEAT munice v 0.8.6? "No comment, počkejte si na test"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kozlus: :-D :-D

 

A navyše Izrael vyhral všetkých 5 Arabsko-Izraelských vojen, ktoré práve viedli od vzniku Izraela, teda od roku 1948. Aj tak mali tanky väčšinou Americké a Britské, čo by tam asi mali? Snáď nie Merkavu :lol:

 

A uvidíte, že ako Izraelský tier X. tank bude mať špeciálne náboje, ktoré vám obreže celý tank :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som nič nevravel o hit zónach, mal som som na mysli to, že keď im ubrali HP (už neviem v akom patchi to bolo), tak nie je problém ich zostreliť na jednu ranu aj s tankom, len treba trafiť. A navyše, nikto nepísal, že konkrétne na akú vzdialenosť Kanár! Aj SPG dokáže pohltiť strelu alebo výnimočne hu odraziť, ale to sa mi už dávno nestalo.

Akorát jsi nenapsal, který tank dá artynu na ránu a s jakým dělem. Běžně totiž lehké a střední tanky artyny tieru 8 na ránu nedají a to je pak docela problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...