falko5616 Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Deadliest_Catch, Zoltar, SmartinScz and 19 others 21 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikonek Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 pěkné...šikula..ale nic pro mé ruce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nagelko Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 teda v modelárčine som laik, ale páči sa mi,máš môj obdiv, dávam palec hore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WolframCZ Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Pěkné. Moc pěkné +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanár (NIHIL) Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Pěkně postavené, to jo ale chtělo by to se pohrát s detaily. Když všechno zatřeš zelenou a černou, tak to nevypadá plasticky a věrně. Pak to vypadá, jako kdyby to byla nějaká koupená hračka a nebo tank na podstavci někde v parku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciniminies Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 nádhera, ja by som nič také nedokázal..... máš môj veľký obdiv :) nerobíš také na objednávku ? :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B1gT0m Posted August 27, 2012 Share Posted August 27, 2012 Pěkně postavené, to jo ale chtělo by to se pohrát s detaily. Když všechno zatřeš zelenou a černou, tak to nevypadá plasticky a věrně. Pak to vypadá, jako kdyby to byla nějaká koupená hračka a nebo tank na podstavci někde v parku. podle toho podstavce stojí ta IS-3 někde v parku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...