Přejít na obsah

musaci

Members
  • Počet příspěvků

    289
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    4

Aktivity popularity

  1. Upvote
    Uživateli musaci zvýšil/snížil popularitu Chudlick v The Nihilists [ NIHIL ]   
    S tímto výrokem si dovolím nesouhlasit. Právě WN8 nebere výhru jako prioritu, ale výkon hráče. Pokud tedy člověk dobře zahraje (ať už nastřílí, nasvítí, nebo odlákává pozornost určitých cílů) a tým stejně prohraje, tak WN8 je pořád vysoké. Pokud vyhraju i třeba díky dalším spoluhráčům v četě nebo v týmu, přestože zahraju tužku z různých důvodů (lagy, RNG, špatné rozhodování,...), tak WN8 výrazně klesne a zhoršuje staty.
    Díky tomu právě čety dobrých hráčů snižují výrazné výkony osamělých lovců, protože si prostě cíle rozeberou a není tolik prostoru pro individuální výkon.
    To hlavní co se díky těmto četám zlepšuje je winrate.
     
    A i díky předchozímu tvrzení je WN8 dobré i pro výběr hráčů. WN8 se dá slušně "oje..at" založením nového účtu. To je věc, kterou ale zkušený hráč pozná na první pohled ze statistik hráče. Nicméně i tak ten hráč musí být zkušený, aby měl i na novém účtu výborný rating.
     
    Pro mě je NIHIL zatím nejlepší klan pro hraní s dobrými hráči hned po BIA. (z klanů ve kterých jsem byl)
    Zejména pro absenci klanovek, které se po měsících a letech stávají nudnou a časožroutskou povinností v CW klanu.
     
    Nejvíce mě u NIHILu překvapila absence Teamspeaku, ale jak jsem se sám přesvědčil, tak to funguje výborně i bez něj.
    (Pro mě trošičku zklamání, jelikož jsem si chtěl u hraní rozšiřovat obzory v angličtině..  )
  2. Upvote
    Uživateli musaci zvýšil/snížil popularitu Georg_CZ v The Nihilists [ NIHIL ]   
    S tímto výrokem si dovolím nesouhlasit. Právě WN8 nebere výhru jako prioritu, ale výkon hráče. Pokud tedy člověk dobře zahraje (ať už nastřílí, nasvítí, nebo odlákává pozornost určitých cílů) a tým stejně prohraje, tak WN8 je pořád vysoké. Pokud vyhraju i třeba díky dalším spoluhráčům v četě nebo v týmu, přestože zahraju tužku z různých důvodů (lagy, RNG, špatné rozhodování,...), tak WN8 výrazně klesne a zhoršuje staty.
    Díky tomu právě čety dobrých hráčů snižují výrazné výkony osamělých lovců, protože si prostě cíle rozeberou a není tolik prostoru pro individuální výkon.
    To hlavní co se díky těmto četám zlepšuje je winrate.
     
    A i díky předchozímu tvrzení je WN8 dobré i pro výběr hráčů. WN8 se dá slušně "oje..at" založením nového účtu. To je věc, kterou ale zkušený hráč pozná na první pohled ze statistik hráče. Nicméně i tak ten hráč musí být zkušený, aby měl i na novém účtu výborný rating.
     
    Pro mě je NIHIL zatím nejlepší klan pro hraní s dobrými hráči hned po BIA. (z klanů ve kterých jsem byl)
    Zejména pro absenci klanovek, které se po měsících a letech stávají nudnou a časožroutskou povinností v CW klanu.
     
    Nejvíce mě u NIHILu překvapila absence Teamspeaku, ale jak jsem se sám přesvědčil, tak to funguje výborně i bez něj.
    (Pro mě trošičku zklamání, jelikož jsem si chtěl u hraní rozšiřovat obzory v angličtině..  )
  3. Downvote
    musaci zvýšil/snížil popularitu uživatele kubo4747 v Mohu získat zpět omylem prodaný prémiový tank? ANO, teď máte možnost ...   
    A to platí iba pre jeden konkrétny prémiový tank alebo pre každý prémiový tank, čo som predal?
  4. Upvote
    musaci zvýšil/snížil popularitu uživatele v Odpovede vývojarov   
    ad 1. Ale bobe,nechces mi snad namluvit, ze kazdy kvalitni zamestnanec, musi byt zakonite spolumajitel firmy ??? Vis sam, ze preci takhle to nefunguje a kdyz tak jen opravdu vyjmecne. Pokud je dany clovek opravdu kvalitni, tak ma zcela jiste karierovy rust ve firme zarucen, pokud ma teda kam postoupit a samozrejme, pokud ma k postupu predpoklady, jelikoz ne kazdy ma ambice a vlastnosti k tomu, aby ridil firmu a vedl kolektiv. A jak jsem jiz psal, pokud k tomu predpoklady nema a presto je ve svem oboru dobry, tak ho firma muze a nemusi odmenovat i jinak.
     
    ad 2. Dobry podnikatel, bude vzdy delat neco navic bobe, neco cim bude porad krok pred konkurenci !!! A presne to je kamen urazu u WG, pises tady, ze WG je ve sve tride jednicka, napisi ti to jinak, zadna jednicka to neni, firma pouze vyuzila mezeru na poli MMO her a byla prvni a bohuzel pro vsechny, je to take jedina firma- tudiz bez konkurence. Jenomze kvalitni podnikatelsky zamer WG se pomalu vytraci ruku v ruce s prisunem mil. EUR, coz je take jedine meritko na ktere dnes WG slysi. A muzes si opet myslet, ze tohle vsechno je zase jen o zavisti, kazdopadne tahle firma nedela nic pro kvaltinejsi spolupraci se svym zakaznikem (hracem) ba co vice, dlouhodoby zakaznik je pro firmu pritez, coz se musi zakonite drive ci pozdeji projevit.
    Uvedu ti zde maly priklad vydelavani a zkvalitnovani sluzeb bobe - jednoducha neustala rosada a meneni parametru nejen premiovych tanku, figl je skoro az nepodstatny, WG do hry vpusti novy tank, lehce nadprumerny jde preci o premiak a za nemale penize a kazdy spravny tankista chce mit poradny tank, ktery rozdava dmg a kralovsky vydelava, no a po nejakove dobe, az se trh nasyti, tak WG opet nepatrne posteluje jeho parametry(vedomky ci nevedomky hracu), takze najednou OP tank, jiz neni OP, ale "jen" obycejny a prumerny tank, posleze postrasime hrace, ze dany super premiak se bud bude hodne zdrazovat, anebo nebude k dostani vubec no a eurace se opet na nejakovou dobu posypou. No az vyuziji vsechny moznosti ryzovani, tak zacina byt vhodna doba na vpusteni do hry dalsiho OP premiaku a tak porad dokola, jak jednoduche ze ?
     
     
     
    Ne ne bobe, tohle prirovnani je naprosto zcestne a ve zminovanych oborech dokonce neprirovnatelne, nikdo zde neocekava, ze bude dostavat rohliky zadarmo, protoze dobry pekar vi, ze pokud bude vyrabet kvalitni pecivo, tak se k nemu bude spokojeny zakaznik vracet a proto nemusi rozdavat pecivo zadarmo, aby si udrzel zakazniky a take dany pekar chape, ze pokud bude vyrabet nechutne zmetky, zakaznik prejde ke konkurenci, cimz se opet dostavame k WG, ktera, jak jiz bylo receno, zadnou konkurenci nema, takze si muze napeci co ji napadne. A stejne tak si je WG vedomo, ze "zatim" zakaznik nema kam uteci, muze jedine prestat hrat. Takze snaha WG o udrzeni hracu je prakticky nulova, staci megamasivni reklamu ve vsech mediich a dalsi rybicky se opet chytnou, otazkou je jak dlouho to takhle vydrzi ?
    A kdyz uz to budu chtit prirovnat k danemu pekari, tak pokud si je spatny pekar vedom, ze nema konkurenci, tak stejne muze pect zmetky i nadale, protoze jist se bobe musi, takze jak vidis, tohle prirovnani je zcela nesmyslne.
     
    A bobe, kdyz uz jsi tady "takovy nejmenovany zastance WG a vsech podnikatelu", tak ti skoro kazdy podnikatel potvrdi, ze udrzet si dlouhodobe spokojeneho zakaznika je v dnesni dobe opravdu majstrstyk a clovek se musi jo ohanet a podbizet, pouze firmy s podnikatelskym zamerem po cesku, zvanem - nahrabeme si okamzite, hned a co nejvice, se budou chovat tak, jako spousta dnesnich nejen tuzemskych firem, bohuzel.
     
     
    bobe rozdil mezi nama je ten, ze ty skoro za vsim vidis zavist, nenavist, chamtivost, lenost, vyznavajic tvrdy nekompromisni business (az bych nadnesene napsal, prototyp cloveka dnesnich medii) - ja vidim pokoru, uctu, moralni hodnoty a lidskost, ale tyhle slova se jaksi do dnesniho business sveta nehodi, ba co vice, clovek s timto vnimanim je velice casto oznacovan za levicaka, blazna, socku, vyzirku atd. A bobe - socialni vyzirka vysavajici stat opravdu nejsem, ani nikde nestojim s natazenou rukou (dejte), ale vse si musim odmakat na uziveni rodiny
     
     
    Jinak se omlouvam za OT a preji vsem krasny a slunecni den
  5. Upvote
    musaci zvýšil/snížil popularitu uživatele sturm555 v Odpovede vývojarov   
    Zásadní rozdíl je ovšem v tom, že my si přejeme pouze drobnou změnu v přístupu k "zasloužilým" hráčům, který WG nebude nic stát a výsledku bude znamenat hlavně motivaci těchto hráčů a tím jejich udržení ve hře.
    Přesto mám dojem, že WG považuje schopné veterány spíše za škodlivý element, který komplikuje hru obrovské množině hráčského planktonu, jehož část může být po několika neúspěších od pokračování odrazena a ve výsledku může být propad hráčské základny mnohem vyšší. Proč by pak zaváděla bič na veterány - ten "úžasný" generátor náhodných čísel, že?
  6. Upvote
    musaci zvýšil/snížil popularitu uživatele Lynx_cz v Odpovede vývojarov   
    Ještě jednou podobný "výkřik" a máš to rovnou za ban!
  7. Upvote
    musaci zvýšil/snížil popularitu uživatele Kanár (NIHIL) v WOT - Denní hlášení   
    To bych netvrdil. před půlrokem se WG ohradilo, že je vše OK protože je průměr 2,5 artyny na bitvu. Což je jasně demagogie protože to nejde počítat jako průměr od tieru 1 až po tier 10 z jednoduchého důvodu. Prvních 5 tierů každý jen tak přeletí ale pak se to začne teprve hustit. No, a poslední počítání je prý 3,5 artyny na bitvu a to je prý také ok. Přitom se WG chystá roztáhnout artyny až po tier 10 a to tak, že stávající tier 8 bude pak tier 10 a tím se stane co? Zvýší se zase jejich počty protože kdo chce tier 10, tak bude muset expit ještě o 2 tiery víc a tím samozřejmě narostou také zisky WG za prémiáky a goldy pro tyto chudáky. Myslím si, že si WG udělalo z artyn dojnou krávu a jede si bezohledně za ziskem a pokud s tím něco neuděláme, tak se bude hrávat víc artyn, než tanků. Což se už běžně stává. Bohužel! 95% artynářů má víc než podprůměrný EFR a nedá se tvrdit, že by to nějak uměli s tím hrát. Tím je jasně dané o co WG jde. Dát zábavu dětičkám a lamkám na úkor toho, že si tanky v pohodě zahrají. Když byla arty jen do tieru 6, tak to lamky a děti nehrály protože se to muselo umět. Damage byl slabý ale kdo to uměl, tak byl skvělou podporou pro tým a pamatuju si časy, kdy se artynáři vynášeli do nebe za dobrou práci. Dnes, když jich tam je 6, tak na ně každý tak akorát prdí a nebo se naštve. Stačí se pak kouknout do výsledků po bitvě a zjistíte, že z těch 6-ti artyn jich 5 nedalo ani tolik damage, jako tank tieru 7 a jen jedna má nastříleno a něco týmu odvedla.
  8. Upvote
    Uživateli musaci zvýšil/snížil popularitu czNemesis v WOT - Chlubárna - pochlubte se výsledky   
    Tohle je zatím moje nejlepší bitva a podobně dobrá bitva s podobným tankem. Vždy to bylo díky skvělému sklápění kanonu a neprůstřelné věži.
     
    Vítězství!
    Bitva: Westfield 13. září 2012 17:18:00
    Vozidlo: T32
    Získáno zkušeností: 5 756 (x2 za první vítěznou bitvu dne)
    Získáno kreditů: 92 284
    Úspěchy v bitvě: Válečník, Odstřelovač, Mistr dělostřelec
     

     

     
     

     

     

  9. Upvote
    Uživateli musaci zvýšil/snížil popularitu SlaineMcRoth v WOT - Denní hlášení   
    Celkově je to poslední dobou nějaký horší (prázdniny a 3x násobky udělají své...), ale tahle bitva mi na dlouho zlepšila náladu:
     
    http://www.musaci.ty...-attack.jpg
×
×
  • Vytvořit...