Micka_Shangri la_Min Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Marty89 and Zoltar 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micka_Shangri la_Min Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 1:72 Revell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micka_Shangri la_Min Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 Odkaz na celý průběh stavby http://mickhesh.rajce.idnes.cz/P-47D-30_Republic_Thunderbolt_Revell_1_72 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanár (NIHIL) Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Pěkné ale na ten rámeček kabiny jsi hodil teda notný bobek.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micka_Shangri la_Min Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 co je s rámečkem od kabiny? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanár (NIHIL) Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 Trošku hrbatě obtažený barvou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoltar Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 pěkná kombinace barev, moc se mi to líbí Kanár: já myslím že z tohodle rozlišení obrázku to ani není moc poznat, co je hrbatý a co ne :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanár (NIHIL) Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 No, nevím, mě to tak připadne, že to dělal štětcem od ruky bez vymaskování a nebo obrytí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micka_Shangri la_Min Posted November 17, 2012 Author Share Posted November 17, 2012 já tuším, že jsem to dělal pistolí, ale teď fakt opravdu nevím. Já už nemodelařím, já to dal jen proto, že letí WT a že se to hodí. A že to nebyl zmršenej model. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanár (NIHIL) Posted November 17, 2012 Share Posted November 17, 2012 A copak něco takového tvrdím? Je moc pěkný, jen se mi prostě na té fotce zdálo, že je to nějaké zubaté ty okraje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strelok Posted December 20, 2012 Share Posted December 20, 2012 Do letadel moc nedělám, přesto se mi líbí Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts