RoboZilina Odesláno Srpen 18, 2017 Share Odesláno Srpen 18, 2017 Developer Q&A (is back) Nazdar chaloši, V pondelok bude plne lokalizovaná verzia, ale rád by som sa s vami podelil o najnovšie otázky a odpovede. Je to síce kratšie, ale aspoň niečo. Bolo by možné pridať ukazovateľ priblíženia ku sniper módu, aby sme videli aký zoom práve používame? V budúcnosti plánujeme prerobiť bojové užívateľské prostredie. Budeme zvažovať aj takúto možnosťBude konečne armor inspector? Áno, je v pláne pre update 0.23.Aké máte plány pre PvE, je v pláne predstavenie nejakého druhu kampane v hre? Áno, plánujeme to pre najbližšiu budúcnosť.Budete dávať väčší dôraz na AW príbehovú kampaň? Áno, ako súčasť vyššie spomenutých vylepšení.Máte nejaké plány umožniť medzi-serverovú hrateľnosť (roaming)? Momentálne nie.Dávnejšie bolo oznámené, že Vickers Mk.7 nahradí Ariete. Čo plánujete urobiť s týmto vozidlom? Vickers Mk.7 nenahradí Ariete, aj keď sa objaví v budúcnosti. A s Ariete nemáme žiadne špecifické plány.Čo plnánujete urobiť so ovládaním kolesových vozidiel? Niektoré kolesové vozidlá sú prakticky nekontrolovateľné. Na tom pracujeme intenzívne. Vozidlá budú reagovať rýchlejšie na ovládanie a ručná brzda umožní robiť kúlerské otočky. V Update 0.21, znižujete Challenger 2 maximum speed. Bol to slimák už teraz – prečo ho ešte spomaľujete? Toto je jedna z niekoľkých zmien rýchlosti. V Update 0.22 príde prepracovanie mobility vo všeobecnosti a bude rôznorodejšia. Rôzne typy motorov budú mať znateľne rozdielne vlastnosti. Napríklad trubo-benzín bude zrýchľovať pomalšie v nízkych otáčkach ako diesel, ale naopak rýchlejšie pri vysokých rýchlostiach.Bude z T-62 premium? Nié.Update 0.21 prináša prepracovanie viacerých striel, hlavne HE a HEAT nábojov. Ako bude prežívať Wiesel a VBL, keď ste im zobrali polovicu HP? Teraz môžu byť zničené jedinou HE strelou. Čo stým? Každopádne, je to teraz s nimi biedne. Obidvom vozidlám sa štatisticky darí dobre, ale je potrebný určitý level skilu, aby hrali efektívne. Plánujeme upraviť spotovací systém, aby boli viac v bezpečí a zostávali dlhšie nespotnuté. (WTF?) Čo plánujete urobiť s fenoménom známym ako „kruhové války“, kedy hráči utvoria tzv. lemming train teamy (slepo nasledujúci sa hráči) a naháňajú sa okolo mapy? Toto je spôsobené mnohými faktormi od vlastností vozidiel po vlastnosti máp. Budeme pracovať na oboch, ale toto je niečo čo sa nedá „upraviť“ jednoducho. Budeme opatrne upravovať mapy aj vozidlá, s ohľadom na tento fenomén, ale vedzte, že toto sa nedá úplne odstrániť, lebo hráči majú slobodnú vôľu. (SS vraví že na EU to moc nepoznáme, ale na RU je to problém. Ja vravím vráťte mi moje arty a pomôžem tento problém vyriešiť.) Budete upravovať modely ruských tankov ako napríklad T-72B? Momentálne napríklad nemáme T-72B , ale T-72A s ERA (známu ako T-72AV). Áno, budeme pokračovať v opravovaní problematických modelov. T-72B je jeden z prioritných. Vylepšujete reload time mnohých ruských tankov v Update 0.21. Okrem Object 187. Prečo ste ho vynechali? Buff je naviazaný na skutočné modernizácie T-tankov, ktoré dostávali autoloader modifikácie, aby boli schopné používať dlhšie náboje. Toto sa nestalo u Object 187. V Update 0.21, keď vystrelím HE na prednú časť veže nepriateľského MBT, niekedy urobím veľa dmg ale niekedy nie. Môžete vysvetliť? Vysoký dmg do veže je spôsobený v takej situácii, keď HE tlaková vlna pôsobí pod spodnou časťou veže a poškodí niekedy slabo chránený turret ring a zdvíhací mechanizmus. Prepracujeme HE dmg aby bol viac predvídateľný a rovnomerne rozložený. Nebude sa rozširovať po pancieri a hľadať weakspoty. Nuž, tak to je zatiaľ všetko. Budeme ďalej zhromažďovať vaše otázky a pýtať si na ne odpovede. Aspoň teda na tie ktoré môžu byť zodpovedané. Zdroj: Tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaso_von_Teschen Odesláno Srpen 18, 2017 Share Odesláno Srpen 18, 2017 A o pvp ani slovo. To je hnus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RoboZilina Odesláno Srpen 18, 2017 Autor Share Odesláno Srpen 18, 2017 Budeš mať ešte tuhšie zakempené neviditeľné VBL a Vízly... to ti nestačí? Robia to presne naopak ako by som si predstavoval ja. Ja by som chcem mať vblko rýchle a ostatné tanky pomalé a kamo si môžu strčiť. Vôbec ma nepočúvajú. A HP samozrejme navýšiť na normálnu úroveň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaso_von_Teschen Odesláno Srpen 18, 2017 Share Odesláno Srpen 18, 2017 Hrál jsem to včera na ru a kempí se furt stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukaso_von_Teschen Odesláno Srpen 18, 2017 Share Odesláno Srpen 18, 2017 Jinak na polském fóru se bavili o roamingu mezi serverama a komuniťák říkal že mezi EU a ru se neplánuje, ale mezi eu a na ano. Další idiotismus. Naco je spojení s mrtvým na? V tom my.comu to je fakt idiot vedle imbecila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čikino Odesláno Srpen 20, 2017 Share Odesláno Srpen 20, 2017 (upraveno) Ja to nehrám už tri týždne a ani hrať nemienim ... Upraveno Srpen 21, 2017 uživatelem RoboZilina Zbytočný výlev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RoboZilina Odesláno Srpen 21, 2017 Autor Share Odesláno Srpen 21, 2017 Ak ťa to bavilo pred Balancom 2.0, tak by som si počkal na Update 0.21 a potom zas skusil. Na RU to ide teraz podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.