Přejít na obsah

nexty666

Members
  • Počet příspěvků

    175
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Days Won

    3

Aktivity popularity

  1. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    29.1.
    - za teamdmg budete potrestani bez ohledu na to, jak se vam ve hre dari (SS: stejny trest, i kdyz nastrilite 12k dmg)
    - je mozne, ze se v historickych bitvach objevi premiove tanky, napr. Dicker Max a Churchill III
    - Wargaming nic nevi o japonskych povalcenych lechkych tancich
    - Storm potvrdil britsky dabing (?voiceover), bude zahrnut ve finalnich patchnotes
    - zmeny tykajici se FOV v 8.11 “bylo to experimentalni nastaveni, ktere zmenilo FOV v zavislosti na urovni zoomu kamery. Na maximalni zoom bylo FOV redukovano o 25%. Rozhodli jsme se to takto nedelat, ale zapomeli jsme toto nastaveni odstranit z testovaciho klienta.”
    - neni planovan buff premiove T34
    - zda se, ze v soucasnosti ma hra problemy na pretaktovanych sestavach, na kterych od 8.10 pada, tento problem nebude odstranen v 8.11
    - FV4202 model nebude opraven, i kdyz T-54 bude zmenena? “How terrible” (SS: dalsi naznak mozneho nahrazeni FV4202 necim jinym)
    - zda se, ze uhel Typu 59 muze byt zmenen
    - nove HESH mechanika nebude zavedena ted, ale zmeny jsou v planu
    - nove japonske a cinske tanky definitivne nejsou planovany v roce 2014
    - sovetska premiova “lehka T-54" prijde letos
    - pro ted nejsou planovany zadne zmeny v tymovych bitvach, vyvojari pracuji na vyberu vaseho tymu v zavisloti na tom jakou mapu dostanete
    - zda se, ze SU-76I nebude regulerni premiovy tank, ale bude za odmenu/misi
    - M46 Patton neztrati nehistoricke delo
    - zmeny sovetskeho dela D-54 nejsou v planu
    - nebudou zadne kompenzace za zmeny Type 59
    - Storm se domniva, ze zpusob jakym Wargaming udelal ve hre kamuflaze je spravny (SS: nebudou jako ve WT, kde muzete mit napr. ruzovy tank s obrazky)
    - kustomizaci tanku, kdysi zminenou vyvojari, muzou byt napr. pridavne boxy na naradi, dily pasu a nahradni/pridavna kola na mistech, kde v realu mohly byt, neni ted potvrzeno jestli to bude pouze vizualni doplnek, nebo (SS: v pripade dilu pasu) budou tyto doplnky pridavat bonus k pancerovani
    - Storm potvrdil, ze v historickych bitvach bude goldova munice limitovana, mechanismus bitev bude stejny jako v beznem randomu (SS: nebude to “hardcore mode”)
  2. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    25.1.

    „odznaky mistrovství“ (vzorný tankista) zřejmě nebudou oceněny kredity nebo zkušenostmi (Serb: „Chamtivost je zlá.“)
    SerB tvrdí, že Němci zmocněný tank KV-1 nebyl osazený 88mm dělem, ale 75mm
    po nerfu průměrného poškození stíhačů tanků zůstane cena jejich nábojů zjevně stejná
    Q: „Zvažovali jste někdy vytvoření 'sandboxové' hry s otevřeným světem?“ A: „Víte, nedělali jsme to (hry) pro studenty a školou povinné děti, které sedí doma na zadku. Dělali jsme hru pro dospělé lidi, kteří jsou úspěšní ve skutečném životě a mají čas jen na krátké posezení u hry. Studenti a školáci, běžte hrát Warcraft.“ (W: Lol.)
    Q: „Proč není žádný americký prémiový stíhač?“ A: „A je někde v licenčním ujednání, že takový musí být?“
    (SS: pokud tomu rozumím správně) formát klanových válek se zřejmě změní k příznivějšímu příležitostnému formátu (W: těžko říct)
    německé prémiové osmičkové medko? „Pokud budou takové plány, řeknu vám.“
    přepracování modelu T-54 zahrnuje zjevně pouze 120mm přední plát – až bude zaveden alternativní podvozek/korba se 100mm, bude vypadat jako „stará“ (8.10) T-54
    je možné, že T-44-85 se vůbec neobjeví: „Je lepší zavést normální osmičkový prémiák než tohohle chudáčka.“ – objevil se kandidát na tento tier
    teoreticky je možné, aby se zprávy o misích (které se zobrazují v garáži) zobrazily na nahrávací obrazovce (W: Co má Silent na mysli termínem „post-mission“, bude asi nejlepší zjistit přímo od něj. Pokud ještě někdy budu dělat překlad, rovnou se na ho na to zeptám.)
    zjevně se „zorné pole“ („Field of View“ = FOV) v 8.11 změnilo (SS: divné, nevšiml jsem si), předtím bylo různé pro odlišná rozlišení, nyní je stejné pro všechna
    hráč se Storma zeptal ohledně národn(ostn)ích bitev, jestli toto je, co vývojáři chtěli. Storm: „Rozhodně. Téměř ideální rozložení.“
    roaming – „pracuje se na něm a piluje se“
    pracuje se na velkých mapách (dvakrát větších než současné)
    na Sturmtigerovi se pracuje, žádný předpokládaný čas dokončení
    plány na čínské artilerie a stíhače jsou, žádný předpokládaný čas dokončení
    Storm tvrdí, že verze 8.11 by neměla běžet pomaleji na slabších počítačích – ve skutečnosti některé slabé počítače zaznamenají nárůst FPS (W: to jsem zvědav)
    nyní už je na 100% jisté, že Wargaming odstraní třídní bonus kamufláže při výstřelu pro všechny stíhače tanků (SS: jakože stíhače už nebude obtížnější odhalit, když vystřelí, než je tomu u jiných tříd tanků se stejnou ráží děla)
    obecně, v budoucnosti všechny velké ráže děl usnadní odhalení vozidla, než jak je tomu teď
    tyto dvě změny přijdou buď v 9.0 nebo 9.1, neboť vyžadují dlouhé testování

    Overlord ohledně národn(ostn)ích bitev:
    Rovnováha mezi vozidly nikdy nebyla přizpůsobována, aby splňovala náplň národn(ostn)ích bitev (týmy stejných národů), takže můžeme dostat nějaké neočekávané výsledky, které budou vyžadovat změny / opravy. Tohle platí pro jednotlivá vozidla a rozdíly mezi jednotlivými národy.

    Toto je zajímavé – Reddit QA, autor – Deception_WG:
    Vývojáři pracují na odlišných přístupech (W: přeneseně koncepcích) pro klany, ale nejprve vylepšíme chod systému, čili lepší stabilitu, méně technických problémů. V současnosti neplánujeme zvětšit mapu klanových válek pro EU.

    Ohledně vytváření historický přesných tanků, autor – Deception_WG:
    Ano, jsme v kontaktu s mnoha muzei po celém světě, jako je Bovington (Anglie), Saumur (Francie), Munster (Německo) a mnoho dalších, obzvláště v Rusku, samozřejmě. A tak od nich máme správné rozměry, plány a nákresy, které jsou převedeny v modely vozidel a poté znovu proklepnuty našimi (historickými) odborníky, aby byly pokud možno co nejpřesnější.
  3. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    24.1.

    SerB tvrdí, že systém na potrestání poškování/zabíjení spojenců funguje na principu „nebanovat hráče hned poté, co omylem zastřelil spojence, ale hráč, který soustavně porušuje pravidla, je zabanován“ a přidává, že „série ‚náhodných‘ poškození spojenců se nepovažuje za náhodnou
    vývojář Yurko2F tvrdí, že bonus třídy stíhačů tanků nebude jako celek zrušen – sestává z několika prvků a pouze některé z těchto prvků (SS: např. kamo faktor/bonus po výstřelu) budou sníženy. Prémiové stíhače tanků nebudou mít vůbec žádné změny, nebo pouze opravdu malé změny, takže je příliš brzy na to mít nějaké obavy
    prozatím není žádné konečné rozhodnutí ohledně osudu T-44-85, obecně ale vývojáři nevidí problém v jeho odstranění, neboť tank nebyl uveden, pouze testován
    změny na T110E3 a T110E4 jsou podle Storma konečné
    tresty za zabití spojenců byly na test serveru patrně zpřísněny (W: či snad zpřesněny) (denní ban za teamkill), Storm to potvrzuje – tato změna se patrně projeví i na live serveru („bude to v konečném seznamu herních změn“) (W: Jak překládáte „patchnotes“? :o) )


    K tomu pár Stormových odpovědí k 8.11:

    je možné, že barvu rozhraní bude možné změnit (nebo bude aspoň změněna)
    v tuto chvíli jsou prioritami týmu vylaďovačů (W: skutečně má WG přímo tým, který se zabývá vyvážením hry? :) ) následující:
    vyřešení problému TDček
    oživení lehkých tanků
    vybalancování historických bitev
    testování a analyzování nových prvků, jako např. 720 metrový KRUHOVÝ rádius vykreslení, snížení viditelnosti (špatné počasí), respawn tanků (SerB se o tom zmiňoval pro historické bitvy)
    tyto body výše, znamenají, že vyladění jednotlivých tanků bude řešeno pouze tehdy, pokud budou opravdu statisticky znatelně vyčnívat (neboť „oddělení pro rovnováhu“ má hafo práce)
    prozatím není známo, jak oživení lehkých tanků bude vypadat a fungovat
    na 720 metrovém kruhovém vykreslování se pracuje, bude brzy testováno
    Grosstraktor byl zaveden z marketingových důvodů, Storm netuší, co to znamená, a netuší, co budou muset hráči pro jeho získání udělat
    jediná přepracovaná mapa, která bude uvedena ve dvojí verzi, bude Prokhorovka – bude s různým „bojovým křovím okolo“ (zničená děla apod.) – a toť prozatím vše, obě Prokhorovky budou ve hře současně
    přídavné efekty jako sněžení a déšť bude možné podle Storma vypnout
    je zcela možné, že TDčka (Obj.268 a Rheinmetal-Borsig) dostanou kamo nerf po výstřelu (v tuhle chvíli mají stíhače bonus třídy – po výstřelu jim nezmizi kamo faktor, tohle se může změnit)
    změny u T-54 nebyly „nic rozhodujícího ohledně stylu hry“
    někteří hráči hlásí grafické mouchy v 8.11, Storm je prošetří
    Storm říká, že „by nebylo špatné“, kdyby hráči mohli vidět grafický adaptér (typ) v nastavení, pokud jejich systém používá dva
    Storm tvrdí (ohledně nerfu rozptýlení zaměřovače po výstřelu u WT E-100), že rozptyl u WT při otáčení věží byl před nerfem skoro nulový, tento nerf WT E-100 přiblížil ostatním stíhačům
    model T-54 byl změněn, aby připomínal tento:

     
    národn(ostn)í bitvy nebudou pod týmovými bitvami
    ohledně možnosti skočit do „národn(ostn)ích bitev“:
    × se zapnutou obranou/útokem a střetnutím: 20 procent
    × s jedním módem zapnutým (buď útok nebo střetnutí): 30 procent
    × s žádným módem zapnutým: 40 procent
    (tato čísla nemusí být správná na test serveru kvůli množství hráčů)
    Storm tvrdí, že změny v rozhraní (obzvláště možnosti posádky) nebyly udělány „jako je tomu v modech“, protože modifikace nejsou vždy nejintuitivnější a nejlehčí k použití a není cílem WG, aby rozhraní ve hře připomínalo modifikace
    Storm o tom, jak „zavedení modifikací“ funguje: „Někdo si začne stěžovat, ‚proč tahle užitečná věc není ve hře‘, ok, zhodnotím, jestli je tenhle prvek užitečný. Jestli je dobrý, pošlu jej k zavedení. Když je zaveden, je to provedeno nezávisle na jakýchkoli modifikacích. Někdy to dopadne tak, že to ve výsledku vypadá stejně jako mod, někdy ne.“
    ohledně prémiových vozidel, kterým nebyl zvýšeny výdělky, Storm tvrdí, že statistika jejich výdělků nevyžadovala, aby byly zvýšeny
    Storm potvrzuje, že T110E3 a T110E4 dostaly kompenzaci DPM (poškození za minutu) skrze jejich rychlost střelby, ale nikoliv úplnou (tak je to zamýšleno)

     
  4. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    - na podpoře více jader se pracuje (žádný předpokládaný čas dokončení)
    - nejsou žádné „plány“ na Micromause (38H)
    - více francouzských tanků se „velice nepravděpodobně“ objeví v roce 2014
    - žádné plány na navrácení Type 59 do obchodu
    - žádný předpokládáný čas dokončení roamingu, stále se o něm diskutuje
    - slevy na tier 10 vozidla pro EU se vrátí v únoru
    - žádné plány pro matchmaking založený na skillu pro random bitvy
    - patch 9.0 „přijde dříve, než byste očekávali“ (SS: pravděpodobně nejzajímavější odpověď, mimochodem vypadá to, že historické bitvy přijdou také v 9.0)
    - nejsou žádné plány pro velké (velmi drahé) balíčky, jako je tomu na US serveru
    - T-44-85? “Dejte nám prosím trochu více času.”
    - žádné plány na představení „zkušebních tanků“ (SS: Jako zadarmo vyzkoušet na určitou dobu.)
    - historické bitvy přijdou „velmi brzy“
    - stejně jako teď na SEA serveru, bude i EU server mít možnost hlasovat pro další tier 10 slevy
    - noční mapy se neobjeví přinejmenším v následujících dvou updatech
    - žádné plány pro představení plamenometných tanků
    - MAC verze WoT v nejbližší budoucnosti nepřijde, Linux verze možná
  5. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    23.1.

    - historické bitvy budou vlastně připomínat portálové události (W: chápu to jako týdenní/víkendové mise apod.): budou 2-3-4, dostupné v tu samou chvíli a časem se budou měnit (SerB tvrdí, že se bitvy znovu vrátí), budou mít taktéž svoje zvláštní medaile
    - Q: „Bude nějaký dárek za mezník 1,1 milionu aktivních účtů (W: hráčů) najednou?“ A: „Můžete nám nějaký dát, my se zlobit nebudeme.“
    - mechanismus matchmakingu bude v národn(ostn)ích bitvách fungovat tak, jak funguje v módech běžné bitvy
    - v současnosti je Stug III oproti reálnému modelu příliš lehký (SS: jde o model Ausf G), SerB tvrdí, že až se modifikace korby (/podvozku) stanou alternativami, bude Stug těžší
    - motor Hetzeru není historický? „How terrible.“ („Jak hrozné.)
    - tanky T-46, BT-7 a T-50 neměly podle ruského autora Svirina v reálu 57mm děla
    - SerB tvrdí, že první skutečný main battle tank (W: „hlavní bojový tank“ je hrozný český název) by asi byl T26 Pershing, protože Panther je ve skutečnosti vozidlo s dělem a pancířem středního tanku ale váhou a náklady těžkého tanku (W: Holt stará známá německá spotřeba paliva.)
    - podvozek E-10 byl mnohem složitější než u Jagdpanzera 38(t)
    - bonus schopnosti Ostříží zrak u poškozeného pozorovacího zařízení zmizí, jakmile se zařízení samo opraví (nebo je opraveno) z červeného na žlutý, žlutá barva poškození vám umožňuje využít maximální dohled vozidla
    - (ohledně možnosti T23ky couvat stejně rychle, jako jet dopředu a SerBovy nevůle vidět toto ve hře) Q: Ale co britská artyna Crusader? Ta může dělat totéž?“ A: „Díky za to, že jste mi dali vědět. Nerfnu to!“
    - Q: „Nerfnete stíhače tanků tím, že jim odejmete jejich kamo bonus, a tím, že odstraníte z map některé keře a stromy?“ A: „Rozhodně neodstraníme keře.“
    - ohledně sovětských nábojnic, SerB tvrdí, že WG nemá žádná data ohledně vysoce průbojných střel u 76mm, 85mm, 100mm a 122mm děl, neboť související archivy nebyly doposud odtajněny. Jediná data, která našli, byla nekompletní data ohledně 85mm UBR-367 nábojů.
    - šest měsíců poté, co proběhl nerf artilerie, je SerB „zcela spokojen“ s jeho výsledkem
    - artilerie budou změněny, „pokud bude potřeba“
    - SerB si nemyslí, že jakákoliv třída (vozidla) je v současnosti špatná
    - SerBova představa ideální rovnováhy: „Když schopnost hráče rozhoduje více než jeho vozidlo.“ (W: HAHA.)
    - projekt A-44 měl historicky tři děla – 76mm, 57mm a 107mm
    - „uložená“ kamufláž v 8.11 bude možná jen u vozidla, u něhož byla zakoupena
    - vývojáři považují bitvy s třiadvaceti stíhači tanků a sedmi tanky za normální
    - „národn(ostn)í“ bitvy budou mít stejné odměny (medaile atd.) jako běžné bitvy
    - Q: „Proč nemají Conqueror a FV 215b HESH náboje?“ A: „Aby neprodělávaly.“ (W: Ve skutečnosti jak Conq tak FV 215b mají HESH náboje. „Suffer“ se dá přeložit jako trpět, zde ale chápu Silentův překlad jako „prodělat“.)
    - během procesu vývoje hry bylo zvažováno mnoho nápadů a modelů základen, nakonec vývojáři zvolili nejuniverzálnější základnu, která může být zřízena kdekoliv
    - mezi vývojáři byla zřejmě v jednom okamžiku rozepře ohledně zavedení všech větví (W: technických stromů)
    - v roce 2014 se tvůrci map zaměří na přepracování stávajících, neboť ve hře už je mnoho map
    - rozhodnutí o použití stávajících map pro historické bitvy je finální
    - SerB, když byl optán, které bitvy jsou nejvíce vybalancovány (na kterém tieru), tvrdil, že všechny (W: co je myšleno těmi bitvami, ví asi jen SerB a Silent)


    A od LJ:

    - Storm tvrdí, že následující 2-3 patche bychom neměli očekávat nový osmičkový premiák
    - je zde však dobrý kandidát na tier 8 prémiové vozidlo – je to sovětský střední tank, ale dále BEZ KOMENTÁŘE (SS: Předpokládám, že to bude „lehčí verze“ T-54 – každopádně, hráč se ptal, jestli ten „pěkný kandidát na tier 8 prémiák“ je britský, Storm odpověděl, že sovětský
    - T-44-85 byla odložena a možná se vůbec neobjeví
    - žádné plány pro britské prémiáky
    - „prozatím není jisté“, zda by Action X Centurion mohl nějak zapadnout do hry (W: „Action X“ by mohl být případný kandidát na desítkové britské medko náhradou za nehistorické FV 4202.)
  6. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    22.1.

    - nová větev amerických středních tanků (T25E1 – T42 – T54E2 – T95E6)? SerB: „K únikům a drbům BEZ KOMENTÁŘE, jako vždy.“
    - Q: „Bude možné, aby se Tiger objevil v národn(ostn)ích bitvách v sovětském týmu?“ A: „Považujete nás za retardy nebo co…?“
    - Q: „Jak to, že jste nerfli artilerie místo toho, abyste na ně udělali hardcap?“ A: „Idiotská řešení jako hardcap ve Wargamingu nepodporujeme – snažíme se nenajímat pitomce jako zaměstnance.“ (W: :))
    - Q: „Proč nezavedete možnost vypnout 2-3 mapy, které hráči nechtějí hrát?“ A: „Z toho samého důvodu jako dřív.“ (SS: oficiální důvod, pokud si dobře pamatuju, byl fakt, že by to až moc míchalo s matchmakingem)
    - +-1 matchmaking pro historické bitvy se neplánuje, SerB si myslí, že je v pohodě, když Tiger potká T-34 (nebo když Panzer IV potká IS)
    - čínské a japonské tanky nejsou pojmenovány v čínštině a japonštině (W: ve smyslu písma), protože zcela jednoduše většina hráčů neumí čínsky a japonsky (W: ve hře se tak pouze objevuje fonetická transkripce japonských a čínských jmen, která mimochodem místy drhne)
    - SerB „se mrkne na to“, jestli se čínská mapa „Empire’s Border“ objeví i na RU/EU/NA serveru
    - podle všeho je zbytečné úhlovat objímku děla (pohybem nahoru a dolů) z důvodu odražení více ran, neboť úhlování objímky děla nezvyšuje její efektivní pancíř
    - Q: „Jak mám vědět, které tanky budu moct použít v historických bitvách?“ A: „Použij selský rozum.“
    - seznam tanků dostupných pro historické bitvy bude podle všeho pro každou příslušnou bitvu
    - japonské tanky příliš slabé? „Nehrajte japonské tanky.“
    - historické bitvy hráče zjevně (jak bylo ukázáno dříve v jednom ruském videu) „donutí“ koupit celou předběžně sestavenou sadu munice (SS: např. 30 AP, 5 APCR, 30 HE) za cenu celé sady
    - národn(ostn)í bitvy budou používat stejný matchmaking jako běžné bitvy
    - SerB si myslí, že to, co řekl Veider ohledně prémiového tanku T23 (SS: historicky bylo možné, aby T23 couval stejně rychle, jako jel dopředu), jsou hlouposti; hráč později argumentuje, že to bylo historické, ale SerB tvrdí, že jsou to vývojáři, kdo rozhoduje, co je realistické ve hře, a že výslovně řekne Veiderovi, aby takové věci už nedělal (W: :) )
    - SerB tvrdí, že informace, kterou poskytl o buffu artilerií, je hoax
  7. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    21.1.
    -SerB hovori, ze automaticky system prihlasenia na server prihlasuje na zaklade pingu, ak je najlepsi server pretazeny (pravdepodobne, ze je nan fronta) hodi vas do dalsieho
    -ziadne plany o vymene O430 II a O430 medzi sebou ako tier 9 a 10
    -150(2) mm delo pri vystrele ohlasuje poziciu (akoze stracate prilis vela camo bonusu)? Nehrajte so 150(2) mm delami. (Takze ziaden buff)
    -O430 nedostane D-25T (O430U) Serb hovori, ze su to dost odlisne tanky
    -SerB hovori, ze ziadne hlasovanie ani peticie neprinutia WG k nicomu, problem je v pocte hracov, nebude "herna demokracia", kym "nas nenavstivia americke bombardery"
    -nie tak davno sa Storm zmienil o moznej implementacii pohybu tankov bez jednych pasov, SerB hovori, ze to nebude nijak skoro (Znicenie hnacieho kolesa=v hre detrack, doslo vam to?) (D:nejaky druh napovedy)
    -budu technicke charakteristiky a dela v historickych bitkach kvoli historickej zhode? A:Nie, nebudu vas obslahavat plamene horiacej nafty
    -parametre tankov v his. bitkach budu rovnake ako normalne, rozdiel bude v moduloch a nabojoch (Serb dodava, ze si pripravuje vela tankov)
    -rebalanc T110E4 a E3 je spojeny s globalnou upravou TD
    -narodne bitky budu castou randomiek
    -v narodnych bitkach nebude dolezite dostat dobre tanky do tymu, ale vyuzit prednosti kazdeho z tankov, Serb hovori, ze to bol dovod na tvorbu tohto modu a ze to bude zaujimave
    -historicke bitky nebudu mat "zrkadlovy MM" (Tiger-IS, VK-T3485...), MM by bol dlhy
    -japonci "niesu v pozicii" pre historicke bitky-SerB
    -HE splash radius je gula (dostanete dmg aj ked strela dopadne nad vami)
    -ak opustite bitku pred koncom a idete hrat s inym tankom, prva bitka nieje "streamovana" do vasho klienta, dostanete uz len oznamenie
    -otazka stretnutia rovnakych narodov v narodnych bitkach sa este riesi
    -zoznam tankov v his. bitkach je dost dlhy, je tam "kazdy tank co naozaj bojoval"
    -je mozne, ze premiaky (P/M10) sa zucastnia his. bitiek
    -Tiger P sa mozno objavi v bitke o Kursk (s limitom na pocet)
    -Cina a Japonsko sa mozno objavia v narodnych bitkach (casom), oba narody maju potencial na cele stromy tankov vsetkych typov tankov
    -je mozne, ze Sovietske tanky budu mat znizenu sancu dostat sa do narodnych bitiem (SS: nie som si isty, ci to nieje trolling) kvoli vela hracom hrajucim Sovietov na RU servre
  8. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    20.1.

    -Q:Mozme ocakavat opravy lagov? A:Ak to bude nevyhnutne (SS: SerB sa vyjadril, ze lagy su vacsinou problem ISP, nie na strane WG, apeluje na vypisy z Pingplotteru.)
    -penetracia HE naboja nema vplyv na DMG sposobeny nepenetrujucimi zasahmi
    -SerB potvrdzuje:pocas casov najvacsieho vytazenia servrov medzi sebou servre nevymienaju data o tom, ci su hraci online (ak su servery plne a hrate na EU1 a vas kamarat na EU2, neuvidite ho online)-toto nieje bug
    -SerB hovori, ze ciselne oznacenia patchov ho velmi nezaujimaju
    -SerB sa vyjaril, ze vyvojari pocitali s tym, ze pocas RU akcie dvojnasobkov bude hrat naozaj vela hracov za ucelom dosiahnutia miion hracov online
    -perspektivy BigWorldu su uzasne (D:uvidime...)
    -vlastnosti BigWorldu 3.0 budu "uzitocne" a mnoho z nich bude implementovanych vo WoT/WoWp/WoWs (SerB hovori, ze o tom viac nemozu hovorit)
    -Q:ma veza ChiRi nespravne hmotnost a pancier? A:pytajte sa japonskych inzinierov
     
  9. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    19.1.

    -novy engine patchu 8.11 prevdepodobne neurobi nic s lagmi a ich redukciou
    -"teleportacia" tankov znamena "prevod klienta na inu platformu" (SS:sakra, keby som vedel, čo to znamená), Serb dodáva: "Ste si isti,ze to ma co docinenia s pretazenim servra? "(SS: hrac sa stazoval na "teleport" tankov, domnieva sa, ze su sposobene pretazenim servera)? (Def:?? pravdepodobne "skakanie" tankov, inak si to nedokazem vysvetlit)
    -Q:Opravi engine zahadne miznutie striel? A:Konspiracia!
    -Q:Dlhe cakanie tieru 8 vo fronte? A:Jak strasne!
    -Je mozne, ze sa objavi stredny tank T95 ako nepremiove vozidlo v US vetve, SerB hovori, ze zvazuju 6 moznych konfiguracii.
    -T-34-3 si vedie statisticky dobre.
    -Q:Nove vetvy v 2014? A:Vetvy, ktore budu pridane, nebudu tie teraz najpripravenejsie, ale tie najpopularnejsie.
  10. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    - Storm: proběhne předělání perků/skillů, ale né brzy
    - Od patche 8.11 se Vám budou zobrazovat bonusy za vylepšení tanku v osobních údajích, například bonusy za ventilaci nebo BIA
    - Storm potvrdil, že stále je v plánu možnost přeškolování posádky, z jedné funkce na druhou (SS: například, radista na řidiče), WG nezavrhnul tento nápad – Storm později dodal, že jakmile se to stane, tak všechny perky/skilly budou vyresetovány a budete si moct vybrat nové, ale bude to stát kredity nebo goldy (zdarma to bude nejhotší) jako přeškolování

    - vývojáři jsou spokojení s výsledkem implementace týmových bitev, týmové bitvy hraje více hráčů než roty
    - národní bitvy budou dostupné na všech mapách, nebudou mít žádný dodatečný mechanismus pro vylepšení vyváženosti hry, navíc budou dostupné pro všechny tiery
    - žádné US T8 TD není v současné chvíli v plánu (SS: hráči se ptají na prémiové T8 TD, nicméně odpověď nezmínila, že by se nemohlo objevit prémiové US TD pro jiný tier)
    - týmové bitvy velmi snížily oblíbenost T8 rot, a nejsou žádné plány, zvýšit jejich popularitu zpět
    - národní bitvy se budou hrát jako standartní bitvy (bez střetnutí a útoku)
    - obdrželi jsme od hráčů návrh, aby se rozdělila možnost vypnutí chatu „vypnout pro mrtvé hráče“, „vypnout pro nepřátelé“ a „vypnout pro všechny“, Storm napsal, že toto nebude implementováno
    - pravidlo, když tank nemá věž se musí otáčet celý, zůstane aplikován pouze pro TD, ale ne třeba pro ELC
    - Wargaming stále sepisuje seznam alternativních věží, v současné chvíli jsou v plánu 2 věže pro každý tank
    - M6A2E1 bude také předělán do HD (“společně s ostatními tanky tieru 8”)
    - výdělečnost IS-6 je fajn
    - parametr váhy náboje nebude implementován (SS: težký náboj by posouval tanky), Storm tvrdí, že těžké náboje nemají tlačit lehké tanky, ale je jednoduše prostřelit
    - probíhá interní diskuze ve WG ohledně vysoko rážních nábojích, které by zanechávaly krátery v zemi
    - je teoreticky možné, že některé alternativní věže budou znamenat nerf pro vozidla, vývojáři o tom rozhodnou, jakmile na tom budou pracovat
    - rychlost tanku nemá vliv na jeho prostřelitelnost
    - Storm prohlásil, že národní bitvy budou nevyvážené, ale ne nějak zvlášť
    - BigWorld v základním nastavení neumožňuje možnost přiřadit kombinaci více kláves na jednu funkci, WG jednoduše nezměnil základní nastavení
    - Storm uváí, že zvýšení počtu přímých kontrolních bodů (SS: body, které váš tank zkontrolují, jestli je viditelný nebo ne) by výpočtem výrazně zvýšily zátěž serveru
    - nebudou žádné velké změny v zobrazení ikon tanků
    - změny na medaily hrdiny v 8.11 (SS: uvidíte, jestli splňujete požadavky na zisk medaile, i když už ji máte) důvodem, je aby si hráči o sobě hodně mysleli
    - přesunutí medaile Odstřelovač do speciálních úspěchů nebude mít vliv na požadavky pro Kayovu medaili
    - bude hodně změn v 8,11, počkejte si na test
    - systém kamufláží neprojde změnami v 8.11
  11. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    17.1.2014
    fotka japonského tanku v pozadí

     
    Hráči se ptali, jestli je to obrázek věže, která by mohla být na T10 Japonské heavyně. SerB zmínil, že o tom vedli velmi dlouhé diskuze a vypadá to, že ano

    - Yurko2F říká, že statistiky se sbírají pro všechny tanky, včetně dárkových tanků, atd. a padlo rozhodnutí, že tyto tanky budou změněny “když bude nutné”
    - Weakpoint Focha 155 na střeše byl odstraněn
    - prémiové tanky, které mají v současné chvíli vydělečnost vyšší než Jagdtiger 8.8 nebudou změněny (co se vydělečnosti týče)
    - Otázka: “Co se dá dělat s M6A2E1 (“vetřelec”) proti tier 10 tankům?”
    - Odpověď: “Střílet je” (Storm prohlásil, že ten tank nedostane lepší MM)
    - ohledně změn na zavěšení u US tanků:

    Jsou 2 základní modely zavěšení pro US tanky – jeden jako tento (T57):

    a druhý tento (T110E5):

     
    Jak můžete vidět, jeden má “díru”, a druhý ne. Budou sjednoceny, bohužel nevím, která verze bude použita (Storm napověděl, že všechny díry budou zrušeny, (tahle změna příjde i pro ostatní národy)

    - Potvrzeno: T23 pojede dozadu stejnou rychlostí jako vpřed a její maximální rychlost bude 56km/h (SS: ano, podle hisotrických hodnot, tank používá převodovku, která toto umožňuje)
    - nastavení výběru módů nebude implementováno přímo do hangáru
    - nová řada US medek nebude brzy
    - Object 268 dostane také nerf rychlosti couvání
    - chyba, kde část vzoru ruské kamufláže (letní) vypadá “ponuře” bude opravena
    - Storm “uvidí”, jestli oddělené statistiky pro Národní bitvy budou mít vliv na vyrovnanost vozidel a týmů
    - podpora více jader procesoru nepříjde v patchi 9.0 – příjde později, právě se vyvíjí
    - speciální mapy pro týmové bitvy nebyly nikdy plánovány a v současné chvíli nad nimi také nikdo neuvažuje
    - dynamické charakteristiky nebyly ještě vyvinuty, ale jsou v plánu
    - více možností vlastních úprav tanků jsou vp lánu
    - Storm potvrdil: přední nižší plát u Focha dostane nerf ze 120mm na 100mm
    - výdělečnost IS-6 nebude změněna (je fajn)
    - Bude oheň na mapě “Ruinberg v plamenech” způsobovat obrovské ztráty FPS? “Různými způsoby na různých sestavách”
    - pokud budou zaplé pouze random a jeden jiný mod, šance bude 60/40 (v náhodném pořadí)
    - Storm potvrdil, že déšť sníží FPS, ale ne moc
    - Otázka: “Storme, je možné střilet všechny milovníky hor z oddělení map?”
    Odpověď: “Samozřejmě.Střilejte je. Taky máte oddělení map?”
    - nové zvuky příjdou v patchi 9.0 (dříve bylo potvrzeno, že budou v 8.11, ale nestihli to včas)
    - pokud si koupít kamufláže za goldy, budou uloženy pro ten tank i když jej prodáte
    - T110E3 a T110E4 dostanou kompenzaci za alpha nerf, aby měly stejný
    - ohledně změn na T-54, všechny klony T-54 budou mít stejnou velikost v 8.11 (T-54 a Typ 59 budou užší a o něco málo delší)
    - změny v hangáru a výběru tanků jsou pořád v plánu (až to bude, tak to bude)
    - v “Národních bitvách”, nebude možné potkat tanky složené ze stejné národnosti, na druhou stranu každý může potkat každého
    - historie chatu bude skrolovatelná pouze v bitvě
    - v současné době, pořadí, ve kterém jsou cyklicky zobrazované tanky v posmrtném režimu, závisí na pořadí tanků v seznamu týmů
    - T-44-85 se neobjeví v 8.11 – bylo to hlášeno na Evilly streamu, ale Storm tvrdí, že se Evilly mýlí
    - Storm cspeciálně potvrdil: nové Francouzské větve nepříjdou v roce 2014 (nejdříve v roce 2015)
    - “národní bitvy” budou nyní k dispozici pouze pro random bitvy, Storm chce vidět, jak to bude fungovat
    - rozměr Nashorna byl změně, aby odpovídal Hummelu
    - ohledně módů pro 8.11: “ od tvůrců modů budou některé fungovat. Nebojte se.”
    - může se objevit více různých verzí již existujících map (jako Himmelsdorf/zimní Himmelsdorf, ne všechny, ale některé ano)
    - přepracování Sacred Valley? “Nejde dělat vše najednou”
    - není v plánu implementovat trvalou verzi národních bitev (že by jste hráli pouze tento mod a ne jiný)
    - SerB uvádí, že jeho pohled na převodovky způsobující oheň ve WoT se nezmění
    - hlavním důvodem, že se ve WoT častěji objevují remízy, je ten, aby hráči déle vydrželi u jeho hraní
    - v dohledné době nebude opraveno, že se vám tank občas zasekne v terénu nebo na skále
    - chyby uvedené výše budou opraveny ve druhé fázi zlepšování fyziky,protože budou součásti nových modelů tanků (HD)
    - Číňani ani Japonci nebudou v Národních bitvách
    - roaming se testuje
    - pancíř Focha 155 byl změněn, aby odpovídal tomuto schématu, hlavně boky, zadní část a střecha byly změněny (střecha je tenčí), zaměřovač dostal nerf také

    Schéma:

     
    Změny Focha:
    - přední nižší plát změněn z 120mm na 100mm
    - střecha (přední část) z 50mm na 30mm
    - střecha (rzadní část nad motorem) z 40mm na 20mm
    - zadní část z 50mm na 40mm
    - boky z 50mm na 40mm (včetně pancíře schovaného za pásy)


    - DPM na Objectu 268 bude také změněna (SS: nerfnutá)
    - déšt nebude mnít v současné době vliv na viditelnost, ale podla Storma by do budoucna mohl:teď to aplikují a pak otestují jestli je to hratelné nebo ne
    - Foch alpha nerf nebude kompenzován, Object 268 alpha nerf bude kompenzován pouze částečně, ve zkratce Foch bude mít celkově slabší pancíř,menší pohyblivost (nerf motoru) a menší DPM
    - přesné detaily ohledně zvýšení vydělrčnosti některých prémiových tanků budou známy ve finálních patchnotes, jakmile výjde patch, ale všeobecně se všechny prémiové tanky přiblíží vydělečnosti Jagdtigera 8.8
    - výdělečnost KV-5 nebude změněna, už teď vydělává dobře

    - nové ocenění “Main Caliber” obnáší splnění tohoto:

    “Ocenění bude uděleno hráči, který rozdá největší damage v bitvě. Hráč musí udělit poškození, které je, ne méně než 20% ze součtu HP celého nepřátelského týmu a ne méně než 1000 dmg. Pokud požadavky splní více hráčů, dostane jej ten, který bude mít více zkušenosti

    Storm rovněž uvádí, že tým plný IS-4 a jejich hráči budou muset udělit poškození vetší než 7500

    - nové oceněné “Tanker-Sniper” obnáší splnění tohoto:

    “Ocenění bude uděleno hráči, který rozdá největší damage ze vzdálenosti větší než 300m. Minimálně však 1000 damage musí být uděleno takto a dále musí být uděleno poškození větší než jsou maximální HP vašeho tanku. Uspěšnost zásahů v této bitvě nesmí být menší než 85% a ne méně než 80% zásahů musí nepřiteli způsobit poškození (včetně poškození modulů). Nesmíte zasáhnout spřátelený tank, jinak nic nedostanete. Pokud tyto podmínky splní více hráčů, dostane jej ten, s více získanýma zkušenostma . Tuto medaily nemůžou získat hráči s Artynou.”

    - obě mediale jsou navrženy tak, aby byly velmi obtížní je získat na nízkých tierech, aby odpadlo zlepšování statistik s malými tiery
    - artyny nedostanou buff v patchi 8.11
    - vypnutí chatu neznamená vypnutí pingů a příkazů
    - změna “ranků” zmíněna v patchnotes je pouze grafická změna formátu
    - nový Ruinberg a Himmelsdorf budou mít stejnou šanci se načíst jako ostatní mapy, Storm potvrdil, že kterýkoliv Ruinberg a Himmelsdorf nebudou mít zdvojenou šanci
    - vývojáři rozhodli, že nové mapy nebudou mít vyšší šance na načtení v 8.11
    - redukce váhy artyn o 10% v MM budou aplikovány na tiery 9 a 10, aby nebyly balancovány s těžkými tanky na top místech
    - šance na načtení různých herních modů (při všech zaplých v pořadí: random, střetnutí, útok, národní bitvy) je 40/20/20/20%,pokud některý z nich bude vypnut, procentuální šance se adekvátně rozdělí mezi ostatní
  12. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    14.1.2014

    - Některá vozidla (jako je FCM 50 t), mají viditelně nižší kvalitu některých částí modelu. Důvodem toho je skutečnost, že v současné době, maximální množství polygonů na modelu je omezený a někdy to prostě nestačí.
    - Zlepšení "přepracování" mapy Prokhorovka (SS: viz únik ze supertestu) je nedokončená, nebude přidána v 8.11, možná to bude v 9.0 (není to tak dlouho co jsem četl že by měla být přidána v 8.11 i když je nedokončená, asi se to změnilo)
    - Děla na mapě Prokhorovka (pokud jsem to pochopil správně) budou německé
    - Nová Prokhorovka ještě není přepracována pro HD klienta
    - Mapa Vichřice "Windstorm" (SS: modeled zřejmě po Trondheim), se objeví v 8.11
    - Pro teď,možnost mapy, kde by mohly lehké tanky přejet řeku přes led a zároveň by těžké tanky prolomili led a utopí se neplánuje
    - Jak zimní a letní verze Himmelsdorfu bude k dispozici ve hře paralelně
    - Storm uvádí, že i přes přidání několika zimních map, většina map bude stále létní mapy
    - Pokud jde o více pouštních map, Storm uvádí že pouštní mapy jsou chmurné a monotónní
    - Nové osobní hodnocení, vzorec bude zveřejněn ", pokud se Storm k tomu dostane"
    - Jediný rozdíl mezi letním a zimním Himmelsdorfem bude vizuální, hratelnost zůstane stejná
    - Storm uvádí, že "není potřeba" přepracovat všechny mapy aby vypadali jako Prokhorovka (krátery, výbuchy apod.)
    - Dynamické sezóní změny na mapách (SS: jako, zimní / podzimní / jarní atd. na jedné mapě), v závislosti na tom, jaká je sezona v reálném životě jsou plánovány, ale ne v dohledné době
    - Různá denní doba na mapách (SS: ráno, poledne, večer, atd.) jsou také v plánu, v blízké budoucnosti
    - Wargaming vývojáři hry "mlha" na mapách (SS: jako, "ranní mlhy"), je tam vlastně dělán přechod k "husté" mlze na kraji mapy vypadá to přirozeněji (asi jsem to špatně pochopil)
    - Storm souhlasí s tím, že únik screenů mapy (Erlenberg) vypadá divně (nereálně), ale dodává, že je to rozhodnutí kvůli hratelnosti
    - Podle Serba, je tam spojení mezi hmotností tanku a její schopnost svrhnout stromy takto: "tank o hmotnosti X tun může svrhnout strom o průměru X centimetrů kmene" (přiznávám se nechápu to)
    - Realističtější výkon tanků v historických bitvách? Srb: "Chceš realismus? Připojte se k armádě. "
    - Otázka: "Mám problém ..." A: "Napiš do sekce " problémy "části fóra"
    - Neexistuje univerzální konverze vzorce pro přepočet průbojnosti mezi "německou" a "sovětskou" penetrací děl (SS: zatímco systém "sovětský" se používá obecně,   někdy jsou čísla úmyslně změněna (myslí asi penetraci), takže skutečnost, že zbraň má jinou penetraci v reálném životě je velmi malá)
    - Serb uvádí, že je teoreticky možné, aby pokácené stromy byli pevnými objekty (teda myslím), není to potřeba - to by jen vytvořilo nepořádek padlých stromů, které by zablokovali hráče
     
     
     
    15.1.2014

    Q: Vzali jste do úvahy, ze v historických bitvách Tiger vs T-34, bude každý chtít hrát za Tigra? Budu hrát jen Tigra, protože hraní s T-34 mi bude snižovat statistiky (méně killů, více smrtí).
    A: (Serb) Jasně. Takovíhle chytří hráči budou čekat až do konce času :) A tím si nezlepsíš svoje statistiky, eh? (Serb tim asi mysli, že fronta na Tigry bude hodně dlouhá. Hodně.)

    -ohledně otázky výše, když se zeptali, jestli toto nesníží popularitu historických bitev. "Některé bitvy, ano. Nezajímá nás to."
    - když se ptali (na historické bitvy), proč to neudělat např. jeden Tiger a pět Pantheru proti jednomu IS a pěti T-34-85: "Protože např. v bitvě u Kurska nebyly žádné IS ani T-34-85."
    - týmové bitvy se rozhodně vylepší a jejich bugy (chyby) budou opraveny, "až bude, tak to bude"
    - trajektorie střely poté, co jste byli zasaženi, se nemění
    - deprese děla je taktéž charakteristikou rovnováhy (ve smyslu vybalancování tanku): např. KV-1S ma -8° depresi 122mm děla, ačkoliv historicky by měla mít -2°.Yurko2F tvrdí, že s historickými údaji by byly sovětské tanky prakticky nehratelné
    - k otázce výše, když se ptali, proč Číňané mají tak spatnou depresi a Sověti ne: "Taková nespravedlnost! Neříkej mi, že oba národy jsou stejné. A ano, je to parametrem vybalancovaní (rovnováhy).
    - rychlost tanku není brána v potaz při vypočítávání trajektorie střely. (SS: Jakože střela nepoletí rychleji - a tudíž po menší křivce když tank pojede rychle.)
    - Storm potvrdil, že Agrimotor bylo jakési testovací vozidlo z doby před čtyřmi lety, už se k ničemu nepoužívá, zůstala po něm pouze ikona
    - Storm tvrdí, že sovětská samohybná děla ZiS-30 (SS napsal TD = stíhače tanku) se jednou ve hře objeví podle The_Chieftaina (severoamerický historický odborník), když mluvil s Hillarym Doylem (SS: Nejvyšší autorita přes německé tanky), pan Doyle tvrdil, že Němci věděli o prototypech IS tanku se 122mm děly pět měsíců předtím, než poprvé potkali IS-1 v boji

    -ohledně krádeží účtů na RU serveru, Wargaming se rozhodli vykompenzovat účty, které byly z důvodu bezpečnosti zablokovány. Takže např. pokud někdo měl hotovo 85% z IS-6 mise, dostane IS-6 zadarmo. To je od nich hezký krok.
  13. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    13.1.2014

    - Je “úplne možné” že mód historických bitiek prinesie bitky ktoré sa odohrávali medzi rokmi 1945-1960 (spolu s T-54, Patton atď)
    - na teraz, nieje plánovaná zničitelnosť malých a stredných kameňov
    - Storm hovorí že ak budú zlaté/gold strely nerfnuté (napríklad ich dmg), ich cena ostane nezmenená, nezredukuje sa. …
    - nieje žiadny plán na odstránenie “stánku” ktorý je umiestnený v strede kruhu v báze.
    - niesu žiadne plány na predstavenie špeciálneho posádkového bonusu (ako ten čo dáva vylepšená ventilácia) otvoreným vozidlám, fakt že niesu uzavreté ale         otvorené je už zarátaný keď sú vytvárané (SS: myselené tak že je to zahrnuté v ich základných charakteristikách)



    Overlord ohľadom špeciálnych tankov na CW a za misiové odmeny:



    Súhasím že unikátne tanky by mali byť rozdávané za dokončenie nejakých zložitých missií. Toto ale neznamená že CW by nemal mať svoj vlastný unikátny obsah. Globálna mapa je celkom časovo a snaživo náročná herná aktivita. Odmeny by mali byť preto adekvátne
     
  14. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    11.1.2014

    -Overlord sa pýta na to čo si myslíte o misiách/systéme misií vo WOT Možeťe mu odpovedať pod jeho postom tu. (Pozn. Ak zvládate trocha engliš samozrejme)
    - dôvod prečo má UT-8TS delo (ktoré majú tier10 Sovietske medká) rôzne vlastnosti na rôznych tankoch je ten že majú rozdielne veže, rozdielnu ergonomiku a rozdielne vybavenie, to že sa jedno delo správa odlišne na rozdielnych tankoch je úplne realistické
    - podľa všetkého nemá implementácia množstva získaného XP posádkou v tabuľke po bitke veľkú prioritu
    - podľa všetkého budú T110E3 aj T110E4 nerfnuté (SS: ak tomu rozumiem správne), momentálne má T110E3 troška lepší winrate ako T110E4
    - vyzerá to tak že Serb tak úplne nesúhlasí z implementáciou možnosti vypnút si v bitke chat
    - fakt že má 155 mm T7 (US delo) lepšiu penetráciu v hre ako 120mm T53 nieje historické (SS: Bolo to „vice versa – naopak“ faktom je že 155mm delo mohlo strielať iba HE alebo IIRC náboje ) je to rozhodnutie z hľadiska balancovania hry.
    - ešte nieje celkom isté že bude zlepšený zničitelný model stromov (SS: lámanie sa, štiepanie) ale je to možné
    - je možné že sa model trávy a kríkov zlepší/upgradne, takže z nich ostane placka/zničia sa ked cez ne prejdete tankom (Pozn. Nočná mora stíhačov prichádza)
    - podľa všetkého budú rozdielne typy striel ničit budovy rozdielnym spôsobom
    - čas ako dlho budú ostávať „pásy“ po tankoch na zemi sa seríózne/výrazne zvýši, ale aj tak budú po určitom čase miznúť (nezostanú tam na vždy)
    - je možné že budú výraznejšie optimalizácie hry pre tých, ktorí ju hrajú na max. nastaveniach
    - korba IS-3jky sa premodeluje
    - na teraz budú všetky patche (update-y) stahované spoločne : teda aspon zo začiatku nebudú žiadne oddelené „HD“ patche a samostatné „normálne“ patche ... Pozn. Prečo nie ... miesto filmu budem mať na disku HD textury ktoré nikdy         nepoužijem
    - podľa Storma nedáva vypnutie „trasenia“ kamery v sniper móde („dynamická kamera“) žiadne výrazné bojové výhody ... Pozn. Mne to akurát zožralo polku FPS ked som to zapol , takže toľko k tým „výhodám“
    - Storm (a druhí develóperi) veria že D-25,D-10,S-70,M-62 a M-64 Sovietske delá sú implementované správne (s rozumnou priebojnosťou – penetration-wise ): argumentuje tým že existujú rozdielne tabulky penetrácií týchto diel a niektoré       sa medzi sebou výrazné líšia
    - Veider ohľadom hardware (grafickej karty) upgradu/vylepšenia „Ja som tiež začínal na 7600GT, potom som mal 9800, potom GTS250, GTX460, GTX550, GTX580, a teraz mám GT770 Ak radi hráte, musíte tiež radi meniť grafické karty :) “     Pozn. Takže šup šup do obchodu a meniť grafiku spolu s každým patchom Darth Veider si to vyžaduje inak vám temná stránka sily zníži FPS
    - Veider nevie presne či GTX770 zvládne HD klienta na top nastaveniach „Dúfam že zvládne“ ... Pozn. Musí ... inak pôjde do koša a Veider si pôjde po novú
    - podľa všetkého testovali developeri možnosť nechať hráčov vytvoriť si vlastné mapy, ale výsledok tohoto bol že boli nehratelné
    - podľa všetkého sa prémiové tanky ktoré už viac niesu v hernom/ingame obchode (KV-5, Type 59) nezobrazujú správne vo vašom Depe (Pozn. Ak ich máte samozrejme), Je to bug a bude to fixnuté v 8.11
    - podľa Overlorda sa WoTB (Pozn. Asi WoT Blitz) dostane čoskoro do otvorenej bety

    Overlord tiež hovorí o zaujímavom koncepte, „osobných missí“ – aby som ho citoval :

    Systém ktorý by sledoval hráčov postup cez hru (vyzkúmané a kúpené tanky,posádka perky, atď) a ponúkal by mu unikátne missie založené na tomto postupe ? V takomto systéme, by mal vždy každý hráč nejaký ciel (alebo aj niekoľko) na dokončenie.
     
    A tu je príklad uvedený Overlordom:

    Napríklad postupujete vetvou US stredných tankov (ste na M4A3E8) missie by mohli byť:
    - vylepši si ho na top delo (do 2 hodín)
    - odomkni T20-tku (do 2 dní)
    - vytrénuj posádku na 100%
    - dosiahni 55% WR (100 bitiek minimálne)


    V skutku zaujímavé priblíženie ! .... Pozn. Súhlasím, osobne som sa šiel ešte spýtať na Overlordov blog na pár detailov ak mi odpovie postnem to sem.

    Edit:

    Takže spýtal som sa ako by mohol vyzerať takýto systém implementovaný priamo v hre že či budú takéto missie viditelné len v tom okne hore kde máte prehľad o tých špeciáloch ktoré teraz bežia alebo či sa to nejako prepracuje do hĺbky napríklad že keď teda progresujete spomenutú M4A3E8 tak keď si otvoríte jej tech tree a ukážete napríklad myšou na to spomenuté delo tak by vám to ukázalo okrem technických info aj ako daľeko ste od dokončenia missie, koľko času vám ostáva a aká bude odmena za dokončenie aby to bolo také prehladné a nemuseli ste listovat niekde v tabuľke. Odpoveď ale bola dosť skúpa na slovo a to že: "Áno nejaké prerobenie UI(uživatelského rozhrania) by mohlo byť potrebné." takže v podstate žiadne upresnenie ako by to mohlo vyzerať. Dalej som sa spýtal že aké by mohli byť odmeny za takéto misie a že či budú nejaké "Veľké" missie napríklad keď splníte všetky missie na tom jednom tanku v určitom čase tak napríklad dostanete free kamufláž skin. Odpoveď zase len krátka. "Čo sa týka odmien tak si myslím že už používame aj teraz vačšinu dostupných vecí ako : rozdielne násobitele na(exp,kredity,posádku) , premiový účet, goldy, kredity, free expy, premiové tanky, achievmenty/ medaily , kamufláže , nápisy na tanky , garážové miesta atď " Takže zase žiadne konkrétne upresnenie na ten systém osobných missí len že odmeny môžu byť rôzne.
  15. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    Strom ohľadom fyziky

    - Storm hovorí že “kolísanie/trasenie” tanku keď prechádza cez kolajnice je realistické – ako dôkaz ukazuje toto video, kde sa dokonca aj Turecký Altay MBT kolíše keď prechádza cez prekážky
    - podľa všetkého sa množstvo klísania/trasenia ked prechádzate cez koľajnice nezredukuje, Je to realistické (Strom dodáva že tanky v hre nemajú hydrodynamickú stabilizáciu podvozku)
    - Strom približuje spôsob akým je podvozok vymodelovaný, Má 5 pružných bodov (ktoré interagujú/reagujú zo zemnou), to zabranuje tomu aby sa to správalo ako “lyže” (“SS: toto je pravdepodobne dôvod prečo nezávislý podvozok nezmení     pohyb tanku – body, ktoré simulujú pohyb kolies sú už tam ”)
    - Storm hovorí že s predstavením hernej fyziky, boli realizované špeciálne testy na mapách ktoré neukázali žiadne významné zmeny týkajúce sa mobility tankov (2-3 percentná zmena)
    - podľa všetkého je momentálna strata rýchlosti pri otáčaní tanku realistická
    - fakt že neobdržíte žiadne poškodenie pri náraze do iných objektov( Pozn. Asi steny budovy skaly ...) ako sú tanky je úmyselná
    - podľa všetkého, je to že sa tanky zasekávajú na protitankových “dračích zuboch”/ pásoch na Siegfriedovej liní , druh zmiešaného bugu a úmyselnej funkcie(feature) v hre (Storm povedal že Veider to pridal ako funkciu s tým že všetky tieto     pásy/dračie zuby boli navrhnuté aby zablokovali tanky)
    - fakt že nemôžete vytvorit jednomiestnu cvičebnú/výcvikovú miestnosť(training room) je tam ako ochrana servera proti pretaženiu príliš velkým množstvom “cvičebných miestností” (SS: Vytvorenie jednej jedinej výcvikovej miestnosti zaberá     rovnaké množstvo zdrojov/výpočtovej sily ako normálna bitka)
    - spôsob akým funguje brzdiaci mechanizmus v hre (SS: to že kedykoľvek ked pustíte “plyn”, tak tank okamžite zastane miesto toho aby išiel dalej dopredu pokial je na “neutráli”) bola špecificky a úmyselne pridaná aby to zjednodušilo hru.
    - situácia kedy prekračujte piesočnú dunu (SS: toto je veľmi výrazné na SandRiver/Púštnej rieke) keď “zaparkujete” tank na špičke duny a chvílu sa kýva sa zo strany na stranu nieje fičúra(úmyselná funkcia), ale je to bug. Bolo na to nejaké     riešenie od WG ale skončilo to tak že to nefungovalo



    8.1.2014

    Dneska len málo … Pozn. Ale zato dostatok kvalitného trolovania

    - dostávate veľmi často tú istú mapu ? …“Konšiprácia !” (SS: Konšpiruuj moju ***** , celé Vianoce jazdím ten hnusný Erlenberg, Už neznášam tú mapu ) Pozn. Nemôžem si dovolit to preložit doslovne v originály je to vtipnejšie , ale úplne           súhlasím … ja som dostával celé Vianoce Sigfriedovku a tiež mi to už išlo na nervy
    - je možné že ne-Európske (Brazílske, Argentínske) tanky ktoré nebudú pasovať do žiadnej inej vetvy/tech stromu sa objavia v hre (Q: “Ako ich implementujete ? A: Elektronicky”) (SS: ako “bity a bajty”) Pozn. A cez internet samozrejme
    - je možné že sa v hre objaví viacej autoloaderských vetví (Q: “Ktoré národy ich dostanú ?” A: “Tie ktoré ich potrebujú”)
    - úroven(tier) vozidla ovplyvnuje voľbu toho aké mapy dostávate (SS: okrem prípadu kde sú mapy limitované len pre nízke tiery)
  16. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    6.1.2014

    - “Porsche Jagdtiger” nikdy nebol realizovaný , jediné čo historicky existovalo bol “klasický” Jagdtiger s Porsche podvozkom (SS: toto nebolo založené na Tiger P korbe/trupe, korba bola rovnaká ako tá na obyčajnom Jagdtigerovi )
    - IS-3 volitelná korba/trup podľa všetkého ešte nie však isto , bude rozdelená na 2 korby , obyčajnú (to je tá ktorá je v hre teraz) a tú zo skoršieho/ranného prototypu tú bez “pike nosu” špicatého nosu
    - stabilizácia diel (SS: menšie hojdanie/kývanie sa zameriavacieho kruhu počas pohybu) sa nezlepší s pridaním samostatného podvozku, podľa Serba je to to dostačujúce tak ako je to teraz
    - už existuje základná technická štruktúra pre replay-je na strane servera (Serverside), ale Storm hovorí že je na tom ešte stále veľa roboty (Pozn. Ja som si myslel že už teraz server spracúva výpočty pre replay ked sa pozerá, tak teraz neviem čo ešte implementujú, možno púštanie replayov priamo z klienta ?)
    - je možné že sa mapa Staligrandu objaví v hre
    - Havoc. “Keď to bude tak to bude, Teraz vám nemožem dať žiadny dátum” (Pozn. Ludia sa nevedia dočkať toho FPS dropu)
    - je možné že budú nové tier 7 alebo 8 prémiové Sovietske tanky (Pozn. Zaujímavé že pár dni dozadu vraveli že žiadne tier 8 premium v dohladnej dobe nebude)
    - zarábanie/profit prémiových tankov ktorý ho majú lepší ako JT88 (SS: tretí z hora) zostanú rovnaké (Pozn. Netuším ktoré sú top na zárobky … WG to nezverejnuje pokiaľ viem)
    - nieje žiadna definitívna odpoveď ohľadom toho ako sa zmení gameplay TDčiek v budúcnosti
    - vykresľovacia/renderovacia vzdialenosť sa zmení s (momentálnej) štvorcovej zo stranou štvorca 1000 metrov na kruhovú s 700 metrovým rádiusom/polomerom (Pozn takže 700metrov na každú stranu od stredu tanku ak správne chápem … 1400 priemer)
    - niesu žiadne plány na zmenu zameriavacieho kruhu
    - niesu žiadne plány na zmenu čohokoľvek na súčasných top tier Nemeckých tankoćh(SS: myslené ako zmena tankov samých o sebe, nie ich vlastností tie sa upraviť možu) určite nie v 2014 (Pozn. Takže žiadne drastické zmeny na top tier Nemeckých tankoch … ako nové veže delá a pod. pokial som to správne pochopil)
    - mechanizmus dráhy letu strely zostane rovnaký v HD klientovi ako je aj v súčasnosti
    - dynamické charakteristiky (SS: ako napr. Namontujete si vybavenie(motor,delo..) na tank v garáži a charakteristiky (ROF,dmg, …) v tabulke sa podľa toho zmenia) budú pridané (klasické “Až to bude tak to bude”) ale teraz všetci pracujú na nových klanových funkciách a historických bitkách … Pozn . Takže sa tomu asi nemá kto venovať … ach taká škoda konečne nejaká užitočná vec a bude to stáť.
    - na teraz nieje známe či bude nejaký buff/rebalance tier 10 Britských mediek
    - Sú plány na prepracovanie podmienok na získanie “odvážneho odporu” …
    - zmena na nový Flash (Akčný script 3) je plánovaná, Storm si nieje istý v akom patchi ... Pozn. Nemám paru čo to znamená pre hráčov
  17. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    4.1.2014

    -Nie všetky pásy sa správajú ako 30mm hrubý spaced armor ( 30 mm info nieje správna, pásy majú rôznu hrúbku ... Pozn. Od toho sa asi odvíja aký bonus pridávajú ako spaced armor )
    - Israelské tanky sa neobjavia v EU strome (Serb: "Israel je v Ázií, alebo som sa naučil geografiu zle ?")
    - Merkava MK1 sa podľa všetkého neobjaví vo WOT
    - Object279 nebude pridaný do hry. Yuri Pasholok hovorí že o tom určitú dobu premýšlali ale zistili že VŠETKY publikácie majú projekty modelov chybné/zlé. A íst kvoli tomu do Kubinky (alebo kdekolvek inde kde je prototyp) a zmerať údaje ručne je nákladné a neefektívne využitie práce podľa Yuri-ho (Pozn. Niektoré tanky boli do hry pridané len na základe takýchto meraní ak sa nemýlim … niekto snáď zlenivel ?)
    - prototyp Mausa (ranný Mausov koncept) mal dokonca ešte hrubší pancier ako samotný Maus a a mal plánované 128mm L/70 delo , podľa Yuriho Pasholka (Pozn. Tak to by som teda chcel vidiet)
    - Yuri Pasholok osobne spolupracuje zo stavebnicovými/modelárskymi spoločnostami (konkrétne Bronco a Miniart a ich SU-152 modely) aby im pomohli spravit ich modely viacej historické (Pozn. No zbohom)
    - Storm ohladom prichádzajúceho T10 TD nerfu. Ich DPM ostane v zásade nezmenené ale ich alfa bude znížená. Jagdpanzer E-100 ostane nezmenený , T110E4 dostane nerf alfy ale dostane ROF buff
    - špeciálna APHE mechanika nebude pridaná
    - možnosť pridať KV-5tke lepšie delo a štandardný MM nebola zvažovaná developermi
    - Storm potvrdzuje že prvé tanky ktoré budu prepracované do HD budú legendárne tanky a masovo-produkované tanky a po nich budú nasledovať dalšie tier 10 tanky
    - nova mapa (v 8.11) bude zimná mapa zo Śvédska/Nórska , a bude to mestká mapa s veľkými mestkými budovami + prístavom + s velkými otvorenými námestiami
    - podľa všetkého nebude pridané “šklbanie - trhanie” tanku v novom pohybovom prepracovaní modelov počas radení rýchlostných stupnov , akcelerácia bude plynulá
    - dalsie vetvy Ázie (tech stormy japonci, čína) nebudú v dohladnej dobe rozšírené vzhladom na ich nízku popularitu medzi hráčmi
    - multicore podopora pride PO predstavení Havocu a HD klientovi (Pozn. No to som zase zvedavy na to FPS)
    - v 8.11 budú tankové modely prepnuté do nového formátu, to je dovod prečo všetky skiny a módy snimi spojené prestanú fungovať
    - sú plány na predstavenie máp zo súmrakom/západom slnka, kde je slnko na horizonte a všetko vrhá ostré a temné tiene.
    - Roaming bude predstavený “ked bude hotový”
    - Jagdtiger 88 sa neobjaví v historických bitkách. Ale je možné že Sturer Emil sa tam objaví.
    - Na teraz niesú plánované žiadne ne-grafické optimalizácie . Storm hovorí že je možné že prepracovanie renderovania/vykreslovania vzdialenosti (zo štvorca na kruh) pride ako prvé
    - developeri sa ešte nerozhodli ako prepracovať spotting a kamo system. S ohľadom na ich predchádzajúce navrhované riešenie (to že tank ktorý je len čiastočne viditelný má lepší kamo bonus ako úplne viditelný tank … Pozn. Teraz to funguje tak že ked vám spoza kríku kuká len roh tanku tak je to rovnaké ako keby ste neboli skrytý vobec) panuje názor že takýto systém by iba podporil kemping za kríkmi a celkovo by to ešte zvýšilo počet neviditelných tankov ktoré by strielali bez toho aby boli spotnuté
    -Storm potvrdzuje že HD modely budú postupne pridávané, čo znamená že v hre niektoré tanky budú mať HD model(napr IS-4) a druhé ich mať nebudú
    - dlhé bitky (3 hodinové … Pozn. No-lifer dream) nie su plánované
    - v historických bitkách, sa bude platit za strely úplne rovnako ako sa za ne plati teraz v randome
    - zmena profesie na posádke (s radistu na šoféra napr) je stale plánované ... Keď to bude tak to bude
    - herná mechanika v historických bitkách bude identická s randomom (tzn. Žiadne hardcore oneshotovky) , posádka a perky budú fungovať aj v historických bitkách (Pozn. takže Chuck Norris velitel ktorý vie kedy je spotnutý je úplne historický)
    - hardcore mód (žiadne hitpointy, a oneshoty) boli testované dokonca ja pre historické bitky , aj pre bežných hráčov aj pre supertesterov
    - budú nové kamo vzory na tanky a nápisy/logá tiež
    - žiaden tier 8 priemiový tank nepríde v dohladnej dobe
    - Havoc bol zvolený pre klientovú fyziku pretože je to najviac vyvíjaný engine na trhu.
    - Je možné že názvy tankov sa zmenia v závislosti na ich aktuálne namontovanom vybavení (to znamená 75mm L/24 Panzer IV = Panzer IV Ausf.F, 75mm L/43 može byť Ausf.F2) Pozn . Ak som správne pochopil
    - Je možné že pohľad zo zbrane ( Pozn. asi z hlavne alebo mieritka) (ako na Xbox Wotku) bude implementovaný ... Pozn . Nemám paru o čom je reč
    - Nemecké základné farby sa nezmenia pri HD remodelingu
    - “žlté” (dunkelgelb) a “úplne zelené” kamo vzory budú implementované pre Nemecké tanky (Pozn . A keď budem chodit v Mausovi alebo v E100 budem si spievat Yellow submarine)
    - ešte nieje definitívne rozhodnuté o tom že sa druhá vetva Britských medium tankov objavi v 2014
    - Je príliš skoro na screenshoty s 9.0
    - na teraz nieje známe či sa Śiesty zmysel nerfne. Storm hovorí že prepracovanie perkov nepríde len tak skoro.
    - v 8.11 nebude nefnutý TD kamo faktor. Storm hovorí že sa to stane možno neskôr
    - Storm hovorí že nieje žiadne dobré riešenie ako zlepšit gameplay lahkých tankov , problem je že keby sa buffla ich úloha v hre , teamy by boli príliš závisle na ich výkone podanom v bitke. … Pozn . Inak povedané ak by ste mali trolla za scouta a nepriateľ Uber korejského gamera tak by vám za celú hru zasvietila žiarovka možno raz , ostatok času by ste boli spotnutý
    - momentálne sa študuje fungovanie matchmakera z dôvodu odhalenie nejakých problémov
    - fakt že si možete zobrať 2 z rovnakého typu spotrebných doplnkov (jeden obyčajný a jeden zlatý) nieje bug, je to ako to má byť
    - nebude možnosť vypnút iba nepriatelský chat v hre.
    - Arty sa momentálne darí dorbe, na teraz sa na nu nebude “šahať”
    - je možné že bude zavedený XP bonus pre “tanking” (potencionálny dmg) Pozn. Konečne budú odmenený aj tankisti ktorý držia choke pointy a nerushu proti presile ale držia poziciu
    - historické bitky nebudú zo začiatku obshahovať zajaté/koristné tanky ... Pozn. Napr nemecké KV. atd
    - vojnový bordel (krátery po výbuchoch , protitankové zábrany , zbrane atd) budú pridané na mapy v zmysle zlepšenia ich vojnovej atmosféry
    - nieje problem stým že by arty bola príliš presná na krátke vzdialenosti (Niektorí hráči sa stažujú že FV304 je príliš presná)
    - autoaim nebude z hry odstránený
    - XVM a noobmeter nebudú zabanované - pre teraz … Pozn. Ako chcú zabanovať web stránku ktorá im nepatrí, ak teda nieje Noobmeter mód do hry o ktorom neviem Edit : Asi je to myslené prerušením/zamedzením prístupu k hráčovým štatistikám ale to sú len dohady.
    -E-25 je troška OP (Pozn . Nieje “troška” OP, je to proste Ninjaaaaa)
    - momentálne tankové sety (Pozn. Myslené asi dovolené vybavenie na tankoch Delá,veže atd) pre historické bitky budú testované po týchto (Vianočných) prázdninách v Rusku
    - respawn mechanizmus v historických bitkách ešte nebol celkom schválený/rozhodnutý podľa Storma
    -prvá várka historických bitiek nebude obsahovat Francúzske tanky
     
     
     
    5.1.2014

    - v 8.11 príde možnosť vypnúť si v hre chat, ale hráči ktorí si ho vypnú nebudú nijako označovaný (Ostatní nebudú mocť zistiť či máte svoj chat vypnutý alebo zapnutý)
    - podľa všetkého bude možnosť "poďakovať" hráčovi po bitke za jeho dobrý výkon pridaná niekedy v neznámej budúcnosti (SS: ak tomu rozumiem správne, pretože Serb použil frázu ktorá mi nedáva zmysel)
    - Veľkosť modulu Lowe-ho ammo-racku nebola v 8.10 zmenená (Len sa zvýšil počet striel ktorý ammorack obsahuje nič viac)
    - Chieftain uvádza na US fóre že WG si je vedomé existencie T-42 stredného tanku (Teoreticky by sa mohol objaviť v druhej US vetve medium tankov , ale kto vie )
  18. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele DtX v WOT - Denní hlášení   
    Nový premiový francouz, bude mít zásobník na 10 ran, 1000 dmg na ránu a reload mezi střelama 0,5s

  19. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    - odlétávající věž po ammoracku odlétne i s vypnutým havocem, výpočet bude probíhat na serveru
    - Nezávislé zavěšení podvozku neovlivní jeho funkci, pouze vzhled
    - Nejspíš nebudou nakonec dva herní klienti, ale herní klient a HD texture pack (pořád to není jisté)
    - Zatím není jisté zda trosky budov poškodí tank při pádu na něj
    - Nerf Tdček přijde nejspíš už v patchi 8.11,základ bude snižení alfa DMG
    - ve verzi 9.0 se nejspíš dočkáme u nových zvuků motorů
    - Neexistují žádné plány na zavedení vizuálního "stárnutí" vozidla
    - v 9.0 přijde první část Hd packu - přijdou mapy větší než 1,5x1,5km
    - 8.11 přijde nejspíš v únoru
    - Havoc poběží paralelně na všech procesorových jádrech
    - WG začali plánovat podporu DX11
    - Storm uvádí, že všechny mody, co dělají remodelling (skiny apod.) přestanou pracovat po verzi 8.11
  20. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    -převrácení tanků na střechu bude možná před jejich re-modelem, protože modely jsou dostačující
    -ničení budouv bude přicházet "po kouskách", a ne najednou
    -vývojáři se rozhodují, zda-li mají přidat nové mapy do teamovek
    -odahelní nového vzorce pro osobní rating? ne teď
    -bude možné vědět jakou mapu na týmovkách dostanete, aby jste mohli upravit team a jít jinou mapu
    -bude pár "event" tanků(budou to premia, speciální nebo promo tanky) a v 8.11 přijde nová skvělá mapa
    -jsou plány na "přepracování" nových map (pearlriver...)
    -v herním klientovi nebude možnost získat zpět propuštěnou posádku, ale možná to půjde přes support
    -low tier TD možná dostanou nerf kamufláže
    -množství dat posílných klientem an server nebude sníženo
    -goldy nebudou rebalancovány
    -vizální změny kasáren, obchodu... nebudou nikterak brzy
    -buff SuperPershinga nebude, E-25 nebude mít více munice
    -není jasné jestli italové bude v EU stromě, nebo budou mít svůj vlastní (blbost, maj pár mizernejch tanků a pár kopií)
    -kromě vypnutí chatu bude i možnost vidět co kdo v chatu napsal dříve
    -některé tanky budou během remodelu úplně modelově změněny (SS: IS-4 dostane kulomet)
    -storm říká, že každý samostatný strom musí mít vozidla od tieru 1 do tieru 10
    -izraelské tanky nebudou
    -HAVOK poběží paralelně na všech jádrech
    -WoT možná bude podporovat více grafických karet najednou
    -storm neřekne jak bude nový model pásů fungovat
    -větší dohled pro vozidla bez střechy není plánován
    -podle storma E-25 není lepší než jiné tanky
    -HAVOK byl vybrán místo PhysX, protože bude lépe fungovat na více platformách
    -nejsou plány na přidání T88-105mm hellcat jako prémiového TD, protože to byla arty a jankové ji jaky arty chtějí (zas maj extrabuřty)
    -MTLS na ruském serveru nebude
    -plno módu přestane fungovat s verzí 8.11
  21. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    -Storm potrvzuje, že RU251 bude nový Tier VIII německý lehký tank
    -možná půjde střelbou zničit domy u jižní báze Malinovky
    -je jedno, jaký nepřátelskému tanku zničíte modul, ale expy budou stejné
    -prémiový účet nebude mít v dohledné době nové výhody
    -medaile Odstřelovač se přepracuje a také se změní podmínky pro získání "hrdiny bitvy" (asi medajle jako útočník, obránce, válečník...)
    -vzhled okýnka "čety" se prozatím nepředělá (prý nemá vypadat jako to v týmovkách)
    -1vs1, 3vs3 a 5vs5 v roce 2014 nebudou
     
     
     
    Storm k ASAP videu.

    -věže Vám budou ulétávat po výbuchu munice i bez Havoku, protože to bude počítáno na serveru
    -je velice pravěpodobné, že nepůjde pohřbít někoho v suti
    -nový "systém" podvozku nebude mít vliv na pohyb tanku, bude to jen vizuální změna
    -v historických bitvách bude limitována munice (SS tvrdí, že i kousky prémiové munice)
    -HE možná budou mít vyšší šanci poškodit moduly, možná (HE) budou rebalancovány jinak
    -když čekáte ve frontě s tier VI a je tam hodně dalších Tier VI, trvá to dlouho, protože MM vám hledá soupeře, tedy třeba Tier VIII a Tier VII
    -developeři se prý ještě nerozhodli, jestli budou klienti dva, pro HD textury a normální klient
    -Storm říka, že dva klienti jsou pitomost
    -autodetekce vašeho hardwaru a následné nastavení grafiky bude přepracováno
    -"určitě" mají být 2 druhy renderů (vylepšené a stávající) a 2 sady textur (tak to chápu já)
    -developeři se stále nedohodli jestli padající suť poškodí tank (jednou řeknou ano, jednou ne...)
    -když na Vás přistane utržená věž, tak Vás poškodí, míra poškození bude záviset na její hmotnosti
    -Storm říká, že i v reálu by i věž Mause trochu popolétla
    -nerf T X TDček asi bude ve verzi 8.11 a některým se sníží i DPM (nebudou kompenzovány za snížení ALFY)
    -verze 9.0 možná přinese nové zvuky - "cinkání" pásu, hluk motoru a později možná i hluk rotace věže
    -není jasno, kdy se přepracuje chat
    -Storm říká, že nové tier 8 premko nepřijde nikterka brzy, i když někdo říkal, že brzy přijde
    -developeři nemají v plánu zavést PhysX
    -T95 bude speciální tank, ne normální
    -ulítlá věž bude pravděpodobně neprostřelitelná, ale prý ji bude možné překotit
    -vraky tanků nemají být prostřelitelné, příliš by to zatížilo server
    -vozidlo bude možné v bitvě zamazat, ale nebude tu žádný efekt stárnutí (když ho hodně používáte)
    -penetrace nábojů pro historické bitvy bude stejná jako na randomu a počet munice bude pevně dán (SS: T-34 bude ít půlku nábojů AP a půl HE+něco maličko ACPR)
    -neví se, jaký druh počítače bude nutný pro HD klienta (já říkám, že ten co maj v NASA)
    -KV-5 se nebude buffovat ani nerfovat
    -první část HD grafiky přijde s updatem 9.0
    -Q: Jak bude vypadat rozhraní historických bitev? A: Počkejte si na test server.
    -příjem z Tier 8 prémiáků se možná zvýší
    -výbuch munice pravděpodobně nepoškodí okolní tanky a munici nepůjde zničit v již zničeném tanku
    -je možné, že když zničíte vršek budovy tak nebude překážka pro arty (až s Havokem ale!)
    -pracuje se na optimalizaci pro slabé počítače
    -v 8.11 bude malá optimalizace a WoT poběží na novém enginu (BigWorld 2.4.1)
    -více optimalizací grafiky přijde v 9.0 a jsou nutné, protože nová grafika vám "sežere" FPS (tak co, kolik z Vás bude hrát?)
    -WG našli vlastníka tanku RU251 a ten jim poslal fotky, později budou mít i další dokumenty
    -mapy větší jak 1,5×1,5 KM nepřijdou nikterak brzy
    -neví se, kdy předělají LT
    -Storm potvrzuje, že Chaffee větev bude pordloužena až k tier 8
    -novou grafiku nejdříve dostanou tanky, které byly vyráběny masově a legendární tanky (SS: Tiger, Maus...)
    -8.11 možná přinese slibované funkce (SS: např. vypnutí chatu)
    -vývojáři řekli, že do hry nepřidají nemožnost ničení spojenců
    -žádné podvody s HAVOKEM nebudou, protože to má akorát vizuální efekt
    -Charkov nebude v 8.11
    -domky a kytky budou mít také zvýšený počet polygonů (pápá FPS)
    -možnost překotit tanky na střechu přijde před re-modelem všech tanků
    -8.11 pravděpodobně přijde v únoru
  22. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    2/1

    SerB je v nové troll fázi - grammar nazi (kdo zná pochopí).
    -SerB říká, že budou úplně nové skiny (textury?) tanků pro HD klienta, ale bude možné dále vytvářet vlastní skiny
    -skill MM do random bitev nebude!!!!!
    -SerB říká, že problém "garážových" bitev (více tanků, když chcípne jeden tank, vemete další) je, že když team prohrává, tak lidé bitvu prostě opustí nebo úmyslně sabotují opuštěním, ale řešení by mohly být velmi tvrdé tresty
    -"ulétávání" věží po výbuchu munice bude mít na starost HAVOK na serveru, aby všichni viděli, kam věž spadla atd. SerB si není jist, jestli věž přistane vždy střechou vzhůru, ale že je vysoce pravděpodobné, že vždy střechou vzhůru přistane (SS: vnitřek věže není vymodelován)
    -SerB k T110E1 a T110E2 odkazuje na Hunnicuttovu knihu "Firepower" (nebudu překládat, neboť se jedná o název knihy), kde mají naít část o T110 a podívat se na první dva obrázky
    -SerB nic neslibuje, ale říká že HD klient by měl vpohodě na MAX běžet na kartě GTX 760 ( pochybuji : )
    -Objekt 278 se neplánuje (SS: Sovětská heavyna s dělěm 130mm M-65)
    -pravděpodobně bude možné, že když střelíte do velké budovy nízko u země, tak budouva spadne
    -SerB říká, že tank nepůjde zničit padající sutí, protože s tou bude kalkulovat počítač, neboť zátěž na servery by byla brutální.
    -SerB říká, že věž utržená výbuchem munice (věž se válí na zemi), bude mít stený armour jako na tanku, ale pokud to nepůjde, tak bude prostě neprostřelitelná.
    -motor V-5 na tanku A-44 má moc málo HP? bez komentáře...
    -AMX 30 přijde, až to bude, tak to bude
    -nový model pásu KV-1 a IS nemá spojitost s HD modely
    -? SerB říká, že týmovky a lan turnaje jsou různe věci, a proto týmovky mají remízy a lan turnaje mají vítěze počítané za pomoci bodů ?
    -ukořistěné německé KV-1 bude hořší než ruské
    -Němci možná budou mít high-tier střední premka - Panter ausf F, Panter 2 prototyp (SS: korba z P 2 s veží z P 1), východoněmecká T-54, ale nic víc nevíme
    -Tetrarch nemá speciální MM
    -osud sovětských nízko-tierových TD (SS: SU-76BM+IT-45, možná) bude rozhodnut v budoucnosti
    -SerB potrzuje, že střela po probití pancíře cestuje v tanku po délce (Kalibr střely)×10
    -roaming půjde jen přes klienta
    -SerB říká, že pokuta za poškození spojenců přímo nesouvisí s damage (WUT?)
    -SerB říka, že věci co nerozhoduje server nemají vliv na bitvu (žádne hrátky s havokem)
    -Havok neá co dělat s moderováním děr v zemi
    -Overlord přiznává, že M60 nebyla nejlepší volba pro odměnu za CW
  23. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    Storm ohledně grafiky

    - HD klient nepřijde v jednom patchi, textury a modely budou vylepšovány po celý příští rok
    - první vozidla, přepracovaná do HD, budou “legendární” masově vyráběná vozidla, např. Tiger
    -mapy budou předělány tak, aby byly více “atmosférické”: momentálně vývojáři pracují na Prokhorovce, budou na ní zničené tanky, protiletadlová děla, polní děla, oheň, kouř a letecké souboje na obloze (ne jen pro historické bitvy, ale i pro random)
    - Storm tvrdí, že je příliš složité vytvořit ve WoT zničitelný terén, muselo by to být zpracováno serverem
    - v současnosti je vyvíjen “vylepšený model pohybu tanků”, který bude pracovat s točivým momentem, rychlostními stupni a kluzkým povrchem (aby se tanky hýbaly více realisticky). Bude to již brzy, prototyp modelu už je hotov.
    - bedny a další věci na tanku se budou při pohybu tanku také hýbat (“skákat”), na tancích se taky bude usazovat špína při projíždění blátem
    - vše toto bude počítáno serverem, tzn. žádná zvýšená zátěž PC
    - hranatá kola budou v HD modelech opravena
    - přijde nový (lepší) anti-aliasing
    - starý render prozatím odstraněn nebude
    - podpora více jader nebude nijak brzy (Storm nezmiňuje žádný přesný termín)
    - vnitřní prostory tanku modelovány určitě nebudou, Storm tvrdí, že by to zdvojnásobilo velikost klienta a jen modelování prostorů posádky by zabralo přibližně dva roky
    - v roce 2014 přibude “jen velmi málo nových tanků”
    - podpora DX11 nebude nikterak brzy



    30.12.

    - Q: “Řekli jste, že přidáte samostatnou italskou větev?” A: “Jako vždy, nic takového jsme neřekli – slovo ‘samostatnou’ nikde nevidím”
    - SerB ohledně TD založeném na IS-4: “152mm dělo, klasický sovětský projekt s pevnou věží vpředu, pancíř podobný jako na IS-4, více dat prozatím nemáme”, možná existovala i varianta s věží s omezeným odměrem umístěnou v zadní části
    - Jagdtiger 88 a Jagdtiger mají odlišnou maximálku, protože “JT88 nemá top motor”
    - SerB tvrdí, že zatímco prémiová vozidla mají být horší než normální vozidla stejné úrovně, pro speciální/darovaná vozidla to neplatí: “Pokud jsou stejně silná, jako normální vozidla téže úrovně – je to v pořádku, ale není to nutné. Není ale možné, aby byla silnější”
    - neexistuje závislost mezi výškou tanku a jeho dohledem: je určován jednotlivě
    - WG začal s vylepšováním grafiky (HD) před rokem, nemohli začít již před dvěma, protože na to neměli finanční prostředky



    Info (nejen) o CW

    - důvodem pro spuštění kampaní bylo to, že stará CW byla nudná, záměrem je nalákat více hráčů do klanů
    - vývojářům se výsledky první kampaně nelíbily: pouze silné klany s kvalitní diplomacií se dostaly k tanku M60
    - proto byl celý koncept přepracován, díky bodům slávy se druhé kampaně zúčastnilo mnohem více hráčů
    - cílem druhé kampaně bylo odměnit 10 procent zúčastněných hráčů speciálním tankem – počet odměněných hráčů tak byl založen na tomto odhadu. Vývojáři považují množství odměněných hráčů za vysoké, “i lempli se k tanku mohli dostat”

    - třetí kampaň bude kratší než druhá, bude trvat přibližně měsíc
    - princip “čtyř úrovní” bude zachován, možná bude přidána další úroveň, buď 7 nebo 9 (protože tyto nejsou nikde jinde používány)
    - v budoucnu bude opět možné získat M60, na RU serveru je jich příliš málo
    - třetí kampaň bude z 99,9 procent vycházet ze druhé kampaně, účty s 0 bitvami nebudou moci získat speciální tanky
    - počet odměněných hráčů bude stejný jako v druhé kampani
    - ve třetí kampani budou udělovány speciální medaile, ale plnění úkolů bude odměňováno zlatem
    - bug, kdy jste se po pádu hry nemohli vrátit do CW bitvy, byl opraven
    - 20 lidí pracuje na CW mechanismu
    - v roce 2014 bude možné získat speciální tanky hraním na randomu, ale ty budou horší než tanky za kampaň
    - CW mapa zůstane mimo klienta
    - v roce 2014 přibude mnoho nových funkcí, např. přepracovaný klanový interface (historie klanů, množství tanků) a systém hodností, CW 2.0 (oddělený CMS s moduly, vstup do kampaně pomocí jednoho tlačítka, seznam probíhajících CW událostí, optimalizace, úprava map a regionů) přijdou na konci léta, množství bojových misí bude navýšeno, klanové funkce uvnitř klienta: léto 2014
    - třetí kampaň bude na jaře, možná březen
    - budou odděleny mise pro random, týmové bitvy, roty a CW, budou odděleny v okně misí
    - v historických bitvách budou pravděpodobně použiti boti
    - mechanismus velitelského tanku byl zamítnut, přibudou moduly nebo vybavení zvyšující schopnost tanku velet v bitvě
    - ještě není rozhodnuto, za co bude rozdáván tank T95E6: “SerB s ním má své vlastní plány”


    Storm ohledně ASAP videa:

    - Q: “Ta grafika není nic moc” A (Veider): “Nelíbí se ti nový model IS-4? Já se nad ním uspokojil ještě když neměl textury a byla to jen hromada mnohoúhelníků”
    - dynamická špína bude implementována
    - staré počítače budou moci hrát se stejnou grafikou jako nyní
    - WG vytvořilo anketu ohledně PC konfigurací hráčů, díky tomu ví o tom, na jakých šrotech spousta hráčů hraje, dostali data dvou a půl milionů počítačů
    - přepracovaný model Mause bude mít (prázdné) palivové nádrže
    - historické bitvy budou hrány na současných mapách
    - nezávislé zavěšení kol nebude mít vliv na balanc, již se s ním při balancování počítá
    - IS-4 dostane boční pancíř jako v ASAP videu, bude součástí kolizního modelu
    - vybavení a bedny budou po zásahu odlétávat
    - odskočení tanku po obdrženém zásahu nebude zavedeno
    - bude možné tanky převrátit
    - při letu ve vzduchu tankům nebudou odpadávat pásy
    - stromy budou i nadále padat skrz tanky

    - první přepracované tanky budou “legendární” tanky jako Pz.IV, Tiger, T-34, Maus atd
    - roaming bude
    - je možné, že trollové a další retardi budou mít roaming zablokován, stačí “jeden klik” a je to
    - velké budovy (např. na Ensku) nebudou zničitelné, ale bude možné je poškodit a střílet přes ně
    - vícevěžový mechanismus byl odložen do vzdálené budoucnosti (jen velmi málo tanků jej využije)
    - Storm tvrdí, že HD modely ve WoT budou podobně detailní, jako modely ve WT
    - Firefly bude, Sturmtiger taky, ale ještě není jisté, v jaké podobě
    - kolizní model HD tanků nebude přepracován, spíše vylepšen a aktualizován
    - Veider tvrdí, že garážové bitvy jsou blbost a War Thunder to jen potvrzuje
    - HD modely budou vydávány postupně, ne najednou
    - přibližně pouze polovina vozidel bude mít alternativní podvozky, VK4502B jej mít pravděpodobně nebude



    1.1.

    - ohledně Silvestra, SerB napsal: “Mimochodem, opravdu nedoporučuji lyžařský sjezd s prskavkami v obou rukách – v okruhu pěti metrů uvidíte *****. Docela strašidelné.”
    - SerB ohledně hydraulického zavěšení kol: “Jedná se o celkové přepracování herní mechaniky (nejde jen o výšku vozidla), takže prozatím bez komentáře” (SS: Storm již potvrdil, že nastavitelné zavěšení u E-10 bude)
    - výška STB-1 je v pořádku
    - prémiový Sexton je lepší než ten klasický? Rozdíl mezi nimi je v “celkových parametrech”

    - SerB prozatím neřekne, které větve přijdou v roce 2014
    - SerB si pořád myslí, že WG se mělo zaměřit více na historické bitvy než na e-sport, ale systém misí považuje za kvalitní
    - hráči si nebudou moci vytvořit vlastní kamufláž (“nepotřebujeme růžové tanky s kytičkami”)
    - hlasové ovládání WoT? “Je to možné, ale je zde problém s okolními zvuky”
    - další info ohledně CW vylepšení přijdou později
    - Havoc bude používat volné procesorové jádro (pokud je dostupné), nebude využívat grafickou kartu
    - 9.0 přinese grafická vylepšení, možná i nějaké další novinky
    - VŠECHNY textury vozidel budou přepracovány do HD (nebudou dvě sady textur – ty dosavadní a ty HD), i při snížení kvality grafiky budou použity HD textury, ale grafická karta automaticky sníží jejich kvalitu (Storm tvrdí, že toto nebude kartu zatěžovat, protože ta to dělá tak jako tak)
    - při roamingu bude chat pravděpodobně “jen pro čtení”
    - bude možné zničit menší budovy jejich přejetím
    - WG by chtělo přepracovat VŠECHNY tanky v roce 2014
  24. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    Plánované novinky-31.12.13
    -Firefly " přijde " , Sturmtiger přijde taky , ale ještě není jisté v jaké podobě.
    -- HD modely nebudou uvolněny najednou , ale v dávkách
    -Bude možné tank převrátit na věž
    - Staré počítače budou moci hrát na stejné grafice jako je tomu nyní
    - Nezávislé zavěšení bude zaváděno individuálně
    -- První vozidla na přepracování HD modelu budou ty " legendární " tanky jako je Pz.IV , Tiger , T - 34 , Maus atd.
    - - Storm uvádí, že velké domy ( jako v ENSK ) nebudou zcela zbořitelné , ale bude možné , aby se otvory ve stěnách dalo střílet
    - Storm uvádí, že úroveň podrobnosti u HD WOT modelů bude zhruba stejný jako ve War Thunder
  25. Upvote
    nexty666 zvýšil/snížil popularitu uživatele waisik v Odpovede vývojarov   
    28.12.

    - Q: “Jak jsou vybalancována děla na německých T8 a 9 Waffenträgerech?” (SS: myšleno fyzicky – že se vozidlo při střelbě nepřevrátí) A: “Musíte se zeptat inženýra Hanse”
    - Q: “Takže pokud děla vybalancovaná nejsou, jak se s nimi míří v případech, kdy je podvozek byť jen trochu nakloněn?” A: “Musíte se zeptat střelce Fritze”
    - historicky byly pro Chi-Ri plánovány čtyři typy zavěšení kol: dva modely Hara, jeden Bugatti a zavěšení se “zablokovanou torzní tyčí”. Dvě z nich budou použita na několika podvozcích a o těch zbývajících dvou ještě popřemýšlíme
    - při tvorbě japonské větve těžkých tanků budou v co největší možné míře použity různé modely tanku O-I
    - Italové budou možná dalším národem ve hře, pravděpodobně dostanou vlastní tankový strom, ale nebude to nijak brzy (RnR: toto už bylo zase vyvráceno, ale kdo ví)



    29.12.
    - Q: “Proč musíme čekat 2 minuty na start bitvy?” A: “a) sestavení týmu, b ) načtení mapy u těch hráčů, kteří mají horší PC než vy”
    - odpovědnost klanů za chování jejich členů nebude zavedena (SS: automatické trestání klanů za nevhodné chování jejich členů)
    - současný systém míření je pro hru dostačující (SS: nějaký hráč chtěl komplikovanější systém, jako nelineární délku zaměřování se zvyšující se vzdáleností)
    - neproběhly žádné skryté nerfy (SS: myšleno v patchi 8.10)
    - existovaly plány TD na podvozcích IS-4 a WZ-111(na 113 už ne)
    - 122 mm HE granáty z děla D-25 mají menší poškození než 120mm americké HE granáty kvůli “konstrukci granátu” (SS: to je asi pravda – při vývoji děl je jedním z požadovaných údajů výplň HE granátu, což pravděpodobně znamená, že se na to bere ohled)
    - SerB je spokojen s fungováním HE munice
    - za mantletem IS-4 už není žádný další pancíř
    - je možné, že po zavedení vícevěžového mechanismu bude možné střílet z kulometů vyšších ráží (např. z 12,7mm kulometů na střechách vozidel), SerB ale dodává, že to bude téměř k ničemu
×
×
  • Vytvořit...