Přejít na obsah

WOT - Status Report novinky/ od Rity


Throll

Recommended Posts

26.9.2015 Q&A

 

Nic moc dnes, tenro obrazok prisiel:

 

BIaVPq91a6w.jpg

 

 

Je to porovnanie 10.0 render dohlad - na lavej strane je stary render co ma 1000 metrov stvorec - na pravej je kruhovy a co budu hraci odteraz vidiet (zeleny) miesto predchadzajuceho (cerveny)

 

- WT E-100 bude vymeneny v 2016

- v 10.0 vytvorenie dynamickej caty bude oznameny hlasom (aby este viac nahnevali niektorych hracov)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

28.9.2015 Q&A

zdroj od Rity: http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/09/2892015-q.html

 
Dnes nic moc:  akurat patch 10.0 (predtym 9.11) bude podal supertesterov opozdeny koli vela bugom co sa v nom naslo. Este termin nie je jasny.
 
Wargaming zacal rokovania s Gazprom Media, silnym holdingom s velmi dobrymi kontaktami na sucastne ruske vedenie a majitelom niekolkych medii.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29.09.2015 Q&A

 

Nic moc dnes:

 

- je mozne, ze povedacky, o oneskoreni 10.0 su iba - povedacky

- T95 TD nebude schopne urobit otocku s brzdou v novej fyzike
- situacia okolo Chieftaina je momentalne nejasna, WG ho planuje, ale nie je jasne ako

- WG pripravuje novy launcher kde bude mozne (stiahnut alebo nestiahnut) viacere lokalizacie ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10/01/2015 Q&A

zdroj od Rity: http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/10/10012015-q.html

 

Rita (nie ja!!) : Musim to povedat, milujem Storma. Niekedy. Inak ho len mam rada.  :D

 

Q: "WG , zaujimaju vas iba prachy, prestante klamat!!! A(Storm): Prestan chlastat hned od rana !!!

- Storm stale zbiera vyhodnocuje nazory hracov.

- Oficialne data T-22 SR budu neskor, bude ju mozne vyhrat cez niekolko serii individualnych misii.

- T-22 Sr nebude ako odmena za CW.

- Ak "vsetko pojde dobre" 10.0 pride v oktobri.

- Plan na 10.0 ... "Ked bude 100 percentne hotova" (pozn moja:  a to sa im uz niekedy podarilo ze neaky patch nedokurnikovali ?)

- Kamuflaze a znaky nie su "pay2win" pretoze sa daju kupit aj za kredity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Q&A from Igromir

 

Zdar bojovnici,

 

bola som niekolko hodin prec, dostala som novy PC a montovala som HW a instalovala upgady. Musim povedat, ze tie prachy boli investovane dobre, tento "drobcek" je tichy a rychly ako ninja. (specifikacie postnem v dalsom zozname prispievatelov)

 

Tu su Q&A od Igromira

 

- Potvrdene: TX T-22 Sr. bude odmena za prichadzajuci Deatmatch mod v 10.0

- Prvy cesky tank (T 40) pride v 10.0, cely strom do konca 2015.

- Prisposobenie a prerabka uzivatelskeho rozhrania je prvy krok k novym prerabkam.

- Po 10.0 pride velke testovanie novej fyziky a neveho zvukoveho enginu.

- Dalsie veci na co sa sustredime je prerabka MM a prerabka artyn .

- Zvysenie role panciera bude v kombinacii dvoch veci: rebalanc goldovej a normalnej municie + XP za tankovanie.

- Nahrada za WT E-100 je uz vybrana, nebude mat zasobnik, ale bude mat "cool" kanon.

- WoWs si uz zahralo 4 miliony hracov na 4 klustroch, v spickach je 130 tisic online hracov.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Yuri Pasholok's answers

 

Zdar bojovnici:

 

niekolko odpovedi od : Yuri Pasholok:

 

Ohladne restaurovania Mausa: prvy ludia co chceli rozbehat Mausa bolo par chlapov zo zeleznicnej firmy, ktory chceli dat do neho dieslovo-elektricky motor (ktory mal 4x vacsi objema ako originalny Mausovy) . Nadsenie netrvalo dlho, ale napad bol posunuty WG, ktore sa na to dalo.  Ludia co to schvalili ale neuvazovali s par malymi detailami:

 

- Mysleli si ze Maus ma vnutorne vybavenie, ale v skutocnosti je to iba prazdna krabica, nie je tam nic vo vnutri.

- Napad restaurovat tank navrhnuty SS oddielom nepotesil niekolkych ludi.

- Aj keby dali do neho novy motor a komplet hnacie ustrojenstvo, nedosiel by daleko, pretoze pasy a podvozok je dezolatnom stave a nove pasy samotne by stali 180 tisic Eur (pozn mna: sak to nemoze byt problem pri tolkych paypal nooboch!)

- Napad dat tam originalne diely je vtip, pretoze ziadna firma v nemecku nechce mat nic spolocne s WW2, navyse este aj SS.

 

Najlepsie realne riesenie podla Yuriho by bolo urobit ho ako v skutocnosti vyzeral zvonku (neake vonkajsie vybavenie chyba ako napr nadrz) a otvorit vnutro pre verejnost - nebolo by tam z vnutrra co ukradnut .

 

- WG riesilo iba malo z Japonskych tankov (iba tie co boli aktualne zapracovane a tier 7-8), ostatne informacie prisli z Japonska.

- Svedske tanky su trosku problematicke pretoze Svedske tany su zaujimave najviac pre svedov,  Nie su neake presne odhady ( a tie co su su male)

- Svedsky strom je v pohode mozny: sp15 a Renhaxue (dvaja hraci z EU/NA) spolupracuju s WG a nasli vela informacii vo svedskych archivoch. Naviac WG samo spolupracuje so svedskymi muzeami (vratane Arsenalan). Yuri sa chce zvlast podakovat riaditelovi Arsenalen muzea Stefanovi Karlssonovi za jeho pomoc. Su tam neake problemy, ale su minimalne.

- su neake povedacky ze WG zrusilo skupinu co hladala v archivoch - v skutocnosti bola iba restrukturizovana

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

06/10/2015 Q&A

 

Nech sa paci:

 

- pene 88 L56 vo WoT nebude bufnuta,  pretoze by to znamenalo, ze vsetky tanky s tymto delom by museli byt rebalancovane

- japonske tazke tanky su popularnejsie ako ostatne azijske tanky

- FCM PaK 40 bol odobrany z predaja, lebo bol OP

- Foch 155 a Obj 268 nebudu nateraz menene

- Je niekolko moznosti co spravit s Fochom (napr: dat mu 120mm kanon namiesto 155mm)

- FV 101 Scorpion nepride v 2016

- V najblizsich 5 rokoch je planovanych iba par novych vozidiel

- Je mozne, ze Francuzka tazka vetva bez zasobnikov bude v 2016

- Madarske a Svajciarske tanky budu ako premiaky v nemeckom strome

- Ukoristene tanky boli zavrhnute

- efektivita Cybersportu je otazna podla Storma, pretoze je tam iba malo divakov

- tymove bitky su v pohode, (10% hracov sa zucastnuje) do buducnosti su planovane vylepsenia

- je mozne, ze bude odobranych viacej map aby sa zrychlila ich prerabka do HD

- Dragon Ridge, Severogorsk a Severo-zapad mapy boli stiahnute koli vyskovym rozdielom jednotlivych tras

- Podla Storma najlepsie mapy su tie najstarsie este z beta testu

- Charkov, Vichrica a Stalingrad su mapy s najnizsim vykonom

- Charkov je v pohode co sa tyka hratelnosti

- pride pustna mapa pre nizsie tiery, pre vyssie tiery sa ziadne nove pustne mapy neplanuju

- na Vianoce bude neaky fun mod - rozmyslali nad tankovym biatlonom, ale zatial nie je rozhodnute

- Havok bol testovany na mape Stalingra, vysledok bol zly; kriticke pretazenie RAMky a procesora. Potom skusili znizit pocet objektov budov na 4 aby znizili zatazenie, a vyzeralo to zle, aby to bolo dobre je treba viacej casti

- nova fyzika Havoku pride ako male casti ( veci namontovane na tanku, nicenie mensich objektov.. atd)

- WG planuje aby bol teren meneny vybuchmi

- V novych historickych bitkach boti budu hrat tanky nizkych tierov

- je mozne spravit izraelsky strom s mnozstvom klonov (podobne ako cinsky strom)

- najbeznejsie rozlisenie WoT je 1366x768 ( ntb)

- bonus XP za tankovanie je vo vyvoji so strednou prioritou

- vyvojari planuju kompletne prerobit system vybavenia ako aj skillov posadky

- viac delovy a viac vezovy mechanizmus nepride v dohladnej dobe

- mnozstvo artyn v hrach pokleslo, ale zase zacina rast. momentalne arty ovplyvnuju negativne hratelnost ( koli nahode, vypnutie plnych tankov na hit, a to ze hraci nemozu opatovat pallbu)

 

sakra na to ze to cita iba aaron som to prekladal 2x !!! grrr...  focus mimo textove pole  + backspace = je predchadzajuca stranka = cely preklad v ..... vies kde ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igromir Q&A

 

Zdar bojovnici:

 

dalsie Q&A od Igromir-a:

 

- Bonus za tankovanie pride tento rok

- T-22 sr. je najlepsi tank zo vsetkych misii, supertestery ho maju vazne radi

- patch 10.0 je nazyvany Rubicon, pretoze zavadza vela klucovych prvkov, ktore umoznia vyvijat hru dalej dopredu

- je mozne ze historicke bitky pridu ako misie v roku 2016, je tiez mozne ze pridu ako PVE vs boti (kopirovanie AW)

- vyvojari chcu zvysit rolu pancierovania v hre

- opevnenia budu dalej vyvyjane, nove budovy, funkcie atd.

- su plany na zavedenie madarskych tankov (historici zbieraju informacie)

- nie su planovane bonusy, ked tank neakeho narodu bojuje na mape patriacej tomuto narodu

- su plany na zavedenie noveho vybavenia a odobranie tych, co su zbytocne

- prisposobovanie tankov bude aktivne vyvyjane v 2016, vratane vybavy odpadavajucej z tankov pri zasahu (ked bude, bude)

- je mozne, ze bude viacej modov s botmi (pozn moja: im nestaci hlavny random mod s tym mnozstvom botov? )

- nove zvuky pridu s novou fyzikou

- ked bude zasiahnuta nadrz, hraci budu pocut ako sa vylieva

- hraci nebudu moct hrat mod Deathmatch v premiovych tankoc

- WG ma zoznam modov, co chcu zaviest do hry

- ked sa spustilo CW 2.0 , mnozstvo klanov hrajucich CW vzrastol o 30 %

- je mozne ze nizke tiery budu mat +/- 1 MM

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 3 weeks later...

09/10/2015 Q&A

zdroj od Rity: http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/10/09102015-q.html

 

Paci sa:

 

- Je planovanych ovela viac oprav vo WOT v anti aliasingu ako tych v 10.0
- v 10.0 sa objavilo vela padov hry na urcitych konfiguraciach PC, budu opravene
- zvukove upozornenie na dynamicku catu je v zavislosti s konkretnym hracom, ostatni hraci dostanu iba textovu spravu
- Vyvojari stale nevecia co spravit s Chieftainom
- Q: Co sa stalo s vezou T34, je vacsia? A: Ano 3x vacsia
- Q: A budete kompenzovat T34 nerfy? A: Jasne, odrezeme delo.
- FV4202 zadarmo? Viac informacii neskor
- bude Type 59 delo bufnute? "Neni to iste"
- KV-220 pancier na vezi nebude bufnuty na 90 mm
- Napriek tomu, ze test server je nazvany "Technicky test", obsah 10.0 bude rovnaky ako "teschnicky"
- nova veza Caernarvona je 2x lepsie pancierovana ako stara, preto to bolo spravene takto (co? asi mi nieco uniklo a plyny to neboli)
- Storm potvrdil, ze Action X veza na Caernarvonovom podvozku je WG fake, ale ze nebola ina moznost ako zvysit pancier na vezi
- podla Storma je v poriadku jednoducho pridat vymysleny pancier fake alebo vymyslenym vozidlam, ale historicke musia mat historicky spravny pancier
- stock Caernarvon je historicky spravny
- HD Centurion veza ma ovela horsi pancier ako v SD, preto je nutne ho vymenit za Caernarvon, tiez nebola moznost nechat stockovu vezu, lebo by stale mala slaby pancier
- zacinaju sa balancovat tazke taky , ktorych slaby pancier sa neda vybalancovat bufnutim inych parametrov

- riesenie pre Caernarvona (fake topova veza) nie je dobre, ale nateraz WG nema ine riesenie
- v 10.0 ma KV-220 presne tu istu mobilitu ako predtym (podla niektorych hracov je pomalsia)
- RU hraci sa stazuju na KV-220, Storm odpoveda, ze nerozumie preco je tolko nespokojnych, kedze tank ma buffnuty pancier
- Storm reaguje na kritiku na Action X vezu, ze je papierova, miesto nad delom je obrovsky weakspot: "Skuste strieat pod neho okolo dela, budete prekvapeny" (ehm .. naco strielat niekde mimo obrovskeho weakspotu ? to ze tam je dobre pancierovany mu nepomoze, ci ? )

- Q: Co bude s tankami na ktore sa nedaju dat znaky (decals)? A: Ostanu bez znakov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11/10/2015 Q&A

 

Paci sa:

 

- Polske tanky vo WOT budu mat svoje narodne posadky a hodnosti
- Centurion 7 HD znizenie panciera nebolo kompenzovane pretoze bolo iba male
- Storm veri, ze stazovanie sa hracov na 10.0 prisposobovaciu obrazovku ze vyzera horsie ako pred 10.0 je iba z nostalgie
- opat, potvrdene (ako davnejsie) WT E-100 bude vymenene za Waffentrager s 150mm L/63 delom bez zasobniku
- nie je iste ci Skoda T40 sa objavi v teste 10.0, je mozne ze nebude dostupny pre hracov dopredu, tak ako nebol Panther 88
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: 12/10/2015 Q&A

 

- Storm potvrdil, ze nove vozidla prezentovane na strankach WG nie su renderovane statndartnym nastavenim hry, pouzivaju vyssie rozlisenie textur a iny system osvetlenia. (hraci sa stazovali, ze WG klame ludi ukazovanim niecoho ineho, zakial v hre to vyzera ovela horsie)
-v 10.0 Jagdpanther II dostal nerfnuty predny pancier, dostal velky 30mm weakspot

 

RwRGhiV.png

 

- podla WG statistik, dvaja obcania Vatikanu hraju WOT

Musim sa smiat ... predstavte si 2 knazov davajucich pomazanie v hre s pouzitim obohatenimi svatymi HESHmi... !!! AMEN !!!


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity : 13/10/2015 Q&A
 

Paci sa:

 

- IS-6 aj KV-5 pridu v HD coskoro
- IS-6 nebude mat plny MM
- budu zmeny v panciery IS-6, ale iba male
- Storm zatial nevidel HD modely E-75 ani VK7201
- WZ-111 v HD? "Ziadne sluby"
- je prilis skoro povedat, kedy pride nova fyzika s novymi zvukmi ... (niekto z WG na Igromir  vMoskve povedal, ze niekolko tyzdnov po 10.0, ale podla vsetkeho to nie je pravda)
- Normalny 10.0 test ? "Ked bude, bude. nateraz opravujeme bugy"

- T110E5 buff? "Nateraz analyzujeme statistiky"
- v niektorom z nasledujucich patchov bude obloha kompletne prerobena a system osvetlenia bude prerobeny do noveho enginu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity:  15/10/2015 Q&A
 

Q&A:

 
- vymena WT E-100 je naplanovana na niektory z prvych patchov 2016
- T-10 bude bufnuta v buducnosti
- v buducnosti bude viac "technickych testov" pretoze patch 10.0 v teste je plny bugov
- osud Chieftaina nie je zatial rozhodnuty
- v 10.0 maju hraci problemy s mikrolagmi, zakazdym ked sa objavi novy super na mape, Storm tvrdi, ze nemoze na to zatial nic povedat
- VulkanAPI podpora zatial nebude
- AMD API Mantle uz nebude podporovana (Storm citoval stranky AMD, ze oni ho tiez prestali podporovat)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity : 18/10/2015 Q&A

 

Paci sa:

 

- IS-7 model je momentalne historicky spravny
- ohladne KV-220 zmeny motoru a odporu terenu nerfu: "Dali sme mu historicky motor. Kompenzovali sme to zmenou odporu terenu. Vsetko uplne jednoduche - nikto nechcel ani buff ani nerf mobility tohoto tanku.
- KV -220 nedostane 90 mm predny pancier veze, pretoze by musel byt kompletne rebalancovany (s najvacsou pravdepodobnostou posunuty o tier vyssie). Nikto to nechce - ani my ani hraci.

- to iste ohladne bocneho panciera veze. KV-220 pancier je preto nehistoricky a hraci spochybnuju Stormove vyjadrenia o historickosti
- znaky vylepsuju hodnoty posadky je nerealisticke? "A stirborne za bitky je realisticke? A nasobok striebornych za PU je realisticky? Oprava tanku po vybuchu zasob municie je realisticky? Je to hra s vela hracskymi zalezitostami. Preco je toto horsie ako ostatne?
- zmeny v systeme znakov, bude nielen skraslovat ale bude aj prakticky (hh.. a prinesie WG dalsie peniaze za goldy )

- Storm: "Vsetko je v poriadku vo roznorodosti hrania. "
- vyvojari zacnu tvrdo pracovat na opraveni problemov hratelnosti (jupiiiii po tolkych rokoch konecne !!!!!!, len ci nie neskoro )
- preco je zavedeny system znakov namiesto nepriklad rebalancii skillov? "pretoze je to 50 az 100x jednoduchsie (a navyse to prinesie viac prijmov za goldy !!!)
- ohladne rebalancu skillov a perkov "Vsetko bude . Ale potrebujeme cas." (len ci vam este daky ostane)
 

 

Storm napisal hracom ohladne noveho znakoveho systemu v 10.0 :

"Budem sa opakovat - plac koli bonusom je v prvom a najvacsom rade koli tomu, ze neriesia ziaden zo znamych problemov co sa nakopili vo vacsom pocte a existuju uz dlhsie. Ze nie su realne je argument umoznujuci postovat negativne reakcie. Keby sme tie bonusy zaviedli 2-3 roky dozadu, boli by prijate inak.

 

Nie je nasou chybou ze namiesto oprav problemov pridavame nove funkcie. (A koho ? Hracov? Platiacich hracov? OK, ja uz neplatim... Problem vyrieseny) Musim zase opakovat - krok za krokom sa preorientovavame na opravy najviac bolestivych problemov v hre. Od zaciatku buduceho roku, vyvoj sa bude zaoberat vyhradne tymto. (Jeeeeee to mozeme aspon dufat, ze to bude zase hratelna hra ?)  Dufam, ze tymto uzatvaram otazku znakov.
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: 21/10/2015 Q&A
 
A jeje ... uz pocujem tu tlupu nastvanych hracov pochodujucich do WG ofisu v Minsku ohladne Chieftaina ...

 

- dalsie kolo testovania 10.0 pride tento tyzden
- Storm potvrdil: osud Chieftaina je rozhodnuty. Chieftain sa neobjavi tak skoro v 10.0 ani v 10.1 . WG oznami co sa stane ked zavedenie bude blizsie (to je ake paradne rozhodnutie !!)
- Panzer 58 nebude moct strielat z druheho 20mm autokanonu
- podla statistik winrate T110E5 HD vyletela na ruskom servery z 49 % na 52,6%, je mozen ze pride nerf, vyvojari sa na to pozru
- Storm potvrdil: "uniknute"info o cinskych a japonskych TD stromoch su fake, nebudu zavedene
- T-22 sr. nebude mat status premioveho tanku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity : 22/10/2015 Q&A

 

- Storm potvrdil, ze osud Chieftaina potrebuje "vacsiu pozornost"

- Storm "miluje WOT a chce ho spravit lepsim"
- nie je nic nove v 10.0 v porovnani s predchadzajucim "technickym testom" podla Storma, iba kopa oprav bugov z technickeho testu
- Storm nemoze povedat preco "zadarmo" FV4202 pride az v january (leden) (ako aj, je to marketingova zalezitost)
- Storm osobne nevie ake poziadavky na FV4202 budu, osobne nebol pri rozhodovani, ale iny vyvojar potvrdil, ze to bude zalezat od skillu , alebo to bude neaka forma maratonu
- v 10.0 bude FV4202 (aj premiovy) docastne odobrany z hry

- v 10.0 teste v novom klanovom okne nefunguje triedenie hracov podla osobneho hodnotenia, bude to opravene
- ceske (chyba u rity: A SLOVENSKE) tanky pridu este tento rok ak sa nic zle nestane
- momentalne nie je planovane zvysenie prijmu kreditov a XP na vyssich tieroch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: 23/10/2015 Q&A
 

- v 10.0 je este stale bug, ked kamera zblbne v hangary za urcitych okolnosti, bude opravene

- Storm nie je neako odviazany z SW Battlefrontu
- niekolko hracov sa stazovalo, ze prijmy z tankov boli nerfnute v 10.0, Storm tvrdi ze je to iba konspiracna teoria
- zisk z modu Nadvlada je nastaveny aby zodpovedal tomu v nahodnych bitkach toho isteho tieru za rovnaky cas, v priemere Nadvlada trva dlhsie
- boti vo WOT nie su naozajsne (jako ze nie ?, niekde som cital,  ze podla statistik na EU servery je v kazdej druhej bitke bot alebo cheater) ich ulohou je byt cielom pre uplnych novacikov, ale WG ich vyuziva aj na testy zatazenia serverov

- Storm naozaj veri, ze bugy budu opravene vcas do terminu spustenia 10.0, pretoze 10.0 nebude odlozena a ak budu bugy, pride aj s bugmi !!!  (AHAAAA, takze terminy su dolezitejsie ako hratelnost, dakujem za vysvetlenie !!!)
- ne zu ziadne zmeny FPS v 10.0 (a to mame akoze verit po tolkych patchoch s FPS dropmi?), ale niektory z dalsich patchov prinesie kompletne prerobenie nahrania/zobrazenia tanku ktory dufame zrusi problemy niektorych hracov ked sa naspotuje novy tank (mikrolagy?)
- v 10.0 nie su plany na zmenu/zrusenie emblemov/kamuflaze

- Storm je uplne otraveny zo sucastnej urovne negativity a sialeneho mnozstva stazovania sa hracov, mohol by byt aj bez nich (ja som bez negativnych vplyvov WOT .. uz mesiac asi, staci ist na mesian na skolenie do OBSIDIANU )
- jeden rusky youtuber (Mutazor) je specialny pripad, utoci na Storma kazdy den, Storm tvrdi, ze to neriesi (ani podobne utoky)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: Yuri Pasholok Q&A

 

Zdar bojovnici:

 

Yuri Pasholok, WG sef historickych poradcov, reagoval na otazky hracov (najma o realnych tankoch) - toto povedal:

 

- YP nevie ci Mausturm II je planovany miesto Mausa v hre. Teoreticky je mozne umiestnit niekolko vezi na neho ale proble je delo, nie veza, predovsetkym chybajuce 149mm L37 alebo L38 delo, ktore bolo planovane pre Mausa do jari 1943. WG nepoziadalo oddelenie historikou o alternativnu vezu pre Mausa.
- vela vojakov v 2.sv. vojne volalo tanky roznymi prezyvkami. (napr. Yuriho stary otec co branil Leningrad volal  T-60 a T-70 "chrobaky")

- ked bola IS-3 navrhnuta (1945) tak 88mm PaK 43 dokazalo prestrelit vrch podvozku v okoli vodicovho priezoru. Vozidlo bolo zranitelne od 128 mm municie, preto sa zacal projekt IS-7

- Ho-Ri je realny model (maketa) z archivov

 

UzXk6OpJNCw.jpg

- Panzer III/IV bol historicky planovany s 75mm L/48

- podla vsetkeho T-22 Sr. podvozok bol prilis maly/stiesneny pre celu posadku a moduly, preto sa v projekte nepokracovalo
- za 10 rokov Nemci zmenili zakladnu farbu ich tankov 4x, zakial Briti 3x a bolo obdobie ked mali 2 zaroven. Yuri Pasholok nie je presvedceny, ze WOT potrebuje tolko zakladnych farieb - preto sa vybrala jedna aby bol kazdy narod lahko identifikovatelny
- niekde v dokumentoch bola zmienka ze nieco ako FV215b existovalo a WG vytvarne oddelenie sa postaralo o ostatne

- ohladne toho ako Briti hodnotili Churchilov pocas bojov v Europe - popravde vacsina z nich bola III az VI varianty a to ovplyvnilo hodnotenie
- najvacsi problem nemeckych super dlhych 88m diel nebola hlaven samotna, ale mobilita
- archivne dokumenty spominaju ze 17cm delo bolo namontovane na Mausovi - tiez sa zmienuju o tom ze tato veza sa nedala otacat (Jagdmaus)
- arty na Mausovom podvozku bola navrhovana, ale v skutocnosti nebola nikdy nadesignovana
- Yuri Pasholok si nie je isty, ale podla vsetkeho najviac nehistoricky tank v hre je Centurion Mk.I,ktory je naozaj prebufovany
- najcastejsie zajate tanky sovietmi boli Panzer III a IV, a najcastesie zajate nemcami boli T-34 a v mensom rozsahu KV-cka
- E-50M nepotrebuje historicku vymenu
- je niekolko kandidatov na druhy T10 francuzky tazky tank, napr; AMX 50 a AMX M4 varianty
- 3 cm lietadlove delo na Luchsovi a Leopardovi je fake, pridane je vzaujme balancu hry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity : 24/10/2015 Q&A
 
- Storm si nemysli, ze v 10.0 je cena oprav v Nadvlade prilis vysoka

- podla Storma je iba 10% hracov WoT co maju aspon 4jadrovy procesor a 8GB RAMky
- statistyky steamu o priemernej PC konfiguracii nemoze byt pouzita pre WOT. Je velmi vela hracov co nehraju nic ine ako WoT. (CHUDACI !!! obdivujem vas !!!) WG vyvojari by boli vdacni ak by priemerna konfiguracia PC hracov Wot bola taka aku prezentuje steam
- podpora viac jadrovych systemov pride relativne skoro

- Q: WoT je naprd (censored), idem hrat AW!!! A: Som rad, ze si nasiel svoju idealnu hru. ( Sakra jaka pokora !! zeby Storm zostarol? )
- dostane Type 59 buff na delo? "Bez komentara, toto je topic ohladne patchu 10.0"
- v 10.0 zmena renderovaneho prostredia bude zmenena do kruhu ako je poznamkach k patchu
- nateraz nebudu pridane ziadne funkcie do minimapy
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: Roman Tabolin Q&A

 

Zdar bojovnici:
 

toto je sumar z interview s Romanom Tabolinom, WG ruskym manazerom komunity,  z FM radia

- 10.0 patch je nazyvany "Rubicon" pretoze to reprezentuje zaciatok velkych zmien, pride na jesen
- "deathmacht" event sa bude objavovat pravidelne
- nebude vela hracov, co budu schopny splnit poziadavky na T-22sr.
- misie na T-22sr. mozu byt este zmenene este kym nebude 10.0 vonku
- T110E5 sa zatial nebude menit
- T-22sr. misie nebudu casovo limitovane
- do konca roku pride s najvacsou pravdepodobnostou este jeden patch
- premiova T-25 nebude odobrana z hry
- vyvojari skusaju nove prototypy modov hry (zatial bez detailov)
- nie je pravda, ze 10.1 prinesie novu fyziku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: 25/10/2015 Q&A
 
- Q: Preco nezavediete kruznicu dohladu do minimapy? Alebo lepsie tankovy karusel v garazi? A(Storm) : Zdrizim sa odpovede. Vlakno uzavrete...( jaka to premudra odpoved!!.. studenti, ale neskusajte takto odpovedat v skole.. mozno iba v amerike ... tam ste za vodou ako Storm .. taketo odpovede su mozne az ked ste za vodou)

- Jedna budova v Himmelsdorfe nema texturu, bude to opravene
- Q: Urobite tanky na tiery 10 viac vzajomne odlisne? A: Nie v 10.0
- Centurion Action X bude mat goldovu municiu HEAT namiesto HESH, take je zaverecne rozhodnutie
- Q: Pride Listy-ho Super Conqueror? A: Nie v 10.0
- Zamena za WT E -100 je historicka, nasli sa vykresy v Bundesarchive
- PVE 50 vs 50 by mohlo byt


Medzicasom na RU servery - "Rubikon"...
 

QKKcu9uE-fA.jpg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj Rita : Storm Q&A
 
- Storm potvrdil: vyvojary pracuju na bitkach 50 vs 50 (sialenci, sak uz 3 vs 27 sa neda hrat  .. co tak opravit bugy radsej ? )

- vyvojari testuju prototyp modu - ci vobec server vydrzi tu zataz
- to si vyziada nove mapy, ale tu nebudu dalsie odpovede na otazky (veci ako "bude moznost 6 ludi v cate?".. neboli este riesene)
- hlavnou ulohou vyvojarov je ale praca na rieseni problemov v hre (arty.. atd) (esteze tak)
- Storm zdoraznuje: ale vobec nie je iste ci sa takyto mod objavi v hre. je mozne ze servery to nezvladnu - ako v pripade Havoku,  ktory bol skumany a implementacia nebola zle, ale nebol zavedeny koli nadmernej zatazi na servre
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: 26/10/2015 Q&A

Nech sa paci:

 

- bude nehorazne drahy system pay 2 win znakov a kamuflazi v 10.0 prehodnoteny? Storm: "Nemozem nic povedat", konecne rozhodnutie este nepadlo
- Storm si je vedomy poprasku co sposobilo zavedenie znakov v 10.0, WG sa stale rozhoduje co spravit
- podla Sorma je v 10.0 obrazovka vyberu znakov ovela jednoduchsia ako predtym
- Q: WG servery nikdy nebudu schopne bitiek 50 vs 50 bez optimalizacii. A: Je nadherne vidiet specialistu vo vlakne, profesionala vedomeho si vsetkych uskali herneho designu
- Storm nie je moc nadseny, ze 10.0 ASAP video na RU servery dostalo tak vela negativnych hodnoteni, ale mysli si ze by to nebolo tak zle keby nebol oznaceny 10.0 a nebol nazvany "Rubikon"- to je to co najviac nahnevalo najviac ludi
- Q; Co vam brani dat do minimapy kruznicu renderovanej vzdialenosti do minimapy? A: Skutocnost, ze sme na tom doteraz nezacali pracovat. (To musi byt kua tazke ked to dokazu neaky moderi uz niekolko patchov dozadu.. ehm apropo uz neaky ten rocik im to funguje mily Storm )

- Mnoho padov hry v 10.0 bolo opravenych (a kolko pridanych ?)
- Bug ked sa tank potopil do terenu je v 10.0 opraveny. (zeby to dali robit niekomu co nerobi WoWS - tam maju teren trochu inde )
- v 10.0 nie je viac "duchovych" striel ako pre 10.0 ... (a co keby ste ich znizili ? najlepsie na nulu ??? )
- bug s lietajucimi stromami (nie Stormom) bol uz aj v starsich verziach pred 10.0 ( mnoooo , vieme o bugu a neriesime, hlavne ze skusame 50 vs 50 )
- niektore mapy su bugnute v patchi pretoze vyvojari nechcu opravovat mapy ciastocne aby kazdy patch neobsahoval jednotlive mapy zakazdym, co by robilo update prilis velkym. Mapy su opravovane raz za niekolko patchov spolu so vsetkymi malymi problemikmi (ako lietajuce stromy) . ( Ale sak Tolkien mal v knihach pochodujuce stromy, tak co riesite lietajuce, neni to to iste? Sak Evolucia, nie?? !!..)
- Q: Moja T-55 je utesnena proti radiacnim casticiam, ako moze umriet pri jedovatom plyne? A: Rychlo
- je mozne ze XP prijem v Nadvlade nebol nerfnuty, ale Storm si nie je isty
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Rity: Yuri Pasholok Q&A

 

Zdar bojovnici

Yuri Pasholok, WG konzultant historie odpovedal :

 

- z masovo vyrabanych tankov so zasobnikom je Kuerassier mozny do WoT ako aj Somua SM. Bolo ale aj vela nerealizovanych projectov so zasobnikmi, vratane Sovietskych.
- Rozdiel medzi T-54 a T-55 je ze T54 je od A.Morozova (ktory sa neskor vratil do Charkova) zakial T-55 je cisto z Nizneho Tagilu. Vo vskutocnosti, je T-55 iba vylepsena  neskorsia verzia T-54
- Ohladne vozidiel s lodnymi delami, jedna z nich je SU-100Y, ale obidve D-10T a S-70 maju namorne korene...

- oznacenie japonskeho Tigra ako Heavy Tank No. VI je skutocny. historici WG si to schvalili s japoncami
- japonsky Tiger patri medzi vozidla co japonci v skutocnosti kupili
- je dostatocne mnozstvo projektov francuzkych tazkych tankov na druhu aj tretiu vetvu
- M.Svirin napisal o projekte SU-122-44 ale s 100mm D-10 dele nazyvany Grom-1, Yuri Pasholok nevie potvrdit existenciu tohoto vozidla
- Borgward EP-1 (jeden z prototypov Leoparda) mal (trochu zvlastne) automaticky nabijaci mechanizmus
- 15cm L/63 delo bolo planovane pre pouzitie na Mausa a E-100 tanky (alebo lepsie pre arty na zaklady tychto vozidiel)
- najsilnejsi motor aky kedy bol vyrobeny bol ten pre Mausa
- Nemci nielenze planovali, ale aj pouzivali (dokonca v boji) tanky pohanane ("wood gas generator") je parostroj alebo drevosplynovaci agregat?
- najviac sovietmi prerobenymi ukoristenymi tankami boli Panzer III (SU-76l)

- Nori mali v 2.sv vojne ina jeden tank, Belgicania niekolko anglickych T-15, francuzkych ACG-1 a T13 TD
- Juhoslovania maju niekolko kandidatov na lowtier tanky, ale po vojne navrhli kopu zaujimavych tankov
- info ohladne cinskych vozidiel je od WG partnerov v cine
- cinska arty vetva pride (bude ked bude hotova), je dost informacii
- ak by sme pocitali arty a aj moderne tanky, Yuri Pasholok nasiel okolo 1500 vozidiel v archivoch
- nateraz nie je ziadny kandidat na Britsky T8 tazky premiak
- ak by sovietske prezbrojenoe zacalo pred nemeckym utokom, nemci by bojovali proti tankom ako SP-126, KV-220 a T-34
- AMX 13 105 vo WoT ? bohuzial vo WoT nie su T10 lahke tanky, ma to iste delo ako M51 Super Sherman
- M50 a M51 izraelske oznacenie je fake: Super Sherman je M4A1E8 a M50spolu s M51 je vymyslene neakym neizraelskym historikom
- Lorraine 40t so 120mm delom? "Nevidel som nic take "
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdroj od Ryti: 27/10/2015 Q&A

 

Nech sa paci:

 

- 122mm U-11 na KV-1 ma spravne rozmery
- mod 50 vs 50 nie je ani mod este, je to technicky test co sa stane ked velky pocet hracov bude na velkych mapach, aby sa zistili mozne problemy na zistenie moznosti dalsieho vyvoja tymto smerom
- veza Centurion Action X je zalozena na realnych meraniach

- bude druhe kolo testu 10.0
- mod Nadvlada nema mensi zisk XP za casovu jednotku ako random bitky, v skutocnosti ma o trochu viac
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Aaron Goldstein changed the title to WOT - Status Report novinky/ od Rity

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...