Přejít na obsah

The Witcher 3 Wild hunt


Thebigrolf

Recommended Posts

A já si furt říkal, proč tyhle hry nesnáším..... :laugh: . A to už v dobách, kdy tam chyby ani být nemohly. Asi jsem měl nějakou předtuchu, že tomu nemám propadnout. :whistling:

Ale bez legrace. Prostě mě to nebaví, někam jít, něco hledat, pak to odnést jinam a tam zjistit, že to není ono :laugh: . Nic proti ale! Rád se koukám na různá dema a nebo záznamy z těchto her a koukám jako blázen na ty hráče, jak u toho vydrží tolik hodin, jen aby získali nějaký artefakt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono jde o to jestli bugy a nedodělky převažují nad dějem a atmosférou. Já to sice nehraju a hrát díky slabemu pc ani nebudu, ale pustil jsem si retrospektivně 1čku a po létech mě baví i když si pamatuju děj. Prostě mě baví, že se postava vyvíjí  a děj je trochu jako středověká detektivka. Jestli tě Kanáre víc baví v něčem vynikat online nad těmi, co jim s oblibou říkáš lamky, tak to ještě neznamená, že RPG jsou nuda. Mě zase třeba baví víc RPG s dobrým příběhem než banda tupců, co se v online hře chová jako ústav nervových chorob puštěných na vycházku a nemám ani moc potřebu o tom vést nekonečné  a zbytečné řeči. K tomu prvnímu se s radostí vrátím a to druhé s radostí smáznu z disku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono jde o to jestli bugy a nedodělky převažují nad dějem a atmosférou. Já to sice nehraju a hrát díky slabemu pc ani nebudu, ale pustil jsem si retrospektivně 1čku a po létech mě baví i když si pamatuju děj. Prostě mě baví, že se postava vyvíjí  a děj je trochu jako středověká detektivka. Jestli tě Kanáre víc baví v něčem vynikat online nad těmi, co jim s oblibou říkáš lamky, tak to ještě neznamená, že RPG jsou nuda. Mě zase třeba baví víc RPG s dobrým příběhem než banda tupců, co se v online hře chová jako ústav nervových chorob puštěných na vycházku a nemám ani moc potřebu o tom vést nekonečné  a zbytečné řeči. K tomu prvnímu se s radostí vrátím a to druhé s radostí smáznu z disku.

Mám rad strategie ale od těch dob, co to začali dělat ve 3D jsem už žádnou dobrou nehrál :confused:  RPG je nuda pro mne, to ale neznamená, že je to nuda, že? ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono jde o to jestli bugy a nedodělky převažují nad dějem a atmosférou. 

 

řekl bych že hra je slušně zmáklá technicky, hratelnostně i příběhově. dost na to, abych to po pár testovacích hodinách koupil

 

 

A já si furt říkal, proč tyhle hry nesnáším..... :laugh: . A to už v dobách, kdy tam chyby ani být nemohly. Asi jsem měl nějakou předtuchu, že tomu nemám propadnout. :whistling:

Ale bez legrace. Prostě mě to nebaví, někam jít, něco hledat, pak to odnést jinam a tam zjistit, že to není ono :laugh: . Nic proti ale! Rád se koukám na různá dema a nebo záznamy z těchto her a koukám jako blázen na ty hráče, jak u toho vydrží tolik hodin, jen aby získali nějaký artefakt.

 

pointa týhle hry, aspoň pro mě, není honit se 100 hodin za artefaktem, ale spíš zakončení příběhu co píše Sapkowski už přes 2 dekády

samozřejmě řada hráčů si to koupí jen aby si zahrála další RPG, aniž by o tom příběhu něco veděli, ale je mi to jedno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych že hra je slušně zmáklá technicky, hratelnostně i příběhově. dost na to, abych to po pár testovacích hodinách koupil

 

 

 

pointa týhle hry, aspoň pro mě, není honit se 100 hodin za artefaktem, ale spíš zakončení příběhu co píše Sapkowski už přes 2 dekády

samozřejmě řada hráčů si to koupí jen aby si zahrála další RPG, aniž by o tom příběhu něco veděli, ale je mi to jedno

Hmmm, tak to je ovšem o level jinde ! :thumbsup: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 A dnes mě naštvala druhá... Byl jsem v jeskyni pod chrámovým ostrovem... Když jsem tam vyřídil, co jsem chtěl, tak jsem skočil do vody a plavu k lodi přímo naproti... A nejdnou "Dostal ses na konec světa, Zde jsou draci" a šmytec... Dva metry od lodi a nedá se k ní doplavat... A tak jsem jako trubka musel plavat daleko k další lodi... :-(

 

Jo u tý lodi mě to taky naštvalo, ale na "konci světa" můžeš použít mapu pro rychlý přesun ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám rad strategie ale od těch dob, co to začali dělat ve 3D jsem už žádnou dobrou nehrál :confused:  RPG je nuda pro mne, to ale neznamená, že je to nuda, že? ;-)

Nuda je, že na strategie je tu vlákno a pochybuju, že tu ty, co hrají witchera3 zajímá, čím jsi je obohatil. Ptz je tu mimojiné  i vlákno o hrách všeobecně ;-). Osobně když já k tématu nemám co podstatnýho říct, tak radši držím kušnu. Ale to bych chtěl asi moc, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve Skyrimu jsi mohl cestovat odkudkoliv ke značce... Tady můžeš jenom od značky ke značce... Na koně stačí zapískat a on se ti okamžitě objeví...

 

Ale teď mě začíná štvát další věc... Jak se mi automaticky přehazuje trofej na nejnovější.... Takže vždycky když kuchnu novou obludu, tak musím v inventáři na hák napíchnout trofej co jsem tam měl, protože se tam automaticky napíchla ta nová....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ta stará trofej už musí dost zapáchat :-D si vem že vozíš useklou hlavu nějakýho ještěra tejden přivázanou u sedla 

 

mě víc štve přehazování lektvarů, furt je musím hledat v inventáři. když jdu do jeskyně musím najít kočku, když vylezu z jeskyně tak jí zruším bílým medem, když se chci potopit tak hledám kosatku, atd.

lepší by bylo, kdyby to bylo na klávesách, 1 a 2 jsou meče, 3 až 9 bych dal lektvary

 

jinak teda někerý lektvary jsou super, dvakrát vylepšená vichřice zpomalí čas jak Max Payne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ta stará trofej už musí dost zapáchat :-D si vem že vozíš useklou hlavu nějakýho ještěra tejden přivázanou u sedla 

 

mě víc štve přehazování lektvarů, furt je musím hledat v inventáři. když jdu do jeskyně musím najít kočku, když vylezu z jeskyně tak jí zruším bílým medem, když se chci potopit tak hledám kosatku, atd.

lepší by bylo, kdyby to bylo na klávesách, 1 a 2 jsou meče, 3 až 9 bych dal lektvary

 

jinak teda někerý lektvary jsou super, dvakrát vylepšená vichřice zpomalí čas jak Max Payne

Tohle byl nešvar i u jedničky a spravil to snad až patč 1.5 nebo dokonce rozšíření. Počítám, že tady to budou za jízdy taky snad měnit, ptz ten přehlednej inventář je k nezaplacení. A zkratky pro lektvary osobně považuju za nutnost pokud se dají pít i během boje a divím se, že je tam nedali hned. Kdybych zrovna nehrál tu jedničku, tak bych se nedivil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle byl nešvar i u jedničky a spravil to snad až patč 1.5 nebo dokonce rozšíření. Počítám, že tady to budou za jízdy taky snad měnit, ptz ten přehlednej inventář je k nezaplacení. A zkratky pro lektvary osobně považuju za nutnost pokud se dají pít i během boje a divím se, že je tam nedali hned. Kdybych zrovna nehrál tu jedničku, tak bych se nedivil. 

 

hm, nebo by na to mohl vyjít nějakej mod, pár dobrejch jich už je. docela dobrý je měnění znamení kolečkem na myši, ale protože kvůli svýmu lamáctví používám z 90% jenom quen, tak to scrollování moc nevyužiju.

 

btw je ve hře nějaká potvora, co vás fakt štve? mě vytáčí ti mlhovci nebo mlhouni nebo jak se jmenujou - vždycky se zneviditelní, pak se objeví za mnou a rovnou útočí, takže se tomu dá těžko uhybat. hlavně když jich je víc. taky jsem měl na začátku problém s polednicema :-D porubal jsem tu mrchu vždycky tak do třetiny, pak se objevily tři menší, co jí uzdravovaly, tu zakázku jsem dělal asi na pětkrát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jn, yrden jsem na ní taky házel, taky olej proti přeludům a hrom, plus jsem byl o pár levlů výš než ona, takže jsem byl teoreticky v úplně ideální pozici, ale stejně jsem jí nedával, ona se regenerovala hrozně rychle a dávala mi hity za třetinu života. problém byl asi v tom, že to mám na nejtěžší obtížnost. většinu nepřátel dávám jinak celkem v klidu, ale proti týhle čůze jsem chcípnul tolikrát po sobě, že už jsem byl pak docela vzteklej :-D

 

tohle byla jedna z mála chvil, kdy mi to připomnělo nejtěžší obtížnost z dvojky, jinak je to o dost lehčí, nemluvě o tom že tady není smrt definitivní konec, takže si člověk nemusí dávat tolik bacha. kdyby tuhle věc přidali, tak si to třeba za rok rád zahraju znova. nezapomenu na ten vítezoslavnej pocit, když jsem dal Kajrana, adrenalin jak prase. tady to člověk zkusí a může jít znovu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já si furt říkal, proč tyhle hry nesnáším..... :laugh: . A to už v dobách, kdy tam chyby ani být nemohly. Asi jsem měl nějakou předtuchu, že tomu nemám propadnout. :whistling:

Ale bez legrace. Prostě mě to nebaví, někam jít, něco hledat, pak to odnést jinam a tam zjistit, že to není ono :laugh: . Nic proti ale! Rád se koukám na různá dema a nebo záznamy z těchto her a koukám jako blázen na ty hráče, jak u toho vydrží tolik hodin, jen aby získali nějaký artefakt.

koho to do.... zajímá?

nehrál jsi to,nezkusil jsi to,tak to nekomentuj. Tohle je vlákno o hře....

 

Ten bordel v invertáři mě pěkně irituje.

A asi je to normální,že když máš něco hledat,musíš zapnout pudy zaklínače,aby se ti bedna znázorněla a ty jsi ji mohl otevřít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková perlička... Znamení Aard dokáže zbourat kamennou stěnu, ale nevyrazí zamčené dřevěné dveře.... :woot:  Chápu proč to tak je (tedy proč to tak je ve hře).... Jen mi to přijde směšné.... :-)

Já si to vykládám tak, že zbouratelná stěna je vždy od pohledu narušená, je to spíš taková přepážka se špatným pojivem  ;-) . Zamčené dveře jsou ze dřeva, to je pružnější a mají kování - západku a panty, ty drží i když se dveře prohýbají. 

 

Trochu jsem ujel při cestování světy s Avallachem, v každém světě jsem se snažil najít eastern egg (základnu hvězdné pěchoty, Yettiho apod...), a nakonec nic. Prý je někde ve hře pojítko s připravovanou hrou Kingdomcome, nevíte kde ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková perlička... Znamení Aard dokáže zbourat kamennou stěnu, ale nevyrazí zamčené dřevěné dveře.... :woot:  Chápu proč to tak je (tedy proč to tak je ve hře).... Jen mi to přijde směšné.... :-)

tak o tom jsem ani nepřemýšlel...prostě jdu a když to zbourám ,,pohledem,, tak to zbourám pohledem...já se kochám krajinou 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono kdyby šly rozrazit všechny dveře třeba v Novigradu (což už je fakt město, ne jak těch 10 baráků ve Skyrimu), tak by to místo minimálních 6gb ram chtělo tak 16. taky mě to napadlo zamčený dveře otevřít aardem, ale nějak jsem se nad tím nepozastavoval.

 

otázka je, jestli by to šlo :) z knížek si pamatuju, že zaklínač byl schopnej aardem odhodit člověka přes místnost, stejně tak ve hře můžeš aardem shodit banditu z útesu, ale jestli by ta síla stačila na otevření zamčených dveří, to nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě nezarazilo proč to nejde (tedy proč to ve hře nejde)... Dokonce mě to ani nijak neštvalo (věděl jsem, že takhle se to řešit asi nemá)... Jen mě pobavil ten kontrast, že to zbourá kamennou stěnu (ten náraz musí být tedy dost velký), ale nevyrazí dřevěné dveře....  Proto jsem to uvedl jenom jako perličku... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...