Přejít na obsah

WOWs - Rychlý start: Letadlové lodě


kvetule

Recommended Posts

LETADLOVÉ LODĚ

 

Přehled

Letadlové lodě jsou samostatné, víceúčelové a přinášejí do našich bitev unikátní RTS herní zážitek. Protože se podstatně liší od ostatních tříd lodí ve hře, myslíme si, že je na místě Vám k nim nabídnout samostatný návod. Také se můžete podívat na obecný přehled této třídy plavidel . Tak pojďme na to!

 

 

Ovládání lodi

Ve srovnání s bitevními loděmi se letadlové lodi pohybují rychleji. Mějte ale na paměti, že zatáčení podstatně snižuje jejich rychlost a jejich kormidlo se otáčí pomaleji. Ve výsledku mohou tyto lodě dostáhnout vysoké rychlosti rychleji, ale nemohou moc rychle měnit směr plavby.

 

Základní ovládání pohybu je stejné, jako u jiných lodí. Vaši loď v základu ovládáte klávesami WASD. Klávesy W a S po stupních mění Vaši rychlost, jejíž ukazatel najdete v levém spodním rohu obrazovky.

U letadlových lodí se ale skutečně vyplatí používat systém waypointů. Pro nastavení waypointu nebo úhlu pohledu na Vaši loď, použijte klávesu „1”. Pro nastavení waypointu použijte shift + klikněte levým tlačítkem myši na mapu nebo minimapu..  Waypointů můžete nastavit až pět. Také můžete kliknutím na waypoint a jeho přetažením na taktické mapě upravit jeho pozici.

selection_ac.jpg

Kamera

Základní pohled letadlové lodi umožňuje řídit Vaše letové skupiny a loď. Z ptačího pohledu lze snadno nastavit směr jak pro svou loď tak pro své letky.

 

shot_033.jpgshot_034.jpg

Pokud chcete naplánovat delší cestu, přepněte se klávesou M na taktickou mapu . Zde můžete snadno plánovat a koordinovat své nálety, stejně jako nastavovat waypointy pro svou letadlovou loď.

Na standardní pohled třetí osoby se můžete přepnout klávesou shift. V mnoha situacích, třeba při uhýbání torpédům, je tento pohled nedocenitelný.

shot_035.jpgshot_036.jpgLetecký útok

Pro výběr cíle pro Vaši letku najeďte myší na přátelskou nebo nepřátelskou jednotku.

Pokud zamíříte na spojeneckou jednotku (loď nebo letka), objeví se symbol eskorty. Levým kliknutím na něj začne Vaše letka cíl automaticky následovat a chránit před nepřátelskými letouny. Tento výběr nejlépe funguje se stíhači - můžete tak spojencům poskytnout vzdušnou ochranu nebo doprovázet útočné letouny k jejich cílům.

Pokud namíříte se stíhací letkou na nepřátelskou vzdušnou jednotku, nebo s bombardovací letkou na nepřátelskou hladinovou jednotku, objeví se příslušný symbol útoku. Levým kliknutím letce zadáte cíl.

bombview.jpg

torpedoview.jpg

Při útoku torpédovými nebo střemhlavými bombardéry můžete vidět a měnit směr, ze kterého Vaše letouny budou útočit - prostě přetáhněte a pusťte bílý znak šipky podél kruhu, označujícího, kde Vaše letouny zahájí nálet. Ukazatel rozptylu torpéd / bomb značí, jak přesný Váš útok bude.

Pro nejvyšší účinnost soustřeďte své útoky na ten samý cíl. U střemhlavých bombardérů je nejlepší útočit dle podélné osy nepřátelské lodi, ať už od přídi nebo od zádi.

Pro torpédové letouny je nejlepší zkombinovat dvě letky, jednu útočící od přední části lodi a druhou z boku - tak bude cíl zasažen, nehledě na to, jak moc se bude snažit uhnout.

Ovládání letových skupin

Pro výběr letové skupiny stiskněte „2”, „3” atd., dle toho, jakou skupinu chcete použít. V základu máte stíhací letky, torpédové letky a letky střemhlavých bombardérů.

Pro zadání příkazu pohybu Vaší letce jednoduše klikněte na mapu v pohledu seshora, na minimapě nebo na taktické mapě. Pro přidání waypointu při jejich nastavování stiskněte shift. Stisknutím klávesy „F“ dáte letce příkaz k návratu na letadlovou loď.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po startu letky torpédových bombardérů (označit ji lze klávesou nebo myší) ji na mapě (M) pomocí waypointů navedeš  blízko k cíli. Lze po startu hned kliknout na viditelný cíl, ale pak neovlivníš dráhu letu a průlet nad US křižníkem dost bolí. U cíle máš dvě možnosti - auto odhoz nebo ruční odhoz.

 

Automatický odhoz - prostě s označenou letkou klikneš na cíl a objeví se kolem něj kružnice (vzdálenost odhozu torpéd). Na té kružnici je pohyblivý jezdec, kterým myší určíš SMĚR útoku, Tedy ideálně kolmo na cíl. O víc se nestaráš. Letadlo doletí do tohoto bodu a odhodí torpéda. Odlet. 

Problém je, že cíl manévruje a odhoz je relativně daleko, což cíli dává poměrně slušnou možnost vyhnout se. Směr útoku lze do okamžiku odhozu kdykoliv změnit, ale výsledkem může být až opakování náletu. Co znamená neúměrně dlouhá doba pobytu v dosahu AA asi nemusím popisovat. :-)

Poslední nevýhodou je od CBT zavedený vějíř torpéd, který v žádném případě neumožnuje zásah většinou nebo dokonce všemi torpédy.

 

Toto vše lze účinně eliminovat druhou možností - ruční odhoz.

Letku navedeš k cíli (optimálně před něj a relativně blízko k boku. Je dobré manévrovat tak, aby jsi od posledního waypointu již přilétal směrem kolmo na dráhu lodi. Při ručním míření se dráha torpéd defaultně nastavuje ve směru letu. Přepneš Shiftem na třetí osobu a oddálíš zoom, aby jsi měl přehled.

Nyní jde o zkušenost a rychlé provedení. Neoznačíš cíl, ale zmáčkneš ALT a držíš. Na obrazovce se objeví světle zelený obdélník (to je dráha torpéd, která ti dává informaci o směru torpéd, počátku a konci účinnosti torpéd). Stále držíš Alt a myší přesuneš tuto dráhu torpéd tak, aby počátek dráhy torpéd (bližší kratší hrana zeleného obdélníku) byla co nejblíže dráze cíle. Dále musíš odhadnout předsazení obdélníku před cíl (je to o odhadu a cviku). Na to má vliv rychlost cíle, aktuální vzdálenost letky od bodu odhozu (čili doba, která uplyne od nastavení do odhozu torpéd). Tady je každá rada drahá, prostě cvič. Pokud cíl nemanévruje, pusť Alt a začni se modlit. Letka již sama provede zbytek. V tomto okamžiku sice ještě můžeš měnit směr torpéd stejně jako u autoshozu, ale rotace dráhy není okolo lodě (autoaim), ale okolo těžiště obdélníku torpéd, které leží mimo cíl. Čili úprava je dost omezená. Výhodou tohoto postupu je především odhoz z podstatně menší vzdálenosti, která nedává nepříteli možnost reakce a úhybného manévru. Nezanedbatelným bonusem je rovnoběžná dráha torpéd, která dává šanci při ideálním odhozu na zásah většinou nebo všemi torpédy (záleží pouze na délce cíle).

Nevýhodou je, že dráha torpéd NENÍ nastavena na cíl (nebere v potaz pohyb cíle, který je v auto režimu do poslední chvíle započítáván a upravuje trajektorii), ale je napevno. 

Z toho důvodu je velmi účinnou obranou proti ručnímu odhozu  prostě dát zpětný chod a ani netočit (že jsi pak nepohyblivý cíl pro děla je věc druhá :-))

 

 

Snad to pomůže, hodně štěstí. Na YT je pár dobrých videí s ručním zaměřováním torpéd.

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, to snad už pochopím.

 

Tak to byla předčasná radost.

 

Nepochopil jsem. Jako to ovládání asi jo ale nedokážu donutit ta letadla aby pustila torpéda kdy já chci. Nařídím směr odhozu, pustím ALT a letadla letí na začátek toho obdélníku, takže se vlastně vracejí a než doletí na ten začátek, tak už je cíl jinde a nemá smysl provádět odhoz torpéd. Jenže letadla to provedou. Ani nevím, jak to zastavit. Navíc jsem náhodou zjistil, že lze mít spuštěný automat i ruční naráz a to už jsem z toho naprosto zmatený. Nějaké solidní video je kde? Nevím co napsat do vyhledávače. Zkoušel jsem WT a torpéda a tak a najde mi to leda trailery.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hrát WoWS a psát do vyhledávače "WT" asi není úplně nejlepší nápad, Kanáre :-D

 

Já do Youtube nahodil "world of warships manual torpedo" a vyhodí to tohle video:

 

 

Bohužel je ale v AJ, ale snad "obrázky" postačí :-)

 

Jinak to co popisuješ - podle mě to házíš moc zblízka - ta letadla začnou nalétávat z určité vzdálenosti, která je indikována kruhem kolem cíle - tj. pokud jsi těsně u lodi, šupneš to tam a letadla se ti vracejí, tak byla v okamžiku příkazu příliš blízko... Možná to je jiný problém, ale s tímhle jsem zápasil chvíli já...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za video. Snad to konečně dám. Už si začínám připadat jak debil :sick:

Ta vzdálenost by to mohla dělat. Předpokládejme, že torpédo nejde odhodit z jakékoliv blízkosti ale pouze od hranice toho kruhu a pak to má logiku. Vyzkouším to ale moc mi to radost nedává protože ten kruh je děsně velký a cíl má času a času z toho nějak vyplavat. :confused:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanár (NIHIL), on 28 Mar 2015 - 15:16, said:Kanár (NIHIL), on 28 Mar 2015 - 15:16, said:

Dík, to snad už pochopím.

 

Tak to byla předčasná radost.

 

Nepochopil jsem. Jako to ovládání asi jo ale nedokážu donutit ta letadla aby pustila torpéda kdy já chci. Nařídím směr odhozu, pustím ALT a letadla letí na začátek toho obdélníku, takže se vlastně vracejí a než doletí na ten začátek, tak už je cíl jinde a nemá smysl provádět odhoz torpéd. Jenže letadla to provedou. Ani nevím, jak to zastavit. Navíc jsem náhodou zjistil, že lze mít spuštěný automat i ruční naráz a to už jsem z toho naprosto zmatený. Nějaké solidní video je kde? Nevím co napsat do vyhledávače. Zkoušel jsem WT a torpéda a tak a najde mi to leda trailery.

Okamžik odhozu nemůžeš určit!!

Můžeš ho pouze ovlivnit způsobem přiblížení k cíli a nastavením odhozu. Ale ten nastane prostě v okamžiku, kdy prolétneš tou kružnicí.

Opakuji, cvičit, cvičit, cvičit.

Víš kolikrát já to poslal úplně do P.. andžábu?

 

Zastavit nálet můžeš jednoduše nastavením waypointu někam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhoz nastane na hraně toho zeleného obdélníku. Takže klidně pár metrů od cíle. Teď jsem to zkoušel. Já dělal chybu v tom, že  jsem měl navolený špatný pohled a tím pádem jsem nikdy neviděl práh toho pruhu ale jen jeho konec. musí se to dělat v pohledu z mapy a to jsem nedělal. Teď už to vypadá o mnoho lépe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PictusCZ, on 28 Mar 2015 - 17:27, said:PictusCZ, on 28 Mar 2015 - 17:27, said:

No hrát WoWS a psát do vyhledávače "WT" asi není úplně nejlepší nápad, Kanáre :-D

 

Já do Youtube nahodil "world of warships manual torpedo" a vyhodí to tohle video:

 

 

Bohužel je ale v AJ, ale snad "obrázky" postačí :-)

 

Jinak to co popisuješ - podle mě to házíš moc zblízka - ta letadla začnou nalétávat z určité vzdálenosti, která je indikována kruhem kolem cíle - tj. pokud jsi těsně u lodi, šupneš to tam a letadla se ti vracejí, tak byla v okamžiku příkazu příliš blízko... Možná to je jiný problém, ale s tímhle jsem zápasil chvíli já...

To je přesně to video Kanáre. Hned ten první nálet vidíš jak se přiblížil, pak to srovnal rovnoběžně a před přídí to vzal kolmo. Pak nastavil odhoz a šel rovnou "z chodu". Ta nepřesnost byla evidentně způsobená tím, že se sichroval, kdyby se CV rozjela.

Ukázkové (i když na statický cíl).

Na těch ledovcích vidíš jak upravuje v dostatečném odstupu kurs a pak i přeruší útok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj... podle mě Kanár dělá blbě jednu ze dvou věcí (respektive proto se mi éra vždy vracela):

 

a) Nastaví odhoz tak, že letadla jsou už uvnitř kružnice a ona se musí tedy vrátit ven a nalítnout si

b) Nastaví jim odhoz tak, že neletí ve směru odhozu, takže to jdou nejdřív "srovnat".

 

Zvlášť s tím prvním jsem docela bojoval, než jsem si tý poj...baný kružnice všimnul a plně docenil její význam :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík, to snad už pochopím.

 

Tak to byla předčasná radost.

 

Nepochopil jsem. Jako to ovládání asi jo ale nedokážu donutit ta letadla aby pustila torpéda kdy já chci. Nařídím směr odhozu, pustím ALT a letadla letí na začátek toho obdélníku, takže se vlastně vracejí a než doletí na ten začátek, tak už je cíl jinde a nemá smysl provádět odhoz torpéd. Jenže letadla to provedou. Ani nevím, jak to zastavit. Navíc jsem náhodou zjistil, že lze mít spuštěný automat i ruční naráz a to už jsem z toho naprosto zmatený. Nějaké solidní video je kde? Nevím co napsat do vyhledávače. Zkoušel jsem WT a torpéda a tak a najde mi to leda trailery.

Je to poměrně jednoduchý...

 

Automaticky torpéda - klikneš na cíl a pak myší táhneš místo odkud mají zaútočt - tj. nastavuješ výchozí bod útoku.

 

Manuální torpéda: Klikáš si a letadla si navedeš kam chceš, zmačknutím alt aktivuješ manuální režim torpéd. Všimni si že útok je prováděnej od místa kde právě tvoje letadla jsou. Letadla teda musíš ručně navést na ideální pozici, tj. aby letěla rovně k požadovaný trajektorii torpéd a rozkaz k odhozu jim musíš zadat s předstihem před začátkem kruhu, jinak ho přeletí, udělají otočku a zkusí to znova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to poměrně jednoduchý...

 

Automaticky torpéda - klikneš na cíl a pak myší táhneš místo odkud mají zaútočt - tj. nastavuješ výchozí bod útoku.

 

Manuální torpéda: Klikáš si a letadla si navedeš kam chceš, zmačknutím alt aktivuješ manuální režim torpéd. Všimni si že útok je prováděnej od místa kde právě tvoje letadla jsou. Letadla teda musíš ručně navést na ideální pozici, tj. aby letěla rovně k požadovaný trajektorii torpéd a rozkaz k odhozu jim musíš zadat s předstihem před začátkem kruhu, jinak ho přeletí, udělají otočku a zkusí to znova.

A čím dávám příkaz ke shozu? Pustím ALT? Ono se tam totiž ještě něco děje, když se klikne levou myší. Ten obdélník se zafixuje ale furt nevím, kdy to ta letadla odhodí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíšikriste... Kanáre... Dáš ten ALT a tím se ti zobrazí to zaměření manuálního shozu... ty to narafičíš a klikneš... a pak už nemusíš nic dělat... pokud jsi to udělal dobře, éra naletí na cíl a odhodí to... pokud blbě (viz možné dva problémy co jsem psal výše), tak se tam budou motat a nalítnou si znova... Všechno, co musíš zmáčknout je ALT, aby se ti ten obdelník atd. objevil a pak to kliknutím potvrdit...

 

Je pruda se to učit, ale když to pak takhle hezky sedne, je to fajn :-) Jak jsme se tu o tom bavili, šel jsem trénovat :-D

 

shot15gpg.jpg

 

EDIT: Jediný štěstí je, že tahle hra se nedá ovládat na joysticku :-D :-D (sorry, musel jsem :-D)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš důvodnou obavu, tak místo bezradných smajlíků napiš vývojářům, když už ses přihlásil do hry ve fázi, kdy mají hráči pomáhat testovat...

 

P.S: A co že na tom má být čítovatelné?

Co bych tam asi tak napsal? Ještě žádný čít není vytvořený, tak na co mám upozornit? Na to, že bude asi v dubnu pršet? :-)

Jen mi to přijde takové zranitelné. Například nelze vypustit torpéda moc blízko protože pak se nestačí aktivovat. Tahle vzdálenost se ale blbě odhaduje, když to chceš pustit z pochopitelného důvodu co nejblíž. Takže třeba někdo vytvoří pomocný druhý kruh, který bude tuhle vzdálenost ukazovat přesně. Popřípadě by stačilo nějaké fixní nastavení zoomu mapy protože když pokaždé koukáš z jiné vzdálenosti, tak se blbě odhaduje odhoz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože a já čekal co z tebe nevypadne...

 

Já čekal nějakou sofistikovanou levárnu a ty by sis prostě jen načmáral další kroužek, no nic, jsem lehce zklamán :-)

 

Myslel jsem, že bys napsal nějakou tu obavu, že myslíš, že by se to dalo zneužít tak a tak... ale asi to fakt nedělej, protože nad tímhle by se vývojáři asi pousmáli tak, jako se tomu teď usmívám já...

 

P.S: A už se ti aspoň ty odhozy daří, nebo v tom furt plaveš? :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bože a já čekal co z tebe nevypadne...

 

Já čekal nějakou sofistikovanou levárnu a ty by sis prostě jen načmáral další kroužek, no nic, jsem lehce zklamán :-)

 

Myslel jsem, že bys napsal nějakou tu obavu, že myslíš, že by se to dalo zneužít tak a tak... ale asi to fakt nedělej, protože nad tímhle by se vývojáři asi pousmáli tak, jako se tomu teď usmívám já...

 

P.S: A už se ti aspoň ty odhozy daří, nebo v tom furt plaveš? :-D

Už se začíná dařit a nevím cos čekal, nejsem programátor a ani hacker, takže jsem jen vyjádřil obavu. Vidíš, jak dopadnul WoT a to jsme byli v klidu cca 2 roky, tak počkej a dočkáš se jistě sofistikovaného čítu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Imo mají co dělat na těch letadlovkach. Především dmg letek stíhaček je úplně rozbitej. Stíhači Independence mají dmg 18, Saipan má 44 - to je skoro +150% a mají i obrovskou výhodu v HP...

 

Včera jsem hrál za Independence, náš tým měl ještě jednu. A enemy? Jeden Saipan... tak jsem si zanadával a dohodl jsem se s druhou Independence že musíme poslat naše stíhačky spolu a doufat že se všema upgradama na stíhače a obrovskou dávkou štěstí naše 2 eskadry dokážou zabít jednu jeho. A co se nestalo... jejich Saipan měl loadout se dvěma letkama stíhaček :woot: Myslím že nemá cenu psát že po 10 minutách hry jsme oba byly bez letadel a mohli jsme se jen smutně koukat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už se začíná dařit a nevím cos čekal, nejsem programátor a ani hacker, takže jsem jen vyjádřil obavu. Vidíš, jak dopadnul WoT a to jsme byli v klidu cca 2 roky, tak počkej a dočkáš se jistě sofistikovaného čítu.

 

Cheatovat se dá leccos, proto popravdě moc nevím, proč to tady uvádíš. Já ti jen říkám, že podobné obavy je občas dobré vyjádřit i vývojářům, jsou-li smysluplné a relevantní, což ale asi není tenhle případ.

 

Ale zrovna jsem si na tebe vzpomněl, nalítával jsem na konci bitvy na Independence a trefil jsem krááásnej zásah, bohužel moc blízko :-D Chtěl jsem mít takovou jistotu, že zmetek schytá plnou nálož, že to borci odhazovali pomalu těsně vedle lodi :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cheatovat se dá leccos, proto popravdě moc nevím, proč to tady uvádíš. Já ti jen říkám, že podobné obavy je občas dobré vyjádřit i vývojářům, jsou-li smysluplné a relevantní, což ale asi není tenhle případ.

 

Ale zrovna jsem si na tebe vzpomněl, nalítával jsem na konci bitvy na Independence a trefil jsem krááásnej zásah, bohužel moc blízko :-D Chtěl jsem mít takovou jistotu, že zmetek schytá plnou nálož, že to borci odhazovali pomalu těsně vedle lodi :-D

No, takže pomocný kruh podle tebe není vůbec smysluplný a ani relevantní? :sick: ...................... :no:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z celýho toho manévru je to to úplně nejsnazší a pokud někdo dokáže všechno kolem (správně se narovnat, nasměrovat odhoz torpéd, srovnat se směrem letu letadel, dostatečně korigovat na pohybující se cíl), tak ať si pro mě za mě nakreslí třeba kruh nebo koťátko/štěňátko :-D Tohle už je pro mě jen třešnička na dortu, dobrý hráč to časem bude dávat podle oka a tenhle "cheat" mu stejně pak už nic extra nepřidá a lama stejně nezvládne to, co tomu předchází, takže lamákovi nepomůžou ani olympijský kruhy... čili ne, nepřijde mi to takovej problém, aby to bylo pro vývojáře relevantní a smysluplné se tím druhým kruhem zabývat...

 

Já bych měl co se letadlovek týče jinou otázku - jak je to se střemhlavými bombardéry? Teď jsem postoupil na Independence a ta už je má - ale z dmg jsem tedy víc než rozpačitý - sice má psáno "max bomb damage" někde kolem 2k, ale já mám průměr tak kolem pětikilča (což je přece jen rozdíl oproti TB, které dávají obvykle průměrně tak 60% papírové max DMG - tady je to kolem 25%).

 

Tak se ptám, co je blbě?

 

a) Blbě to chápu a smysl DB není v okamžité dmg, ale v následcích (skoro každý útok enemáka zapálí nebo mu něco - obvykle věž - kriticky poškodí)

b) Útočím na blbé cíle? Pětková nebo šestková BB je moc silná a DB jsou (třeba, jen fabuluju) třeba na honění cruiserů?

c) Je tohle standardní efektivita DB při automatickém útoku? Zkusmo jsem stiskl ALT a taky se objevil zaměřovák, takže předpokládám stejný princip? Bouchnu "modrou elipsu" tam, kde si myslím, že bude v okamžiku odhozu cíl a zmáčknu to a letadla to tam vyhodí? Je pak lepší efektivita bombardování, třeba menší rozptyl bomb? Všímám si, že na automatiku to ze šesti trefí obvykle tak dvě a zbytek cákne vedle cíle do vody?

 

Jinak předpokládám, že narozdíl od TB, kde cílem je nalétnout co nejvíc kolmo k cílové lodi, je pro DB klíčové nalétat na loď podélně a přelétávat cílovou loď od přídě po záď (tedy letět na ni čelně)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DB potřebují rebalance, zatím mají příliš malý dmg nato aby měly nějaké rozumné použití.

 

Zatím jediné použití je zaútočit s nima na BB, tím by jsi ho měl zapálit - on se uhasí a hned ho torpéduj a nebude mít opravy a celá loď se mu zaplaví.

 

Jinak máš pravdu, chce to nalétat buď zepředu nebo zezadu (nevím co z toho je účinnější). Největší dmg co jsem s DB udělal byly asi 4k do Cruiseru - prostě prd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si právě koupil ten upgrade FCS (první), kde jsou dvě letky stihačů a jen jedna DB... a v tý bitvě jsem si přišel totálně marnej...jakej setup má vůbec na Indy smysl lítat? Základ má F/TB/DB, ta kombinace útoku DB a torpédy zní zajímavě, že bych si to teda nechal? :-) Varianta se dvěma fighter groupama je zajímavá, ale jelikož to znamená 1x DB letku, tak týmu s útokem na BB moc nepomůžu... Takže to vidím buď na základ, nebo F/2xTB, co myslíte, že je lepší? :-)

 

A ještě - ten manuální drop má smysl tady řešit, nebo vzhledem k tomu, že to stejně potřebuje rebalanc, to můžu nechat automatice? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...