Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

Jinglese sleduji pravidelně. Zoltar pravděpodobně ne. Každé video, které o WoWs natočí, musí nejprve poslat WG, které ho buď schválí nebo ne. (Teď už možná ne, ale v ranných fází hry určitě). Nedávno dával na net video, které nebylo odsouhlaseno a musel ho urychleně odstranit. Jak říkám, evidentně ho nesleduješ a hůř, házíš všechny do jednoho pytle. Uznáníhodné...Kdybych se vyjadřil tvym stylem, tak s klidem napíšu, že jsi placený od Gaijinu, abys pomlouval WoWs  :wink:....Ta hra je tak na hov*no, že za nějaký čas ji budou hrát miliony hráčů  :laugh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě přijde že na to nadáváš jen proto že je to od WG...

 

starej engine jak na tom záleží?, rozmazaná grafika mě přijde pěkná, ale popravdě grafika mě fakt nezajímá. To je asi tak na desátém místě z deseti v důležitosti. Asi je potřeba super duper grafika jako ve WT:GF kterou všichni vypínají aby se jim lépe hrálo., žádnej anti-aliasing anti-aliasing ve hře je..., žádný počasí, žádná fyzika, žádný palebný skupiny, Palebný skupiny mi vysvětli, teď fakt nevím co tím myslíš. O počasí se mluví... žádný ponorky WoWs dělá jinej tým než WoT a prohlásili že není možné vybalancovat třídu, která může útočit z mimořádný dálky aniž by byla v jakémkoliv ohrožení (arty ve WoT ...někdo?), žádný modely poškození myslíš criticály do kormidla, pohonný jednotky, AA děl, odpalovačů torpéd, normálních děl i věží (včetně kompletního zníčení věží a nemožnosti je do konce bitvy opravit). Hity do citadely a do "ammoracku" (magazine)?, AI ovladaný letadla a torpéda. Myslíš ručně ovládaný letadla (pohyb po mapě) a možnost ručního dropu torpéd? Nevím co víc by jsi chtěl dělat ručně, létat s letadlama? To by jsi k tomu přidal další kompletní hru...
a ne, nezáleží na tom že je to beta, nic z toho nespraví. to si můžu zapnout hru na mobilu a budu tam mít víc funkcí než má tahle hra. Zlý, zlý WG, ty už jsi jak Kanár

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanár (NIHIL), on 18 Mar 2015 - 18:58, said:

Tak ta týmová hra byla původně myšlena i ve WoT a jak to dopadlo, to víme. Tohle zní moc dobře ale mám obavy aby se to zase nezvrhlo v sólo hraní. Přece jen to asi bude docela složité na taktiku a to valné hromadě WoTkařů nepůjde a jak WG zjistí, že to hraje málo lidí, tak udělají změny a bude po ftákách.

Doufejme, že to vydrží aspoň rok :thumbsup:

Ano, největší hrozbu pro tuto hru spatřuji právě v hráčích. Spolupráce je tu opravdu nutná (jak se už psalo), víc než v ostatních hrách. Dost lidí doslovně kempí (přilepí se na odvrácenou stranu ostrova). Začínají lemming trainy. Prostě se opakují všechny scénáře .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pomalu každej druhej tu brečí, že to má moc jednoduchý ovladání, a že to je v podstatě pro děti. Je to uzavřená beta a někteří experti už vědí jak bude vypadat finální hra ... a spousta z vás tuhle hru srovnává s navy field .. a tvrdí že navy má tohle lepší, tamto lepší, tohohle pidníka má většího, co kdyby ste hráli navy field když se vám tak líbí a přestali pořád srovnávat????

 

Někdo rád šachy, někdo piškvorky, každej má to svoje, a nikde sem nečetl co je lepší, tak proč to děláte tady? :facepalmic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě přijde že na to nadáváš jen proto že je to od WG... Zlý, zlý WG, ty už jsi jak Kanár

někdo si udělá názor na hru (čti není slepej a vidí že stojí za lejno) a hned je WG hater. já jsem tak epickej WG hater, že jsem nedávno WoTko po roce nainstaloval, hraju ho, a nic jsem tu od tý doby proti WG nenapsal, tak velkej hater jsem. skoro takovej jako ty jsi fanboy. končím, mazejte si koupit prémiák a prohánět výsadkový lodě, chci říct torpédoborce, tady v tom stejně není rozdíl. a antialiasing tam není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu si tu chcete vyčítat dědu Hitlera nebo se držet názvu vlákna a normálně si popovídat?

 

Za mně je hra povedená, moje priorita nejsou grafické orgie. Poskytuje dostatek zábavy všem typům hráčů.

 

Ovládání obsahuje, co má. Automatické AA a sekundární zbraně jsou přínos (lze navolit prioritní cíl), možnost manuálně si zastřílet na letadla ve vzácných chvílích relativního klidu by nebyla na závadu. Střelba z hlavních děl vyžaduje cvik (vzdálenost, rychlost cíle, vzájemný úhel přiblížení), správná volba munice má velký vliv na výsledek souboje. Torpéda jsou ve hře silná karta (100% torpéd je funkčních - není random). Pohyb s lodí je samostatná kategorie. Nesprávný odhad otočky = náraz do pevniny = rychlá smrt. To samé natočení dělových věží.  

Vše je pozvolnější, je třeba myslet víc "dopředu". Chybu nenapravíte rychlým útěkem nebo schováním se. Zpomalujete týden a druhý děláte otočku o 180°

 

MM se snaží respektovat +1, ale někdy to ulítne. Ale je to lepší než v alfě, kde bitva s DD tier 7 nebo 8 proti Yamatu (sami na mapě) mne stála hezký kus života. :-)

Jediné, co mi dost vadí, jsou cap zóny. Chápu, že jejich velikost se odvíjí od poloměru zatáčení BB a čas zabírání také nelze příliš natahovat. Ale častým nechtěným důsledkem toho je, že když někdo pronásleduje nepřítele a projíždí zónou, tak ta capne aniž by chtěl. Uvítal bych možnost volby individuálně vypnout zabírání základy.

 

Mně se to líbí ....

 

P.S.: Myslím ,že GolasCz to popsal lépe

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každej může mit svůj názor, to je přece jasný. QB a Jingles ve svých videích pouze poukazují na to, že hra(i když v betě) je zábavná a těší se na další vývoj. Nikdo z nich pokud vím neudělal nějakou zevrubnou recenzi. Zoltarovi se WoWs líbit nemusí, je to jeho věc...ale mě třeba vadí, že obviňuje výše uvedené youtubery ze smluvních závazku k WG. Naprosto bez toho, aby k tomu měl nějaké info..nebo je si o nich zjistil něco víc. V QBho streamech např kolikát lítají slova jako f*cking game apod...no nic, možná je zbytečný plejtvat svym časem na takovýhle dohady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pomalu každej druhej tu brečí, že to má moc jednoduchý ovladání, a že to je v podstatě pro děti. Je to uzavřená beta a někteří experti už vědí jak bude vypadat finální hra ... a spousta z vás tuhle hru srovnává s navy field .. a tvrdí že navy má tohle lepší, tamto lepší, tohohle pidníka má většího, co kdyby ste hráli navy field když se vám tak líbí a přestali pořád srovnávat????

 

Někdo rád šachy, někdo piškvorky, každej má to svoje, a nikde sem nečetl co je lepší, tak proč to děláte tady? :facepalmic:

 

Tak navy field byl v tomhle ohledu vymykanej a lidi to kvuli tomu hrali.. stacilo by pridat jenom par tech veci ktery jsou na navy field tak bezva a kazdej by si to pochvaloval.. 

 

treba upravovat si pomer pancire na palubach bocich lodi nebo prestavnej pancir proti torpedum.. torpedoborce treba uplne odlehcit aby byli rychlejsi a obratnejsi atd..

 

a jak tady porad pisu dokola to manualni zamerovani a pohyb jednotlivejch delovejch vezi.. staci aby dali do nastaveni bud automaticky nebo manualni ale aby to tam hlavne bylo.. ten kdo by na to nemel nervy tak by to nechal automaticky a druhej co by si chtel zahrat tak by si dal manualni :)

 

na hru jako takovou se moc tesim a myslim ze prevezme zezlo po WoT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak za me musim rici ze hra me docela dosti nadchla :) i na slabsim stroji mi to slape docela obstojne. Nevim co se vam na grafice nelibi a ja byl nadseny me se to hodne libilo, sem tam sem se kochal lodi prorazejic zpeneny vlny :) kemperi v tyto hre maji docela smulu ani za skalou nejsi v bezpeci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak za me musim rici ze hra me docela dosti nadchla :) i na slabsim stroji mi to slape docela obstojne. Nevim co se vam na grafice nelibi a ja byl nadseny me se to hodne libilo, sem tam sem se kochal lodi prorazejic zpeneny vlny :) kemperi v tyto hre maji docela smulu ani za skalou nejsi v bezpeci :)

tak ono tu grafiku musis s necim srovnat a kdyz to postavis proti warthunderu tak je to 100 a 1.. na dnesni dobu je grafika hry onicem.. jak psal zoltar ani antianalising to nema  :yucky:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono tu grafiku musis s necim srovnat a kdyz to postavis proti warthunderu tak je to 100 a 1.. na dnesni dobu je grafika hry onicem.. jak psal zoltar ani antianalising to nema  :yucky:

kdyz to srovnam na starem stroji ktery mam a oriznu na obou grafiku aby se to dalo hrat tak WT je skaredsi. Ihmo WT ma lode ze se to snazime srovnat? Navic me osobne se to docela libi to uz je vec vkusu. A grafika neni primarni u zadny hry aspon prome ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Ihmo WT ma lode ze se to snazime srovnat? 

Nemá... Ale má mít... Někdy... ale mě tohle dohadování připomíná dohadování jestli je lepší kanec se zelím, nebo se šípkovou... Takže pravdu má každý... Protože každý tu hru hodnotí jak jí vidí on a pro něj to má platnost... Ale je nesmysl si myslet, že to tak musí vidět každý a kdo to vidí jinak je hňup... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá... Ale má mít... Někdy... ale mě tohle dohadování připomíná dohadování jestli je lepší kanec se zelím, nebo se šípkovou... Takže pravdu má každý... Protože každý tu hru hodnotí jak jí vidí on a pro něj to má platnost... Ale je nesmysl si myslet, že to tak musí vidět každý a kdo to vidí jinak je hňup... :-)

Máš pravdu, ale šípková je šípková :whistling:  :biggrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dostal do bety v lodičkách a rozhodl jsem se tady hodit prvních pár postřehů k diskuzi:

 

1) Hra je na uzavřenou betu velice stabilní a solidně udělaná, FPS krásně drží, nepadá, grafika dostačující, líbí se mi.

2) Ovládání je jednoduché, velice rychle se dá naučit.

3) Herní strom. Zatím 4 typy lodí  ve dvou národech, Japonci a Američané.

    Japonci mají torpédoborce, bitevní lodě a křižníky, Američané mají letadlové lodě,křižníky a torpédoborce.Každé stroje mají své plusy a mínusy a různorodý styl             hraní.

4) herní mechanika. Tady bych se pozastavil u RNG a v závislosti na ní i u munice. Zde vidím první problémy.Munici máme AP a HE a velice záleží na použití. Jednoduché pravidlo AP na pancíř a HE na papír zde tak úplně nefunguje. Například u bitevních lodí je to velice důležité, protože nabíjíte přes 20 sekund, DMG je opačně než ve WOT HE mají zhruba 40% poškození AP, což má logiku protože když vystřelíte AP naboj s DMG 10K na málo pancéřovaný cíl, náboj proletí skrz cíl a dá dmg třeba 300. Další zajímavostí je , že i AP dávají DMG při neprobití.sice malinké ale dávají. Mám zajímavý zažitek, , kdy jsem potkal s III křižníkem V bitevní lod, která mě byla schopná sundat na 2 náboje a prostřelovala mě s min dmg a já ji solil rychlopanými kanony s HE do nástavby a každá rána s max DMG. Další věc je, kde se trefíte, citadela dává vždy max DMG , ale je to nastaveno tak, že salva nejde do jednoho místa, takže když už ji trefíte, ze salvy tam jde jeden náboj.

 

věc co mě ale trápí je obava z modů, protože ty můžou tuhle hru rychle zabít, autoaim na weakspoty by byl dost průser.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...