Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

To je to i v reálu tak neskutečně zubaté? Nebo to tady jen tak vypadá?... 

tahle hra používá FXAA vyhlazování hran, což navzdory názvu není anti-aliasing, ale jen blur efekt aplikovanej na celej obraz. stejně jako ve WoT, s tím rozdílem, že na lodích jsou zuby víc vidět, protože tam jsou všude lana a podobně. jejich engine podporuje lepší formy AA, ale v Bělorusku se o nich asi ještě nedozvěděli a tak je do svých her nedávaj (hlavně že tam maj milion ostatních efektů). dá se to sice vynutit přes ovladače, ale to 99% lidí dělat nebude..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Zoltar:

Nechci se dohadovat, ale mám za to, že tam lze nastavit (tedy konkrétně tady u WoWs) anti-aliasing až do hodnoty 8x... Akorát v defaultu je tam nastavený nějaký střední nastavení a většina lidí se zatím baví hrou a nepočítá zuby.... 

 

Navíc mě to běhá s jednou tak vysokým fps než WoT... Což znamená, že i když je to stejný engine, tak si sakra mákli na optimalizaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Zoltar:

Nechci se dohadovat, ale mám za to, že tam lze nastavit (tedy konkrétně tady u WoWs) anti-aliasing až do hodnoty 8x... Akorát v defaultu je tam nastavený nějaký střední nastavení a většina lidí se zatím baví hrou a nepočítá zuby.... 

 

Navíc mě to běhá s jednou tak vysokým fps než WoT... Což znamená, že i když je to stejný engine, tak si sakra mákli na optimalizaci...

A není to hlavně tou velkou vodní plochou? Ta se dá asi nejvíc "ošidit" .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Zoltar:

Nechci se dohadovat, ale mám za to, že tam lze nastavit (tedy konkrétně tady u WoWs) anti-aliasing až do hodnoty 8x... Akorát v defaultu je tam nastavený nějaký střední nastavení a většina lidí se zatím baví hrou a nepočítá zuby.... 

 

Navíc mě to běhá s jednou tak vysokým fps než WoT... Což znamená, že i když je to stejný engine, tak si sakra mákli na optimalizaci...

neee to optimalizaci neni... vykreslit jenom more a par ostruvku a lodicek neda grafikam vubec zabrat takze tim to je..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Zoltar:

Nechci se dohadovat, ale mám za to, že tam lze nastavit (tedy konkrétně tady u WoWs) anti-aliasing až do hodnoty 8x... Akorát v defaultu je tam nastavený nějaký střední nastavení a většina lidí se zatím baví hrou a nepočítá zuby.... 

 

Navíc mě to běhá s jednou tak vysokým fps než WoT... Což znamená, že i když je to stejný engine, tak si sakra mákli na optimalizaci...

jo? je možný že už to spravili, ještě před nedávnem to tam nebylo :) to je určitě dobře

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po prvních pěti bitvách - zatím spokojenost a dobrá zábava. Teprv se ještě rozkoukávám a mám se rozhodně co učit :-)

 

Pár postřehů:

 

- ovládání střelby a zaměřování mi přijde jako rozumný kompromis mezi auto aimem a plně manuálním režimem, jak byl třeba v NavyFieldu. Odhadnout náměr není zas tak těžký, ale pravděpodobnost, že člověk mine není nejmenší, takže to není jen blbá klikačka. Jsem zvědavý, jestli tohle je konečný stav, nebo jestli to budou do budoucna ještě měnit a jak na to (ne)bude mít vliv posádka

 

- ovládání jako takový je jednoduchý a přejde to rychle do krve, je potřeba zhruba tolik čudlíků jako na tanky, takže v pohodě

 

- mapy co jsem zatím hrál jsou fajn, rozptýlilo to moje obavy o bitvě uprostřed širého oceánu, s těmi ostrůvky se tam dá docela fajn taktizovat, třeba v bitvě s tím malým TI šmejdem jsem nabouchal asi 28k damage za bitku, protože jsem se zašil za ostrůvek co mě kryl a vykukoval sem a tam a rozdával to :-)

 

Jsem dost zvědavý na letadlovky a budu se muset naučit s torpédama, když už jsem si teda pořídil destroyera :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

- ovládání střelby a zaměřování mi přijde jako rozumný kompromis mezi auto aimem a plně manuálním režimem, jak byl třeba v NavyFieldu. Odhadnout náměr není zas tak těžký, ale pravděpodobnost, že člověk mine není nejmenší, takže to není jen blbá klikačka. Jsem zvědavý, jestli tohle je konečný stav, nebo jestli to budou do budoucna ještě měnit a jak na to (ne)bude mít vliv posádka

Když někam míříš tak zmačkni ALT (podobně jako ve WoT ti ukáže další informace), ukáže ti to i vzdálenost kam se zrovna koukáš a dobu letu střel. Pro zjednodušení se dá použít pravidlo mířit cca 100 metrů za enemy loď (pro střely na velkou vzdálenost).

Pokud jsi blíž, tak se vyplatí mířit na úroveň hladiny a tak aby střely zasáhly střed lodi, kde jsou bojlery. To jsou pak citadely.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když někam míříš tak zmačkni ALT (podobně jako ve WoT ti ukáže další informace), ukáže ti to i vzdálenost kam se zrovna koukáš a dobu letu střel. Pro zjednodušení se dá použít pravidlo mířit cca 100 metrů za enemy loď (pro střely na velkou vzdálenost).

Pokud jsi blíž, tak se vyplatí mířit na úroveň hladiny a tak aby střely zasáhly střed lodi, kde jsou bojlery. To jsou pak citadely.

 

Awww ****, tak to jsi mi trochu zkazil náladu, že se to dá takhle obcházet... Já to, že je pravděpodobnost, že mineš, bral jako klad, nikoliv zápor, takže jinak řečeno, pro správný náměr si jen stačí srovnat dálkoměr na kurzoru a vzdálenost cíle, kterou vidíš normálně :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poradil by mi někdo zkušenější "jak na torpéda"? Z jaké vzdálenosti má smysl je odpalovat a tak? Moje efektivita s nima zatím nic moc, je teda pravda, že na torpédoborci jsem zatím sjel asi jen čtyři bitky, tak tomu ještě dávám čas :-)

 

Jinak už se blíží první letadlovka, na ty jsem hodně zvědavej, jak je zpracovali :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedu z 90% pouze destra, mám oba 7tier momentálně. Letadlovku jsem odjel 4ku, nebavila, BB mám FUSO, ale taktéž ho nejezdím.....pouze destra a sem tam křižníček.

 

Je třeba se podívat na dostřel torpéd u destra, které máš...u američanů většinou 4,5km u japonců 7km a vyšší tiery 10km. Američani svůj kratší dojezd torpéd vynahrazují solidními děly, která dokáží pozlobit mnohem víc, než ta japonská.

 

Co se týká vypuštění torpéd, zde platí, čím blíže, tím jistější zásah. Japonská torpéda můžeš zkusit pouštět na slepo do zálivů a podobně(nesnáším tuhle techniku, ale co už).

 

Při útoku na noob cíl je jedno jak daleko jsi(v dostřelu svých torpéd), prostě noobík směr plavby nezmění ani v ohrožení a dostane plnou nálož.....

 

Při útoku na pokročilejší hráče, kteří si hlídají nepřátelské destroyery jsou rozumné vzdálenosti, kdy nepřítel má malou, nebo žádnou možnost zatočit a vyhnout se:

 

Bitevní loď + letadlová loď : 3-4 km

Křižník : 1-3 km

Torpédoborec: 1-2km - doporučuje se pustit jednu dávku, které se na 100% vyhne, a následně mu pustit druhou dávku do směru ve kterém se vyhýbá, to už většinou změnu směru nestihne a jen jedno torpédo většinou stačí k potopení.

 

 

Při útoku na torpédoborec používám většinou širší rozsah odpálení torpéd, na ostatní cíle, pouze přesný úzký rozsah.

Je samozřejmě skvělé nachytat těžkou loď v místě, kde nemůže moc manévrovat(zálivy, průplavy, apod.)

 

Samozřejmě se dá zasáhnout a zničit loď i na těch 10km (vyšší tiery až 20km), ale nikdy nemáš jistotu, že cíl nezmění kurz.....tedy platí, čím blíže, tím jistější potopení nepřítele.....a pozor také na děla nepřítele, čím blíž jsi ty, tím i on má snadnější míření, využívat dýmové clony, ostrovy a podobně...

 

Pozor také na příliš blízké odpálení, torpéda se aktivují až ve vodě, a jejich účinný minimální zásah začíná až na zeleném zaměřovacím poli.

 

Nejlepší destro co jsem zatím jel byl Nikolas, mám s ním svůj osobní rekord 5 potopených lodí a 100k dmg torpédy za bitvu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedu z 90% pouze destra, mám oba 7tier momentálně. Letadlovku jsem odjel 4ku, nebavila, BB mám FUSO, ale taktéž ho nejezdím.....pouze destra a sem tam křižníček.

 

Je třeba se podívat na dostřel torpéd u destra, které máš...u američanů většinou 4,5km u japonců 7km a vyšší tiery 10km. Američani svůj kratší dojezd torpéd vynahrazují solidními děly, která dokáží pozlobit mnohem víc, než ta japonská.

 

Co se týká vypuštění torpéd, zde platí, čím blíže, tím jistější zásah. Japonská torpéda můžeš zkusit pouštět na slepo do zálivů a podobně(nesnáším tuhle techniku, ale co už).

 

Při útoku na noob cíl je jedno jak daleko jsi(v dostřelu svých torpéd), prostě noobík směr plavby nezmění ani v ohrožení a dostane plnou nálož.....

 

Při útoku na pokročilejší hráče, kteří si hlídají nepřátelské destroyery jsou rozumné vzdálenosti, kdy nepřítel má malou, nebo žádnou možnost zatočit a vyhnout se:

 

Bitevní loď + letadlová loď : 3-4 km

Křižník : 1-3 km

Torpédoborec: 1-2km - doporučuje se pustit jednu dávku, které se na 100% vyhne, a následně mu pustit druhou dávku do směru ve kterém se vyhýbá, to už většinou změnu směru nestihne a jen jedno torpédo většinou stačí k potopení.

 

 

Při útoku na torpédoborec používám většinou širší rozsah odpálení torpéd, na ostatní cíle, pouze přesný úzký rozsah.

Je samozřejmě skvělé nachytat těžkou loď v místě, kde nemůže moc manévrovat(zálivy, průplavy, apod.)

 

Samozřejmě se dá zasáhnout a zničit loď i na těch 10km (vyšší tiery až 20km), ale nikdy nemáš jistotu, že cíl nezmění kurz.....tedy platí, čím blíže, tím jistější potopení nepřítele.....a pozor také na děla nepřítele, čím blíž jsi ty, tím i on má snadnější míření, využívat dýmové clony, ostrovy a podobně...

 

Pozor také na příliš blízké odpálení, torpéda se aktivují až ve vodě, a jejich účinný minimální zásah začíná až na zeleném zaměřovacím poli.

 

Nejlepší destro co jsem zatím jel byl Nikolas, mám s ním svůj osobní rekord 5 potopených lodí a 100k dmg torpédy za bitvu....

Asi tak.. :-)

 

Jediné, co dělám jinak je, že na DD střílím obě salvy hned za sebou (tak 2-4 sec). Ale druhou přeměřuji víc na zadek cíle. Jelikož 99,9% cílů jede naplno, mohou jenom zatočit nebo zpomalit. Pro zaměřovač torpéd to vyjde nastejno. Cíl vůči vám "zpomalí".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak.. :-)

 

Jediné, co dělám jinak je, že na DD střílím obě salvy hned za sebou (tak 2-4 sec). Ale druhou přeměřuji víc na zadek cíle. Jelikož 99,9% cílů jede naplno, mohou jenom zatočit nebo zpomalit. Pro zaměřovač torpéd to vyjde nastejno. Cíl vůči vám "zpomalí".

 

To mi fakt nefunguje, spousta lidí se dokáže s destrem vyhnout torpédům v pohodě......každopádně já tu druhou posílám na jisto a taky to tak vychází na 5-10s po první :) - když vidíš celou lajnu torpéd hned, je snadnější se vyhnout všem....pokud se začne té první vyhýbat, výš jistě kam poslat ty druhé :).....ale hlavně že trefujeme :)

 

edit: cíl sice zpomalí, ale pokud zahne k tobě, či od tebe, projede skrz doutníky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tak.. :-)

 

Jediné, co dělám jinak je, že na DD střílím obě salvy hned za sebou (tak 2-4 sec). Ale druhou přeměřuji víc na zadek cíle. Jelikož 99,9% cílů jede naplno, mohou jenom zatočit nebo zpomalit. Pro zaměřovač torpéd to vyjde nastejno. Cíl vůči vám "zpomalí".

Ja osobne pokud kolem vidim destra nejedu naplno at muzu bud spomalit nebo zrychlit  :thumbsup:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...