Přejít na obsah

WOWs - První dojmy a zkušenosti


oresprut

Recommended Posts

Byl jsem nařčen že si stěžuju na ten "aimbot" a přitom jsem to ani nezkusil. Tak jsem to dnes zkusil a jsem z toho znechucený ještě víc než předtím.

 

Nemám žádnou pořádnou BB - jen Myogi, tak jsem zkusil jí, samozřejmě proti 3 Nagatům, protože balance... Poznatky? Ujížděl jsem před Nagatama a střílel jsem po jednom celou dobu skoro na max. dostřel. Nestřílel jsem po salvech, ale postupně po věžích. Cca 1/3 všech střel trefila (25 z 80), zbytek je vina RNG, bylo úplně jedno jak se snažil uhybat. Citadela žádná, ale co čekat s Myogi proti Nagatu... 

Na tom je nejhorší,že pokud to nezakážou,bude to povinnost,aby jsi nebyl za blba a free DMG pro enemáky.Na 17 km nafasuješ 2-3 salvy od Konga anebo vyššího tieru a papá.Vysměje se ti do ksichtu,protože ty na něj nedostřelíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uf... no to je ta mapa s tím koridorem na C capu, ostrůvkem uprostřed B capu a řadou 3 ostrůvků před A capem (z druhé strany je volné moře).

Já jel z druhé strany šikmo od středu kolem krajního ostrova, oni byli tak na úrovni A capu.

Doma kouknu, kolik to bylo čtverců

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele nepotřebuju to přesně na desítky metrů, jen odhadem :-) Šlo jen o to, že prostě na vzdálenosti kolem 10-12 kiláků se dá celkem v pohodě trefovat na první dobrou i bez bota... Tím neříkám, že enemák ho mít nemoh, ale citadelu tím neovlivníš... takovou "moc" to zase nemá"... Takže to mohla bejt klika, aimbot, skill, blbý na tom botu je, že člověk teď podvědomě místo obdivu skillu enemáka uvažuje o tom, že ta lama určitě jen kliká na červenej flek... Já se při podobných myšlenkách přichytávám taky... já osobně doufám, že WG "přijde k rozumu" a tuhle fičurku ze hry odeberou... byla by velká škoda zabít celkem hodně nadějnou hru už v closed betě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak k tomu aimbotu, ono to nemá tak zásadní vliv na hru a to z pár důvodů.

1) nad 12 kilometrů, pokud si všímáte hry salvě uhýbáte

2) pod 12 kilometrů se strefuji bez problémů první salvou podle zaměřovače

3) nezaměřuje se na citadely

4) u kličkujících lodí udělá více škody než užitku

5) neřeší RNG :)

 

ozkoušeno a smazáno

 

 

jediná výhoda byla to, že jsem lépe viděl kam lod zatáčí a lépe se zaměřovalo, když lod vyjížděla zpoza ostrova

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží, z jaké strany na to koukáš, pokud na to koukáš ze strany střelce, tak to za mě stírá určitý skill, který je potřeba pro střelbu na delší vzdálenosti... Samozřejmě, že můžeš namítat, že cíl může manévrovat a uhýbat, to ano, ale to na aimbotu nezáleží. Ale na straně "útočníka" potřebuješ určitý cit a odhad, abys tu ránu posadil dobře. Navíc musíš chvíli sledovat, jestli třeba loď jede velmi mírně šikmo k tobě nebo od tebe - ano, taky se to dá za pár sekund odhadnout, ale to máš pár sekund tady, trošku skillu tady... A celý to znamená, že zatímco abys musel sledovat cíl a trošku zapojit kůru mozkovou, tak jen klikneš na flek a vymalováno... Uznávám, že zkušenější hráč tu pomůcku třeba tolik nepotřebuje, ale lama tím "dožene" ten skill toho zkušenějšího, pokud jde o střelbu, bez jakéhokoliv vlastního přičinění (nepočítám-li download a install toho bota).

 

A to, že vidíš, kam loď zatáčí a líp se zaměřuje, když vyjíždí zpoza ostrova, je taky někdy docela slušná výhoda.

 

Takže ano, určitě najdeme situace, kdy ti aimbot k ničemu moc nebude, ale taky vymyslíme situace, kdy naopak jo a tu hru to podle mě zbytečně kazí. A povede to ke zcela zbytečné nevraživosti a znechucení hráčů. Za mě to prostě od WG není úplně "citlivý" krok, pokud to tam nechají. 

 

EDIT: Ale jinak za mě prostě řešení existuje, pokud to tam stůj co stůj chtějí nechat, ať si to člověk může v UI zapnout, bude pak mít indikátor, ale třeba dvojnásobný rozptyl střel. A bylo by to tak, že to bude nastavitelné jen v přístavu, tedy ne během bitvy (na dálku zapnu, ať trefim aspoň něco, nablízko vypínám). Takhle to měl podobně Navyfield a fungovalo to docela fajn. A současně, ať velmi tvrdě potírají jakékoli pokusy o používání modů, co by tohle zobrazovaly i bez postihu na rozptyl střelby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vidím hlavní problém aimbota, že tě informuje přesněji o směru plavby a změně směru a hlavně o rychlosti a úplně největší výhoda je, že ti indikuje změnu rychlosti.

Ono s BB po spotu dát 3/4 nebo ještě lépe 1/2 se mi už mnohokrát vyplatilo, když salva měla dobrou dálku, ale šla přede mne. A pak znovu zrychlit. Pokud není loď poblíž pevniny (pevný bod), tak se to dost špatně odhaduje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavní problém vidím v tom, že o tom vůbec nemusíš přemýšlet. Prostě každý blbeček může jen klikat na červený křížek a bude mít přesnost podobnou jako člověk co to hraje už pár měsíců. Pomůže to i lepšímu hráčovi, protože u cílů co se nijak extra neuhybaj u toho nemusí vůbec přemýšlet a může se věnovat sledování oblohy, manévrování, atd...

 

 

Nicméně, blýská se na lepší časy: http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/10185-aiming-mod-exposed/page__st__640__pid__185911&do=findComment&comment=185911

Slává WG týmu co dělá WoWs, tohle by se u WoT nestalo :thumbsup:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakram, po týdnu to zapnu a ... to je přesnost! Říkal jsem si, jak tu pořád píšete o cheatech, že nad nima vyzraju... změna rychlosti a směru fakt nepomohla...

Vývojáři WoWs už napsali že připravují šifrování souborů se skriptama aby mohli líp kontrolovat jaký módy pro WoWs vzniknou (tenhle "aimbot" využívá skripty od WG - a to je taky důvod proč můžou lehce sledovat kdo ho používá a dělat statistiku jak to ovlivňuje hru).

 

Je dobrý vědět že WoWs dělá jinej tým než WoT a že se ovidentně poučili z WoT a WoWp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jaký máte kdo poznatky z prémiovejch lodí?

 

Já koupil Yubari a jsem z něj nadšenej, pohyblivost jako DD a super AA, která na těhle tierech tak moc chybí. Děla jsou bída, ale to nevadí. Když se povede použít torpéda, tak to zabolí. Za mě super univerzální loďka.

 

 

2zhjwnp.jpg

 

 

 

Ještě jsem přikoupil goldy, protože chci Atlantu, nakonec jsem si ale řekl, že když bude reset při přechodu do OBT, tak bych si mohl teď koupit na vyzkoušení Kitakami (KitKat). A to je ale hrozná bída :laugh: Torpéda 10 kiláků, ale každej vás vidí dál, každej ví že máte milion torpéd, tak hned utílkají. Z nějakých pěti her se mi povedlo torpédama někoho trefit v jedný hře (ale to stálo za to, 2 Fusa během 10 vteřin šly pod vodu). Děla hrozný, nemá scouta, nemá ten skill na splašení letadel a má větší poloměr zatáčky než BB. Alespoň že maximálka je nějakých 35. Ještě že bude ten restart a za ty goldy radši koupím Atlantu nebo něco jiného, jen ne KitKat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ Kitakami nebrat, mám to stejné, 5 bitev a 1 kill :D. Kdyby měla kouřovou clonu, dalo by se něco uhrát. Je křehká, křižníci vás potopí na pár salv. Jsem rád že jsem si ji vyzkoušel v CBT, protože vypadá ultrakruťácky, ale pravda je jinde. :) Její využití vidím v rotách, klanových válkách apod....ale to je hudba budoucnosti.

 

Mnoo, ale Sims....to je vozítko :), po pár bitvách jsem si říkal, že jsem vyhodil zbytečně peníze....ale včera konečně začal překvapovat. 3 hry 500k kreditů +- :)

Tahle byla best. Bez dvojnásobku s PU.

 

shot-15.04.18_18.29.34-0338.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuso + aimbot ... masakr. Už ani nevadí +2 MM. Teda bývám už celkem top, max +1 MM, sem tam osmy. No, zkusil jsem to i na jiných třídách a všude moje výkonost i více jak dvojnásobná. U bitevních lodí je to znát nejvíc. 

 

Takže ať nestudujou, jestli je to cheat nebo "modifikace" ... taky už tedy umím střílet na 15km a více. Najednou jsem strašně šikovnej totiž. I ty malé rychlé lodičky mají problém. Muhehehe... WG si to pohřbívá ještě před spuštěním  :laugh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oznámení v ruštině k 0.3.1:

http://worldofwarships.ru/ru/news/common/bulletin-031/

 

Když to hodíte do googlu, tak mimo IJN CV a US BB vyhodí i následující:
 

The architecture of the client

With version 0.3.1 we start in test mode to test the system of protection against changes in scripts. It is necessary to take control of the creation of unwanted modifications for us and ensure the safety of the client. It is a long process that will require constant adjustment, and require more than one update before we can draw definitive conclusions. However, now stands ready to ensure that the transition to version 0.3.1 most of the mods will stop functioning and will require serious processing. Unfortunately, at this stage, this effect will affect the part of useful mods, but we're going to gradually establish a dialogue with conscious modders and even build cooperation with them, providing access to the necessary data.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na Americké BB se hodně těším a to samé na Japonské CV, které mě lákají víc než Americké. Jinak mé první dojmy jsou zatím pozitivní, hra mě baví a na to, že je to CBT, tak nabízí celkem dost herního obsahu a hratelnost jen tak rychle neomrzí. Co mě dost překvapilo, jsou výdělky a rychlost expení nových plavidel. Zdá se mi, že to jde moc rychle a snadno. Na takové Nagato jsem našetřil za jeden večer. Ekonomika hry je nastavena tak, abych snad nemohl prodělat i kdybych nevím co. Oproti WoTku je to obrovský rozdíl. To si myslím, že to budou ještě štelovat, to samé i moduly atd... Je to zatím pouze beta, takže nic neřeším a raději se jen bavím. Vlastně není WoT taky ještě pořád beta?  :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na Americké BB se hodně těším a to samé na Japonské CV, které mě lákají víc než Americké. Jinak mé první dojmy jsou zatím pozitivní, hra mě baví a na to, že je to CBT, tak nabízí celkem dost herního obsahu a hratelnost jen tak rychle neomrzí. Co mě dost překvapilo, jsou výdělky a rychlost expení nových plavidel. Zdá se mi, že to jde moc rychle a snadno. Na takové Nagato jsem našetřil za jeden večer. Ekonomika hry je nastavena tak, abych snad nemohl prodělat i kdybych nevím co. Oproti WoTku je to obrovský rozdíl. To si myslím, že to budou ještě štelovat, to samé i moduly atd... Je to zatím pouze beta, takže nic neřeším a raději se jen bavím. Vlastně není WoT taky ještě pořád beta?  :-D

Dle "jedna bábá od wg povídala" jsou expy nastavené tak jak budou, a je pouze zvýšen příjem kreditů.

Dle mě jsou navýšené obě konstanty, protože i expů to dává hafec a za 900 bitev mít 9tku, 2 osmy, a další bych si u tanků mohl nechat jen zdát.

 

A neboj, od 7 tieru kdy už začneš mít s kredity problém (bez PU), jelikoš opravy stojí ranec.....samo když nastřílíš, nemáš se čeho bát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle "jedna bábá od wg povídala" jsou expy nastavené tak jak budou, a je pouze zvýšen příjem kreditů.

Dle mě jsou navýšené obě konstanty, protože i expů to dává hafec a za 900 bitev mít 9tku, 2 osmy, a další bych si u tanků mohl nechat jen zdát.

 

A neboj, od 7 tieru kdy už začneš mít s kredity problém (bez PU), jelikoš opravy stojí ranec.....samo když nastřílíš, nemáš se čeho bát.

No uvidíme, každopádně mám jen pár her a jsou to zatím fakt jen ty první dojmy... co bude dál se uvidí až postupem času. Jinak mám premium účet, taky proč si ho nekoupit, když mi to WG po resetu a otevření CBT vrátí. Nebo se mýlím? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No uvidíme, každopádně mám jen pár her a jsou to zatím fakt jen ty první dojmy... co bude dál se uvidí až postupem času. Jinak mám premium účet, taky proč si ho nekoupit, když mi to WG po resetu a otevření CBT vrátí. Nebo se mýlím? 

Nene, nemýlíš, po resetu dostaneš svůj nákup znovu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatím silněji vnímám ten problém s RNG a celkově mechanikou střelby, protože ta hodně likviduje strategickou stránku hry a bude nahrávat různým spikleneckým teoriím. Včera mě to třískalo do očí, jedna hra cca 80 výstřelů, 5x citadela, 5 kritiků, potopené 3 lodě, hned potom podobné hra zase 80 zásahů. ale 0 citadel, 0 kritiků a jen jedna dorážka. Zapoměl jsem během 10 minut mířit? Získávám pocit, že vidím obšlehlou mechaniku WOT , kdy jednu hru nemusíte ani mířit a druhou hru netrefíte nic. Hraju hlavně křižníky a snažím se i flankovat, ale je problém, když potkám nachroupaného nepřítele a říkám si toho jen dorazím a ono je to naopak, já jemu za 300 a on valí jeden kritik za druhým. Je faktem , že to kolikrát bývá i naopak, ale tohle mi fakt vadí, protože hraní na náhodu není můj styl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...