Přejít na obsah

Kerbal Space Program


Gut

Recommended Posts

Zkousim ty novy mise v kariere -- hodne pracne jsem pristal z vyzkumnou stanici na Munu (16tun), pritom ji trochu ponicil, ale misi jsem nesplnil - ja debil cetl ze misto ma byt pro five kerbonautu jako pro 4! Ja debil neumim pocitat do peti! Aspon ze posadka tvrde pristani prezila, to zas bude zachranovani z Munu na Kerbin, ach jo! (tentokrat musim zachranit hned 3 kerbonauty a musim na to nekde vysetrit penize)

 

Kazdopadne ty novy mise jsou uplne jiny kafe nez to bylo dosud. Jen tak dal!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já jsem zakysnul na tom, že nedokážu udělat orbitální dráhu... Buď je z toho "vesmírný skok" (tedy do vesmíru a zpátky na Kerbin, aniž bych ho obletěl a nebo to letí z Kerbinu pryč do širého vesmíru... Ale kružnici (byl bych šťastný i za elipsu ) ani náhodou... :-( :-( :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vydrž, tyhle deprese už mám za sebou  :laugh:

 

Můj "lempl" postup:

  1. Někde u 15000 to začnu naklánět.
  2. Na 25000 už mám tak 45%.
  3. Sleduju AP až je na mnou požadované výšce, vypnu motory. Srovnám na 90% a čekám až dosáhnu AP.
  4. Většinou už pod AP pouštím zase motory, pomalu se vytvoří orbita. Minimální výšku je třeba dostat nad 50000.
  5. Pak většinou vypnu motor a naplánuju zážeh pro dorovnání orbity.

Dá se to udělat i elegantněji, nebo spíš efektivněji, ale ten postup mě nešel  :dry:

A tohle podle mě sežere víc paliva, teda to moje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já jsem zakysnul na tom, že nedokážu udělat orbitální dráhu... Buď je z toho "vesmírný skok" (tedy do vesmíru a zpátky na Kerbin, aniž bych ho obletěl a nebo to letí z Kerbinu pryč do širého vesmíru... Ale kružnici (byl bych šťastný i za elipsu ) ani náhodou... :-( :-( :-(

Haha! Tady se jen smeju, jak me to trvalo! Nepropadej panice a dej si druhou cast tutorialu. Jeste opravdu uzitecna rada - pri startu zapni SAS! (klavesa T).

Tohle se opravdu podda, ver mi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vydrž, tyhle deprese už mám za sebou  :laugh:

 

Můj "lempl" postup:

  1. Někde u 15000 to začnu naklánět.
  2. Na 25000 už mám tak 45%.
  3. Sleduju AP až je na mnou požadované výšce, vypnu motory. Srovnám na 90% a čekám až dosáhnu AP.
  4. Většinou už pod AP pouštím zase motory, pomalu se vytvoří orbita. Minimální výšku je třeba dostat nad 50000.
  5. Pak většinou vypnu motor a naplánuju zážeh pro dorovnání orbity.

Dá se to udělat i elegantněji, nebo spíš efektivněji, ale ten postup mě nešel  :dry:

A tohle podle mě sežere víc paliva, teda to moje.

Dobrej navod, az na jednu vec - v AP mas nejnizsi rychlost, je to tedy nejhorsi bod pro zmenu drahy! (nejlepsi je PE - tam mas rychlost nejvyssi - zmena drahy je efektivni)

Kdyz unikas pritazlivosti Kerbinu je efektivnejsi zazehnout PRED AP!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SAS a RCS (pro změnu klávesa R) zapínám... V "kariéře" mám navíc problém, že raketa může mít max. 18 tun a 30 dílů... S díly bych se vešel, ale 18 tun a abych měl dost paliva na orbit je pro mě oříšek... (tady bych uvítal i radu )Takže v kariéře mi nejde orbit z tohohle důvodu... (a to i "šetřím" palivo  regulací tahu)... V sandboxu už sice postavím raketu s dostatkem paliva, ale jak píšu... Orbita se ne a nedaří... 

 

Žito do flinty ještě neházím... A zkoušet dále budu... Jen jsem si potřeboval uronit slzičku... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SAS a RCS (pro změnu klávesa R) zapínám... V "kariéře" mám navíc problém, že raketa může mít max. 18 tun a 30 dílů... S díly bych se vešel, ale 18 tun a abych měl dost paliva na orbit je pro mě oříšek... (tady bych uvítal i radu )Takže v kariéře mi nejde orbit z tohohle důvodu... (a to i "šetřím" palivo  regulací tahu)... V sandboxu už sice postavím raketu s dostatkem paliva, ale jak píšu... Orbita se ne a nedaří... 

 

Žito do flinty ještě neházím... A zkoušet dále budu... Jen jsem si potřeboval uronit slzičku..RCS dlouho vubec nepotrebujes.

 

Jsi me prekvapil s tou vahou rakety, dnes jsem pristal s 16ti tunovym krapem na Munu. Nosna raketa musela byt tezsi! Asi je to tim ze jsem v kariere dal.

 

Rada: Na orbit se dostanes s jednoduchou dvoustupnovou raketou - nevymyslej slozitosti! Jestli ti to nejde, tak se vybodni na pevne palivo a jed na tekute...../RCS neni treba zapinat (zatim). Jinak jsi toho zvladl za kratky cas mnoho, pocitam ze nam za chvili budes radit ty:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až budeš v hangáru pro rakety (pochopitelně v režimu kariéry), tak se podívej vlevo dole do záložky "i"... V prvním řádku uvidíš kolik můžeš použít dílů... (ve formátu použité díly/ max povolený počet )A v druhém jak může být raketa maximálně těžká... (opět ve formátu aktuální váha/ max. povolená váha) Já jsem hned na začátku (předpokládám, že to je 1. level) a tam je max 30 dílů a 18 tun... A orbita je poslední úkol před dalším levelem (doufám)... Zadání zní obletět Kerbin na orbitě s minimální AP 70 000 m... Takže jak vidíš, tak zase až tak daleko jsem se nedostal...  I když jsem vyzkoušel i něco v sandboxu... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je asi novinka po patchi - s tim poctem dilu a vahou rakety, ja si toho ani nevsiml. Na orbitu se dostanes, pamatuju si jakou jsem mel radost kdyz se mi to poprve povedlo:) Pritom je to fakt jednoduchy, chce to jen chvilku experimentu, aspon se ti dostane do krve orientace v navball. Jak psal Miruno - je potreba zacit naklanet raketu uz priblizne na 15ti km. Nevim presne jakou potrebujes unikovou rychlost, ale je to myslim neco kolem 1000m/s.

 

Zkouset to muzes klidne v kariere, kdyztak je tam moznost "revert flight" do hangaru, neprijdes o zadny penize.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podarilo se mi zridit vyzkumnou stanici na Munu podle vsech reguli - misto pro pet kerbonautu atd....pristani bylo palivove opet velmi tesne, ta stanice ma 20 tun!

Ty nove mise jsou narocne a zajimave, je to konecne vyzva.

 

screenshot104zrz.png

 

Momentalne travi cas na Munu 5 kerbonautu, to jsem sam zvedav jestli se nekdy dostanou domu....

 

Sorrines: S tou unikovou rychlosti mas pravdu, ted jsem si toho vsimal, je to kolem 1600m/s.

 

Specializace posadky jsou zajimave, pokud neletite s pilotem, nemuzete zapnout SAS, to skoro nejde letet. To je asi konec bezpilotnich letu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Specializace posadky jsou zajimave, pokud neletite s pilotem, nemuzete zapnout SAS, to skoro nejde letet. To je asi konec bezpilotnich letu....

Není... je tam součástka (mezi kabinami) Remote Guidance Unit... (ve dvou verzích)... Je to něco jako autopilot... Tedy to umožní zapnutí SAS i RCS...

 

KSP01.jpg   KSP02.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aaron: Supr!

 

Miruno: Mam, ale je to spatna raketa. Sotva jsem s ni doletel, navic se preklapela.....byl to vlastne jen takovy pokus ktery jsem zprvu nemyslel ani vazne.....

 

screenshot102fkf.png

 

Je to i blbej screen koukam::) Se stavbou nosnych raket porad bojuju, paliva je nakonec vzdycky malo.

 

Jeste zajimava vec: Kdyz poustim 64bit verzi ze Steamu, KSP mi vetsinou spadne jak vlezu do hangaru. Ale kdyz pustim 64bitKSP primo z disku, nepada. Zvlastni, nevim cim to muze byt.

 

edit: udelal jsem lepsi screen te mizerne rakety:

 

screenshot105yvy.png

 

Overil jsem si, ze skutecne lze i nadale letat bez posadky se zapnutym SAS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S nosnou raketou taky furt bojuju,.

Ještě jsem neměl takovou, se kterou bych byl spokojený. Vždycky jí postavím na rampu a napadnou mě minimálně dvě věci, které bych měl udělat lépe  :laugh:

A tak hledám inspiraci.

Taky hledam inspiraci.... Premyslim o uplne odlisne konstrukci, tenhle muj pouzivany model je nestabilni kdyz nese velkou zatez.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem právě co napsal Khalashnikovf v tomto návodu.

Ta tvá raketka je taková sušinka proti jeho  :laugh:

 

Zaujalo mě tam jen, že je dobré dodržovat nějakou výšku rakety a stavět spíš do šířky. Právě spíš kvůli stabilitě.

Taky je tam zajímavé to přečerpávání paliva, spíš v tom smyslu, že vyčerpané nádrže můžeš odhazovat a tím rychleji snižovat váhu.

Je to prostě věda  :teehee:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty navody od Kalashnikova jsem cetl vsechny, ale precerpavani paliva jsem stejne nepochopil - teda tak jak to dela on. Nejsem si jist jestli pomuze odhazovat vycerpane nadrze - vsiml jsem si totiz ze cim je nadrz plnejsi, tim je modul tezsi (a naopak). Leda snad kvuli aerodynamice.

Stejne s tim nekdy udelam pokus - velkou nadrz uprostred a z ni napajet motory kolem dokola, to by mohlo fungovat.

 

edit: tak jsem si to opet 2x precetl a uz chapu tu jeho metodu precerpavani....ale to je tak nechutne slozity ze to stavet nebudu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aaron: Si myslim, ze ty navody plati do puntiku i dnes.

 

Ty novy mise jsou uplne sileny! Uz mam vse vyzkoumano a mam za ukol napr: Dostan asteroid typu A obihajici kolem slunce na orbitalni drahu Kerbinu. Ono jim nestaci ze ho na tu drahu dostanu, oni chteji navic konkretni drahu!!! To je snad nemozny - ja se k tomu asteroidu jeste nedokazal ani priblizit! Neskutecny tezky mise.

 

Experimentuju trochu s tema palivovyma hadicema, zatim nic moc, moje tradicni konstrukce se zdaji byt efektivnejsi.....

 

Nahodim nejaky obrazky at ma Miruno inspiraci:)  :

 

screenshot123zgz.png

 

screenshot129nqn.png

 

screenshot111fef.png

 

screenshot131wqw.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aaron: Si myslim, ze ty navody plati do puntiku i dnes.

 

Uvedl jsem to pouze jako možnost... Já zakysl u toho orbitu... Jen jsem koukal, že tam doporučuje nějaké mody (které odmítám - nehledě na to, že některé mody neběhají s novou aktualizací - známe z WoT)... Jenže o můj volný čas soupeří KSP s Diablem (a nutno přiznat, že D3 zatím vyhrává)... Takže na jednu stranu se mi orbit sice nepodařil, ale na druhou jsem se o něj znovu zatím moc nepokoušel... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvedl jsem to pouze jako možnost... Já zakysl u toho orbitu... Jen jsem koukal, že tam doporučuje nějaké mody (které odmítám - nehledě na to, že některé mody neběhají s novou aktualizací - známe z WoT)... Jenže o můj volný čas soupeří KSP s Diablem (a nutno přiznat, že D3 zatím vyhrává)... Takže na jednu stranu se mi orbit sice nepodařil, ale na druhou jsem se o něj znovu zatím moc nepokoušel... 

Jasne, chapu. Ona ta hra chce spoustu casu - hlavne zezacatku, pak je to lepsi, a pak zas horsi:) Mody odmitam take - nejen kvuli kompatabilite, myslim ze KSP bez modu je tak jak ma byt - ono se to s novou aktualizaci dost zjednodusilo mimochodem (navigace) - hodne lidi na to nadava!

Vcera jsem se napr. dve hodiny pokousel sestrojit dobrou nosnou raketu pro 25 tun naklad (aby nestala miliardu penez), no a nakonec jsem ten naklad na orbit nedostal:) Az dneska - po deseti minutach!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...