Přejít na obsah

3 faily ktere me zklamaly


rodier

Recommended Posts

Nezapomeň že hra je pořád v rámci testování tudíž se tam hodně věcí vylaďuje.Sám jsem v alfě a je tam vidět každý pokrok.

 

já na to nezapomínám, ale psal jsem současné postřehy - v té době platné ), to že na hře je vidět pokrok je fakt který nezpochybňuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Mám dotaz ...

Jedná se o funkci, která se (de)aktivuje klávesou "P".

Jednak jsem ji v ovládání nenašel (ale jsem slepej, takže bych za to ruku do ohně nedal) a úplně nechápu její funkci.

 

Jedná se o aktivaci sekundárního dělostřelectva a AA zbraní nebo jak to přesně funguje?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šotek, on 07 Feb 2015 - 20:56, said:

je to jednoduchý, pokud je aktivní, sekundární kanony a protiletadlové kulomety budou střílet, pokud bude deaktivována, nebudou střílet ale tebe protivník už tak lehce neodhalí...

Děkuji.

 

Pro jistotu - když to svítí na obrazovce vedle HE munice, tak jsou deaktivovány?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na lode se tesim, uz zacala alfa, berou ale jen lidi co maj 150 a vic postu na warship forech.

 

Procital jsem si wiki a informace a zarazili me tam 3 veci:

 

1. vlny jen jako design

2. vitr jen jako design

3. strela na mustek ma stejny dmg jako strela na telo lode.  Jedinej rozdil je nad a pod vodou (hp bar a flood bar).

 

To je jako kdyby byli v tankach vsechny mapy placaty, nebo se proste ignoroval teren = nedalo se taktizovat. A to stim mustkem - sice teda rekli ze budou oficiri..ale ja si myslim ze vypalit na mustek = KO vseho veleni aspon na chvili.. 

 

No jak se nekdo ptal na ten vitr, tak tam rikali ..ze je to hra pro masy, nechtej tam delat tezkosti ktere jsou v realu KDYZ JE TO HRA  

takze zas pro nooby.. 

viděl jsem 2 videa, kde TartarusCast to dost kritizoval a MightyJingles zase chválil. za mě: je to dost hrozný. řeči že je to alpha neplatí, protože tohle už je jen takovej poslední vejškrabek z toho jejich enginu, co to ještě zvládne. zlatej důj se opět nekoná, řek bych. rád bych na tom našel něco hezkýho, ale ono je to těžký, když člověk ví že v podobný fázi je Naval Action kde máš fungující fyziku a počasí, (mnohem hezčí) plachetnice, lepší zvuky a vlastně komplet všechno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

viděl jsem 2 videa, kde TartarusCast to dost kritizoval a MightyJingles zase chválil. za mě: je to dost hrozný. řeči že je to alpha neplatí, protože tohle už je jen takovej poslední vejškrabek z toho jejich enginu, co to ještě zvládne. zlatej důj se opět nekoná, řek bych. rád bych na tom našel něco hezkýho, ale ono je to těžký, když člověk ví že v podobný fázi je Naval Action kde máš fungující fyziku a počasí, (mnohem hezčí) plachetnice, lepší zvuky a vlastně komplet všechno

Naval Action je jiná hra, je to jako porovnávat WoT a WT, žádná hra už nebude tak úspěšná jako WoT...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naval Action je jiná hra

je, hlavně v tom, že je ve všem lepší a pak má taky řadu věcí, který ve WoWs vůbec nemáš. WoWs proti tomu vypadá jak hra z mobilu, jo, je to rozhodně jiná hra.

 

žádná hra už nebude tak úspěšná jako WoT...

 to mám chápat jak? :-D kdyby teď vyšel Minecraft 2 nebo třeba Call of Duty 28 tak to bude pětkrát úspěšnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč se pořád bráněj všichni nějakých srovnání pokud jde o hry od WG? Obě hry maj lodě (navy field nebo jak)  a proto to nejde srovnat. WT a WOT maj tanky a proto to nejde srovnat, to samé letadla... co už by ty hry museli mít, aby se jednou konečně dali srovnávat? AW asi také nepůjde srovnat že? :-)

 

Jinak ke hře... koncentrovaná nuda, která zabaví na pár bitev... Teď jsem si vzpomněl na hry, kde souboje lodí působí lepším dojmem a hratelněji a to v Assasins Creed a nebo třeba v TW Shogunovi v té poslední japonské tématice... já vím, to nejde srovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, myslím si, že srovnávat souboje plachetnic a "moderních" lodí asi fakt nejde. Pokud to nikdo vyloženě nezprasí, plachetnice budou vždy vypadat lépe než tupý kus kovu.

 

A ano, WoT a WT můžeš srovnávat, oboje jsou tanky, ale WT je hra dělaná jinak a dá se říct pro jinou cílovou skupinu. Nabízí simulátorový režim a i arkádový je úplně jiný než v WoT, stejně jako mechanika. A je ve všem lepší. To samé platí pro letadla, ve všem jsou letadla od WT lepší, ale prostě vlak je rozjetej a jak je vidět, jenom být lepší nestačí. Můžeme si namlouvat co chceme, ale hlavně to hrajou haranti a ovládání tanků ve WoT je daleko lehčí, což je to nejdůležitější - hratelnost a letadla ani lodě prostě netáhnou...

 

Já mám to štěstí srovnávat WoT cca 5 let, WT od otevřený bety, WT GF od uzavřený bety, WoW od uzavřený bety WoWs od uzavřený alfy. S klidem mohu říct, že hry WT jsou ve všem lepší, ale nemohou být nikdy tak úspěšné. ( krom letadel, to je pro úzký kruh hráčů a tady WT začlo dříve ).  

 

Já i teď když třeba půl roku nehraju WoT a mezitím hraju WT a pak na chvilku zapnu WoT, tak je to smutný, ale to blbý WoT je daleko hratelnější - ano, protože to je hodně arkádový....  Můžeme to srovnávat i nemusíme.

A toto mám i potvrzený od kolegů z práce. Jejich děti a ani oni prostě WT nehrajou, protože to je prostě na ty děti těžký na ovládání... Hrajou pouze WoT, letadla a ani lodě je nezajímají...

 

Ale jsme tu u WoWs tak asi mluvit spíš o tom. Porovnáváte to podle videí, no každého věc, já bych to nikdy neudělal. Graficky to není vůbec špatný, je to hodně dobře hratelný a na této hře jsou zatím nejvíc vidět pokroky od vývojářů ze všech co jsem měl tu čest. Ale musím vám dát za pravdu, že to je po chvíli nuda a i když tam dáte fyziku - cokoliv, tak to vždy bude nuda. Prostě ty lodě tak působí, to samé prostředí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak to nechápu. Wot je hratelnější. No pro mně osobně je hratelnost při hodnocení hry dost důležitá. Znamená to, že je prostě lepší. Při srovnání čistě Wot WT mi WOTko vychází jako mnohem zábavnější a celkově propracovanější. Nehodnotím grafiku, tam je na tom WT jednoznačně lépe. Ovšem ta hratelnost nedělá. Celý systém od garáže až po komunikaci má WoT lepší. WT není špatné,ale nebaví tak jako WoT. A proto se už těším na lodě. Ovšem letadla jsou tragická u obou. Špatně ovladatelná nuda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při srovnání čistě Wot WT mi WOTko vychází jako mnohem zábavnější a celkově propracovanější. Nehodnotím grafiku, tam je na tom WT jednoznačně lépe. Ovšem ta hratelnost nedělá. Celý systém od garáže až po komunikaci má WoT lepší. WT není špatné,ale nebaví tak jako WoT.

to jses podle me na omylu.WT je daleko propracovanejsi v oblasti expeni.takže nehrozi,aby červena jitrnica po 300 bitvach mela Top tank.jak je ve WOT standartka.ty čisla sou od boku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych trochu vnesl světlo do vašeho chápání světa, tak hratelnost je dost subjektivní dojem stejně jako krása u žen... jednoduše co se líbí jednomu, druhému už nemusí. A pro mě je WT lepší než WOT na celé čáře od A do Z, ale tím neříkám, že by se u WOT nemohl někdo královsky bavit.A je jedno jestli se jedná o tanky, letadla... ale to už jsme opět trochu OT.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hratelnost simulátoru a hratelnost arkády, to je asi jako hratelnost šachů a hratelnost Člověče nezlob se.... :lol: . Oboje má určitě skvělou hratelnost ale je tu malinkatý rozdíl, že? :thumbsup:

Co se týká ovládání a orientace v menu hry, tak to je vyloženě věc zvyku. První sekání s WT mi připadalo, že se v tom nikdy nevyznám. Jenže ta hra má také simulátor a těch možností nastavení kdečeho je takové množství, že to nejde zvládnout za hodinu a nebo dokonce za pár minut, jako ve WoT. Kdo chce jenom blbnout v arkádě a nic jiného ho nezajímá, tak prostě nemusí nic řešit. O propracovanosti těch dvou her se také nemá smysl bavit protože jak je propracované ovládání žebřiňáku a jak je propracované ovládání vysokozdvižného vozíku ? Tím jsem nechtěl navodit dojem, že WoT je nějaká méněcenná hra. Je prostě jednodušší co se týká všeho toho okolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to jses podle me na omylu.WT je daleko propracovanejsi v oblasti expeni.takže nehrozi,aby červena jitrnica po 300 bitvach mela Top tank.jak je ve WOT standartka.ty čisla sou od boku.

A mi to přijde naopak. U WT se mi tank expil daleko lépe a už v základu se dal hrát. U WoT mi to přišlo těžší a pomalejší. Navíc WoT má bonus mnohem propracovanější garáže. Je to daleko přehlednější a navíc kompletně česky. WoT jde z kopce, ale WT ač jsem pár bitev zahrál mně tak nikdy nebavilo. Je to hezčí, i zvukově lepší, ale není to tak zábavné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mně to je tragický kýbl nudy. A to ať u WoW nebo WT. 

To je celkem pochopitelné. Ovládání letadla je složitější a chce to větší prostorovou orientaci i rychlost reakcí a rychlost rozhodování. Tenhle rozdíl je poznat i u tanků protože WoT je přímočarý a mapy se po nějakém čase dobře pamatují do nejmenších detailů. Tanky ve WT jsou i v arkádě komplikovanější na vnímání prostoru a naučit se celou mapu, to je skoro nemožné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mi to přijde naopak. U WT se mi tank expil daleko lépe a už v základu se dal hrát. U WoT mi to přišlo těžší a pomalejší. Navíc WoT má bonus mnohem propracovanější garáže. Je to daleko přehlednější a navíc kompletně česky. WoT jde z kopce, ale WT ač jsem pár bitev zahrál mně tak nikdy nebavilo. Je to hezčí, i zvukově lepší, ale není to tak zábavné.

Bez urážky. Asi si raději zahraješ Člověče nezlob se než šachy, že? Takže tvůj soud je neobjektivní protože tě to nebaví = je to horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako je fakt, že uživatelské rozhraní WT je to nejhorší co jsem kdy na PC konzoli viděl za těch 25 let co jsem dostal první komp...

Nepřehledný, neintuitivní....

Souhlasím a docela to nechápu proč to tak udělali. Je to takové prostředí typicky programátorské. Jestli se chtěli odlišovat od WoT, tak to klidně mohli okopírovat a nic se nestalo protože to snad ani nejde dělat jinak. Ten ovládací stromeček musí být téměř stejný skoro u všeho aby byl intuitivní, že jo? A je jedno zda jde o hru a nebo bankovní účet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je celkem pochopitelné. Ovládání letadla je složitější a chce to větší prostorovou orientaci i rychlost reakcí a rychlost rozhodování. Tenhle rozdíl je poznat i u tanků protože WoT je přímočarý a mapy se po nějakém čase dobře pamatují do nejmenších detailů. Tanky ve WT jsou i v arkádě komplikovanější na vnímání prostoru a naučit se celou mapu, to je skoro nemožné.

u letadel se člověk pohybuje ve 3 osách, v tankách ve dvou, v tom bude ta potíž u něj :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...