Jump to content

3 faily ktere me zklamaly


Recommended Posts

Na lode se tesim, uz zacala alfa, berou ale jen lidi co maj 150 a vic postu na warship forech.

 

Procital jsem si wiki a informace a zarazili me tam 3 veci:

 

1. vlny jen jako design

2. vitr jen jako design

3. strela na mustek ma stejny dmg jako strela na telo lode.  Jedinej rozdil je nad a pod vodou (hp bar a flood bar).

 

To je jako kdyby byli v tankach vsechny mapy placaty, nebo se proste ignoroval teren = nedalo se taktizovat. A to stim mustkem - sice teda rekli ze budou oficiri..ale ja si myslim ze vypalit na mustek = KO vseho veleni aspon na chvili.. 

 

No jak se nekdo ptal na ten vitr, tak tam rikali ..ze je to hra pro masy, nechtej tam delat tezkosti ktere jsou v realu KDYZ JE TO HRA  

takze zas pro nooby.. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Upřímně, přijde mi, že tak či tak budou ve finále ty vlny a vítr většině lidí totálně ukradený, tím že to publikovali, akorát část lidí, kterým by to bylo jinak totálně šumák (a bude jim to pak ve hře

Na lode se tesim, uz zacala alfa, berou ale jen lidi co maj 150 a vic postu na warship forech.   Procital jsem si wiki a informace a zarazili me tam 3 veci:   1. vlny jen jako design 2. vitr jen

Pro mně to je tragický kýbl nudy. A to ať u WoW nebo WT. 

Tak vzhledem k faktu, že je to Alpha, kde se asi leccos pak bude ještě dolaďovat, tak mě tohle zatím nechává chladným, ale jak vidno, leckdo už má jasno :-)

 

Mě osobně třeba NF bavil několik let a ta mechanika tam myslím byla podobně "jednoduchá", kdybys ji popsal takhle ve třech bodech, takže si počkám na výsledek.

 

A můžu se zeptat, co znamená "1. vlny jen jako design, 2. vítr jen jako design"? Tomu popravdě moc nerozumím?

Link to post
Share on other sites

3. strela na mustek ma stejny dmg jako strela na telo lode.  Jedinej rozdil je nad a pod vodou (hp bar a flood bar).

 

tak to je docela smutny, ve War Thunder, kde jsou hratelny lode v nedohlednu, uz ted funguji ruzny hit zony, takze kdyz s nemeckyma raketama 210mm zasahnu britsky kriznik na mustek, tak ho nepotopim, kdyz ho zasahnu do trupu tak tam je dost velka sance na potopeni. myslim ze kdyby chteli, tak by WG nedelalo problem podobny jednoduchy damage model implemetovat i do ty jejich hry, s vlnama a vetrem uz to bude asi tezsi, pokud to delaji na stejnym enginu jak WoT a WoWP (predpokladam ze jo)

Link to post
Share on other sites

Upřímně, přijde mi, že tak či tak budou ve finále ty vlny a vítr většině lidí totálně ukradený, tím že to publikovali, akorát část lidí, kterým by to bylo jinak totálně šumák (a bude jim to pak ve hře i tak šumák) má potřebu z toho dělat strašlivej problém...

 

A ano, WG prostě dělá hry pro masy, který budou arkádovitě zjednodušený. Nedělají simulátor ani tanků, ani letadel, ani lodí. To už ovšem dávají najevo snad od jednoho z prvních trailerů ("Does it have to be so real?") na WoT, nicméně část publika to zjevně pořád nepobrala a od každé další hry čeká, že "to přece jen bude tak trochu simulátor s maximem prvků reality"...

 

NavyField jsme s kámošem hráli několik let, vítr a vlny mi tam fakt nechyběly, bylo tam x jiných věcí, které bylo nutno řešit... A že by se tam bez větru a vln nedalo taktizovat, tak tomu se můžu jen chechtat, až mě bolí bránice. Jen prostě v lodích budete řešit něco jinýho a taktizovat trochu jinak, no ;-)

 

Co se týče těch hitů - to se dá v pohodě řešit nějakejma critama, který tam IMHO dřív nebo později budou... Takže já osobně se soudy počkám aspoň do bety, než budu kritizovat mechaniku hry. AFAIK ještě není venku ani jedno relevantní gameplay video ;-) Takže porcujeme prase, které... no snad ani ještě neběhá po dvoře, spíš zatím ještě jako malé selátko cucá od maminky prasnice v chlívku spokojeně mlíko :-D

Link to post
Share on other sites

A ano, WG prostě dělá hry pro masy, který budou arkádovitě zjednodušený. Nedělají simulátor ani tanků, ani letadel, ani lodí. To už ovšem dávají najevo snad od jednoho z prvních trailerů ("Does it have to be so real?") na WoT, nicméně část publika to zjevně pořád nepobrala

 

Přesně tak!!!WG vždy tvrdí,že se jedná o arkádu!!Pokud chcete něco realistického tak si bohužel stáhněte nějaký realistický simulátor.

 

WG---ARKÁDA---MASA LIDÍ

Link to post
Share on other sites

Já bych řekl, že se to nebude moc lišit od tanků - trefí ti můstek, máš mrtvýho kapitána čili ti spadnou některý vlastnosti lodě. Obdobně s dalšími částmi lodě.

 

Vlny pouze jako grafický efekt mě nehákujou, nemá smysl je zatím řešit, a ani bych se nebál enginu - WoWp jede narozdíl od tanků docela dobře, málo detaiulů enginu očividně svědčí.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

jo věřím tomu že World of Warships bude udělán takzvaně dětsky a spíše pro děti, jak již vychází WoT a WoWp, ale i tak se na to celkem dost těším. Bude to něco úplně novýho ... jako je pravda, že ve WT to bude uděláno přesněji a lépe, ale to bude kdo ví kdy.

Link to post
Share on other sites

Ty pracuejš ve WG / Gaijinu, když máš takové zasvěcené informace? ;-)

A ty si myslíš, že když má někdo rozpracované 3 hry a z toho už dvě jsou totální arkády, tak že třetí bude jiná? A to do toho nepočítám zisky, které mají postavené právě na tomto přístupu. Jen blázen by si mohl myslet, že někdo bude měnit zaběhaný a skvěle vydělávající systém.

Link to post
Share on other sites

A ty si myslíš, že když má někdo rozpracované 3 hry a z toho už dvě jsou totální arkády, tak že třetí bude jiná? A to do toho nepočítám zisky, které mají postavené právě na tomto přístupu. Jen blázen by si mohl myslet, že někdo bude měnit zaběhaný a skvěle vydělávající systém.

 

Mno, pokud to napíše jako svůj názor, nemám s tím problém. Jelikož to prezentuje jako fakt, tak s tím problém mám ;-) doufám, že vnímáš ten rozdíl...

 

K tomuto bych dal do placu některá klasická rčení, např. "zajíci se počítají až po honu" nebo "nevytahuj nohavice, když je brod ještě daleko" apod. :-)

Link to post
Share on other sites

Mno, pokud to napíše jako svůj názor, nemám s tím problém. Jelikož to prezentuje jako fakt, tak s tím problém mám ;-) doufám, že vnímáš ten rozdíl...

 

K tomuto bych dal do placu některá klasická rčení, např. "zajíci se počítají až po honu" nebo "nevytahuj nohavice, když je brod ještě daleko" apod. :-)

A logický úsudek pláče někde v koutě? :whistling:

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

no, hraju to a zatím mě to baví, některý lodě jsou nechutně nudný, některý hodně zábavný. Hraní za letadlovku není ani omylem jednoduchý. Nemůžu se dočkat až tam budou Němci. Spotovací systém postrádá logiku, mapy jsou hodně plastický. Řízení lodí je cajk. Chtělo by to lepší zvuky výstřelů. Mám rozjetý Amíky a zatím mi přijde, že čím výšší tier křižníku, tím méně vydrží :) nebo spíš protivníci jsou silnější ( bitevní lodě apod ). 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

no, hraju to a zatím mě to baví, některý lodě jsou nechutně nudný, některý hodně zábavný. Hraní za letadlovku není ani omylem jednoduchý. Nemůžu se dočkat až tam budou Němci. Spotovací systém postrádá logiku, mapy jsou hodně plastický. Řízení lodí je cajk. Chtělo by to lepší zvuky výstřelů. Mám rozjetý Amíky a zatím mi přijde, že čím výšší tier křižníku, tím méně vydrží :) nebo spíš protivníci jsou silnější ( bitevní lodě apod ). 

Nezapomeň že hra je pořád v rámci testování tudíž se tam hodně věcí vylaďuje.Sám jsem v alfě a je tam vidět každý pokrok.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...