Přejít na obsah

Mechwarrior Online


Sorrines

Oblibena trida mechu  

5 hlasů

  1. 1. Na jakou tridu se zamerujete?

    • Light
      0
    • Medium
      0
    • Heavy
    • Assault
    • Ani jedno

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Recommended Posts

 

 

 

 

 

Ultra AC se právě od klasických liší zvýšenou kadencí - daň za to je zvýšená šance na zaseknutí http://www.sarna.net/wiki/Ultra_AC-5

 

 

 

Teda já si zvýšenou šanci nepředstavuju jako zaseknutí po dvou ranách... Hračka je to úžasná, ale jak se to seká, tak je pojem zvýšená šance k smíchu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ultra ac/5 se fakt děsně sekají, většinou v době když mám někoho v zaměřovači :(

takže raději normal ac/5.

 

Teď mě nejvíce baví lbx ac/10 takové fajn brokovnice. Sice na dálku to má rozptyl ale na blízku to aputuje všechno.

No a hlavně se tím dají střílet ty mále mrchy jak kačeny brokovnicí :) 

 

Teď jsem si nabušil HUback 4G s 3x mlaser + 1x ac/20 - 21nábojů a rychlostí 75km/h.

Docela dobrý záškoďák když se velcí perou tak dávám pecky a schovávám se.

Jen nesmí člověk zapomenout že není asalut a postavit se někomu na rošambo.

To pak není dobré :) Dal jsem stím už i 585DMG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě se chci zeptat, když se přidám ve svém profilu k nějaké frakci, bude to mít za následek jen změnu ikonky u mého profilu, nebo do budoucna to bude k něčemu?

 

Dik

Frakce lze menit na strankach https://mwomercs.com/ nekde v nastaveni profilu. Zatim to vliv nema a dobudoucna netusim :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ony by v MWO měly být do budoucna jakési "Nástupnické války" o dominanci nad Inner sphere - něco jako klanovky ve WoT. V základu by tam měly být jednotlivé žoldnéřské jednotky mezi sebou, ajk to bude i s příslušností k jednotlivým státům nevím. Dlužno dodat že se s tím klucí hrozně páraj na tu dobu kterou to je ve vývoji.

 

LBX začnou bejt zajímavý až si člověk bude moct vybrat munici kterou bude chtít střílet - to je jejich největší výhoda, pravidla to umožňují (když si jí člověk samozřejmě naloží), nikde sem to zatím neviděl (nevíte někdo jestli to bylo ve starších MW?)

 

Ultra se sekají hodně, ale je to jediná obrana před DAKKA buildy, které měly brutální DPS a v současnejch krátkejch bitkách zatím nevadí jejich malá zásoba munice (a to už sem kolikrát viděl jak po mapě pobíhá Jagermech se čtyřmi kanony bez munice). Pokud přidají delší bitvy tak se to snad srovná.

 

Jsem zvědavý jak se poperou se hrou dál. Některý mapy jsou dost velký na větší týmy a hru ve stylu "Cap the Flag" jako v Battlefieldu - víc vlajek, 800 bodů a ty s Capem ubývají - a když přidají ještě capovatelné plošiny, které body zase obnovují, a pár obsaditelných opravárenských plošin, kde by se členové týmu který je má zabraný mohli opravovat, bylo by to hodně zajímavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No boj o opravnou plošinu by mohly být sranda :)

 

Já sem zastánce balistických zbraní ty lasery mě nějak nebaví. I když jak vidím jak ty malé potvory s medium laserama běhají kolem mě a očesávají mě jak stromek tak o tom taky uvažuju. Spíše by se mi líbil malý rychlí záškodník co vyleze a picne LLaserem a zaleze. Takový otravný hmyz :)

Ale to běhán a skákaní je zmatené. Někdy koukám co tam ty malé potvory vyvádí. Oto víc mám velkou radost když jím ustřelím třeba nohu. Nebo dostanou pecku 2xLBXAC/10 a až raději zdrhají jinam. Kdyby se mohla do lbx ještě přepínat munice to by bylo něco pro mě, nepamatuji si ale že by to někdy ve hře bylo.

 

No hra má docela potenciál, více módů hry by nevadilo. Třeba obrana a útok by byl fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To běhání a skákání vyžaduje celkem trénink, nervy a slušný reflexy, pokud běháš zmateně, tak obvykle dost rychle končíš na hromadě šrotu :-D

 

Co se týče otravného hmyzu - jak je ctěná libost, já osobně mám takhle (2x LLAS) jednoho Jennera postavenýho a je to s ním občas celkem sranda.

 

Opravárenský plošiny by byly docela zajímavej nápad, to by mohlo hru opravdu docela oživit ;-)

 

Pokud jde o zbraně, tak nejsem nijak extra vyhraněný, ale je pravda, že současné krátké bitvy nahrávají dost balistickým - nemám nic proti tomu, aby byly účinné, ale ta zásoba munice by měla být vidět a měla by člověka trochu "omezovat". Takhle aspoň na JMechovi většinou můžu valit celkem v pohodě skoro celou bitku a pohoda, munice zas tak často nedojde, nestřílím sice každou krtinu na zemi, ale že bych zase rozmýšlel každý náboj, co kam pošlu, to teda taky ne :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě přijdou lasery celkem nudný. Kromě toho, že to je jediná věc se kterou se dá obstojně snajpit. A rakety tak možná SRM. S LRM neumim hrát. Kempení je nuda. A malý potvory. Mě to s nima nejde a jak sem zjistil, tak sem schopnej v souboji zvládnout tak maximálně jednu. Dvě jsou moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Postavil jsem si HUNCHBACK 4J s 2xLRM10 a 4xMLaser.

 

Z raket jsem popravdě dost zklamaný.

Vystřelím 20raket a k cíli doletí hrozně málo.

Stačí dva roboti s AMS a všechno to sestřelí.

 

Nacpal jsem do toho fest kreditů a nakonec je to na nic.

Pomůže hodně ten Artemis?

Tag je na označování cílů takže asi moc nepomůže?

 

Uvažuju že tam dám 2x SRM6, a budu bojovat na blízko.

 

Dík za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle - Artemis funguje jen při přímý viditelnosti, ale pak je to bomba, zvedá to razantně přesnost.

 

Lepší variantou se mi zdá laserovej zaměřovač - můžeš s nim šajnit pořád (neprodukuje teplo), má dlouhej dosah a jak s nim někoho označíš tak je v háji, ty rakety po něm jdou jak slepice po flusu, jediná šance je zalízt za skálu. Navíc rychlejc zaměřuješ.

 

Pro LRM nosiče je efekt TAGu a Artemis podobnej, největší výhodou TAGu je že s ním cíle může označit někdo jinej.

 

NARC je nahovno - má krátkej dostřel (400m) a krátkou dobu funkce a netuším jaká je pointa v tom dojít si k enemákovi na 400m, označit si ho a pak to do něj valit raketama s dostřelem kilometr.

 

Jediná cesta jak solidně hrát LRM boat je hafo munice a dobrej spotter v rychlým mechovi s ukazovátkem, přijde mi že Hunchback je moc lehkej. První slušnější LRM nocič je až Catapult, ty střední mechy neunesou moc raket...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za radu,

taky mi asi nějak došlo že 50T mech je na rakety moc lehkej. Škoda kreditů za upgrade, ale mám HUNCHBACK 4G a ten mě moc baví s tím kanónem. Tak jsem chtěl zkusit jiný model.

Mám sice 2x LRM10 a přes 700raket ale to je pořád málo jelikož úspěšnost raket je velice závislá na AMS a chytrosti nepřátel.

 

Dám tam 2xSRM6 a mám místo pro 4t munice + 4xMLaser + ams.

 

Uvidíme ten dostřel SRM je dost malý a zdá se mi že pak rakety samy vybouchnou, každopádně na blízku jsou velmi otravné :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S raketama se obvykle vyplatí si chvíli počkat, až se to trochu začne mlít, pak nemaj enemáci tolik času čumět co na ně odkud letí a taky mají menší možnosti kam zdrhat... Když se pokoušíš umlátit raketama nějakýho osamělýho vlka, co je stranou hlavní bitvy a nemá nic jinýho na práci, tak pokud to není totální tydýt, tak většinou najde způsob, jak se schovat :-)

 

Jinak souhlasím, LRM buď Catapulty nebo se mi hraje hodně dobře s tim Jagermechem jak má ty missile hardpointy (tuším šest jich má), teď si nevzpomenu na označení, jestli je to Sko? Tam se toho dá narvat, paráda :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No koupil jsem tedy Jagermecha toho raketového. Prodal jsem oba Hunchbacky, bohužel za strašné ceny.

Naložím LRM a sypu a sypu a sypu. DMG max tak 180-250. Dávám bacha ať to nelítá do skal, snažím se mít pořád zaměřené cíle ale je to slabota.Stačí dva roboti s AMS u sebe a je klid.

 

Tak jsem na to nahodil 2x AC5 + 4x srm6 a to je jiné kafe. AC5 prudím na dálku  a když někdo přileze tak mu šupnu do čumáku pár raket a to je paráda.

Asi mě hol baví kontaktní boj. Můj zatím nejoblíbenější robot je CATA 4X s 2xAC/10 s 90náboji + 2x MLaser

 

Když prodám robota bez výbavy zůstane i doubleheatsink?  můžu ho pak použít na jiného robota?

Asi ne co? :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No koupil jsem tedy Jagermecha toho raketového. Prodal jsem oba Hunchbacky, bohužel za strašné ceny.

Naložím LRM a sypu a sypu a sypu. DMG max tak 180-250. Dávám bacha ať to nelítá do skal, snažím se mít pořád zaměřené cíle ale je to slabota.Stačí dva roboti s AMS u sebe a je klid.

 

Tak jsem na to nahodil 2x AC5 + 4x srm6 a to je jiné kafe. AC5 prudím na dálku  a když někdo přileze tak mu šupnu do čumáku pár raket a to je paráda.

Asi mě hol baví kontaktní boj. Můj zatím nejoblíbenější robot je CATA 4X s 2xAC/10 s 90náboji + 2x MLaser

 

Když prodám robota bez výbavy zůstane i doubleheatsink?  můžu ho pak použít na jiného robota?

Asi ne co? :(

muzes bez vybaveni prodas jen cistou kostru :) respektive u dalsiho robota si musis ale odemknout doubleheatsing abys je mohl pouzit.

Uz se do toho zamotavam :) pokud myslis vylepseni doubleheatsing tak to neprehodis pokud vybaveni doubleheatsing tak to jo :)

Upraveno uživatelem Sorrines ou jéééé
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...