Přejít na obsah

Mechwarrior Online


Sorrines

Oblibena trida mechu  

5 hlasů

  1. 1. Na jakou tridu se zamerujete?

    • Light
      0
    • Medium
      0
    • Heavy
    • Assault
    • Ani jedno

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Recommended Posts

Jj, UAC/5 mají AFAIK mj. vyšší kadenci než AC/5, ale mají tendenci se zasekávat, takže je potřeba střílet krátkými dávkami a ještě ideálně v režimu chain fire.

vice ci mene je jedno jak s AC/5 ultrou strilis po skusenostech muzu rici ze se sekne i pri prvnim pak hned pri druhym vystrelu takze drzim spoust a doufam ze da co nejvice :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem zkoušel teďka na trialech toho Dragona, v setupu 2xLLAS + Gauss, zajímavá potvora... Docela se první bitku dařilo - dmg asi 450, ale bohužel lost, druhá win, ale dmg jen 222... Ale zatím si nemůžu zvyknut na to, že tahle potvora má ruce a sakra je používá do stran :-D Když kolem mě kroužil Jenner, tak jsem normálně vysrabil a držel shift a trefoval ho s arm lockem, protože na ty ruce co se vychýlí taááák moc do stran si ještě musím zvykat...

 

Jinak Gausska - docela jsem se bál toho, jak předělali ten systém střelby, ale dá se to a zase s tím aspoň nestříli každý jelito, co má díru do p...ele :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu že PPC zabili tak už s nima nechodí téměř nikdo (na to že by to měla být jedna z nejsilnějších energetických zbraní), mnohem lepší volba je Těžkej laser, ten má nemlich tu samou DMG, dostřel a produkci tepla a přitom je lepší a mnohem snáz se s ním trefuje (jak do vzdálenejch cílů, tak hlavně do scoutů co otravujou okolo), ER PPC je mrtvý úplně, s poškozením 10 dává 15 bodů tepla, což se prakticky nedá uchladit (i v blbým Mechcommanderovi mělo ER PPC o tři body větší DMG než klasický), čtyřsekundový vyřazení ECM je jen slabá náplast.

 

Aktuálně jsou tedy nejví OP dakka buildy Jagermechů a proto bude nerf AC/5, pokud budou hráči moc brečet. Na druhou stranu se už objevujou na fóru názory, že nejde donekonečna nerfovat, protože lidi vždycky najdou nějakej OP build a tak bychom ankonec všichni skončili u small laserů.

 

Mimochodem, svýho času se v turnajích ve stolním Battletechu zakazovaly Small Laser buildy, protože byly tvrdě noncanon. Byli jedinci schopní na 70tunovýho mecha nasypat dvacet SLek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na jednu stranu je mi jasný, že nás nějaká ta "buffonerfovací" kolečka čekají, ale držím jim palce, aby to nepřeháněli... To co provedli s PPC je fakt ujetost, ta zbraň se fakt nevyplácí, navíc na delší vzdálenost s tím pohyblivej cíl pomalu nejde trefit, protože než tam ten flákanec energie doletí, tak to trvá asi tak sto let....

 

Co se týče ACček - ano, Dakka Dakka buildy jsou silné, ale nepřišlo mi, že by to bylo až tak staršlivý... Trochu se bojím toho, že to buffama doprasí tak, že jediný dva druhy zbraní, co budou mít na většině mechů reálnej smysl, budou lasery a LRM, což by byla obrovská škoda, vzhledem k tomu, jak širokou paletu zbraní a z toho vyplývající počet kombinací hra nabízí :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sem včera řádně provětral Mechy. Kupodivu se dobře hraje s triálovým Dragonem, měl sem z toho trochu strach (jen dva lasery a Gauss), ale kupodivu je to velice nebezpečná bestie - díky spoustě Dabl heatsinků se z laserů nechá střílet tak rychle jak dobíjej a Gauss tomu dává potřebnou damage. Vyběhl na mě Jenner, schytal Gaussem do čumáku a další dávka z laserů ho poslala do věčných lovišť. Začal sem uvažovat, že si stejným způsobem přestavím Catapulta (nebo koupím Dragona a přebuduju - ale nejsou prachy).

 

S Atlasem to bylo trošku těžší, ale i s nim sem celkem solidně zaválel (i když na Assaulta to slavný nebylo, něco přes 300DMG), s Centurionem sem se trochu trápil - sem zvyklej snajpit na dálku a se SRM a pulzníma ML to nejde. Ale styl boje "otravovat těžší enemáky, když naj plný ruce práce s našima hevynama) má taky něco do sebe. Bohužel ten mech se děsně přehřívá a ty rakety sice dávaj hodně, ale rozprostřeně (i tak to ale enemáky bolí, zejména když se podél nich člověk prosmýkne a šupne jim salvu SRM a PML do boku nebo zad). Docela epickou bitvu sem s tím dal na Terra Therma, kde na mě vypochodovali dva Orioni, ve spolupráci s dalšími dvěma či třemi (byl tam jeden Catapult a ještě nějaký medko) Mechy sme je postupně dostali oba, plus dalšího Cataphrachta a dalšího Oriona co se nám dostal do zad (v tý bitvě bylo vysloveně přeOrionováno). Nakonec sem zůstal sám mezi asi pěti enemákama a ti mě udolali, ale i tak to byl mazec :)

 

Ale s čím sem se trápil byl Catapult. Teda, já se netrápil, každou bitvu sem velice solidně zaválel, DMG pokaždý přes 400 (jen jednou v Alpách mě sejmula dvojice Centurion/Jenner, dostali se mi na tělo a to sem neměl šanci), ale win nějak ne a ne přijít. Koupil sem XL engine, ušetřenou tonáž sem věnoval další munici pro AC2 (teď tahám 3 tuny a to už se s tím nechá docela dlouho střílet) a nevíc sem získal 10km/h na maximálce, takže mech je mnohem svižnější. Obrovská nevýhoda Catapulta (všechno chytá CT) se proměnila ve výhodu - XL engine nemá výraznější vliv na smrt po zásahu reaktoru (protože ty boky stejně rostřílej pozdějc než trup).

 

Naopak na tanky sem se vyprdnul a jsem v mnohem lepší psychický pohodě :thumbsup:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se k tomu od úterka nějak ne a ne dostat... když už se dostanu k PC, tak tak utahanej, že buď jen na něco čumim, nebo si odjedu pár questů ve Star Wars: Old Republic, mám to místo večerníčku, vždycky posunu "class story" trochu dál a jdu spát... Na nějaký ty epileptický akce s mechama teď nějak neni síla :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zavidim SW sem chtel skusit ale ale nejedou mi stranky acces denite :D

jinak sem jeste nasel tohle :

The final tip for boosting your C-Bills is to know exactly what earns you those C-Bill bonuses at the end of a match. The following shows all the factors that go in to your end of match C-Bill total.

Assault Game Mode

  • Win/Loss/Tie = 25,000
  • Team Kill = -10,000 * how many teammates you have killed
  • Component Destroyed = 2,500 * how many components you have destroyed
  • Enemy Kill = 5,000 * how many enemies you have killed
  • Enemy Kill Assist =7,500 * how many kill assists you got in the match
  • Spotting Assist = 2,500 * how many spotting assists you got in the match
  • TAG/Narc Assist = 2,500 * how many TAG/Narc assists you got in the game
  • Damage Done = 25 * how much damage you did in the match

Conquest Game Mode

  • Win/Loss/Tie = 25,000
  • Team Kill = -10,000 * how many teammates you have killed
  • Component Destroyed = 1,250 * how many components you have destroyed
  • Enemy Kill = 2,500 * how many enemies you have killed
  • Enemy Kill Assist = 3,750 * how many assist you got in the game
  • Spotting Assist = 1,250 * how many spotting assist you got in the game
  • TAG/Narc Assist = 1,250 * how many TAG/Narc assists you got in the game
  • Damage Done = 25 * how much damage you did in the game
  • Resource Bonus = 50 * how many resources you have collected

As you can see, the largest C-Bill bonus is for kill assists

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkná tabulka, díky, byť je už asi staršího data, nejspíš ještě pro 8v8 verzi, teď jsou ty rewardy trošku nižší (namátkou Assist 6500 místo 7500, Tag/Narc tuším 1100). Ale proporce zůstaly, čili představu o tom, co nejvíc "sype" si udělat lze...

 

Je tady vidět, jak úchylně je naboostovaný reward za assist apod.

 

Assist, na kterej stačí jen zmáčknout i nějaký šidítko co dá pár bodů dmg, má stejnej credit reward, jako 300 dmg... I kdyby to bylo 200, tak je to magořina... Osobně bych boostnul body za damage a zredukoval body za assist apod... Když to řeknu s nadsázkou, tak stačí, aby to "tým oddřel za mě" a já můžu v klidu vzadu pít kafíčko a s nějakým LRM poslat na každej cíl jednu dvě salvy a to stačí... sice dmg nebude nic extra, ale když z toho pofarmím 8 assistů, je celkem slušně vyděláno...

 

Jinak mně to přijde nastavený rozumně, ale přemíra bodů za assisty mi přijde až moc výrazná...

 

Pak se člověku stane, že za bitvu,kde dá 72 dmg, má víc, jak za bitku, kde dá ke třem stovkám.. to se mi stalo celkem nedávno.. a přesně stylem  jak píšu - s Jagrmechem A jsem solil raketky, přeskakoval z cíle na cíl a ačkoliv dmg to moc nedalo, tak na každým jsem si trošku "škrábnul" a vyšlo to na hezký peníze... ve druhý bitce jsem sice skoro sám udělal heavy a assaulta, ale jelikož jsem se "nevěnoval"  pěti nebo kolika ostatním mechům, tak reward nic moc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, mám za sebou volnější týden, kdy jsem měl víc času na hraní a:

 

Doexpil jsem Jennery na max, pro zábavu jsem si nechal JR7-F a Sarah, na kterých podle nálady střídam setupy:

F- 6x ML / 6x SMPL / 2x LR + 2x SML (XL 275), 

Sarah - 4x ML + 2x SSRM / 4x SMPL + 2x SSRM.

 

Ukončil jsem trápení s HBK-4SP a po doexpení základních skillů jsem ho vyměnil za HBK-4G. Se 4G se mi už v základu hrálo příjemně, AC20 je na blízkou podporu zábavná, ale kvůli limitovanému dostřelu jsem po pár experimentech skončil u setupu AC10 + 2x MG + 3x ML (STD 200). S tímhle se držím druhé linie jako podpora našich heavy a assaultů a poměrně se mi daří, oproti 4SP je to nebe a dudy. Další na řadě je HBK-4P, jsem zvědavý, jak se mi bude dařit s ním.

 

Ten nepoměr odměn za assisty a dmg mě někdy taky moc netěší, ale dá se s tím sžít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem u jednoho jagermecha vyrval LRMka a narval tam 4? streak SRM a 2 PPC. Debilní kombinace ve všech ohledech. PPC sou úplně na prd a do toho mam ty příšerný rakety, co nejen nedělaj přesně to co bych si od nich přál, ale ještě se musej zaměřit což je úplně na prd. Takže teď trávim čas vyděláváním si na nějaký tupý SRMka ještě nevim který, dva velký lasery a přemejšlim nad nějakou těžkou projektilovkou, kterou by tam šlo narvat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čeče neber si to špatně, ale příště nekonfiguruj loadout mecha ožralej... Jinak si nedokážu vysvětlit, žes tam narval 2x PPC a k tomu 4xSSRM, u kterých ti vadí, že se zaměřujou :-D

 

SSRM jako takový nejsou špatný, ale je to s jako každou zbraní - čověk musí vědět jak na ně a nehodí se do všech situací...

 

Mně osobně se asi zatím nejlíp hraje s buildem 2xLRM15+Artemis/2xLLAS... Je to takovej relax, support z druhý lajny, ne tak hektický jako ty bitky s Jennerem... Popravdě musím říct, že jak jsem Jmechy koupil kvůli ballistic zbraním, tak mě moc nebaví, uvidíme, zkusím na DDčku Dakka build 6xAC/2, třeba to bude lepší :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SRM jsou "tupé" rakety, které vystřelí tam, kam je namíříš... Nepotřebuji k zásahu cíle lock. SSRMka se musejí lockovat. Dávat Artemis na SRM by mě teda ani nenapadlo, proč taky?

 

Jináč souhlasím, trial Dragon mě taky dost baví, když se člověk dobře trefí jak gauskou a vzápětí to doplní 2xLLAS, tak enemákovi jdou "procenta" dolů slušně rychle :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já s ním v nějakých zmatenějších situacích ještě pořád hrozně bojuju co se týče toho velkého rozsahu pohybu rukou :-) Pořád si na to nemůžu zvyknout a většinou si až tak po první salvě totálně vedle uvědomím, že musím mířit "na kolečko" a ne "na kříž" :-D Jinak je to ale docela zábavný trialový mech, minimálně jeden z těch slušněji vybavených... Myslím, že Gauss Rifli podobný režim střelby nakonec docela pomohl - kdo s tím trošku umí, tak se přizpůsobí, aspoň už to nepoužívají "kropiči", co vyflákali 20 výstřelů gaussu za chvilku bez většího efektu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čeče neber si to špatně, ale příště nekonfiguruj loadout mecha ožralej... Jinak si nedokážu vysvětlit, žes tam narval 2x PPC a k tomu 4xSSRM, u kterých ti vadí, že se zaměřujou :-D

 

SSRM jako takový nejsou špatný, ale je to s jako každou zbraní - čověk musí vědět jak na ně a nehodí se do všech situací...

 

Mně osobně se asi zatím nejlíp hraje s buildem 2xLRM15+Artemis/2xLLAS... Je to takovej relax, support z druhý lajny, ne tak hektický jako ty bitky s Jennerem... Popravdě musím říct, že jak jsem Jmechy koupil kvůli ballistic zbraním, tak mě moc nebaví, uvidíme, zkusím na DDčku Dakka build 6xAC/2, třeba to bude lepší :-D

Mě nevadilo že se SSRM zaměřujou než sem zjistil, jak dlouho to těm sviním trvá a že né vždycky dozaměří. xD Pak sem tam chtěl narvat Gausse a 2 těžký lasery, jenže na to nebyla tonáž, tak tam teď mam  2x AC/5 a 2x SRM 4. Zatim nejlepší kombinace, co sem na to narval xD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...