Přejít na obsah

WT - tanky


Whiskey_CZ

Recommended Posts

osobne sa mi grafika u WT aj u obrazkov k tankom pacia.. myslim ze system tankov bude podobny ako u lietadiel cize ziadne HP iba strelba "kto to kupi zhori".. presnost strelby bude opat zalezat na posadke takze myslim ze nicenie tankov tak jednoduche nebude aj z dovodu ze ak nechaju povodnu velkost map tak bude strielat na pekne vzdialenosti a nie delo na delu ako u WOT (videl som ako hra AI s pozemnymi jednotkami u WT.. strielali po sebe na cca 2 km).. na oficialnom fore bolo uz davno odpovedane ze tanky budu IBA arkadove.. takze ziadne divoke ovladanie ani nic nebude... tak isto maju byt 2 mody.. prvy budu mapy iba s tankami a druhy ma byt aj s lietadlami (ovladane hracmi)... aj to tak vychadza kedze povedali ze AAcka budu v bojoch ovladane ludmi atd...  ale zmenit sa moze vsetko.. mame este cas do zimy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono není až takový problém udělat tank,aby se choval jako skutečný stroj, jen stačí mít dobrou skupinu lidí(je spousta "cvoků", kteří jsou ochotní dělat stroje do detailů za standartní plat, protože je to hodně baví a schopné lidi dneska není problém sehnat), kteří to zvládnou udělat a u letadle taky bude brzo reakce různých povrchů na různé typy střel takže i to si dokážu u tanků představit a nejen používání jedné neutrální hodnoty pro všechny a nezajímat se jestli to je svařovaný,odlévaný nebo nějaký jiný typ pancíře( a to nepočítám, že se používali různá ocel a to mělo taky vliv). Sami WG prohlásili, že pásy neměli moc vliv na ochranu tanku, tak proč neustále pásy žerou poškození(ano mají HP,ale přijde mi, že se nepočítá s tím, že by střela mohla pokračovat dále), takže doufám, že Gaijjin si s tím poradí mnohem lépe.

 

Každopádně tyto obrázky nejspíše několika lidem z WG asi pořádně hnuli žlučí a to je jedině dobře! WoT neodsuzuji, ale je to obrovská arkáda a hodně lidí schání něco lepšího něco věrohodnějšího a rozhodně WG si nemůže přivlastnit monopol na tankové bitvy(konkurence prospěje i samotnému WoT, protože se budou více snažit). :biggrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra. "Ty tanky vypadají zatraceně dobře" :biggrin: . Asi si budu muset pořídit lepší stroj abych si ty detaily vychutnal. No uvidíme. Každopádně jsem zvědav na LT38, Nashorna, Stuga III a Kugelblitze (pokud tam bude, Iljušiny těšte se) :Smile-izmena: .

 

Ale alespoň doufám, že tam nebude spotting systém, +-25% na pene a dmg a zásahy za 0 (bude vidět, že došlo k odražení střely, ale ne, že došlo k zásahu slabého místa a protože tam je nějaký zatraceny zhuštěný vzduch, střela neprobila).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WoT nemá zatím konkurenci, takže tuhle hru hrají vlastně všichni. Od dětiček, přes forfun hráče a hráče, kteří prostě jenom rádi dělají pif paf, až po hráče, kteří by rádi simulátor a nebo alespoň víc reality. Proto jich je "zatím" tolik. nikoliv proto, že je WoT nějaká skvělá hra. Myslím, že je normální, průměrná ale jiná prostě není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jinak dle obrázku nejspíše bude existovat Tiger I v pouštním provedení a v "klasickém" a to ještě nepočítám nebo to bude možné měnit v nastavení tanku.

 

Aspoň se máme na co těšit(osobně více než na nový patch k WoT) :teehee: Jinak se těším i na takovou KV-1, která bude s Pz III a dalších takových tanků dělat hromady šrotu, takže si myslím, že to bude celkem vyrovnané :biggrin: Hlavně až vydají aspoň nástin stromů tak to bude super.

 

 

WoT nemá zatím konkurenci, takže tuhle hru hrají vlastně všichni. Od dětiček, přes forfun hráče a hráče, kteří prostě jenom rádi dělají pif paf, až po hráče, kteří by rádi simulátor a nebo alespoň víc reality. Proto jich je "zatím" tolik. nikoliv proto, že je WoT nějaká skvělá hra. Myslím, že je normální, průměrná ale jiná prostě není.

Ano správně nemá zatím konkurenci a je to první z her co se pokoušeli dělat tanky reálněji(ponechme stranou, že to je nyní jedna velká arkáda), ale teď konkurenci brzy mít budou a uvidíme jak se tanky od Gaijjinu budou hrát, ale myslím si, že WoT už hodně lidí neopustí díky utraceným penězům a i díky tomu, že třeba dosáhli svých vysněných tanků a sposutě lidí to ovládání a ničení vyhovuje.Každopádně to všem prospěje a ubudou hádky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by úplně stačilo, kdyby tanky od WT byly klonem WoT bez té bulharské konstanty. To je hlavní věc, která mi leží v žaludku. Vystačil bych si dostatečně s vlastními konstantami nepozornosti, zbrklosti, špatného úsudku,  třesoucích se rukou a slabého zraku :confused:

WoT je arkáda a jako taková je celkem dobře dělaná. WT snad bude umět lépe simulovat skutečné tankové bitvy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne si myslím že ak bude taký rozdiel v hre ako je medzi lietadlami WoT vs WT aj medzi tankami tak sa máme na čo tešiť čo sa týka grafiky. Už ako poriešia hratelnosť a mechaniku hry o tom možeme iba polemizovať. Ale určite má Gaijin výhodu v tom že si môžu vyskúšať tanky od WG a vytvoriť svoju verziu a samozrejme o niekolko levelov lepšiu. Povedzme si to takto, hráme tanky lebo nás to baví. Nervujeme sa pri tom nadávame na MM spoting demeciu hráčov ale hráme to aj tak. Ak si chem zabojovat v lietadlách pustím si WT a nie lietadlá od WG. Mal som nainštalované skúsil som pár hier a zmazal. Ak by nebola možnosť zahrat si WT určite by sme, nie všetci, ale drvivá väčšina lietala na WG lietadlách lebo iné by neboli.  Zatial WG v tankoch dominujú a riadne zarábajú a ak by som ja na mieste Gaijinu robil tanky snažil by som sa spravit takú hru ktorou by som konkurencii zobral čo najviac hráčov. Tak že tie tanky na obrázkoch budú podla mňa z hry alebo sa tomu v maximálnej miere približujú. Stačí si porovnat detaily na lietadlách ako to je prepracované a ako to super vyzerá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě zkusím a čert ví třeba u toho i zůstanu u WOT se poslední dobu nejrvuju,počítáč se hřeje jak prase v sauně ,ale na WOT mě nejvíc baví ,ačkoliv to hodně hráčů odrazuje,právě prototypy.Zkusit si něco v čem se mohlo bojovat jak by přibližně fungoval.Vyzkoušet si něco jedinečného.Jenomže už to není takové dřív ve WOT byli lajny vždycky něčím výjmečné a něčím zaostávali nap.:rusové velké děla,dlouhé nabíjení, špatná přesnost ,solidní pancíř ,dobrá bohyblivost ,ale WG to nestačilo a tak přihazovali další a další národy a teď je v tom takovej bordel že se už všichni liší jen designem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten Tigřík je hezčí než ten co jsem ho nedávno domodelařil. Fakt nádhera! Nedivil bych se, když bude každý chtít Tigera a nedivil bych se, že to bude dobrý tank, ostatně tak, jak jemu náleží.

 Presne tak Tiger bol postrach a nie to co z neho spravili vo WG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslim ze to nebude tak zhavy jak to vypada.. mate tady 3 screeny a hned se tady nekteri rozplyvaji.. uvidime ale podle me uz wot nedozenou protoze nez to vyladijou tak wot bude zase nekde jinde..  :Smile_honoring:

Toho bych se nebál. Co dokázal WoT za 3 roky? Mód střetnutí a útok/obrana. A dokonce i tlačítko na jejich vyřazení jim trvalo měsíc ne-li déle. Nebyli schopni ani udělat historické bitvy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslim ze to nebude tak zhavy jak to vypada.. mate tady 3 screeny a hned se tady nekteri rozplyvaji.. uvidime ale podle me uz wot nedozenou protoze nez to vyladijou tak wot bude zase nekde jinde..  :Smile_honoring:

 

Ja si skôr myslím, že WT ide o to aby poskytlo alternatívu k WoT a nie o to, aby sa s nimi pretekalo. To by sme tu potom mali dve haluz faktor arkády a to fakt netreba. Človek má len jedny nervy :)

WT zrejme bude viac "profesionálne", viac historicky verné a tým pádom aj menej zaujímavé pre masy (chvalabohu).

No nechajme sa prekvapiť. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja myslim ze to nebude tak zhavy jak to vypada.. mate tady 3 screeny a hned se tady nekteri rozplyvaji.. uvidime ale podle me uz wot nedozenou protoze nez to vyladijou tak wot bude zase nekde jinde..  :Smile_honoring:

 Tak prosím řekni v čem je WG tak napřed, že by je nemohli dohnat?

Mapy? Tak pekelně zaostávají a Gaijjin má také pěkné mapy a mnohem větší a lépe optimalizované.

Tanky? Vymodelovat je takový problém není a jediné v čem je WoT napřed je množství, ale většina strojů je jen kopie předchozích a jedinečné vlastnosti tam moc nejsou(jen je vše takové šedivé). Toto se dá dohnat.

DM tanků? WoT tak napřed není a Gaijjin bude používat něco jiného(vždyť stačí sehnat šikovný tým a držet se plánu).

Maskování tanků? Vždyť každý národ má jen svoji neutrální barvu a jejich maskování vypadají extrémně nevěrohodně a ještě jsou drahá.

Zvuky motorů,děl? Ve WoT je jich spousta dost umělých a nekvalitních a silně pochybuji, že by byl problém udělat nové zvuky.

Fyzika? Neřekl bych, že to je nějaký problém když se s tím počítá od začátku a hlavně dneska to je už celkem běžná záležitost.

Módy? Tak tam rozhodně WG napřed není a spíše je pozadu.

 

 

Takže vlastně jediné v čem je WG napřed jsou počty tanků a to je vše. :teehee:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

az vyjde tohle tak potom muzete delat zavery.. urcite to neni tak lehky jak si nekteri myslite.. budete cekat ze to bude o moc lepsi a potom spadnete na rypak  :Smile_teethhappy:  :Smile_teethhappy:

 

Lehké nebo těžké, vždy záleží jaký tým na tom pracuje a co firma chce za výsledný produkt a vše se dá udělat(Vždy se říká, že něco nejde, ale jen proto,aby někdo jiný ukázal, že to jde). Zatím taky nedělám žádné závěry, ale jisté je, že to graficky bude vypadat lépe a mělo by to být i lépe optimalizované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na předpotopním enginu se už nedá nic jiného dělat a nikam směřovat. WG nemá náskok v kvalitě hry ale pouze v počtu hráčů a to je pro mě jako hráče celkem nezajímavé v momentu, kdy na serveru bude pár desítek tisíc hráčů, což už i je a když tam nebude ten haluzfaktor, tak už nevidím problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

az vyjde tohle tak potom muzete delat zavery.. urcite to neni tak lehky jak si nekteri myslite.. budete cekat ze to bude o moc lepsi a potom spadnete na rypak  :Smile_teethhappy:  :Smile_teethhappy:

lehké to není, ale vývojáři mají už určité zkušenosti s vývojem her. Narozdíl od WG umí dělat Gaijin kvalitní produkt, takže není důvod se obávat, že by to nějak monumentálně posrali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doufám že tam nebude spotting systém

Tak spoting systém ve WT být musí. Jinak to nebude úspěšná hra ale pouhá simulace, která pro akční hráče není až tak zábavná.

Příklad hry s vizuálním dohledem pouze :

Vybavuji si situace z WW2:BGE kdy do mého Pz III pálil týpek ze Stuarta 1,5 km vzdáleného. Než jsem ho pomocí optiky našel, tak mě to trvalo asi 2 minuty. Pak jsem na něj vypálil a stuart se zdekoval za teréní nerovnost. Tak jsem se za ním vydal a po třech minutách jízdy jsem shledal jeho palpost prázdný, ale to už mě ostřeloval z lesíka 1 km vzdáleného.... Taková hra baví buď jen zarputilé nadšence a nebo někoho kdo si dá brčko :-)

Prostě není reálné hrát arkádu s tanky které nelze automaticky spotovat a označit na mapě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak spoting systém ve WT být musí. Jinak to nebude úspěšná hra ale pouhá simulace, která pro akční hráče není až tak zábavná.

Vybavuji si situace z WW2:BGE kdy do mého Pz III pálil týpek ze Stuarta 1,5 km vzdáleného. Než jsem ho pomocí optiky našel, tak mě to trvalo asi 2 minuty. Pak jsem na něj vypálil a stuart se zdekoval za teréní nerovnost. Tak jsem se za ním vydal a po třech minutách jízdy jsem shledal jeho palpost prázdný, ale to už mě ostřeloval z lesíka 1 km vzdáleného.... Taková hra baví buď jen zarputilé nadšence a nebo někoho kdo si dá brčko :-)

Prostě není reálné hrát arkádu s tanky které nelze automaticky spotovat a označit na mapě. 

 Spíš myslí něco jak mizení tanků nebo to rychlé vyjetí a zajetí za roh kdy tank začne být vidět až zajíždí za roh. Když to bude jako v letadlech ve WT kdy bude mizet jen označení a tank se mi celý schová jen v hustém porostu nebo za překážkou, ale já ho jinak stále uvidím, tak to bude super(stejně jako v reálném životě třeba auto vyjíždí z poza rohu tak ty přeci nevidíš to auto až když je víc jak půlka venku).

 

Každopádně tohle je trochu OT tak bych byl rád kdybysme v tom dál nepokračovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobne tanky od Gaijinu hrat budem. Ale mam obavu, aby to s tou realnostou neprehnali. Lebo to po randromoch bude plno trollujucich KV-1 (pre nizsiu uroven... proti PZ III, Pz. 38 (t) atd...), a naopak, vyssie to budu trollujuce Tigry, Ferdinandy, Pantery, proti bezmocnym T-34, T34/85, KV-1... A BEST bude M4 Sherman, proti teamu trollujucich KönigsTigerov... Teda, ak to bereme z cisto historickeho hladiska... Ak to bude vyvazenie tankov ako od WG (tzn. IS-3 ktory nebol vo WWII nasadeny proti Tiger II...), tak potom radsej ostanem pri arkadovke... Ale hadam ma konecne Ruska strana potesi, a urobia lepsie nemecke tanky ako hociktore ine tanky v hre...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobne tanky od Gaijinu hrat budem. Ale mam obavu, aby to s tou realnostou neprehnali. Lebo to po randromoch bude plno trollujucich KV-1 (pre nizsiu uroven... proti PZ III, Pz. 38 (t) atd...), a naopak, vyssie to budu trollujuce Tigry, Ferdinandy, Pantery, proti bezmocnym T-34, T34/85, KV-1... A BEST bude M4 Sherman, proti teamu trollujucich KönigsTigerov... Teda, ak to bereme z cisto historickeho hladiska... Ak to bude vyvazenie tankov ako od WG (tzn. IS-3 ktory nebol vo WWII nasadeny proti Tiger II...), tak potom radsej ostanem pri arkadovke... Ale hadam ma konecne Ruska strana potesi, a urobia lepsie nemecke tanky ako hociktore ine tanky v hre...

No předpokládám, že ty ranky budou trošku podobně jako ve WoT.

 

Každopádně KV-1 budou trolovat, ale nezapomínej na Stugy a jiná TD, které byli docela úspěšné v boji s těmito monstry a to samé bude u Rusů když budou mít Němci Tigera, tak hráči budou brát TD jako SU-152 a jiná. Mapy budou velké takže TD se uplatní ve větší míře jako ve skutečnosti.

 

Vždy když bylo něco lepšího tak se našlo něoc co bylo jako protiváha než měl protivník něco lepšího a tak to šlo dál. TD se hromadně používala a nejen v roli čekajících snajprů a doufám, že ve WT to taky tak bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak to mizení tanků asi jejich engine ukočíruje, WoT engine má sken detekce rozškálovaný na metry asi kvůli přetížení serveru či klientu.

 

Kanáre COD a CS jsem moc nehrál, ale dle mého názoru je spoting systém založen na detekci nepřítele. Že jak jej uvidíš, okamžitě se nad ním objeví nějaký symbol . To třeba v simulaci není, tam se prostě žádné symboly nezobrazují, vidíš jen něco maskovanýho, střílíš po něm, on se přestal hýbat, ale ty nevíš jestli mu už chcípla posádka nebo jenom zaměřuje, teprve když přijedeš blíž tak zjistíš kterou z těch nepřátelských potvor jsi sejmul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo tak to mizení tanků asi jejich engine ukočíruje, WoT engine má sken detekce rozškálovaný na metry asi kvůli přetížení serveru či klientu.

 

Kanáre COD a CS jsem moc nehrál, ale dle mého názoru je spoting systém založen na detekci nepřítele. Že jak jej uvidíš, okamžitě se nad ním objeví nějaký symbol . To třeba v simulaci není, tam se prostě žádné symboly nezobrazují, vidíš jen něco maskovanýho, střílíš po něm, on se přestal hýbat, ale ty nevíš jestli mu už chcípla posádka nebo jenom zaměřuje, teprve když přijedeš blíž tak zjistíš kterou z těch nepřátelských potvor jsi sejmul.

Tak mají být 3 módy a v tom je snad prostoru pro různé způsoby toho, jak detekuješ nepřítele docela dost. Snad si jeden vybereme, ne? :smile:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...