Přejít na obsah

War Thunder - letadla


Killere

Recommended Posts

Ode dneška má byt nějaká akce, snad jediný co je zajímavé, je sleva premium účtu o 25% od měsíce výš, tak neváhejte a kupte :-), na rozdíl od WG alespoň nedávají dárky k ničemu, doufám že jim to vydrží i po tom co skončí beta.

 

Možná až od zítra, nějak v angličtíně pokulhávám.

Pro vrtáky nevím co znamená -April 20th 11 pm PDT — April 21st 11pm PDT):

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná až od zítra, nějak v angličtíně pokulhávám.

 

Sdělím ti sladké tajemství... V angličtině se používají stejné číslice jako v češtině... Tedy 21 je 21 i v češtině... :facepalmic:

 

A k té doušce "pro vrtáky": Celá ta věta zní: From April 21st 06:00 GMT till April 22nd 06:00 GMT (April 20th 11 pm PDT — April 21st 11pm PDT)

 

GMT tedy Greenwichský Hlavní Čas jsme se učili asi v sedmé třídě základní školy...

Že SELČ je GMT+2 se tady řešilo o velikonocích....

 

PDT tě zajímat nemusí, ale pro tvé info se jedná o Pacific Daylight Time, tedy o Tichomořský letní čas....

 

Takže to, že jsi nevěděl nebylo dáno neznalostí angličtiny... Bylo dáno buď neznalostí jako takové, protože jsi ve škole nedával pozor, a nebo je to dáno neznalostí číslic... A tady platí to co jsem ti napsal....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aarone, no, myslím, že s těmi procenty jsi to poněkud přehnal, ale ve své podstatě máš pravdu. Pokud někdo dokáže svůj stroj hodně dobře ovládat, ví co a jak, pak samozřejmě toho dokáže využít a utočit i letadlo, které má "papírově" lepší točivost. Sice to nebude dělat těch 70%, ale rozhodně to velký vliv má, protože samozřejmě takový člověk se pustí do manévrovacího souboje jen tehdy, když ví, že bude točit nejlépe co stroj dokáže a taky ho přeruší v okamžiku, kdy ví, že by už jen ztrácel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím, že to bylo nadnesené.... Ale chtěl jsem právě zdůraznit, že stroj, u kterého nepracuji s výškou, rychlostí, energií je jen "poloviční" a nikdy nebude podávat ty výkony jakých je schopen, jaké jsou od něj očekávány a jaké známe např. z dokumentů....

 

A druhý aspekt je, že jsou lidé ve své sebelítosti schopni tvrdit takové kraviny jako, že je nemůže sestřelit 7,62 kulomet a podobně....

 

Nejsem bezmezným obhájcem WT tolerující mu jakékoliv chyby.... Ale o to více mě iritují lidé, kteří ze své neschopnosti viní WT.... Protože něco jiného je report objektivních chyb a něco jiného je sebelítostivý pláč subjektivního pocitu, jak mu hra ubližuje....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v podstatě má pravdu v tom, že skill hráče ("pilota", jak to nazval on) hraje podstatnou roli. to je jasný. ale skill hráče a vlastnosti letounu jsou dvě různý věci, na sobě nezávislý a stejně podstatný. pro někoho je ale vyzdvihování důležitosti skillu na úkor vlastností letadel jen chabej argument, jak osočovat druhý ve smyslu "brečíš, nauč se líp lítat", což je podle mě směšný

 

jinak abych teda nebyl OT, s Yakem jsem měl dneska dobrou zkušenost, respektve jsem asi 4 sestřelil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, tak ono takhle. Rozčilovat se, jak mne mohli sundat dvě kulky 7,7mm je zbytečné, nad tím se člověk může jen podivit a říci si prostě klikař, přece jen, je to klika někoho takhle sundat. Ale rozčilovat se? Maximálně sám na sebe, protože otázka primárně by neměla znít, jak to, že mne sundali blbý dvě kulky 7,7mm, ale jak to, že jsem se vůbec dostal do situace, kdy po mně mohl někdo vystřelit.

 

Zoltare, nebudu s tebou souhlasit. Odděluješ neoddělitelné. Skill hráče (pilota, řidiče, říkejme tomu jak kdo chce:-)) je prostě neoodělitelnou součástí. Ano, obě jsou podstatné (v tom se shodneme), ale neoddělitelné. A řekl bych, že i mnoho pilotů (a tím myslím těch opravdových bojových) by s tebou nesouhlasilo. Opravdu špičkový a kvalitní letec byl schopen z určitého typu vytáhnout takové vlastnosti (a to díky tomu, že to prostě měl už v krvi), že mnoho protivníků jen mohlo zírat.

 

Ono představ si to osobně. Jsi zvyklý potkávat třeba určitý typ, s lehce nadprůměrnýma pilotama. Za určitý čas si prostě navykneš na to, co to letadlo zhruba dokáže, co umí. A pak najednou potkáš jeho. Pana LETCE, kterej má letadlo naprosto v krvi, kterej je s tím letadlem zžitej tak, že spolu tvoří pomalu nedílnou součást. Věř mi, že v tu chvíli by zbortil naprosto veškeré tvé představy, které by jsi o tom letadle měl.

 

Takže proto nesouhlasím s tím, že jsou to dvě různé věci, na sobě nezávislé :-)

 

Jistě, samozřejmě nedá se to brát tak, že automaticky tím, že za letadlo sedne dobrý pilot, že se mu otážení zrychlí o 4s v konstatně, to vůbec ne, když by ten pilot s tím letěl stejně jak ostatní, tak bude i stejně točit....ale on prostě ví, KDY je to nejlepší a pak ano, pak ty 4s z toho třeba dostane, ale jen za určitých podmínek, kterých ovšem umí využít. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zoltare, k tomu brečení asi tolik (a neber to osobně, nemyslím to teď konkrétně na nikoho, holt pokud se v tom někdo pozná, co se dá dělat.)

 

Ano, hra je BETA. Hra se bude stále upravovat, stále se bude vyvíjet a má toho poměrně ještě dost před sebou. Oprávněná kritika? Proč ne, jsem první, kdo pro tohle zvedne ruku, viz La-5FN (familiárně zvaná UFO), která měla ve hře takové parametry, že by se u Lavočkina snad divili i ušima.

 

Jenže. Ona je kritika, a "kritika"(čtěme brečení). Mně se kupříkladu nezdají moc AAA. Jistě, mohl bych vletět na forum a psát, jak je AAA OP. Ale proč to? Kritika, pokud má být brána jako oprávněná kritika by měla být hlavně podložená. Dám příklad. Já mám pocit, (ještě jsem neměl možnost to ověřit, ale chystám se), že německej 88 mm FlaK se o 180° obrátí za zhruba 5 vteřin. Ve skutečnosti by se o tu vzdálenost otočila až za 17 vteřin (což si myslím že je hodně podstatný rozdíl). Ale než vlezu ne ofi forum s kritikou, tak prostě si to ověřím, dodám podklady o tom, že v reálu to bylo jinak a bude. To je kritika.

 

Za "kritiku" (nemusím vysvětlovat jak to číst znovu, že ne? :-)) považuji to, že vyvojáři oznámi, že byla změněna ekonomika hry. Taktéž oznámí, kvůli čemu tak učinili, a taktéž oznámí, že to rozhodně není finální úprava, ale že nějakou dobu potřebují na to, aby posbírali potřebná data (a v tom si myslím, že jsou hodně optimističní, ta doba bude holt delší, i vzhledem k tomu, že hodně lidí HB prostě nehraje, FRB ještě méně, takže tam se to bude zjištovat těžko). A co se nestane? I přes tato vyjádření vývojářů se pár hodin po vydání patche spustí povyk, kterému snad není rovno, okamžitě se vyrojují různé spelukace, proč to tak je....ano, tohle prostě u mně brečení bylo, je a bude :-)

 

Dám ještě jeden příklad. Jeden z hráčů CSAF (poté, co se mu nezdáli Spity) se rozhodl toto zkritizovat. Ale taky, sehnal všechny potřebné materiály k tomu, aby dokázal, že ve skutečnosti to bylo trochu jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro objasnění. Skilem pilota myslíte skil ve hře jako dohled, přetížení atd. , nebo to jak ten člověk umí letadlo ovládat přes klávesnici a ostatní periférie.

 

K AAA a podobnejm šmejdům, taky se mě nezdá ta rychlost s jakou otáčejí děla o 360 st. u pevné baterie bych to ještě chápal , ale že mě takto palbou sleduje i OT s věží mě hodně překvapuje, vždyť přes tu zaměřovací optiku by mě snad nebyl schopnej ani zaměřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro objasnění. Skilem pilota myslíte skil ve hře jako dohled, přetížení atd. , nebo to jak ten člověk umí letadlo ovládat přes klávesnici a ostatní periférie.

 

Myšlen skill hráče, to znamená jak to letadlo umí dobře ovládat, jak dobře ho zná jak umí využít jeho předností atd. :-)

 

K těm vozidlům, nevím, pokut to má simulovat to, že OT po tobě střílí když tak z kulometů, která mají namontovaná na věži, tak by rozhodně neměli být tak přesní. Nutno si uvědomit, že jakkoliv se vozidlo pohybuje, netvoří stabilní základnu.

 

Ten samý problém je i u protiletadlových vozidel, v reálu si nedokážu představit, že by se pohybovala a dokázala takto přesně střílet. Samozřejmě když pominu naprostý fakt, že některá protiletadlová vozidla musela před střelbou spustit bočnice, např. viz TOTO. Tam prostě bez spuštění těch bočnics tím kanonem skoro nepohnete. Popravdě, nějak jsem nezaregistroval, že by protiletadlová vozidla střílela při pohybu (tím samozřejmě nemyslím obrané kulomety a podobně, ale děla ráže 20 mm a výše)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych přihodil že mi přijdou zvláštní Flaky(protiletecký kanon)....pokud vím tak ten nebyl nepoužitelnej v malých výškách a opravdu se podivuju kolikrat mě rozcupujou když "češu stromy" hlavně když utočím třeba na nepřátelskou základnu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych rekl ze maj v tech FlaKach radnej bordel. Kdyz byla hb Sicilie lital sem nad cilem pod 100m pac tam tezke flaky nestrileli a lehke nak nestrileli vubec. Ted v hb me He 111 h6 sundal tezkej flaK v 80 m coz je totalni nesmysl. Prechazim proto na taktiku vyskoveho bombardovani s castou zmenou vysky a rychlosti i kdyz nekdy nepomaha ani to. Asi jsou nahodne do obsluh umistovani Vildove Tellove pac v 9k me sundat prvni ranou nekolikrat to je vazne silne kafee.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na té sicíli ten flak fungoval nějak divně, tam se mě nezdálo, že by to fungoval jako na ostatních mapách,, kde se sustředí celej flak na jedno letadlo.

Asi to bude tou italskou obsluhou, taky tam během chvilky, kromě tanků a bunkrů všechno zmizelo a to na obou stranách.

Když to srovnám s porůří ne bo mydway, tak tm je ten fla k děsnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...