Přejít na obsah

Hledáte vysvětlení ? Ptejte se zde.


Kanár (NIHIL)

Recommended Posts

Tohle mi nejde do hlavy:

Hraju s T54E1 a mám 80 bitev. Naprostá katastrofa! W/L 39% a přitom to je druhý nejvyšší EFR přes 2000. Jak je toto vůbec možné?! Nejvyšší EFR s vyšším tierem, od tieru 8 mám s AMX50 120 a to 2053, což je jen o pár bodů víc, než u téhle T54E1. Jak můžu mít takový EFR a takový W/L?! Žeby to bylo zase rukama, jak je zde nejčastější odpověď? :Smile_blinky: U AMX50 120 mám W/L 59% !!! Nebo 80 bitev je ještě málo a teprve se to upraví? Damage per hit je také celkem podobná 240 a 264. Asi náhoda? S AMX50 120 mám 246 bitev, takže je to o 2/3 víc. To bych už asi ten W/L nedotáhl ani kdybych už skoro jenom vyhrával. Tak nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokračování výměny názprů z vlákna předchozího smazáno.

 

P.S. Abych nebyl úplně mimo tak už se to tu zmiňovalo milionkrát, ale 80 bitev na nějaký závěry je málo. A navíc já osobně bych se díval jen na průměrný dmg a ne na EFR.

Upraveno uživatelem Samuel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanár, sprav si test.

 

Zober mincu, hod s nou 20 x.

Prvý raz padne 12 x hlava. (si 12x v dobrom tíme, win rate je ok)

Druhý raz padne 6 x hlava. ( si 6x v dobrom tíme, win rate not ok)

 

a máš odpoveď na svoju otázku.

To bych jako bral, také jsem se nad tím takto zamýšlel ale není to už moc? 80 a nebo 246 bitev?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

W/L je loterie(tupounu je víc a víc). EFR je udaj ktery ti neřekne nic a nezaruči win. Jakou máš průměrnou DMG?

Máš tam napsanou damage per hit a průměrná je 2257 a 1731, což teda teď koukám teprve jako blázen. Tím by se to sice vysvětlovalo ale na druhou stranu se to komplikuje protože zas nechápu, proč je v damage takový rozdíl, když v damage na hit je celkem rozdíl malý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řek bych že těch bitev bude muset být pár set aby to mělo vypovídající hodnotu. ER neovlivňuje hodnota W/L ale dmg, cap a decap.

Pokud máš vysoký ER na nízkých tierech, tak jseš schopen ovlivnit průběh bitvy víc než pokud hraješ na vyšších tierech - jedinec na nízkým tieru toho ovlivní víc.

Vyšší ER na vyšším tieru znamená, že děláš co můžeš, ale ostatním navzdory - a jedinec tam bitvu ovlivní, ale sám nevyhraje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš tam napsanou damage per hit a průměrná je 2257 a 1731, což teda teď koukám teprve jako blázen. Tím by se to sice vysvětlovalo ale na druhou stranu se to komplikuje protože zas nechápu, proč je v damage takový rozdíl, když v damage na hit je celkem rozdíl malý.

A co přesnost střelby? A zásahy za 0 dmg?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už toto vlákno bylo založeno a očekává se asistence moderátorů, bude přesunuto do jiné sekce a budou na něm uplatněna veškerá pravidla v plném rozsahu. Dále dopředu informujeme, že pokud se zde strhne další vlákno k duchařinám a konspiračním teoriím, nebo se zde spustí flame, jehož aktivním účastníkem bude i autor, vlákno se zamkne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už toto vlákno bylo založeno a očekává se asistence moderátorů, bude přesunuto do jiné sekce a budou na něm uplatněna veškerá pravidla v plném rozsahu. Dále dopředu informujeme, že pokud se zde strhne další vlákno k duchařinám a konspiračním teoriím, nebo se zde spustí flame, jehož aktivním účastníkem bude i autor, vlákno se zamkne

Nestačilo by mazat? Kdybyste to mazali už v tom starém duchařském, tak se to nemohlo dostat tam, kde se to dostalo. Když totiž někomu smažeš příspěvek, tak ho tam většinou už rozumný člověk nedává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanáre, ber to tak, že prostě máš smůlu. Nic víc, nic míň. Smůla se ti lepí na paty :-) Můj smolný tank je ruské TD SU-101. Hraju s ním stejně jako s předchůdcem SU-100M1. Staty jsou cca stejné, resp. odpovídající tomu, že je to o lvl výše. A na SU-101 mám o 20% menší win ratio, tudíš jsem na cca 40%. A hraju pořád stejně. Je to dílo náhody, bulhara, hození mincí či kostkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikoliv Kanáre

Pokud toto vlákno bereš jako vlákno, kde má člověk najít odpovědi, tak to nebude vlákno k těm věcem, které probíhaly v Duchařinách. Pokud jsi žádal dozor moderátorů, my zajistíme tento dozor a zároveň z naší strany přesuneme vlákno a uplatníme pravidla. Jedná se pouze o preventivní krok z naší strany a předcházení dalšímu vláknu jako je to smazané.

 

Ber, nebo nech být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle mi nejde do hlavy:

Hraju s T54E1 a mám 80 bitev. Naprostá katastrofa! W/L 39% a přitom to je druhý nejvyšší EFR přes 2000. Jak je toto vůbec možné?! Nejvyšší EFR s vyšším tierem, od tieru 8 mám s AMX50 120 a to 2053, což je jen o pár bodů víc, než u téhle T54E1. Jak můžu mít takový EFR a takový W/L?! Žeby to bylo zase rukama, jak je zde nejčastější odpověď? :Smile_blinky: U AMX50 120 mám W/L 59% !!! Nebo 80 bitev je ještě málo a teprve se to upraví? Damage per hit je také celkem podobná 240 a 264. Asi náhoda? S AMX50 120 mám 246 bitev, takže je to o 2/3 víc. To bych už asi ten W/L nedotáhl ani kdybych už skoro jenom vyhrával. Tak nevím.

mam podobnou situaci s M103..

dacc4f2d2534f550bcdd7f4fc232705f.png

 

mam s ni nejhorsi staty z devitek, pritom jendo z nej EFR - nad 2200, prumerna dmg taky slusna.. presne to nevim a ani to neni pointa

Mozna to je dobrej stroj, ale sla s garaze.. proste to byl pro me smolnej kockopsi tank... z devitek si nechavam IS8 a E75..

 

pro srovnani muzu dat druhej ulet..

af787adaf82ba8100ca82aff7eb1b2a9.png

 

Naopak SU-100M1 - EFR kolem 1500, dmg taky tak.. a win je uplne jinde... ano je tady malej pocet mereni ale mrska v garazi zustava...dari se s ni a bavi me to.. ad Jagdpahtner - ten ve statech doplaci na to ze to byl muj prvni tier VII stroj... holt sem se krapek od ty doby snad zlepsil

 

Ve finale myslim ze je to predevsim o stesti a nestesti v losech na lidi v tymu a jestli te vubec ten stroj bavi.... ale kdyz to s nejakym tankem behem expeni na nastupce nedotahnu na pro me prijatelny cisla tak jde nejdriv na chvili k ledu a kdyz se k nemu po case vratim a situace je porad stejna tak jde proste z garaze pryc.. moc velkou vedu proc a co za to muze z toho nedelam

 

ad konkretne tva T54cosi--nemam ho nemuzu soudit ale ten kanon mi dle statu prijde pomerne prisernej.. asi by me to s nim nebavilo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikoliv Kanáre

Pokud toto vlákno bereš jako vlákno, kde má člověk najít odpovědi, tak to nebude vlákno k těm věcem, které probíhaly v Duchařinách. Pokud jsi žádal dozor moderátorů, my zajistíme tento dozor a zároveň z naší strany přesuneme vlákno a uplatníme pravidla. Jedná se pouze o preventivní krok z naší strany a předcházení dalšímu vláknu jako je to smazané.

 

Ber, nebo nech být

Nějak nepochopils o čem jsem psal ale to je jedno. Hlavně, když tady hned smázneš provokace a kecy mimo dotazy a odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dělo není zas tak strašné, to by pak nedávalo damage. Nicméně mi to připadne takové moc divoké s tím tankem hrát. Fakt je, že teda losy odpovídají tomuW/L protože vyhrát s šancí pod 50% se mi podařilo asi tak 5x a odhaduju, že šancí nad 60% bylo z těch 80 bitev možná 10. Uvidíme. Než bude tier 10, tak asi těch necelých 300 bitev budu muset odehrát a pak to bude přibližně stejné s tím AMX50 120. Není nějaký výraznější schodek mezi AMX50 120 a AMX50B ? Zdáse, že styl hraní by měl být u obou stejný ale moje výsledky jsou s tím AMX50 120 mnohem lepší, jak s tím desítkovým frantíkem. Dělá to ten fakt, že AMX50B je často TOP a jediný desítkový tank a jako takový nemá bez dalších desítek v týmu tolik šance?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím topic tak se zeptám tady i když nevím jestli jsem tu správně...

U tanků který krutě trpí na motor, dá se tomu něčím předejít? U T50-2, klasika, teď jsem si ale dal svoji úplně první bitvu s JT. První rána co jsem schytal, "motor vysazuje", druhá rána "máme zničený motor", Nahodil jsem opravy a během dalších 5 vteřin "máme poškozený motor"... Tohle u něj bude jako normální? Ptám se všeobecně, ne jen na JT... Pomůže nějaká ta protistřepinovka? Nebo nějakej skill u řidiče? Má to co dělat s tou preventivní údržbou? Asi ne co? Palivo mi neteklo, čistě jen 3 průstřely a 3x zničenej motor. Dík za odpověď a jestli jsem tu špatně tak sorrášč ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To dělo není zas tak strašné, to by pak nedávalo damage. Nicméně mi to připadne takové moc divoké s tím tankem hrát. Fakt je, že teda losy odpovídají tomuW/L protože vyhrát s šancí pod 50% se mi podařilo asi tak 5x a odhaduju, že šancí nad 60% bylo z těch 80 bitev možná 10. Uvidíme. Než bude tier 10, tak asi těch necelých 300 bitev budu muset odehrát a pak to bude přibližně stejné s tím AMX50 120. Není nějaký výraznější schodek mezi AMX50 120 a AMX50B ? Zdáse, že styl hraní by měl být u obou stejný ale moje výsledky jsou s tím AMX50 120 mnohem lepší, jak s tím desítkovým frantíkem. Dělá to ten fakt, že AMX50B je často TOP a jediný desítkový tank a jako takový nemá bez dalších desítek v týmu tolik šance?

Taková obecná rada na dotazy tohohle typu. Zkus se dívat i na výsledky ostatních které ty tanky mají a porovnej to. Čím víc čísel, tím víc z toho vyčteš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím topic tak se zeptám tady i když nevím jestli jsem tu správně...

U tanků který krutě trpí na motor, dá se tomu něčím předejít? U T50-2, klasika, teď jsem si ale dal svoji úplně první bitvu s JT. První rána co jsem schytal, "motor vysazuje", druhá rána "máme zničený motor", Nahodil jsem opravy a během dalších 5 vteřin "máme poškozený motor"... Tohle u něj bude jako normální? Ptám se všeobecně, ne jen na JT... Pomůže nějaká ta protistřepinovka? Nebo nějakej skill u řidiče? Má to co dělat s tou preventivní údržbou? Asi ne co? Palivo mi neteklo, čistě jen 3 průstřely a 3x zničenej motor. Dík za odpověď a jestli jsem tu špatně tak sorrášč ;-)

To asi nijak neoblafneš. Prostě některé tanky na to trpí a jiné ne. Můžeš pouze eliminovat požáry ale poškození motoru není asi čím. U JT je to tak, že ti prostřelí vanu každý matlák od tieru 8 uplně spolehlivě a protože je tam převodovka, tak to je jako poškozený motor. Musíš se furt snažit stát v nějakém dolíku a nebo za nějakým haraburdím, které ti zakryje břicho. Já osobně JT nemám vůbec rád protože to je fakt velká plocha ten jeho spodek a trefí to každý a pak máš stále motor v háji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...