Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

22.5.2013:

- je možné, že Rusové dostane speciální server e-sport, turnaje a CW, který bude mít oddělené statistiky
- Storm komentuje množství vzteku vyvoleného První CW kampaní - především fakt, že speciální tanku mají možnost získat pouze klanoví hráči a ne dobří hráči všeobecně, byť nekteří velmi kvalitní neklanoví hráči zaplatili velký obnos peněz za free expy a jsou věrni této hře: "Inu, když nemáte odvahu vstoupit do klanu a dokázat, že hrajete lépe jak ostatní, nemůžeme vám pomoci. Co s tím má společného věrnost? Co, je snad nutné dát tyto vozidla všem a zadarmo?" a "Kdybychom umožnili tyto tanky získat kýmkoliv pod těžkými podmínkami, pouze pár tisíc nejlepších hráčů by mělo šanci je získat a ty bys stále brečel, protože získat bys je schopný nebyl (přičemž se díval na jeho staty)."
- vývojáři vytvořili Kampaň, aby se více hráčů přidalo do klanů a zapojilo do CW
- vývojáři uvažují o po-patchových (post-patch) soutěžích, které by byly náhodně generovaným ekvivalentam Kampaně
- speciální tanky nebudou silnější jak normální t10 stroje
- nebude veřejný test speciálních t10: "již byly testovány"
- SerB na celkem tupou otázku z herní fyziky: "Pospěšte do školy. Naučte se fyziku z šesté třídy. Nebo to bylo ze sedmé? Jinými slovy: odinstalujte hru a učte se, učte se, učte se (Leninův citát).A pak se divíme, že nám z nebe padají rakety..."
- SerB neuvažuje o achievementu za odemčení celého stromu do elitního stavu
- SerB odpovídá hřáči stěžujícímu si na neexistenci náhodných odměn: "A proč bychom měli dopřávat tvému brekotu?"
- zatímco motor nebo převodovka může být zapálena jakýmkoliv zásahem (toto bylo omezeno pro rychlopalné děla nízkých tierů, aby stále nehořely), vozidlo vzplane pouze při úplném zničení nádrží
- podle SerBa to na fóru funguje tak, že Storm hraje "hodného policajta" a SerB "zlého policajta" - tato taktika byla vyvinuta na základě zkušeností s komunitou
- speciální t10 tanky nebudou pro sběratele, protože "stejně nemůžete mít všechny tanky z WoT, jelikož Panzer V/IV nebo KV-220 byly pouze za odměnu pro supertestery"
- SerB poukazuje na fakt, že ještě nebyla žádná akce vývojářů, která by nevyvolala pláč na fóru
- speciální t10 tanky se nebudou počítat do medaile Expert (za zničení všech tanků toho onoho národa)
- SerB se nebojí, že by nové speciální t10 tanky častěji ničeny spoluhráči z čiré závisti: "Zabanujeme takové retardy a hra bude zas o něco lepší."
- fakt, že pouze nejlepší hráči získají speciální t10 tanky bude brán v potaz při analyzování statů těchto tanků
- Stormuvádí, že pro dosažení stejné obtížnosti úkolu, pro obdržení speciálních tanků t10 na randomu, by musel mít hřáč například 85% WR při 1000 bitvách
- vývojáži jsou spokojeni s novým systémem míření v patchi 0.8.6 a nebudou ho již déle brzdit
- druhá Německá TD linie přijde letos, možná už na podzim, ale Storm si není úplně jistý
- malinký kousek informací o patchi 0.8.6 bude dnes oficiálně zveřejněn
- systémová kontrola odražení střely probíhá před započtením normalizace
- při provádění různých výpočtů, které zahrnují ráži děla, se ráže děla rovná kalibru střely (podkalibernost není brána v potaz)
- test patche 0.8.6 nezačne zítra
- žádné plány pro nové dělo pro Marder II
- speciální t10 tanky budou použitelné pro výcvik posádky stejně jako prémiové tanky, ale nebudou mít zvýšený příjem
- dle Storma je plán nadcházejících patchů zhruba do roku 2014 a prozatím je plněn docela přesně


A ještě odpovědi Storma v jakési diskuzi:

- dohled se nebude měnit
- při namontované protistřepinové vložce, která bude změněna v jiný typ, stará bude odmontována a nová se objeví na skladě
- důvod buffu protistřepinové vložky je tan, že velké tanky jsou skvělý cíl pro arty
- více informací o tomto bude v pátek
- pásy fungují jako spaced armor při zásahu HEAT projektilem takto: řekněma, že máme 40cm tlusté pásy umístěné 10cm od trupu tanku. V případě zásahu HEAT střelou, tato ztratí 5% své penetrace za každých 10cm uražených od místa zásahu + hodnotu penetrace potřebnou na probití pásů (25 v našem případě). Tj. v tomto případě: 5*(50/10)+25 (%)
- modul přídavného pancíře na tanky nebude v blízké budoucnosti

Nové protistřepinové vložky budou fungovat takto:

Řekněme, že granát artyny s dmg 1800 přistane na 100mm tlustém pancíři a neprobije ho:
0.8.5: 1800/2-100*1,3*1,15 = 750 dmg (polovic za neprobití)
0.8.6: 1800/2-100*1,3*1,3 = 731 dmg

Avšak proti artynám malých ráží (BatChat) je při použití na těžce pancéřovaném vozidle (aspoň 200mm) efektivnější:
0.8.5: 1250/2-200*1,3 = 365 dmg
0.8.6: 1250/2-200*1,3*1,3 = 287 dmg

- protistřepinová vložka nefunguje pri penetrujících zásazích
- test patch 0.8.6 nebude tenhle týden
- t10 tanky nemají snížený příjem expů
- asi bude video osvětlující změnu herní mechaniky v patch 0.8.6 ještě než bude spuštěn pro ostrou verzi hry
- Löwe nedostane buff
- patch 0.8.6 nebude před 3.6.2013
- 152mm náboje pro KV-2 byly odstraněny, protože nebyly historické
- E-100 se stávajícím dělem taky není historická
- minomety dostanou nerf rychlosti střely, avšak jejich trajektorie zůstane stejná (Schorai: Lol, před pár minutama jsem překládal něco o fyzice z šesté třídy)
- KV-1S nepřijde o 122mm dělo, statisticky si vede dobře
- nerf nabíjení artyn je spojen s jejich posunem na jiný tier
- náboje, které budou odstraněny, budou prodány za plnou cenu při spuštění verze 0.8.6. Jestli jste si koupili 152mm HEAT náboje za goldy, bude vám vyplacena jejich plná cena v kreditech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koeficient 1,85 v pripade vyhry??? Tzn, ked za porazku bez PU dostanes 57.000, za vyhru 105.000. To je potom uz neplatne, pretoze pri lepsie zahranej bitke a vyhre (dmg o 300 viac) to robilo len 68.000 bez PU. (dufam ze pocitam spravne... 57.000 x 1,85 = 105.000)

 

Jednoducho som si isty, lebo za lost ked je koeficient 1,5 za EXPY (porazka a 770 XP... Pri vyhre 1155 XP) 57.000 CR

Vyhra za 1355 XP a o 300 dmg viac (3400 dmg) + nasvietenie. (to by bolo v pripade porazky 36.000 CR ... Za 3000 DMG??) osobne si myslim, ze je to inak.

 

Ale neviem ci to dobre chapem, mne sa zda, ze nie. Lebo ked sa nasobi vstup do bitvy... Kolko CR dostanes za vstup do bitvy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- pásy fungují jako spaced armor při zásahu HEAT projektilem takto: řekněma, že máme 40cm tlusté pásy umístěné 10cm od trupu tanku. V případě zásahu HEAT střelou, tato ztratí 5% své penetrace za každých 10cm uražených od místa zásahu + hodnotu penetrace potřebnou na probití pásů (25 v našem případě). Tj. v tomto případě: 5*(50/10)+25 (%)

OMG! Jenom 5%? Ať žije scifi! Kumulativní střela, jejíž proud plazmatu má potenciál propálit řekněme 30 cm pancíře, bude v tomto případě aktivována 50 cm před ním, v cestě jí stojí 40 cm kovu a 10 cm vzduchu, plazma chladne jako prase, ale na pancíř tanku se dostane plazma, které je schopno propálit dalších... více jak 20 cm pancíře! Aha, takže schürzen byly vlastně k ničemu! Jdu zvracet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koeficient 1,85 v pripade vyhry??? Tzn, ked za porazku bez PU dostanes 57.000, za vyhru 105.000. To je potom uz neplatne, pretoze pri lepsie zahranej bitke a vyhre (dmg o 300 viac) to robilo len 68.000 bez PU. (dufam ze pocitam spravne... 57.000 x 1,85 = 105.000)

 

Jednoducho som si isty, lebo za lost ked je koeficient 1,5 za EXPY (porazka a 770 XP... Pri vyhre 1155 XP) 57.000 CR

Vyhra za 1355 XP a o 300 dmg viac (3400 dmg) + nasvietenie. (to by bolo v pripade porazky 36.000 CR ... Za 3000 DMG??) osobne si myslim, ze je to inak.

 

Ale neviem ci to dobre chapem, mne sa zda, ze nie. Lebo ked sa nasobi vstup do bitvy... Kolko CR dostanes za vstup do bitvy...

Špatně jsi pochopil. Když vstoupíš do bitvy, tak už prostě máš jistý určitej počet kreditů aniž by si cokoliv udělal, liší se to od tieru a typu tanku. A pouze tahle částka se ti vynásobí 1.85 když vyhraješ, ne celá částka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Špatně jsi pochopil. Když vstoupíš do bitvy, tak už prostě máš jistý určitej počet kreditů aniž by si cokoliv udělal, liší se to od tieru a typu tanku. A pouze tahle částka se ti vynásobí 1.85 když vyhraješ, ne celá částka.

Ale docela by mě zajímalo, kolik to u kterého tanku je, protože někde jsem si všimnul docela zásadního rozdílu v kreditech při vyhrané nebo prohrané bitvě. Bez nasvícení, čistý DMG (např. u S-51).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

22.5.2013:

 

- SerB poukazuje na fakt, že ještě nebyla žádná akce vývojářů, která by nevyvolala pláč na fóru

 

A že by si z toho SerB vyvodil, že za důvody k pláči mohou třeba ti vývojáři? To nééé, to mu jeho arogance a povýšené chování nedovolí. To je vrozené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OMG! Jenom 5%? Ať žije scifi! Kumulativní střela, jejíž proud plazmatu má potenciál propálit řekněme 30 cm pancíře, bude v tomto případě aktivována 50 cm před ním, v cestě jí stojí 40 cm kovu a 10 cm vzduchu, plazma chladne jako prase, ale na pancíř tanku se dostane plazma, které je schopno propálit dalších... více jak 20 cm pancíře! Aha, takže schürzen byly vlastně k ničemu! Jdu zvracet...

vyzvracej se a pak si hezky znovu precti zadani a zopakuj si matematiku tipuju seste tridy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- Storm komentuje množství vzteku vyvoleného První CW kampaní - především fakt, že speciální tanku mají možnost získat pouze klanoví hráči a ne dobří hráči všeobecně, byť nekteří velmi kvalitní neklanoví hráči zaplatili velký obnos peněz za free expy a jsou věrni této hře: "Inu, když nemáte odvahu vstoupit do klanu a dokázat, že hrajete lépe jak ostatní, nemůžeme vám pomoci

 

Pojem lone wolf je asi neznámý.... Některým lidem je příslušnost v klanu celkem k ničemu a nestojí o ní.

 

 

- vývojáři vytvořili Kampaň, aby se více hráčů přidalo do klanů a zapojilo do CW

 

A tohle fakt bude fungovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyzvracej se a pak si hezky znovu precti zadani a zopakuj si matematiku tipuju seste tridy

Děkuji za cennou radu, počítat umím.

Záleží na tom, jak to autor myslel s těmi 25 něčeho na penetraci pásů (a tedy to, co nakonec napsal do toho vzorce). Penetrace se snad udává v milimetrech... Pokud na penetraci pásů bude potřeba průraz 25 cm místo mm tak by smysl dávat mohlo...

 

Jenže, co je to vůbec za mechanismus? Proč se ubírá penetrace při kontaktu s překážkou? Střela se prostě aktivuje a je to! Dál by se připočetla maximální penetrace střely a bylo by hotovo. OK, bral jsem, že nějakých 2,5 cm je nutné pro to, aby se mohla aktivovat roznětka na špici střely a střela se aktivovat. Ale co je těch 25 cm?? [i pokud by se střela tak dloho aktivovala (což je blbost), tak by to nesnížilo její průraznost - ta je snad daná jen proudem plazmatu, zatím by probíjela pancíř klasicky AP efektem... ] a takhle... penetrace se sníží za nulové vzdálenosti? Takhle bude zavedena konstanta pro probití pásů, probití pancíře... proč tak zvlášní mechanismus?

 

EDIT: Nebo to má být 25%? I tak je zde onen podivný proces snížení penetrace na nulové vzdálenosti, což u kumulativní munice nemá co dělat. (A vyjde, že má potenciál prorazit 150 cm, což je prostě scifi.)

Upraveno uživatelem Moskvin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdeňku hrušky z jabkama :), Kanár tvrdil že se bude expit déle protože bude potřeba více expů na X tier , já mu napsal že zhruba stejný počet expů, který je potřeba na tier 8 bude stačit i na tier 10, protože s arty jsi ted musel mít stejně expů na 8 tier jako heavy na 10 tier. Netahal jsem do toh nové podmínky které možná budou, možná nebudou :) Kapišto?

Non capisco! 

 

A marmeládu z toho děláš ty  :biggrin:

 

Když potřebuji vyjezdit cca 250 000 expů na současnou 8. artynu, tak expy pro 10. tank jsou kolem 200 000, tak musím jezdit více než 2x tolik, protože příjem expů je pro SPG poloviční než pro HT/MT. 

 

Proto mne sejří plánové nerfnutí SPG, protože mne to stálo hodně času.

 

Místo aby udělali natvrdo omezení počtu SPG v bitvě, tak naštvou zase komunitu - mne tedy určitě - zda-li se to potvrdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, narusenim proudu plazmatu to ztraci pekne na ucinosti. Podkaliberku tak muzes i zlomit/ohnout.

Ohnout nevím, zlomit by některá asi vzhledem k svému tvaru šla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na naruseni proudu te roztavene medi, nebo z ceho se delaji ty prupalny strely, je zalozena cela koncepce sendvycovyho pancire. Vzajemne se prekryvajici vrstvy ruznyho materialu.

 

Na podkaliberni strely je prej nejvhodnejsi material ochuzenej uran a wolfram. Jde tu o mernou vahu materialu. Proste je to tezsi nez ocel a tak pri stejnym tvaru to na stejnou plochu pancire pusobi vetsi silou. A zlomit to jde, protoze je to do urcite miry celkem krehka vec. Co jsem cetl o systemech aktivniho pancerovani, tak jde o to, ze vnejsi ocelova vrstva je odpalena do cesty priletajici strele a bud ji odchyli ze smeru nebo primo zlomi.

 

To ohnuti si mozna s necim pletu, nebo jsou tak navrzeny ty vnitrni casti pancire. Proste ztizit strele pruchod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...