Přejít na obsah

Odpovede vývojarov


kubo4747

Recommended Posts

moc bych se nedivil, kdyby WG mělo historický bitvy jen jako způsob, jak fandy II. světový uržet u hry a dál si blokovat garážový místa tankama, který jsou ve hře úplně k ničemu (hlavně Panther, Tiger už méně, VK36 zachránila goldovka do kóniky, jinak bylo taky odepsaný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Lynx: Chápem, ale bol som naštvaný kvôli KV-5 a hento ma vytočilo už poriadne! Tak pardon. :Smile_sceptic:

 

3.4.2013

 

 

Američani mají na serveru „náhled do 8.5“ (nevšiml jsem si nic stejného na EU serveru) - ten už aj je v CZE jazyku, preklad bol skôr :-D

 

- podle SerBa, není žádné pouto mezi vzdáleností výstřelu a uděleným poškozením (hráč si stěžoval, že když střílí na 300m+, tak střela dá většinou menší než průměrnou dmg)

- ohledně pravidla, kde hráči není povoleno dle MM, aby hrál jako top tank moc dlouho: v bitvách T1 (bitvy, kde všechny tanky jsou např. T1 nebo T2), toto pravidlo neplatí (SS: závěr – funguje to s pozicí Tieru, ne s balancování „váhy“ týmů)

- Q: „Co se stane s VK3002DB s ohledem na Tier v 0.8.5?“ A: „Zatím můžete jenom hádat“ :-D

- Indienpanzer má na sobě kříž Bundeswehru, protože se jedná o poválečné vozidlo

- nebudou žádné obtisky/štítky na vozidlech spadajíc pod autorský zákon

- schopnost odhalit (spotnout) tank nezávisí na tom, jak moc tanku je vidět (např. nijak nekrytý tank má stejné šance na spotnutí jako tank kompletně skrytý za překážkou, jen s jedním „kontrolním bodem viditelnosti“ nekrytým) - za prekážkou to je blbosť a dodnes nechápem, že prečo to tak je :facepalmic:

- plánuje se uvedení Sovětských TD lowtierů jako GAZ-75 nebo SU-45

- neplánuje se uvést další dělo pro SU-101

- SerB napsal, že některé mapy jsou odstraněny, když se nehodí pro hraní. Hráč se poté zeptal, že když to tak je, tak proč zůstávají v rotách? Odpověď: „Upřesnění – nehodí se pro hraní v náhodných bitvách“

- tank „121“ není WZ-121 nebo Type 69

- potvrzeno, že Indienpanzer bude mít 90mm dělo

- Q: „dělo Indienpanzera bude mít stejné parametry jako Pershingova T15E2M2, proč tedy bylo napsáno v ohlédnutí („recenzi“), že je „těžce vyzbrojen“?“ A: „Je to opravdu těžké dělo :)“ :lol:

 

5.4

 

-Nebude žádná kompenzace za sníženou XP cenu VK2801

-Ruský 7. MT premium nebyl přislíben v 8.5, ale v budoucnu bude

-v 8.5 bude % zbylé výdrže na výsledkové obrazovce nahrazeno udělenou DMG

-Přesnost děl je uzpůsobena měřítkům bitev (tzn nereálné parametry kvůli hratelnosti a vytvoření rozdílu v dělech)

-Nebude možnost směňovat tanky mezi hráči

-Tank s jedním zničeným pásem se nebude moci hýbat ( hráč si stěžoval že v reálu se tank mohl otáčet )

-SerB prohlásil, že kdyby dělali Mechwarrior online, udělali by spoustu věcí jinak

-HE splash nemá +-25% na dosah, nicměně na DMG ano - aha, tak takto teda

-Testovací klient není spojen se standardním klientem, protože by to vedlo ke zmatkům s opatchovaním současné verze a následným stížnostem hráčů že jim tanky nejedou

-Bažina a Komarin nebudou v 8.5

-Nebude fyzika jako ve Spin Tires (Vyzkoušejte demo, hodinové vyřádení v bahně je relaxující :)

-Vývojáři bohužel neznají rovnici na výpočet DMG nárazem, neboť se jedná o komplikovaný fyzikální model

-Otáčení podvozku je uzpůsobeno hratelnosti - nečekejte otáčení jako u skutečných tanků

 

Z Overlordova blogu, zamýšlejícího se nad Pay to Win (a jeho eliminaci)

 

-Musí být určitá rovnováha mezi hráči: Jedni obětují čas, druzí peníze

-NEbudou prémiové tanky za kredity

- Tier 10. arty v "blízké budoucnosti" (Podle Rusů v 8.6)

-Žádné omezení na množství gold munice

-Overlord souhlasí s buffnutím pancéřování (aby se těžké tanky mohli opět spolehnout na blbuvzdorný čelní pancíř)

-e-sport není hlavní důvod omezení PtW, podle Overlorda jim záleží na hře i na hráčích

-žádný další nerf Typa 59

-další test server (8.6) bude mít 3.5x větší kapacitu

-podle Overlorda se k wot nikdy nechovali jako k PtW hře

-Pravděpodobně budou roty pro všechny

 

6.4.

 

 

-průlez řidiče u IS-7 není externí modul, je to součást pancíře

-zvažovalo se snížení penetrace náboje při střelbě na větší vzdálenost

-M551 Sheridan prozatím není v plánu

-PT-76 není v plánu dokud větší mapy neumožní využití obojživelných vozidel

-rozptyl zaměřovacího kruhu po střelbě či pohybu není ovlivněn délkou,váhou nebo ráží děla, je čistě závislé na skillu střelce

-nebude kompozitní pancíř

-zatím není jasné jaké části fyziky pujdou vypnout v klientu či jestli se fyzika bude dát vypnout celá - zatím se teprve experimentuje

-XP za zničení modulu se dává jenom jednou ( 5x detrack vám dá XP jenom za jeden)

-vývojáři zvažují možnost konvertovat staré replaye do nových verzí

-potvrzen buff Mause, není jasné kdy a nebude moc výrazný

-ve WoWs je mnohem větší vykreslovací dohled, neplanuje se zvýšení u tanků

-v 8.6 příjde velké přepracování zvuků motorů, zatím není jasné jaké

-Leopard 1 je možná moc vysoký, bude ověřeno

-akcelerace je otázka balancování, nemusí odpovídat historickým parametrům

-k 25% faktoru se přistoupilo časem, dříve to bylo +-50%, ale nebude to +-10%

-Leopard 1 možná dostane lepší přesnost za pohybu

-Nové zvuky dopadu střel přijdou možná do podzimu, není to zaručeno

-v budoucnu budou v garáži dynamicky zobrazovány statistiky tanků

-Kříž Bundeswehru na Leopardu 1 je vyjímkou, neplánuje se podobná věc pro čínské a americké tanky

-Ikony tanků na horním okraji obrazu nebudou doplněné o čísla tierů, bylo by to zbytečně moc informací (kdo neví, tak na test serveru máte nahoře lištu s map ikonami živých tanků)

-okolo patche 0.8.8 přibude featurka, která vám ukáže co musíte ještě udělat pro získání achievmentů a medailí

-v 8.5 budou opraveny ploty a zdi, aby tolik nezpomalovali tanky, zbytek (traktory, atd) až časem

 

7.4.

 

-Důvod, proč budou mít rusové tier 7 premiun medko je proto, že se nenašly materiály na vytvoření vhodného tier 8 medka

-MatchMaking Typa 59 je v normě

- je vůbec AMX 13 v něčem lepší než T71 ? "Má lepší celkové charkteristiky" ( Dle mě míněno že má od každého trochu, ale pořádně nic)

-Tier 10 artyny napomůžou lepšímu MM

-Proč nebude jako Sovětské tier 8 premium medko t-54-2 ? "Vy chcete dalšího Typa59? My teda ne" ( T-54-2 není horší než Typ, ale vývojáři nechtějí zaplavit hru dalším vybalncovaným medkem)

-Buff maximální rychlosti u IS-7 se projeví pouze u jízdy z kopce, výkon motoru bude nezměněn

-Servery pro test nejsou jinak využívány

-Deathmatch není ani v dlouhodobých plánech

-Vývojáři nenašli dostatek dat (k uvedení do hry) o Leopard prototypu B. Tank byl postaven, nicméně je zakázano ho fotit, pokud se sežene dostatek dat, možná se dostane do hry

-Je v plánu druhé kolo testů 8.5

-Britské tier 10 arty NEBUDOU ve stejný čas jako u ostatní národů. " Britské artylerie nebyl plánované v patchi 8.6"

-Plány pro verzi 8.6 budou odhaleny velmi brzo

-Když HE splash zasáhne dva blízko stojící tanky, každý dostane jinou hodnotu DMG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ono to neni jenom z kopce. Ono to taky hned po te. Cili kdyz z jedes z kopce do kopce, tak je to poznat. Ses na druhem kopci o dost drive. Zazil jsem to na test serveru. Na El-Hallufe par IS-7 s praveho respu vylitl na severni kopec jako zajici, kdyz se poradne rozjeli z toho kopce, na kterem je zakladna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8.4.

 

-Druhé kolo testů 8.5 začne 11.4., přehled úprav zatím není k dispozici

-Menší počet městských map je způsoben jejich větší zátěží pro server

-Asijské mapy (Dragon Ridge,Pearl River) jsou zde čistě pro uspokojení asijské komunity

-Sníh/déšť tento rok nebude

-Problém nočních map je zavedení dynamického osvětlení, to je plánováno až v daleké budoucnosti

-10s před utopením se nebude navyšovat

-starý render se už nebude optimalizovat, jen ten nový

-proběhne "přebarvení" hry (SiSt: barevné filtry již byly oznámeny předtím)

-při balancování vozidel není brán v potaz skill řidiče

-skiny ve vysokém rozlišení a podobné addony mohou snížit výkon hry (youdontsay)

-zatím není dostatek dat pro nerf/buff britských TD

-balanc není prováděn automaticky, je to ruční práce s každým tankem zvlášť

-je zcela záměrné že HE výbuch nerozhodí lehké tanky v jízdě (žádná tlaková vlna)

-MM t-80 není definitivně určen (Dle mě je nepoužitelný na skauta, malý dohled, malá rychlost). Máme prý počkat až na finální patch release

-vývojáři pracují na zesílení ochrany účtů (pravděpodobně se jedná o možnost zpětného získání propuštěné posádky po nabourání účtu) protože v poslední době narůstá počet ukradených účtů

-nebude hardcap 3arty na tým

-zatím není v plánu vysokooktanové palivo pro modernější německé diesely

-nebude buff kabrioletů (SiSt: byla zde otázka jestli se kabrioletům něčím nahradí ventilace)

-tier 10 LT nejsou v plánu

-nebude se zavádět rozdíl v otáčkách dieselových a benzínových motorů

-po patchi 0.7 se systém pancéřování nezměnil, 16 částí pro podvozek, 16 částí pro věž

-úhly na ST-I jsou historické

-zatím se nezvažovalo zda se do historických bitev zapojí lend-a-lease vozidla

-pokud naramujete vozidlo s nízkými HP, tak vy dostanete stejnou hodnotu DMG jako by jste narazili do plného vozidla

-Storm: Připravte se. Patch 0.8.6 bude bombastický (org. nuclear) Spousta rebalancování. Kromě tier 10 artyn budou i další věci. Více se dozvíte zhruba za měsíc.

-Poolova medaile se nebude zpětně udělovat, protože zavést ji zpět by bylo těžší než třeba Sinajského lva

-druhé tier 10 německé TD bude "Německá noční můra a děs" a "něco speciálního" Q: Noční můra pro vlastníky? "Ano, pro uplakánky" a " pro milovníky Němců" :-D

-Vyzkoumané moduly by neměli mít vliv na MM

-Druhá větev sovětských středník tanků? "Někdy v budoucnu"

-T7 sovětské premium medko ještě není vymodelované

-spousta sovětských archívů ještě nebyla prozkoumána

-US premium TD příští rok

 

9.4

 

-Bude prémiové francouzské TD

-nebudou bitvy bez artyn

-mapy které byly vyjmuty kvůli přepracování nebude možné hrát ( jako že by jste si v menu zaklikli že je chcete hrát)

-mantlet Leopardu 1 je historický (Stormův důkaz: http://gyazo.com/03e...d4659514439ced3)

-8.5 test bude mít stejné fronty i ve druhé části. (žádny nárust kapacity serverů)

-mód národ proti národu není v plánu

-vykreslování trávy bude optimalizováno

-důvod pro zavedení gold munice za kredity bylo "fair play"

-prémiové vozidla se přidávají jak je potřeba, důvod proč mají Němci tolik prémiových MT a Francouzi žádné je čistě takový že francouzi neměli žádné odpovídající projekty

-WoT Blitz by měl být multiplatformní, dle SerBa je zde hodně problémů, ale doufá že se jim povede je vyřešit

-vývojáři mají dost tanků na dalších 5 let, nicméně očekávají že do té doby se technologie hry změní

-SerB prohlásil že high-tier sovětské lehké tanky existovali pouze na papíře a proto zatím nebudou ve hře

-žádný mód "bitvy bez goldů"

-O: Bude v dalších patchích nová muzika? "Můžete vždycky doufat" :-D

-O:A bude zde i nějaký rock n roll? "Rock n roll je - jak každý ví- mrtev. NArozdíl od nás"

-není zbytečné reportovat AFK hráče, i když je zde systém na automatické trestání

-O: Bude nějaká speciální kamufláž jako odměna pro CW ? "Víc než kamufláž, sledujte novinky" (pravděpodobně se bude jednat o trojici tier 10 tanků 907,M60,7601)

-modifikace herního klienta na odhalení nelegálních módů? "bez komentáře"

-Yuri Pashlok bude ověřovat zda je rozdělení posádky T-80 historické

-Druhá line sovětských MT vycházející z KV-13 nemá vhodný tank na tier 8, ani 9 (SiSt: projekt A22 měl být tier 9, ale pak se zjistilo že jde o kódové označení pro Obj907) bohužel neexistuje žádný t-22SR projekt, jen A22

-gold hasičák nesnižuje šanci na zapálení o 10% absolutně, ale relativně (tzn. motor s šancí na zapálení 20% má s gold hasičákem šanci na zapálení 18%, ne 10%)

-bude sovětská větev s A-43 MT, po něm bude A-44

-nový chat systém bude mít oddělené "přátele" a "spoluklanovníky"

-o plánovaných sovětských hightierech: sověti si vedou dobře, nebudou mít papírový tank pokud to nebude nutné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10.4.

 

-Q: Ve verzi 8.5 je hodnota poškození u děla Konisch stejná pro standartní i goldový náboj, je to realistické? "Hned jak nám poskytnete reálná data ohledně poškození děla v hitpointech, uděláme ho realistické" (Němec si moc vyskakuje? Nerf na něj!)

-při zavedení kouře jako maskovacího elementu, krycí mechanika objektů jako jsou auta, balíky slámy, ploty se nezmění (=nebudou poskytovat maskování), je jich příliš mnoho

-různé hitboxy podvozků nezávisí na jejich typu (torzní tyče, Christie ..) ale na jejich tvaru

-poškození modulů je odměněňováno kredity

-Hrdinské odznaky (vzorný tankista1,2,3, hrdina) se pro artylerii nezmění

-zatím nebudou zajmuté tanky (například že němci by měli T-34)

-Při roztažení artylerií až do 10. tieru možná zmizí některé tank-na-arty přechody (Pozor, je možné že se například S-51 zařadí do linie)

-nebude přechod na SU-152 z KV-1S

-Čínské TD a arty větve nejsou připraveny, jsou vymodelována některé vozidla, žádné další detaily nebudou

-mechanika střely (trajektorie, dopad) se nebude měnit, bylo by to příliš náročné

-8.5 test 2 bude obsahovat bugfixy

-Ferdinad se nebude dělit na Elefant a Ferdinand, protože se jedná o téměř identické vozidla

-T-62A bylo takové nechtěné ošklivé káčátko, vývojáři ho ve hře nechtěli, ale nenašli vhodnou náhradu

-Mód eskorta (jeden tým chrání speciální tank při přepravě z bodu A do bodu B zatímco druhý tým se ho snaží zničit) byl testován vývojáři a následně zamítnut (Dle mě škoda, co hře chybí jsou herní módy a ne tak vážné módy jako demoliční derby, závody apod. )

-spolupráce WG s technologiemi Raidcall, Teamspeak, Mumble? "bez komentáře"

-bude MAtilda 1, Char 2C? "jestli bude, oznámíme"

-IS-3,IS-8 a 110 nedostanou buff pancíře ve spoji horního a spodního plátu (špičky nosu)

-zatím není jasné jestli čínský TD strom bude obsahovat kopie SU-100 a SU-152 (když už nové tanky, tak alespoň unikátní po tom fiasku s druhým sovětským stromem -_-)

-Q: (od hráče Mishkas88) budou se v testu 2 měnit vlastnosti německých tanků? "Ne. A 88 znamená rok narození 1988, že? :) "

-je zde mnoho faktorů, které se zvažují při zavedení nového prémiového tanku

-v současném stavu je v čínském TD stromě bordel - vývojáři mají dost tanků na 2 větve, zatím ale neví jak na sebe budou vozidla navazovat

-za pár patchů se dočkáme předělání zvuků, předělaní hudby nejspíše ne

-nový antialiasing v "střední budoucnosti" ( to není tak špatné jako vzdálená budoucnost, ta značí většinou 6měsíců až rok) pozn. nejsem si jist zda se tím časem myslí distant nebo middle future, pro jistot originální text:

new anti-aliasing is scheduled for middle future (not as bad as distant - usually refers to 6 months - 1 year or so)

-bude nové video, pravděpodobně vysvětlující mechaniku penetrace uvnitř tanku

-je možné že v historických bitvách bude Korea, Vietnam pravděpodobně ne

-v budoucnu se vylepší zvukový engine

-odstranění limitu dohledu není prioritou, určitě nebude v letech 2013-14

-HE splash má tvar koule, ne kruhu

-garáž ke druhému výročí nebude volitelná

-posádka T-70 bude mít v patchi 8.5 2 členy (nyní má tuším 3)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13.4.

 

-8.6 Batchat 155 arty bude T9

-Německá artylerie ve videu ASAP bude pravděpodobně GW elephant, nejspíše T9. SerB říká, že bylo stěvené na "210mm dělo" (SiSt: takže výmysl, další umělé vozidlo)

-WZ-120 má stejný sklon horního plátu jako T-54, 112 a 113 mají lepší úhel. Na fotkách tanků 120 a 121 je vidět zhruba 60°

-Sovětská artylerie bude SU-14-2 prototyp (bez kastle, méně pancíře, vyšší obratnost). Nebude mít původně zamýšlené 305mm dělo

-Japonské super tanky neměly klopený pancíř na odrážení AP střel, byly dělány na odolání tlakových vln z explozivních střel (až ráže 406mm). 40ti kolový supertěžký tank byl projektován námořnictvem jako pobřežní obranné vozidlo. Plány má v držení soukromý sběratel, WG se je snaží získat už 2 roky. Po koupi je WG plánuje zveřejnit

-poškození nádrží nemá ve WoT vliv na nic, jejich zničení zapálí tank

-zajmutá německá KV-1 bude mít odlišné dělo, zajmutá t-34 bude mít vyšší dohled (díky zabudování německé velitelské věžičky)

-S-51 bude mít 203mm dělo i v patchi 8.6

-Prémiový účet bude mít nové, blíže nespecifikované výhody. (zřejmě jako kompenzace za za odebrání čet a výcvikovek)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Bonebreakers

-Prémiový účet bude mít nové, blíže nespecifikované výhody.

 

Jasně jeho největší specifikovanou výhodou je to, že se za něj musí platit :Smile_Default:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

16.4

 

Dnes tu máme méně informací než obvykle, za to jsou ale mnohem zajímavější

 

-údajné buffnutí PÚ dostalo nečekaný zvrat - Storm vyvrátil SerBovo tvrzení ohledně výhod. Matoucí

-veškeré výpočty pancíře obstarává server

-je šance že Leopard 1 bude nižší, dle Storma je reálná výška 2400mm, zatímco ve hře je 2480mm

 

8caa6fd2377ee0df9a010b977ada9a90.png

 

- patch 8.5 zřejmě vyjde na ruském serveru ve čtvrtek, což znamená že se na EU a NA server dostane o týden později

-Artylerie v 8.6 jsou stále nejasné. Je velice pravděpodobné že sovětská bude historická, SU-14 prototyp bez "bunkru", pravděpodobně bude před SU-14, bude mít horší výzbroj a nebude pohyblivější

-Americká artylerie: Tier 7 - M44 , Tier 9 - M53/55 (Tyto artylerie byly zveřejněny ve 12ti hodinovém streamu pro ruský server) T92 bude tier 10. (Storm také zmínil že pokud někdo měl rád GW panthera, zamiluje si i M53 - odměr 30° na každou stranu)

-Nicméně kolem německé artylerie je zatím zmatek, s jistotou jde říct že nebude historická. Guderian se zmínil o Elefantu se 210mm minometem, nicméně další spolehlivé zdroje o něm mlčí. Problém je, že Elefant byl název vylepšených ferdinadů, ale také neoficiální název pro československý minomet GrW 69 "Elefant"

Zde pravděpodobně došlo ke zmatení v označení, kdy Guderian myslel československý minomet

Nakonec je možné že ve hře bude toto vozidlo (ferdinand podvozek + 210mm minomet) které neexistoval ani jako projekt nebo polní modifikace

-o francouzské artylerii se praktický neví - SiSt postoval článek kde se mluvilo o BatChat prototypu na podvozku M47, nícméně dnes uvedl, že jeho ruské zdroje o žádném takovém vozidle neví

 

Pozn.: Dnešní překlad je obohacen o informace ze staršího článku věnujícího se novým artyleriím.

 

Keď to bude 210mm mínomet, tak som zvedavý akú bude mať v hre balistickú krivku, ale snáď to netrafí za každý zákop ako normálny mínomet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na čo je to dobré tvrdia že majú ešte vela tankou v zásobe a potom dajú nejakého elefanta o ktorom píšu že ani neexistoval./Nakonec je možné že ve hře bude toto vozidlo (ferdinand podvozek + 210mm minomet) které neexistoval ani jako projekt nebo polní modifikace/

Prečo sa tak snažia z toho urobiť sci-fi hru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konečne skvelé info.

 

17.4

 

-Japonské tanky budou nejspíše před druhou sovětskoou MT větví

-nebude žádný "duel mód", ani na test serveru

-nebude 3. 8.5 test kolo

-59-16 nemá stabilizátor "hned z několika důvodů"

-nebude žádný speciální efekt stabilizátory pro sniper mód

-vysokorážní děla demaskují po výstřelu více než menší ráže

-nebude možnost dávat na tank kamufláž jiného národa

-nebude MacOS WoT port, ale WG pracuje na multiplatformním klientu

-podle SerBa bude méně artylerií v top tier bitvách

-není v plánu americké tier 10 MT se zásobníkem

-množství reportů na hráče/den je limitované kvůli spamu

-není plánován achievement za zabití všech tanků

-Dálnice nebude upravována

-Batchat 155-55 bude T9 arty bez zásobníku (ta včera představená)

-vicé věžová střelba možná bude, není to omezení BigWorldu

-WG implementuje systém XVM, zatím nemá prioritu - Dúfam, že sa to bude dať vypnúť!

-arty se může ve sniper módu otáčet pomocí myši, TD ne, bylo by to prý nepohodlné

-když na vás spadne tank a zabije se ( a leží pořád na vašem tanku), dostáváte dále dmg, toto není bug!

-koeficient kvality pancíře byl zrušen, protože by vrstvený pancíř moderních tanků totálně vymazal druhoválečný pancíř

-zatím ve hře nebude trojice extra tanků 907,faiLowe,m60

-T24 TD byl vyjmut ze hry (vypadá jako T40, jen má dělo posazené výše)

-teoreticky by se Sturmpanzer Bar mohl dostat do hry

-SU-152 Taran nebude ve hře

-druhé větev sovětských TD se SU-100P a Su-152P ? "bez komentáři"

-není plánován posmrtný mód kde by jste viděli kam míří spojenecká arty

-kredity za penetraci a dmg po výstřelu nejsou vždy větší než cena náboje (Když z tieremX zabijete tier I tak za to asi moc nebude)

-buff prémiového účtu BUDE. "Storm byl jen unavený"

-arty hardcap bude odstraněn po rebalanci - paráda :-)

-ceny oprav artyn tieru 7-8 budou vybalancovány

-SerB prohásil že "Klein Tiger" je fake

-dle SerBa nemá Lowe větší šanci na zapálení než jiné tanky

 

8.5 Patch notes (výtah) - přeloženo z ruského serveru

 

Přidané tanky, to už víte

Vesměs se upravují ceny některých modulů napříč hromadou tanků, někde se zvýší, někde sníží, na ničem nepůjde vydělat :)

 

-E-100 bude mít téměř dvojnásobek munice pro obě děla

 

-JgPz E-100 nárust úsťové rychlosti z 850 na 925 m/s

 

-Maus změna motoru DB 603 A2 z dieselu na benzín

 

-VK 2801 cena výzkumu snížena z 52 100 na 28 500xp, snížena cena oprav o 60%, zvýšena deprese z 8 na 10°

 

-VK 3002D Nárust rychlosti otáčení o 2°pro oba podvozky, motor 507MB snížen výkon z 750 na 720 koní, přidán motor Maybach 230 TRM P30, "lehké vybalancování všech děl", zvýšená deprese děl, nárust dohledu z 370 na 380 a z 350 na 370m , snížená rotace věží z 30 na 24 a z 46 na 32!, snížena výdrž z 1180 na 1150

 

-Konish: APCR Pzgr. 41 HK gun 7,5 cm KwK 41 L/58 Konisch snížena penetrace z 225 na 221

AP Pzgr. 41 StK gun 7,5 cm KwK 41 L/58 Konisch snížena penetrace z 167 na 157, zvýšena dmg z 65 na 165

 

-M4A2E4 Sherman zvýšena deprese z 20 na 25°

 

-Dělo 45mm VT-42 (A-20,T-46,T-50-2) AP/APCR: zvýšena dmg z 49 na 55, APCR zvýšena penetrace z 95 na 110, HE zvýšena dmg 63 na 65

 

-SU-85B odebrán motor GAZ 203F, přidán motor M-80

 

-IS-7 zvýšen rychlostní limit z 50 na 59.6 km/h

 

-SU-76 zvýšena rychlost otáčení z 32 na 38 a z 34 na 42

 

Mapy

Perlová řeka

přerenderované mapy: Malinovka, Jižní pobřeží, Siegrfriedova linie

drobné opravy: Redshire, El-Haluf, Karélie, Prochorovka, Pouštní řeka

Upraven útok: Malinovka, Pouštní Řeka, Karélie

 

Z toho co jsem pochopil vyplývá že kdo už jednou experta dostal, zůstane mu natrvalo (ale tímto překladem si nejsem jist)

 

Následuje výčet bugfixů, úprav vizuálních modelů, úprava názvu nějakých tanků na historický název, Čety pro 3 pro všechny, roty pro všechny, snížena cená dočasných kamufláží a nápisů, prémivé spotřebáky za kredity, úpravy výsledkové listiny, upraveny hitboxy pro PzJg I a JgPz E-100 a přidán mechanizmus omezování počtů light tanků v bitvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

-E-100 bude mít téměř dvojnásobek munice pro obě děla

 

Tak to mám fakt radost, nabíjí to tak pomalu, že nevystřílím ani 10 ran za bitvu, jim tam fakt už dost jebe, ne? :Smile_trollface-3:a Maus pojede na benzín? To bude fakt bezva pro životní prostředí.

:-D :-D :-D Mali mu dať jadrový reaktor, to by bola paráda, pokiaľ by ho nezasiahli :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od jedného užívateľa na ofiku. :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy: :Smile_teethhappy:

 

Jak to asi vzniklo a jak to bude pokračovat:

 

Porada WG, bod 10.

XVM je docela oblíbený a hodně rozšířený mod. Co ho implementovat do hry?

Ale jo, proč ne. Nejsme proti to do budoucna udělat jako ofiko součást hry.

 

Vydané prohlášení pro komunitu: XVM ano, ale zatím bez priority.

 

Porada po půl roce:

Máme tady zápis z jedné porady o implementaci XVM, co s tím?

Jo, jo jasně, ale teď máme spoustu práce na jiných věcech. Až je dokončíme, podíváme se na to.

 

Vydané prohlášení pro komunitu: Až to bude, tak to bude.

 

Porada po roce:

Tak velký patch máme za sebou, běží, funguje, jdeme do toho XVM?

Cože?! XVM?? Koho to, proboha tvle, napadlo? Žádné fičury ukazující úrovně či schopnosti hráčů! Chlapi vy vole, tohle naopak potírat, ať nám ty lidi nezačnou utíkat, až to uvidí všichni, co se tu vyskytuje.

 

Serbova odpověď na otázku, jak to je s XVM: Ještě jednou se mě někdo zeptá na XVM a BAN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

20.4.

 

- ví se o problému, kdy tank, který jede přes most nebo jede přes koleje, ztratí rychlost. Bude to fixnuto

- v 8.5 se nešáhlo na grafiku, jenom kouřové/prachové efekty byly přepracovány pro lepší výkon

- německé nápisy "Gott mit uns", "Für Kaiser, Gott und Vaterland" se neobjeví, Sovětský "On Berlin" možná

- tank M6A2E1 má menší výdělky než ostatní premiáky stejného tieru (SS: neoficiálně o 20%), protože se nepočítá jako prémiový tank

- když změnili Mausův motor na benzínový, neznamená to, že bude víc hořet :lol: <_<

- když je tank rozbitý a nemáte dostatek kreditů na opravu, tak nemůžete vyndat posádku a přesunout jí. Je to tak dáno.

- Pearl river nebude mít vyšší šanci na výběr než ostatní, bývalo to, ale už to bylo zrušeno

- různé T10 medky mají různé rychlosti letu střely

- podkaliberní a normální munice na stejném děle nemá různou rychlost letu

- v 8.5 "cesty" na Ruinbergu opět nebyly fixnuty, budou opraveny v budoucnu, protože se "nehodily" do 8.5

- důvod proč nejsou roty 3,5,7,9, je ten, že by bylo mnohem složitější sestavit rotu, než je to teď

- ještě není rozhodnuto jak budou vypadat arty v 8.6 (ještě se balancuje)

- WG neuvede dodatečné informace (poškození modulů atd.), jenom by to hráče mátlo

- důvod proč se KV-5 daří lépe než před měsícem (podle statistik) souvisí se zavedením goldů za credity, pomohlo to balancu tanku

- od 8.5 dál nebude možné zabít posádku v otevřených vozidlech bez poškození tanku samotného

- hodnota penetrace střely je určena až po zásahu cíle. Hodnota poškození je určena až potom co engine rozhodne jestli bude poškození způsobeno.

- všechny hry od WG (tanky, letadla, lodě) budou přístupné z jednoho účtu

- fakt, že T9 tanky se nehodí ani do rot nebo CW je v pořádku podle vývojářů

- není v plánu žádná speciální odměna za vyzkoumání celého stromu

- 100% výcvik posádky za credity nebude zaveden

- mantlet T44 je snadný prostřelit, když míříte přímo na střed, protože je za ním díra. Když míříte na okraje mantletu, je těžší ho prostřelit jelikož je zde armor veže

- čas nabíjení bude zaveden do hry - HURÁ

-ceny nábojů budou celkově balancovány, penetrace bude brána v potaz, při tvoření nových cen, ne jen poškození

- Pouštní řeka má nový mód útok (základny a spawny byly změněny)

- výjimečně MM hodí T10 do T8 bitev, bude vyšetřeno. http://i47.fastpic.r...0863f210d9a.jpg

- v 8.6 nebudou britské ani čínské arty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Bonebreakers

- WG neuvede dodatečné informace (poškození modulů atd.), jenom by to hráče mátlo

 

No tak to já bych se docela rád nechal zmást. Ty jsou tak tajní, že by nejraději nechali hru běžet na černé obrazovce a potom zobrazili jen výsledky. :Smile_confused:

 

-ceny nábojů budou celkově balancovány, penetrace bude brána v potaz, při tvoření nových cen, ne jen poškození

 

Takže od nového patche si už ani nevystřelíte, náboje se budou kupovat na leasing jak budou drahé, pochybuji, že by něco zlevnili. :Smile_mellow:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...