Jump to content

WOT - Denní hlášení


Recommended Posts

  • Replies 28k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kanár (NIHIL)

    1947

  • Zvedak (9-TD2)

    1791

  • svejk007

    1458

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tak sem včera viděl video od Quickybaby, kde s E100-kou, naflákal 12000 DMG. Hmm, říkám si, fakt dobrý. Trošku mi to vrtalo v palici, takže si říkám, když takovej noobík dá s ékilem 12 litrů poškození

Hlásím, že dám tak 10 bitev denně a nějak nemá proč hrát víc. Pár misí ve WT na FRB zabere hromadu času a baví mě to víc. Dnes jsem našel peněženku tlustou jako cihla. Bylo v ní přes 4 000,- kreditky,

Poslušně hlásím,že včera na mě přišli mdloby,hral jsem s kolegou četu,já dal 6 killů a kolega 3 killy,což je dohromady 9,bohužel i tak to na vítězství nestačilo,protože: przijechal Jaciek,Maciek,Grego

Posted Images

No jo, nechápu jak mohu porovnat dmg pool. To jako že mám před nebo po bitvě spočítat kolik dmg měly tanky dohromady a kolik jim nakonec zůstalo atp? To myslím není až tak důležité, vždyť vyrovnaných her je opravdu už velice málo. 

Chtěl jsem stejně napsat DH, tak se do toho pustím. Takže už minule jsem se zmínil, že jsem hru opět párkrát zahrál. Dneska jsem dokonce splnil misi a dostal odměny. Prémiový den paráda. Tak, jsem chtěl pohnout s expením, tak jsem si splnil všechny domácí úkoly a omluvil se ženě, že nebudu tak tři hodiny k mání. Dopoledne jsem hrál cca 45 minut, po obědě tak samo a teď večer jsem to prostě nedal déle jak hodinu. Nevím, hra je to unikátní, ale prostě to ztratilo ten drive. A právě kvůli vyrovnaným bitvám. Abych na takovou čekal co pět až šest her, to je vcelku bída. A proto hráči, kterým víceméně o nic nejde a jsou v klanu ForFun, tak to hrají velice málo, nebo vůbec. Nejhorší je, když hned ze startu dingnete vše, na co namíříte a vystřelíte. A povětšinou jsou to přitroublí scouti. Jakmile já takového neprostřelím a on mne na autoaim ano a ještě k tomu mi poškodí nějaký modul nebo člena posádky, je jasné, že v 90% je z toho total prohra. A pak už se jen snažím, abych z toho prd co je nám dáno udělal aspoň něco. 10% výher v tomto případě je výhra na cap v náš prospěch. Na killy ne. Rád bych tady začal brečet, jak je hra nespravedlivá. Ale ona vlastně není. Jen hráči akceptují fakt, že někde je potřeba ubrat a na druhé straně tím pádem přidat. Zničit vás nemůže, takže jistou míru volnosti vám hra dát musí, a proto jsou lidi schopní dosahovat vyššího WR a všech ostatních atributů. No takže za mě je to opravdu jen na takový lehký relax, abych si odpočinul od SimCity. 

Link to post
Share on other sites

. Nevím, hra je to unikátní, ale prostě to ztratilo ten drive.................... Nejhorší je, když hned ze startu dingnete vše, na co namíříte a vystřelíte. A povětšinou jsou to přitroublí scouti. Jakmile já takového neprostřelím a on mne na autoaim ano a ještě k tomu mi poškodí nějaký modul nebo člena posádky, je jasné, že v 90% je z toho total prohra. A pak už se jen snažím, abych z toho prd co je nám dáno udělal aspoň něco. 10% výher v tomto případě je výhra na cap v náš prospěch. Na killy ne. Rád bych tady začal brečet, jak je hra nespravedlivá. Ale ona vlastně není. Jen hráči akceptují fakt, že někde je potřeba ubrat a na druhé straně tím pádem přidat. Zničit vás nemůže, takže jistou míru volnosti vám hra dát musí, a proto jsou lidi schopní dosahovat vyššího WR a všech ostatních atributů. 

jj 100% a proto jsem už úplně mimo dění

Link to post
Share on other sites

Kdyt se to neda hrat. Jak po zacatku bitvy vidim ze se tanky rozjely na uplne spatne strany, tak je mi jasny ze to bude zas 15:2. Nepotrebuju XVM na to......(ani nemam). Pro me je to posledni mesice akorat k vzteku. Co potesi: Jak to zapnu, koukam ze mapy jsou zas jinaci :) No aspon nejaka zmena.

Chtel bych rict ze jsem zvedav co bude s WoT dal, jenze je mi to jasny dopredu. Nic dobryho pro me se nestane.

Link to post
Share on other sites

Změna za ty roky je taková, že už se s danou třídou nemůžeš někam na mapě postavit, abys plnil svou úlohu. Proč? Protože tam, kde mají být heaviny stojí Lightko a tam, kam mají jezdit medka, jsou heaviny.

 

Třeba ten fenomén na Prochorovce, že všechny heaviny musí jet přes kopec. Ta mapa je domrvená maximálním možným způsobem, ale kdyby to prostě brali klasicky po jedničce... ne. Kopec. Ty Mausové a E-100 se tam dobře vyjímají.

Link to post
Share on other sites

Změna za ty roky je taková, že už se s danou třídou nemůžeš někam na mapě postavit, abys plnil svou úlohu. Proč? Protože tam, kde mají být heaviny stojí Lightko a tam, kam mají jezdit medka, jsou heaviny.

 

Třeba ten fenomén na Prochorovce, že všechny heaviny musí jet přes kopec. Ta mapa je domrvená maximálním možným způsobem, ale kdyby to prostě brali klasicky po jedničce... ne. Kopec. Ty Mausové a E-100 se tam dobře vyjímají.

Máš pravdu,na Prochorovce by měly heavy jet po jedničce,ale skutečnost je taková,že většinou zakempí za baráky a přestřelují se přes tu holou pláň. Na kopec jede tak max. jeden a nějaký light a medko. To co chybí 70% hráčů v této hře je taktické myšlení,neznalost map a hlavně neochota spolupracovat,každý hraje jen a jen pouze na sebe. Potkat na publiku hráče,který je ochoten pomoct je velká vzácnost. Proto publik hraji nejradši v četě,tam jsme aspoň 3 hráči,kteří spolupracují :)

Link to post
Share on other sites

Nejhorší je, když hned ze startu dingnete vše, na co namíříte a vystřelíte. A povětšinou jsou to přitroublí scouti. Jakmile já takového neprostřelím a on mne na autoaim ano a ještě k tomu mi poškodí nějaký modul nebo člena posádky, je jasné, že v 90% je z toho total prohra.

 

Moj osobny nazor nuba je asi taky, ze WG pred bitkou rozdeli RNG pre cele obidva timy ...  a ked jeden tim dostane napriklad -20% a druhy +25% je to 3:15 ak opacne je to 15:3 , co obidve hry nas..   ehm nasrdia .... Podla mna je problem u WG ze nepocita a neprideluje RNG pri kazdom vystrele/zasahu nahodne RNG (koli zatazenosti serverov, asi niekoho mudreho napadlo takto minimalizovat ping a odstranit lagy ) ale to co bolo na zaciatku .. a podla mna preto su hry ked dingas scoutou a artyny a v inych prestrelis Mausa na autoaim na 400m ...

Link to post
Share on other sites

Moj osobny nazor nuba je asi taky, ze WG pred bitkou rozdeli RNG pre cele obidva timy ...  a ked jeden tim dostane napriklad -20% a druhy +25% je to 3:15 ak opacne je to 15:3 , co obidve hry nas..   ehm nasrdia .... Podla mna je problem u WG ze nepocita a neprideluje RNG pri kazdom vystrele/zasahu nahodne RNG (koli zatazenosti serverov, asi niekoho mudreho napadlo takto minimalizovat ping a odstranit lagy ) ale to co bolo na zaciatku .. a podla mna preto su hry ked dingas scoutou a artyny a v inych prestrelis Mausa na autoaim na 400m ...

 

To je blbost. Uz jen proto, ze by to WG nijak neprospelo. Hry koncej 15:2 proto, ze WG proti sobe necha hrat dobry hrace s tema uplne nejhorsima.

Link to post
Share on other sites

To je blbost. Uz jen proto, ze by to WG nijak neprospelo. Hry koncej 15:2 proto, ze WG proti sobe necha hrat dobry hrace s tema uplne nejhorsima.

 

Mozno to blbost je, nehadam sa ... ale ako slabsi programator viem, ze system zatazovany vygenerovanim RNG raz za 3-5 minut hoci pre (100 000 hracov)  je kua-menej zatazeny ako pre tych istych 100000 hracov to generovat kazdych 5 - 10 sekund...

 

A ked je to generovane pred hrou, hraci to ani nezbadaju ... teda rozhodne tazsie ako ked maju dvojnasobny ping, alebo lagy jak swina .... Neviem ci si pamatas na mikrolagy v bitke ked sa zacinali objavovat enemacke tanky.. tie uz nie su (teda aspon ja ich uz nemam a mam ten isty PC a ten isty net) ... alebo mozno som uz zabudol, ale niekolko patchov dozadu to tak strasne s 5:15 a 15:5 nebolo ... je to mozne prilivom novych neskusenych hracov ... alebo ??  kto vie ... toto je moja vlastna konspiracka a kludne mozeme o nej diskutovat ... lebo je to aj tak jedno... chleba lacnejsi nebude a wotko sa tym tiez nezmeni ...

Link to post
Share on other sites

Mozno to blbost je, nehadam sa ... ale ako slabsi programator viem, ze system zatazovany vygenerovanim RNG raz za 3-5 minut hoci pre (100 000 hracov)  je kua-menej zatazeny ako pre tych istych 100000 hracov to generovat kazdych 5 - 10 sekund...

 

A ked je to generovane pred hrou, hraci to ani nezbadaju ... teda rozhodne tazsie ako ked maju dvojnasobny ping, alebo lagy jak swina .... Neviem ci si pamatas na mikrolagy v bitke ked sa zacinali objavovat enemacke tanky.. tie uz nie su (teda aspon ja ich uz nemam a mam ten isty PC a ten isty net) ... alebo mozno som uz zabudol, ale niekolko patchov dozadu to tak strasne s 5:15 a 15:5 nebolo ... je to mozne prilivom novych neskusenych hracov ... alebo ??  kto vie ... toto je moja vlastna konspiracka a kludne mozeme o nej diskutovat ... lebo je to aj tak jedno... chleba lacnejsi nebude a wotko sa tym tiez nezmeni ...

 

Tva logika ma diru - proc by system generoval RNG pro cely tym, kdyz vygenerovat RNG pro kazdeho hrace pred bitvou bude skoro stejna zatez? Ten system nejvic zatezuje urcite spotting v prubehu bitvy, proto asi doslo k jeho zjednoduseni.

Link to post
Share on other sites

Tva logika ma diru - proc by system generoval RNG pro cely tym, kdyz vygenerovat RNG pro kazdeho hrace pred bitvou bude skoro stejna zatez? Ten system nejvic zatezuje urcite spotting v prubehu bitvy, proto asi doslo k jeho zjednoduseni.

 

Nemusí generovat pro celý tým najednou, vygeneruje pro jednotlivé hráče před bitvou, a převaha plusovýho RNG u jednotlivých hráčů v jednom týmu způsobí to samý.

Link to post
Share on other sites

To je blbost. Uz jen proto, ze by to WG nijak neprospelo. Hry koncej 15:2 proto, ze WG proti sobe necha hrat dobry hrace s tema uplne nejhorsima.

 

U některých bitev to tak je, nicméně zažívám hodně bitev, kde ačkoliv je šance na výhru např, 65%+ ,tak končí během pár minut naprostým fiaskem 6:15. A naopak, když se má vyhrát, tak ačkoliv je tým výrazně slabší, přejede své soupeře jak nic. Tohle je věc, kterou bych měl WG nejvíc za zlé, protože  absolutně není možnost to ovlivnit. 

Link to post
Share on other sites

Tva logika ma diru - proc by system generoval RNG pro cely tym, kdyz vygenerovat RNG pro kazdeho hrace pred bitvou bude skoro stejna zatez? Ten system nejvic zatezuje urcite spotting v prubehu bitvy, proto asi doslo k jeho zjednoduseni.

Ako chalani napisali a ja vlastne tiez (tam kde som spominal 100000 hracov) nemyslel som ako celemu timu jeden Rng ale kazdemu v time ako si pisal aj ty. Ale v celku ak sa to spocita tak jeden tim MOZE byt husto v pluse a druhy v minuse a potom moze aj Zvedak a jemu podobni aj carovat, ale s tou bitkou nic proste neurobia, lebo na zaciatku dostali minusove RNG.

Link to post
Share on other sites

Zvláštní, když jsem to tu psal já nebo Kanár, tak jsem byli za plačky.  :yes:  A najednou, jako by se nám tady rozjasnilo. Už není RNG, MM nebo ovlivňování výsledků jen konspirační teorie?

Uz som bol pomenovany jednou nemenovanou adminkou ako Kanar, tak s tym nemam problem. Jedina vec co si myslim, ze ma odlisuje od Kanara je ze neobvinujem WG ze mi kazi moju hru ale len konstatujem ze to maju na prd.

Link to post
Share on other sites

Zvláštní, když jsem to tu psal já nebo Kanár, tak jsem byli za plačky.  :yes:  A najednou, jako by se nám tady rozjasnilo. Už není RNG, MM nebo ovlivňování výsledků jen konspirační teorie?

 

Treba se porad jeste najde nekdo, kdo veri ve ferovy MM, ale uz jsem dlouho o nikom takovym neslysel.......

Link to post
Share on other sites

Myslím si, že náhodný to vše bude. MM, pene, dmg... resp u dmg je to ověřitelný, že průměry se opravdu drží. Někdy jsou blbé týmy (ale i tým blbců porazí tým modrých, několikrát se mi to stalo). Proč? Protože se ti lidé prostě rozjedou tak hloupě, že nic neudělají. Stačí kyž se to rozjede jednou stranou, pak to zastaví a druhej tým to díky jednomu spotu rozebírá ze všech stran. Nebo silnější stranu zastaví 2 tanky a zbytek to zatím převálcuje. Když vím, co různé random enerátory dokážou, tak proč ne. Pak už je to souhra náhod.

 

K vzteku jsou spíš mikrolagy atp. RNG v situacích, kdy neprobijete weakspot (dodnes mám v paměti, když jsem goldem z Panthera II neprobil JP E-100 čelně do vany, ale jedna zaletěla do nástavby a prošla... fakt nekecám :D 

A mechanika HEček. Tolik videí jsem viděl, ofiko i neofiko. A já to prostě i přes to neumím. Když ani s E-100 nedám na Hečku dmg, tak si připadám jak imbecil. A nebo s 261 do E5 za 300 a pak mi to Lorr 155-51 napere do E-100 za 800  :laugh:

Link to post
Share on other sites

Zvedak: Jestli jsem to spravne pochopil, ty veris na ferovy MM??? Proc se tedy stava, ze na bitvu cekam nekdy pres minutu? Mam vysvetleni - vzorec pro MM je hodne slozity. Mas ty nejake vysvetleni?

 

Proc ma WG na MM patent jestli je vse nahodne? (kdysi ho sem dokonce nekdo postnul, zajimave cteni!)

Link to post
Share on other sites

Konspiracni teorie a nechopnost racionalne zpracovat fakta jen kvetou... presto mi to neda.

 

Jasson Smith: hp pool si porovnavej jak chces, je me to ukradene (existuje na to mod). Ale kdyz uz vytvarim konspiracni teorii, mel bych ji postavit na necem, co je v danem kontextu alespon trochu relevantni. 

 

A co se tyka "vypoctu" RNG pro celou bitvu? No tak to je uplny nesmysl. A jeste argumentovat zatizenim serveru? :-D

Rozdil slozitosti vypoctu penetrace strely dopadajici na tank, pokud v ni rng slozka bude na pevno nebo se pokazde vygeneruje nova, je zanedbatelna. Jednak me nenapada zadny duvod, proc by to programatori WG delali, ale hlavne by se takto definovane rng velmi vyrazne projevilo v bitvach. To co popisujete, je naprosto prirozene chovani softwarove generovaneho "nahodne" cisla. 

 

Zvedak (9-TD2): porad je podle me potreba myslet na to, ze to co vidis neni uplne presne to, co "vidi" server. 

Link to post
Share on other sites

Konspiracni teorie a nechopnost racionalne zpracovat fakta jen kvetou... presto mi to neda.

 

Jasson Smith: hp pool si porovnavej jak chces, je me to ukradene (existuje na to mod). Ale kdyz uz vytvarim konspiracni teorii, mel bych ji postavit na necem, co je v danem kontextu alespon trochu relevantni. 

 

A co se tyka "vypoctu" RNG pro celou bitvu? No tak to je uplny nesmysl. A jeste argumentovat zatizenim serveru? :-D

Rozdil slozitosti vypoctu penetrace strely dopadajici na tank, pokud v ni rng slozka bude na pevno nebo se pokazde vygeneruje nova, je zanedbatelna. Jednak me nenapada zadny duvod, proc by to programatori WG delali, ale hlavne by se takto definovane rng velmi vyrazne projevilo v bitvach. To co popisujete, je naprosto prirozene chovani softwarove generovaneho "nahodne" cisla. 

 

Zvedak (9-TD2): porad je podle me potreba myslet na to, ze to co vidis neni uplne presne to, co "vidi" server. 

:Smile-hiding:  :Smile_popcorn1:  :arta:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...