Přejít na obsah

WOT - Denní hlášení


svejk007

Recommended Posts

tak si zapnite serverový zameriavač, aby ste videli, kam "mieri" server. otázkou je, či aj presné pozície tankov sú na obrazovke rovnaké, s akými počíta server, ale zasa rýchlosť tanku je rádovo pomalšia ako rýchlosť strely...

každopádne je to len nedokonalá hra a ide len o to, či niekoho baví aj taká aká je, že....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dal dnes pár bitev a musím uznat, že jsem čuměl jako trubka.  Nikdy jsem si v prvních liniích nepřipadal, tak osamocený  Násobky tragédie a nejčastěji kolem 1300.

Taky jsem vytáhl jedno LT se základním dělem. Dříve jsem LT hrával rád, ale v současném WoT mě nějak nebaví.

Když jsem vyděl při načítání Prochorovku, tak jsem byl naštvanej už z principu. Nemám tu mapu s LT rád.  60km se mi zdá nějaké pomalá rychlost asi jako kdysi 50. Chvilku jsem si jezdil po mapě. Nikdo ze spoluhráčů mi nepřekážel, protože jejich odstup byl v řádu stovek metrů. Z počátku bylo vybuchování střel od artyn v okolí zajímavé zpestření, než mi jeden ze čtyř  enemáckých LT vytůnil motor. Naštěstí nepřátelský tým dostal těžkou ránu od MM v podobě tragické mobility a díky tomu se našim podařilo obsadit kopec. Opravil jsem motor a vyrazil je podpořit. To by člověk neřek kolik dnes přežije LT zásahů od HT (asi 4-5). Zrada přišla při zásahu do pásů a bez oprav trochu smolík. Enemácký LT co se na mě hrnulo přes půl mapy nějak nezvládlo železnici a přepadlo do křoví, kde cosi nacvičovalo (přes zeleň nebylo jasné co tam vyvádí za sestavy). Dožil jsem se opravy pásu a při jízdě podél vody u jezera pod kopcem jsem uvažoval co si s tím enemákem počnu, až se z toho svého problému vymotá. Vyřešilo se to samo. Přímej zásah od artny. Od artyny jsem konec nečekal, ale zásah se dal předpokládat po tom, co toho bez velkých úspěchů již vystřílel.

 

Co se týká debaty o zasahování do MM nebo RNG, tak to tu bylo vždy. To, že se to děje není nic tragického. Jde jen o to jak moc to zasahuje do bitev.              

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týká debaty o zasahování do MM nebo RNG, tak to tu bylo vždy. To, že se to děje není nic tragického. Jde jen o to jak moc to zasahuje do bitev.              

 

To je srandovní hláška Miri. :-D

Já pamatuju doby, kdy byl MM jakž takž vyvážený, tedy co do počtu techniky na obou stranách (o hráčích nepíšu, to je marné). Pak přišly dementní experimenty WG s artynama, kdy je nejdříve vykmitli na vrchol a pak uvolnili jejich počty v bitvě (pamatuju deset artyn na každé straně). Ale pořád to nic nebylo, proti tomu, co tam probíhá dnes. Na jedné straně osm nařachnutých medek, na druhé dvě nebo Prochorovka proti devíti TDčkám s jedním v našem týmu. Co se týče nastavení RNG to je kapitola sama pro sebe. Dvě bitvy za sebou, stejný tank, v jedné projde všechno a nic neprojde dovnitř a vedruhé bitvě se najednou tank změní v papírovou hračku se slepou dementní posádkou.

Opravdu se nic tragického neděje, jen dojebali skvělou hru až do té míry, že už není vůbec zábavná. Já jsem díky tomu tuhle hru přestal po pěti letech hrát stejně jako spousta jiných. Ale jak říkáš, nic tragického se neděje, chleba levnější nebude.

 

P.S. ...a tak snadné by bylo tu hru nahodit do správných kolejí. Tak málo by stačilo, narovnat MM, snížit nastavení RNG na max 25%, zakázat módy (těch aimbotů a wallhacků lítá už příliš mnoho), snížit BT na +-1 a vrátit goldy zase za zlaté. Hra by byla zase v pořádku, jen chtít. Ale kde chybí vůle...

 

Edit:

 

cJCJhGq.jpg

 

Schválně jsem to po dlouhé době pustil, abych tady neplácal jen tak do větru, a....nic se nezměnilo.  :no:  Největší humus, je, když je na straně nepřítele jak MM, tak RNG. Kde je v takovém případě nějaká zábava, kvůli které se hry vlastně hrají?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WoT se sice mění, ale některé věci zůstávají stejné.

Třeba jako tento drsně zamaskovaný neviditelný nepřítel na 188 m, pokud se nehýbá nebo nestřílí:

dohled380-plus-bino.jpg

už jsem něco takového hodně dlouho neviděl a vysvětlit to taky není problém.

Jen pro doplnění pozorovatel má základní dohled věže 380 m a 100% zdravou posádku + aktivní bino. Na stroji poškozené rádio a otáčení věže.

 

To je ze zajímavostí z WoT zatím vše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M44 jsem nikdy nechápal a trápila mě... teď, co jsme rozjeli týmovky a ... poslední dobou jsem jediný nebo jeden z mála klanových artinářů, volba šestkové artiny padla na mě. Až teĎ jsem pochopil, že ty HEčka tam jsou jen jako doplňková munice a HEATy jsou ostrá. Jásám, když padne los proti osmám a tahle hra se vskutku povedla:

5nVNb.th.jpg  i6hqg.th.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

WoT se sice mění, ale některé věci zůstávají stejné.

Třeba jako tento drsně zamaskovaný neviditelný nepřítel na 188 m, pokud se nehýbá nebo nestřílí:

dohled380-plus-bino.jpg

už jsem něco takového hodně dlouho neviděl a vysvětlit to taky není problém.

Jen pro doplnění pozorovatel má základní dohled věže 380 m a 100% zdravou posádku + aktivní bino. Na stroji poškozené rádio a otáčení věže.

 

To je ze zajímavostí z WoT zatím vše.

Nevidím na tom vůbec nic divnýho, obj má s nabušenou posádkou, maskovačkou, atd camobonus dost přes 50%, křoví mu může přidat klidně dalších 25.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebo je to křoví, za kterým se schovává větší, než ho vidím já atd. Variant, proč tomu tak bylo, mě napadlo hned několik. Nemám tyto situace, kdy vidím část nepřítele a on mi mizí ve vzdálenosti 100-200 m rád, ale není to nic co by se mi stávalo každý den a nebo to mělo větší vliv na hru.

Když to srovnám s tím, kam dostal systém nastavení bitvy v kombinaci s výchovou hráčů od WG, tak je tahle záležitost zcela bezvýznamná.     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... dneska jsem ten poblik obrečel.

M48 Patton - Malinovka - Obj 704 3x cink. Celou dobu ve 2. lajně, permanentně pod spotem. První lajna neinkasovala téměř nic. 2 penetrace za celou hru.

IS-4 - sidescrap na barák. I CDC ten sidescrap probilo. Já cinkl E-100, JP E-100 a E5 do vany. 0 dmg.

Centurion - první rána od našeho Tortoise, druhá rána od vypínače za 1600.

113 - první rána munice, hned na to od 13 90 za 1900 blow-up.

Foch - první rána motor, druhá motor, oheň, třetí motor, čtvrtá motor, pátá dorážka...

 

Ani přes instalované hitzony nedokážu poškodit v bitvě víc, než pásy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se s tím netrápil, beztak to je komedie :-) . Nejkřiklavější příklad u mě z poslední doby- vyjel jsem hodně blbě bokem s T54E1 proti nepřátelům. Než jsem stihl za cca 7 vteřin přejet do krytu, schytal jsem 5 zásahů (E100, 2X T54E1, 2x Ru 251). Jediný výsledek těch zásahů u mě- oranžový pásy, ani nespadli :wallbash: . Jestli jsem z toho měl radost? Neměl ,udělal jsem kravinu a po právu jsem měl jít do garáže. Opravdu jsem zvědavej na to, jestli se podle vyjádření WG chtějí vrátit k počátkům hratelnosti této hry. Snad potom ubudou i takovéhle excesy....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se s tím netrápil, beztak to je komedie :-) . Nejkřiklavější příklad u mě z poslední doby- vyjel jsem hodně blbě bokem s T54E1 proti nepřátelům. Než jsem stihl za cca 7 vteřin přejet do krytu, schytal jsem 5 zásahů (E100, 2X T54E1, 2x Ru 251). Jediný výsledek těch zásahů u mě- oranžový pásy, ani nespadli :wallbash: . Jestli jsem z toho měl radost? Neměl ,udělal jsem kravinu a po právu jsem měl jít do garáže. Opravdu jsem zvědavej na to, jestli se podle vyjádření WG chtějí vrátit k počátkům hratelnosti této hry. Snad potom ubudou i takovéhle excesy....

Je to tak,tolik nepochopitelných situací ve hře,to se hned tak nikde nevidí!!!! Já neprostřelil s Ferdinandem z boku T-34-85 asi ze 130 metrů na plné doměření..................... :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono běžně si člověk zvykl, ale když má 5 takových bitev po sobě... nadává na TS a jen domluví, tak mu 13 90 hodí věž 20m vysoko... tak to už zamrzí.

Na El Halloufu nadávám na to, že mě tam celkem dlouho drká Tortoise a já díky tomu nic netrefil. Pak nadávám, že mi dal jednu na motor. Pak nadávám, že vypínač neřešil můj hulldown, takže mě vypl. Pak jsem chvilku zticha. Najedem do další bitvy plní optimismu, vysvětluju, jakou taktikou si to můžeme krásně vyndat, hra bez artin... Vykouknu zpoza prvního kopečku, dám ránu, dostanu ránu, hned druhou od té 13 90 za 1900. Pak zase dlouhé ticho, a až potom, co klukům došlo, že nejsem mezi nimi se zdravíme a končím...

Třeba včera dopoledne celkem slušné, to šlo, celkem dobré bitvy. No... ale mohlo by to být i bez těch excesů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem včera poprvé zažil, že jsem dostal velkou ráži a přitom jsem byl až druhý. Přede mnou Lorri s 4650dmg a pak já s 3960dmg a dostal jsem ji já :-) Ono se to asi taky losuje, kdo dostane a kdo ne, protože kolikrát mám nastříleno o dost víc než ostatní v obou týmech a nic:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Popis dle WG:

 

Velká ráže

 

Uděluje se hráči, který způsobí největší množství poškození v průběhu bitvy. Způsobené poškození musí činit minimálně 20 % součtu bodů výdrže tanků nepřátelského týmu a minimálně 1 000 bodů. Aby hráč toto ocenění získal, nesmí zasáhnout spojence žádným přímým zásahem. Pokud dva nebo více hráčů způsobí poškození ve stejné výši, je ocenění uděleno hráči, který získal v bitvě více zkušeností, včetně dodatečných zkušeností udělovaných hráčům s prémiovým účtem. Pokud je i poté množství zkušeností shodné, ocenění nebude uděleno. Lze získat pouze v náhodných bitvách.

 

Já bych to spíš viděl tak, že ta Lorrka asi někomu jednu pustila => VR pro druhého v pořadí při splnění podmínek...

 

A samozřejmě není výjimkou, že enemák, který má méně dmg než já a dostane VR, protože náš tým měl méně celkových HP = 20% je méně než je potřeba u nás. Věšinou je rozdíl trocha DMG.

 

Teď příklad ze hry - dal jsem top DMG, ale já jsem potřeboval dát více dmg než enemáci, páč jsme měli asi o 800 hp celkově méně. Jejich topka byla až za mnou, ale protože dal těch 20% z našeho týmu, dak dostal VR a já ostrouhal :-) Protože HP nejsou nikdy vyrovnané, tak je v každém týmu potřeba jiná hodnota na VR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...