Přejít na obsah

AW - Rok 2018 v AW -----bude LoW


FLOYD_CZ

Recommended Posts

před 17 hodinami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Aby hra pro hráče nebyla frustrující tak se musí snažit vyvíjet zároveň s hrou.Neříkám,že nekteré herní mechaniky nejsou k vzteku,ale vše se dá naučit všemu se dá přizpůsobut aby si člověk hru užil.Pokud,ale někdo nemá snahu a myslí si,že vleze do hry nastřílí kotel dmg a dá nevím kolik kilů aniž by něco o hře věděl a pak se diví že nic neuhrál a je z toho frustrovaný tak je to jen jeho lenost nebo hloupost.Píšeš že si pvp celkem užíváš pokud nejsou proti tobě fosy nebo jim podobní.Proč si myslíš že oni jsou tak dobří.Protože se zajímají o hru a její změny v updatech a zkoušejí si vše v trénikových bitvách.Mě spíš príjde frustrující blbost a neschopnost my.comu a to je asi jediná část hry kterou  hráč  ovlivnit nemůže.

Lukaso, to je tak obehraná písnička, že na ní nemá ani cenu reagovat. Přesto, jednak hledám zábavu. Jsem už dost starý na to, abych chtěl udělat do díru do světa pouze 2m na délku, 80cm na šířku, a 180cm do hloubky, do které se vejde dřevěný fusak. Dokazovat si už nic nemusím. Naučit se lze i sám, tím těžším způsobem, skočíš do vody a budeš sebou mlátit. Zkus se ale učit plavat v vodě plné žraloků nebo piraní, potažmo po té, cos zjistil když si tam strčil nohu, že tam jsou. ;-)

před 14 hodinami, akymcz76 napsal:

Mluví z tebe pouze lenost, promiň, taky jsem byl noob, vokurka atd.

Klukům z 9TD, FOSY, CZP za lekce děkuju. Když měli čas, dala se výcvikovka, něco naučili. Myslím, že dnes patřím mezi lepší průměr.

 

Chápu skrimiš taky hrát nebudu. Že tě někdo smahne z druhé strany mapy. Tak příště tak zbrkle nevykoukneš. 

 

Hráč RU severu.

Platí pro tebe stejná odpověď jako pro Lukase

 

před 17 hodinami, MegaVydra napsal:

Hele ta frustrace je u každé pvp hry co znám. Jak neznáš mapu jsi mrtvé a je jedno jaká hra to je. Vždycky jsou tam borci kteří ví kde mají stát, kam jet atd... Vo tom je pvp... tím si musí projít každý, aby se dostal na druhou stranu barikády :D 

Ano to je. Jednak to sebou hry PvP nesou, ale může to být i cílené jako ve Wot, ke ždímání peněz z hráčů. V AW se mě to zdá jen jako vedlejší produkt hlouposti vývojářů a marketingu.

 

před 16 hodinami, Ashadak napsal:

Já ti to ale vůbec neberu. Ať si každý hraje co ho baví, proti žádnému režimu nic nemám, ale rozčiluje mě ta věta o PvP, když to není pravda...Jasně v současné době už ve hře hrají na EU PvP jen opravdu zarytí hráči a lidi co to baví a odmítají se ho vzdát, ale není to tak dávno co bylo ještě hráčů dost i v PvP...problém...nebylo pro ně žádné vyžití...žádný endgame, tabulky, clan wars a pomyslné poměřování pindíků, tak se na to všichni vyprdli...

 

AW je v PvP parádní proti konkurenci, jasně má pár chyb a bugu, ale hra jako taková je supr. Názor. Jenže a to je pořád dokola, chybí lidi. Jsem taky frustrovanej když jedu skirmish a dostanu proti sobě četu po třech ze SRY a nezahraji si, ale proč? Proč se tohle děje? proč musím hrát skirmish? Protože nejsou lidi? Dost lidí = barevnější týmy, větší šance atd atd. 

 

Jak chceš přitáhnout nové PvP hráče nebo donutit přemýšlet lidi o návratu, když jim nemáš co nabídnout? A někdy mi přijde, že ani distributor neví co vlastně chce hráčům nabídnout? Zpočátku to měla být hlavně PvP hra, ale místo aby vyšel LoW nebo CW, tak spustí sice zajímavý ale naprosto nevhodně načasovaný GloBs. A od té doby lidi odchází pryč...hlavně ty co chtěli lepší alternativu k Wotku, a že jich bylo. Kašlu teď na nějaké statistiky, ale beru to z pohledu hráče.

 

Takže kam jsme se to dostali? Bojovníci za PvP na EU to nejspíš musí zabalit, protože jsou to lidi co nejhlasitěji řinčeli zbraněmi a distributor dal konečně najevo jakým směrem mu nezbývá než se vydat. Hra se stane single/kooperativní hrou pro nadšence a příležitostní hráče, ale díru do světa neudělá, aspoň na EU serveru. Jako alternativa pro frustrované hráče WoT a WT, PvP s tanky obecně, proč ne. Bohužel pro PvP hráče se zájmem o moderní techniku nezbývá než čekat na zázrak, nebo jiný titul.

 

Ani nevíte jak mě to hrozně moc štve.:ermm:

 

Samozřejmě může být ještě všechno jinak...ale to se ukáže na začátku tohoto roku.

 

P.S. Už jsem přišel na lék pro pozitivní myšlení, nebudu číst oficiální fórum...

V zásadě s tebou souhlasím. Z toho kam se tahle hra ubírá je mě smutno. Cítím z toho amatérismus. Každá akce má svou protiakci. A o tom můj předchozí příspěvek je,  o tom jak to my.com vede.

Ono když si dosadíš, že v 0.18 někoho zapálit nebo poškodit modul bylo hodně zřídkavé. Pak přidali botům rakety, pak odstranili blokaci odstřelu na ránu, pak odstranili započítávání poškození modulů, pak předělali velitele, dali jim perky na poškození posádky, na výdrž, na snížený postih při poškození, atd. Tak mě z toho vyjde, že to je cílené. každou hru rozbitou spoustu modulů včetně požáru, výbuchu munice, zabití posádky. Asi to hrají na několikanásobné spotřebáky a potřebu goldů. A těch kreditů se vydělává také čím dál tím míň. Otázka je, zda s tím uspějí a hráči jim to budou tolerovat, nebo radši odejdou. Podle reakcí na ofiko fóru o raketovém spamu, asi spíš odejdou.

 

A teď ke mě. Ono není jen o tom co kdo říká, ale také kdo to říká.

Jak hraju s váma nebo proti vám, tak si nezahraju. Bez vás si připadám jak jednokej mezi slepejma. :)

Mám přečtený tisíce knih všech žánrů, ale za něco stojí jen ty, co si i po letech pamatuju. S hrama je to stejné. Z WoT sy pamatuju jen ty hry, které za něco stáli. Zpravidla jsem stál buď proti arogantnímu rovnocenýmu nebo papírově silnějšímu nepříteli. Kupodivu nejvíc to bylo s artynou při dohrávkách. 1 : 1,  1 : 2, 2 : 2, a tak. První tři tyhle osobní souboje jsem prohrál, pak jsem se je naučil vyhrávat. :) Taky mám ve WoT za sebou pěkných pár epických výstřelů naslepo.

Nu a skrimiš mě tyhle dohrávky dost připomíná.

Víš, nepamatuju si to přesně, ale než jsem odehrál těch zmíněných cca 200 her, tak jsem měl těch metálů za první místo v týmu jen pár, někde mezi 25 až 60 od každého, za výhru i prohru.. Z GLOPS a PVPček. Teď jich po těch pár hrách mám od každého přes 120. Tedy jsem schrábnuj premie sa 100 kusů. Tedy se mě bez vás i daří.

 

Ono pokud by bug.com byl co k čemu, tak vám ty týmovky udělá. Z PvP se stane random (nad kterým začnete ohrnovat nos) a my, nobové z PvE budeme mít prostor se naučit "plavat". Takhle v bazénu plným predátorů to nejde, sežerete nás. :D

 

A hlavně tenhle a předchozí příspěvek není o mě, jen o tom jak uvažuju, že se musí cítit nováček který příjde od jinud.

A perlička na závěr. Zaznamenal jsem i WoT praktiky, na těch 200 her jsem zaznamenal 4 schválně utopený když prohrávali. :)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

> Losifek.

S těma žralokama máš pravdu. Bylo to hodně dané í tím kdo na eu zůstal "pvp" Zůstali hráči co většinou uměli dobře zahrát. A jak hra přišla na steam co se stalo... lidi došli do pvp ale nastal masakr nemluvňat na malých tírech protože ty šli najednou hrát . Ono je to všude i ve wot jezdí top hráči low tíry aby si pohonili ego. Ale tady holt zbyly jen ti lepší a pak už nic mezi tím... Takže i to určitě spoustu lidí odradilo nebo odešli do pve...

Za všechno ale může pouze vývoj hry. Se zdravou a silnou komunitou je to v klidu ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj EU server je mrtev a jako moc se mi nechtělo jít na RU server a hrát všechno od začátku ale po 3 dnech hraní to jede šlape ---pořád valím PvP 15 na 15 lidí ve frontě 200 pořád - paráda aleluja

 

Tak všem hráčům doporučuji přejít na RU server ( byl jsem vždy odpůrcem RU ale EU si PvP nezahraji)

Tak kdo má rád tanky a tankovou hru tak hurá na RU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Iosifek napsal:

Lukaso, to je tak obehraná písnička, že na ní nemá ani cenu reagovat. Přesto, jednak hledám zábavu. Jsem už dost starý na to, abych chtěl udělat do díru do světa pouze 2m na délku, 80cm na šířku, a 180cm do hloubky, do které se vejde dřevěný fusak. Dokazovat si už nic nemusím. Naučit se lze i sám, tím těžším způsobem, skočíš do vody a budeš sebou mlátit. Zkus se ale učit plavat v vodě plné žraloků nebo piraní, potažmo po té, cos zjistil když si tam strčil nohu, že tam jsou. ;-)

Platí pro tebe stejná odpověď jako pro Lukase

 

Ano to je. Jednak to sebou hry PvP nesou, ale může to být i cílené jako ve Wot, ke ždímání peněz z hráčů. V AW se mě to zdá jen jako vedlejší produkt hlouposti vývojářů a marketingu.

 

V zásadě s tebou souhlasím. Z toho kam se tahle hra ubírá je mě smutno. Cítím z toho amatérismus. Každá akce má svou protiakci. A o tom můj předchozí příspěvek je,  o tom jak to my.com vede.

Ono když si dosadíš, že v 0.18 někoho zapálit nebo poškodit modul bylo hodně zřídkavé. Pak přidali botům rakety, pak odstranili blokaci odstřelu na ránu, pak odstranili započítávání poškození modulů, pak předělali velitele, dali jim perky na poškození posádky, na výdrž, na snížený postih při poškození, atd. Tak mě z toho vyjde, že to je cílené. každou hru rozbitou spoustu modulů včetně požáru, výbuchu munice, zabití posádky. Asi to hrají na několikanásobné spotřebáky a potřebu goldů. A těch kreditů se vydělává také čím dál tím míň. Otázka je, zda s tím uspějí a hráči jim to budou tolerovat, nebo radši odejdou. Podle reakcí na ofiko fóru o raketovém spamu, asi spíš odejdou.

 

A teď ke mě. Ono není jen o tom co kdo říká, ale také kdo to říká.

Jak hraju s váma nebo proti vám, tak si nezahraju. Bez vás si připadám jak jednokej mezi slepejma. :)

Mám přečtený tisíce knih všech žánrů, ale za něco stojí jen ty, co si i po letech pamatuju. S hrama je to stejné. Z WoT sy pamatuju jen ty hry, které za něco stáli. Zpravidla jsem stál buď proti arogantnímu rovnocenýmu nebo papírově silnějšímu nepříteli. Kupodivu nejvíc to bylo s artynou při dohrávkách. 1 : 1,  1 : 2, 2 : 2, a tak. První tři tyhle osobní souboje jsem prohrál, pak jsem se je naučil vyhrávat. :) Taky mám ve WoT za sebou pěkných pár epických výstřelů naslepo.

Nu a skrimiš mě tyhle dohrávky dost připomíná.

Víš, nepamatuju si to přesně, ale než jsem odehrál těch zmíněných cca 200 her, tak jsem měl těch metálů za první místo v týmu jen pár, někde mezi 25 až 60 od každého, za výhru i prohru.. Z GLOPS a PVPček. Teď jich po těch pár hrách mám od každého přes 120. Tedy jsem schrábnuj premie sa 100 kusů. Tedy se mě bez vás i daří.

 

Ono pokud by bug.com byl co k čemu, tak vám ty týmovky udělá. Z PvP se stane random (nad kterým začnete ohrnovat nos) a my, nobové z PvE budeme mít prostor se naučit "plavat". Takhle v bazénu plným predátorů to nejde, sežerete nás. :D

 

A hlavně tenhle a předchozí příspěvek není o mě, jen o tom jak uvažuju, že se musí cítit nováček který příjde od jinud.

A perlička na závěr. Zaznamenal jsem i WoT praktiky, na těch 200 her jsem zaznamenal 4 schválně utopený když prohrávali. :)

 

 

 

Taky mi není 20 a nehoním skilly,ale musíš uznat,že bez snahy pochopit hru bude člověk jen nasraný a ukřivděný.Takže nemusíš se mnou souhlasit,ale v zásadě mám pravdu.A to jak hra vypadá je zásluha hlavně hráčů kteří brečeli,že nic neprobijou,nic nevidí a nic neuhrajou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S**u jim na takovou demokraci.

 

Do 0.18 to bylo v pohodě, pak se vybrečelo zrušení artyn, dnes bych je chtěl mít, abych vyhnal tu hordu kempících MBT co čekají co jim nasvítíš.

0.19 udělali jako WoT, což celou dobu chtěli, co nic neumí pálí kam chtějí. Nevím kam střílet vezmu HE.

Nic si o hře nezjistí, chtějí střílet a trefovat.

 

Na RU je to podobné, jen je více hráčů a ruský mužík neví co je týmová hra. Nepomůže a dostřeluje z dálky.

Je to takový další level s kterým musíš počítat.

 

V kooperaci je to však zábava.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, akymcz76 napsal:

S**u jim na takovou demokraci.

 

Do 0.18 to bylo v pohodě, pak se vybrečelo zrušení artyn, dnes bych je chtěl mít, abych vyhnal tu hordu kempících MBT co čekají co jim nasvítíš.

0.19 udělali jako WoT, což celou dobu chtěli, co nic neumí pálí kam chtějí. Nevím kam střílet vezmu HE.

Nic si o hře nezjistí, chtějí střílet a trefovat.

 

Na RU je to podobné, jen je více hráčů a ruský mužík neví co je týmová hra. Nepomůže a dostřeluje z dálky.

Je to takový další level s kterým musíš počítat.

 

V kooperaci je to však zábava.

zlaté časy keď ti artyna čistila tie poondené kempi :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, arnost905 napsal:

To je ta demokracie, hlas lidu, hlas většiny. My.com je vlastně veskrze demokratický... A není to zásluha hráčů, ti nic neprovozují, hru nevlastní a mají jen oči pro pláč.

Firma není demokracie, kde si furt někdo něco vymýšlí, musí mít tah na bránu a né se drolit. A tohle záleží na Kapitánovy pokud si nedokáže zjednat pořádek tak to jde do insolvence. Takže nadávat na demokracii je ujeté soudruzi. V demokracii se má dažit dobře vetšině a né pár lidem nahoře, nebo se potkáme ve fronťe na banány.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Taky mi není 20 a nehoním skilly,ale musíš uznat,že bez snahy pochopit hru bude člověk jen nasraný a ukřivděný.Takže nemusíš se mnou souhlasit,ale v zásadě mám pravdu.A to jak hra vypadá je zásluha hlavně hráčů kteří brečeli,že nic neprobijou,nic nevidí a nic neuhrajou.

Já neříkám, že nemáš pravdu. Jen každý k tomu přistupuje po svém a já jsem sólo hráč. Bez znalostí mechanizmů hry se nedá pořádně hrát. Ale i to se nechá rozdělit na vlastnosti tanku, hráčskou taktiku a to co daný typ hry nebo mapa potřebuje. To poslední získáš především zkušeností.

A to všechno, co potřebuješ znát se v krátkém čase tolikrát měnilo, že můžeš začínat znovu a znovu. Weak spoty i mapy.

A k tomu honění dmg a killů. Vidím to v PvE denně. Ono záleží i na dalších věcech, které se započítávají. Artyny mívají oboje, ale přesto jsou poslední v hodnocení týmu.

Teď mě namíchli s 0.23,  Snake Bite není v rotaci, vyřadili ji. Pro mne to byl po0.22 platinovej důl na bedny. Když jsem přišel na to jak ji hrát, tak jsem na ni měl každý večer 4 platinovky. Víc jak 6x jsem ji za večer nedostal a na zbylých buď nic nebo zlato. Teď mám prdlačky. :(  Takže ano, znalost mapy a taktiky na ní je důležitá.

 

Hádej proč jsem ty platinovky dostával, můžeš třikrát. :) Nápověda:  Killy ani dmg to nebylo. :)

screenunu.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Badysak napsal:

Firma není demokracie, kde si furt někdo něco vymýšlí, musí mít tah na bránu a né se drolit. A tohle záleží na Kapitánovy pokud si nedokáže zjednat pořádek tak to jde do insolvence. Takže nadávat na demokracii je ujeté soudruzi. V demokracii se má dažit dobře vetšině a né pár lidem nahoře, nebo se potkáme ve fronťe na banány.

Myslel jsem to jako sarkasmus, takže jsme sa minuli :-D Klasický kozovůz :-D Ta demokracie je v tom jen jako příklad jejich šlápnutí vedle... Příště budu opisnější :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Iosifek napsal:

Já neříkám, že nemáš pravdu. Jen každý k tomu přistupuje po svém a já jsem sólo hráč. Bez znalostí mechanizmů hry se nedá pořádně hrát. Ale i to se nechá rozdělit na vlastnosti tanku, hráčskou taktiku a to co daný typ hry nebo mapa potřebuje. To poslední získáš především zkušeností.

A to všechno, co potřebuješ znát se v krátkém čase tolikrát měnilo, že můžeš začínat znovu a znovu. Weak spoty i mapy.

A k tomu honění dmg a killů. Vidím to v PvE denně. Ono záleží i na dalších věcech, které se započítávají. Artyny mívají oboje, ale přesto jsou poslední v hodnocení týmu.

Teď mě namíchli s 0.23,  Snake Bite není v rotaci, vyřadili ji. Pro mne to byl po0.22 platinovej důl na bedny. Když jsem přišel na to jak ji hrát, tak jsem na ni měl každý večer 4 platinovky. Víc jak 6x jsem ji za večer nedostal a na zbylých buď nic nebo zlato. Teď mám prdlačky. :(  Takže ano, znalost mapy a taktiky na ní je důležitá.

 

Hádej proč jsem ty platinovky dostával, můžeš třikrát. :) Nápověda:  Killy ani dmg to nebylo. :)

screenunu.jpg

 

Nemůžu říct,že nemáš pravdu,ale opět se dostáváme k tomu,že prvotní impulz k balancu 2.0 který vše rozesral vzešel od podprůměrnách hráčů.To že vývojáři vyvinuli paskvil a ne balanc je věc druhá.A teď se to snaží nějak opravit a nejde jim to.Proto co patch to ******.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Ashadak napsal:

Nakonec přeci jen nějaká dobrá zpráva. O vypnutí režimu standardního PvP ze strany My.comu se neuvažuje. Jestli dojde k nějakým úpravám a změnám to netuším. :ermm:

Kdyby vypli pvp tak by to byl jasný signál že my.com eu hru totálně dojebal a to by se rusům asi nelíbilo.Na druhou stranu možná by to konečně vedlo k tomu aby tu debilní bandu nahradili někým schopnějším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že to nevypnou samo o sobě neznamená vůbec nic. Rozhodně to není důvod k radosti. Pokud to poběží jako teď je to o ničem. Jestli nemají v kapse něco pořádného "jak jsem psal pecku obsah" je to furt o ničem... Asi by bylo lepší kdyby to fakt vypnuli a za nějaký čas to nahodili z velkou slávou low a dalším obsahem... Udržovat při životě mrtvolu je o ničem ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, MegaVydra napsal:

To že to nevypnou samo o sobě neznamená vůbec nic. Rozhodně to není důvod k radosti. Pokud to poběží jako teď je to o ničem. Jestli nemají v kapse něco pořádného "jak jsem psal pecku obsah" je to furt o ničem... Asi by bylo lepší kdyby to fakt vypnuli a za nějaký čas to nahodili z velkou slávou low a dalším obsahem... Udržovat při životě mrtvolu je o ničem ...

Nevypnou to a bude to jako teď.Jenom protěžování glops a pve.Pokud se do toho mevloží mail.ru tak nebude žádná změha a zhovadilý silent a jeho banda genderově pestrých spolupracovníků si na eu budou dělat co chcou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

7 hours ago, Lukaso_von_Teschen said:

Nevypnou to a bude to jako teď.Jenom protěžování glops a pve.Pokud se do toho mevloží mail.ru tak nebude žádná změha a zhovadilý silent a jeho banda genderově pestrých spolupracovníků si na eu budou dělat co chcou.

čakal som, že to fakt vypnú... ale pokiaľ sa to neplánuje neviem čo potom SS písal, že si sadnú za stôl a rozhodnú.. resp. o čom teda vlastne chcú rozhodovať čo sa PvP týka????? vypnú tier 1-5 aj na PvP? 

Upraveno uživatelem RoboZilina
Nevhodné.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On ‎8‎. ‎1‎. ‎2018 at 3:31 PM, Iosifek said:

Zdravím všechny.

Ashadaku. Ono je to s tou vyhraněností trochu složitější.

Jak víš, hraju převážně  PVE, pokud možno na hard. GLOPS je hra za normálních podmínek tak na 3-4 hry za večer. Ono už ani kredity v něm nejsou takové.

PvP hraju tak z donucení eventem. Nebaví mě. Je to pro mě nepřehledné.

A PVP bys měl ještě rozdělit na 15x15 a skrimiš. Skrimiš mě začla i bavit. Tedy pokud pominu že ty tři mapy mě už lezou i ušima. Za 4 dny jsem jich odehrál 200, většinou na T4. Dokonce se mě v nich i nadmíru daří, pokud se tam neobjeví FOSY a jim podobní. To si pak buď nezahraju, nebo končím v garáži. :) Klasické 15x15 to dá sotva 5x za večer. Možná ani to ne.

PvP v podání AW mě prostě nebaví a není to proto, že radši hraju proti botům.

 

Já nerozumím tomu kam ta hra směřuje. Pro který segment hráčského trhu je určena. Určitě ne pro ten nejširší kádr. Spíše úzkou skupinu nadšenců.

Když přijde někdo nový, začne hrát PvE, tak ho čeká raketová sprcha a protože ho to od už nízké úrovně potká každou hru, od 0.23 navýšená o přesnost a nulová prodleva reakce botů, tak se na to vykašle. V PvP ho zase čeká sesmažení 5-6 výstřely na 810m z druhého konce mapy., sotva vystrčí hlavu.

Tedy pokud někdo chce uvažovat o navýšení počtu hráčů,  tak by jim měl nabídnout zábavu a ne frustrující zkušenosti.

 

 

Iosifek, chcel som sa ťa opýtať. Ako si nás tu našiel? Sám alebo ťa niekto nasmeroval? Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...