Přejít na obsah

AW - Posezení s vývojáři - 14.díl


Ashadak

Recommended Posts

Velitelé!

 

Vítejte u dalšího dílu našeho seriálu, kde se vývojáři věnují některým dotazům od hráčů.

 

type_010_japanesembt.jpg

 

Internet je plný videí se skvěle smykujícími tanky. Uvidíme něco podobného i v Armored Warfare?

 

Jasně. Už ve verzi 0.22 bude něco takového možné na kluzkém povrchu.

 

Pojďme se nyní pobavit o PvE. Je spousta případu, kdy boti předvádějí doslova neuvěřitelné zásahy(okamžitá reakce), objevují se hráčům za zadkem a co je nejdůležitější, jsou schopni ultra přesných zásahu s PTŘS, které mají za následek zničení věžového prstence. Jaké máte plány s tímto režimem?

 

Aktualizace 0.23 přinese řešení některých palčivých problému v tomto režimu. Řešíme nejen reakční dobu AI (odstranění neslavných známých střel od boku), ale i změny PTŘS(vysoká přesnost AI), přidání nových typů nepřátel a další změny. Chystáme o tom samostatný článek.

 

V aktualizaci 0.22 bude představeno nové řešení schopností u velitelů. Plánujete tyto změny provést i s posádkami?

 

Ano, prvně se soustředíme hlavně na vyladění tohoto systému. Posádky přijdou na řadu někdy po verzi 0.24.

 

Co takhle hasičák na více použití? Bude něco takového?

 

Jasně, dokonce už v aktualizaci 0.22

 

Plánujete i něco takového, jako je pohled z rakety v první osobě(kamera v raketě)?

 

Ano. Zatím plánujeme tuto funkci uvést u jednoho, zatím neodhaleného izraelského vozidla, které má tuto vychytávku v reálu. Bude-li zpětná vazba kladná, popřemýšlíme o dalším využití této funkce.

 

Pořád narážíme na dotazy kolem maskovacích sítí. Něco takového jsme dokonce už ve hře viděli(Chieftain Mk.6) a bylo pár obrázku i jiných strojů. Plánujete tuto možnost vypustit do hry?

 

Uvažujeme o tom, ale prozatím se chceme zaměřit na celkové zlepšování modelů vozidel. Aktualizace 0.23 přinese lepší shadery, stejně jako celkové úpravy jednotlivých modelů vozidel, aby byly mnohem realističtější. Poté plánujeme zavést větší dopad nálepek, různé speciální efekty a vliv prostředí (např. tanky budou při jízdě blátem špinavé). Potom všem se chceme věnovat externím vybavením vozidel,  třeba jako jsou výše zmíněné kamuflážní sítě.

 

Jak jste spokojeni se stavem autokanónů v 0.21? Plánujete nějaké další změny?

 

Aktualizace 0.22 přinese další vylepšení těchto zbraňových systémů. Když si to shrneme - objeví se znovu autokanóny s velkou kadencí (poškozením za minutu), bude jednodušší proniknout boky bitevních tanků a i rozptyl bude dosahovat lepších hodnot, než je tomu nyní.

 

Neplánujete přinést nějaké historické kamufláže?

 

Je to možné.

 

Chtěli bychom, aby všechny PvE mise byly k dispozici pro všechny obtížnosti. Bylo by to možné?

 

Rádi bychom dosáhli co největší rozmanitosti, někdy je ale obtížné tohoto cíle dosáhnout. Některé PvE mise, které jsou k dispozici pouze pro vyšší obtížnosti, jsou samy o sobě mnohem obtížnější než ty, které byly navrženy pro lehkou obtížnost. Na druhou stranu máme mise vhodné pro nováčky, ale nevhodné pro zkušenější hráče. Každopádně nejsme se současným stavem spokojeni a plánujeme ho změnit, a to jak přidáním náročnějších misí pro zkušené hráče, tak i přidáním většího obsahu pro nováčky.

 

To je pro dnešek vše, pokud by jste měli na vývojáře nějaké otázky, směřujte je do této části oficiálního fóra.

 

Uvidíme se na bojišti.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě kulometům zmenší rozptyl a jsme s něma v 0.18 :-D A jediné změny budou zepředu průstřelné vany a horší přesnost.

 

před 14 hodinami, Badysak napsal:

Jo a tohle maskování se bude jmenovat Arnold:laugh:

 

No, vzpomeň si na predátora! Arnold tam byl maskovaný blátem před termokamerou a s opadávajícím blátem ho ta inteligentní potvora s osobní atomovkou viděla lépe a lépe :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nerád komentujem výroky ale počúvam tu od niekorých nickov  o zvracaní, úbohosti hry a tak dalej, nepočul som od nich ešte ani raz nič pozitívneho. Nechápem potom prečo tieto osoby túto hru hrajú. Ani ja nie som nadšený z PVP 4vs4 , PVE super autoboti , a podobne , zanadávam si a hrám to dalej. Keď má niekto dobru myšlienku nech ju posunie na patričné miesto a hotovo . A komu je z tejto hry nahovno tak nech ju nehrá a nevypisuje tu svoje pocity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, arnost905 napsal:

Ještě kulometům zmenší rozptyl a jsme s něma v 0.18 :-D A jediné změny budou zepředu průstřelné vany a horší přesnost.

 

 

No, vzpomeň si na predátora! Arnold tam byl maskovaný blátem před termokamerou a s opadávajícím blátem ho ta inteligentní potvora s osobní atomovkou viděla lépe a lépe :-D

Tohle by se mu šiklo více http://defense-update.com/20110905_bae-adaptiv_camouflage.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, akymcz76 napsal:

Tak si někdy přečti moje výroky a nejen zde, kam přispívám.

 

mimochodem hru hraju a náramně si jí užívám.

 

Zvracet se mi chce z těch bludů, co pokaždé MY COm vypustí......

Ono jde spíše o to neustálé nadávání na mrtvou HRU některých lidí, která více méně funguje, když jde o "špatné" marketingové rozhodnutí MY.com tady na EU. Na RU veselé hrají, ale tady musí neustále mlet jak kolovrátek keci o mrtvé hře jako na ofiku. Snad jsem to napsal srozumitelné:wave_smiley9:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Badysak napsal:

Koukni se na to video je dole v článku. Arnošte

Na video jsem se díval, na zmatení obrysů apod., ale je to až nadmíru krásné. Protože kde vezmu ten obrazový šum, který mám pak vyzařovat? Protože jak můžu vědět, co ten druhý "vidí"? To bych musel pracovat s obrazovýma datama kategorie streetview nebo jak se to píše, v několika ročních a denních období. Né že by ty data v tom objemu neměl jak vozit, ale měj je aktuální, že. Navíc se mi zdá, že za tím vozidlem zůstává "pruh". Zabere to asi spolehlivě jen na nějakou starší nebo levnější pozorovací techniku. Vidím paralelu s vysílačkama, všichni vysílají pro utajení v pásmu šumu a digitálně, ale přitom si to navzájem odposlouchávají... Nemusí zabrat na teplo, ale tuctový radar jim najde pohyb na statickém pozadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Čikino napsal:

Som zvedavý keď ta hra padne čo budeš vyprávať:wave_smiley9::wave_smiley9::wave_smiley9:peterramis chlapče už sa zobuď ja to hrám od alfa testu a vidím ako ta hra ide dole vodu:wave_smiley9::wave_smiley9::wave_smiley9:

Nebudem hovoriť nič,dám inú,ale čo sa mi veľmi páči  to-,,chlapče,,to mi povedala moja matka túto nedeľu a má 78 rokov a ja 52,ale považujem to za poklonu,lebo sa tak aj cítim.Ja som tiež začínal od alfa testu a tiež som soptil,ale prečo ,,sypať soľ do rany,,komu to ako  pomôže?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, akymcz76 napsal:

Tak si někdy přečti moje výroky a nejen zde, kam přispívám.

 

mimochodem hru hraju a náramně si jí užívám.

 

Zvracet se mi chce z těch bludů, co pokaždé MY COm vypustí......

akym akurát na Teba som nemyslel :D , myslel som úplne iných prispievateľov   :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, arnost905 napsal:

Na video jsem se díval, na zmatení obrysů apod., ale je to až nadmíru krásné. Protože kde vezmu ten obrazový šum, který mám pak vyzařovat? Protože jak můžu vědět, co ten druhý "vidí"?

Co jsem pochopil tak to má pracovat na principu volby tedy, že si asi velitel vybere z nějakého setu pro dané prostředí nastavení, které se bude co nejlépe hodit do dané situace. Cilém není neviditelnost pouze snížení šance detekce. Radar je fajn věc, ale země je poněkud členitější něž vzduch a tohle má zlepšit ochranu proti pozemní detekci. PL01 by měla mít něco podobného, ale nezdá se mi žeby to ve hře fungovalo stejně v křaku svítím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...