Přejít na obsah

AW - PTS: test stability


Ashadak

Recommended Posts

Velitelé!

 

Chtěli bychom vás pozvat na velmi speciální test, veřejného testovacího serveru. To, co dělá tento test důležitý, není jeho herní obsah (na serveru běží verze 0.21), ale chování hry na novém serveru(něco jako zátěžový test). V současné době zkoušíme nový serveru a rádi bychom, aby jste nám poskytli zpětnou vazbu ohledně výkonu tohoto zařízení.

 

pts_v2.png

 

Pomozte nám zlepšit Armored Warfare a napište nám, co si o tom myslíte v průzkumu na tomto místě.

 

Jako poděkování máme pro Vás připraveny drobné ceny:

  • Odehraj 5 bitev na PTS serveru a získej 5 zlatých beden na hlavním serveru.
  • Odehraj 10 bitev na PTS serveru a získej  5 platinových Battlefield Glory boosterů na hlavním serveru.
  • Odehraj 20 bitev na PTS serveru a získej 5 platinových beden na hlavním serveru.

Bitvy musíte odehrát dnes mezi 20:00 - 7:00.

 

Ceny vám pošleme příští týden.

 

Pro vstup na PTS musíte nainstalovat PTS klient hry(kopie hry) a to následovně:

  • Otevřete si Armored Warfare My.com launcher - tabulka s novinkami, když zapínáte hru
  • Na horní liště zmáčkněte tlačítko Game Directory
  • Z nabídky titulů zvolte Public Test Server
  • Postupujte dle instalačních pokynů.

Díky moc, za vaší pomoc!

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojení s RU asi nikdy nebude. Realnější variantu bych viděl spojení NA/EU...i když celkově to PvP komunitě stejně nepomůže...i když třeba pár hráčů přibude...

 

Mě mrzí, že tohle testování přišlo tak brzy po oznámení...nestihnu to stáhnout a vyzkoušet :ermm:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako taky si myslím, že servery nespojí, jediná hra kde jsem toto zažil byla Battlestar Galactica, kde bylo asi 14 serverů a po sjednocení pouze 2. Ale zde je mnoho dat a všeho na přenesení, takže pokud se EU server sám nedostane na nohy, tak potom asi stop EU a NA serverům, což je škoda, také jsem byl od začátku v AW, myslím ještě v Closed Betě. Chtělo by to nové mapy, další tanky a nové herní mody, ostatně u Wotka to taky funguje, tak proč ne tu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak WoT má hlavně agresivní marketing, který ti vyhučí WoT až do hlavy, takže ho zná každý...AW moc lidí nezná a to je škoda. Hra je mnohem lepší než WoT. Myslím si, že by to chtělo už nějak skončit s balancováním, udělat hru atraktivní pro PvP komunitu - klanovky, ligy apod. a věnovat se novému obsahu...

 

Nejvíc hře ublížily čtyři hlavní věci - 1. chybějící endgame pro PvP - dřív lidé vyexpili všechno hrozně rychle a pak co dělat, když tu nejsou klanovky, ligy(kromě toho co si udělala komunita) apod.

                                                               2. přechod z jednoho vývojářského týmu na druhý  - ani jeden tým není špatný, ale dostat se do sedla zabere nějaký čas a tím trpí i hra. To co nový tým dělá je super a těším se na celkový výsledek po dokončení, fandím jim

                                                               3. příliš mnoho atraktivních režimů na málo hráčů(uvedení Globs, bylo předčasné a rozbilo PvP komunitu - režim je to dobrý, ale nejsou lidi na naplnění aniž by netrpěly další režimy)

                                                               4. nedostatečná propagace hry - reklamu jsem postřehl jen při uvedení otevřené bety a pak už nic, dost lidí je překvapených jak je hra dobrá, ale nikde není vidět a to že jí začali hrát je jen o tom, že se o ní dozvěděli náhodou od kamaráda. O jedinou propagaci se stará vesměs komunita a to si myslím, že nestačí. Já chápu že masivní reklama stojí velké peníze s nejistým výsledkem, ale aspoň to zkusit.

 

Myslím si, že je i chyba, že vývojáři nedají jednoznačně najevo jakou cestou se chtějí vydat(i když možná je to už každému jasné). AW je jediná hra, která má potenciál uspokojit všechny hráče, ať už čistokrevným PvP, nebo jakýmsi hybridem CSka s tanky v Globsu nebo oddychovkou v PvE. Jde jen o to, že nejsou lidi...rozhodně v současné době nemá hra na to, aby uspokojila všechny tři skupiny. Takže buď z toho uděláme single hru s možností kooperace (PvE, GLOBS - což asi nakonec tak dopadne) nebo z toho uděláme hru hodnou e-sportu a zaměříme jí na PvP(to dneska přitáhne opravdu hodně lidí a peněz, čehož jsou důkazem mraky dění na netu, single si zahraješ jednou dvakrát a jdeš od toho, něco jiného jsou MMORPG s pěkným příběhem, raidy, dungeony - kolik stovek hodin jsem odprogressoval ve Wowku, Swtoru, než mě chytly tanky), on i ten GloBs by se dal udělat atraktivní pro PvPčkaře. Jasně je spousta hráčů, kteří hledají alternativu a nechtějí se stresovat v PvP, ale když jsou tu hry kde to funguje a AW má výhodu moderní techniky, proč by to nemohlo fungovat i tady? 

 

Jasně píšu to z pohledu PvPčkaře, PvEčkař to asi vidí jinak, ale zkrátka někdo musí z kola ven, jinak se nic nezmění. Určitě mohou být všechny módy ve hře i nadále, ale autoři by měli dát jasně najevo co je jejich cíl, abychom my co chceme hrát co nás baví nemuseli ve hře ztrácet čas a poohlédli se jinde. A že odejít bude opravdu těžké, když je hra srdcovou záležitostí...čas a peníze vem čert.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Čikino napsal:
před 1 hodinou, Ashadak napsal:

Tak WoT má hlavně agresivní marketing, který ti vyhučí WoT až do hlavy, takže ho zná každý...AW moc lidí nezná a to je škoda. Hra je mnohem lepší než WoT. Myslím si, že by to chtělo už nějak skončit s balancováním, udělat hru atraktivní pro PvP komunitu - klanovky, ligy apod. a věnovat se novému obsahu...

 

Nejvíc hře ublížily čtyři hlavní věci - 1. chybějící endgame pro PvP - dřív lidé vyexpili všechno hrozně rychle a pak co dělat, když tu nejsou klanovky, ligy(kromě toho co si udělala komunita) apod.

                                                               2. přechod z jednoho vývojářského týmu na druhý  - ani jeden tým není špatný, ale dostat se do sedla zabere nějaký čas a tím trpí i hra. To co nový tým dělá je super a těším se na celkový výsledek po dokončení, fandím jim

                                                               3. příliš mnoho atraktivních režimů na málo hráčů(uvedení Globs, bylo předčasné a rozbilo PvP komunitu - režim je to dobrý, ale nejsou lidi na naplnění aniž by netrpěly další režimy)

                                                               4. nedostatečná propagace hry - reklamu jsem postřehl jen při uvedení otevřené bety a pak už nic, dost lidí je překvapených jak je hra dobrá, ale nikde není vidět a to že jí začali hrát je jen o tom, že se o ní dozvěděli náhodou od kamaráda. O jedinou propagaci se stará vesměs komunita a to si myslím, že nestačí. Já chápu že masivní reklama stojí velké peníze s nejistým výsledkem, ale aspoň to zkusit.

 

Myslím si, že je i chyba, že vývojáři nedají jednoznačně najevo jakou cestou se chtějí vydat(i když možná je to už každému jasné). AW je jediná hra, která má potenciál uspokojit všechny hráče, ať už čistokrevným PvP, nebo jakýmsi hybridem CSka s tanky v Globsu nebo oddychovkou v PvE. Jde jen o to, že nejsou lidi...rozhodně v současné době nemá hra na to, aby uspokojila všechny tři skupiny. Takže buď z toho uděláme single hru s možností kooperace (PvE, GLOBS - což asi nakonec tak dopadne) nebo z toho uděláme hru hodnou e-sportu a zaměříme jí na PvP(to dneska přitáhne opravdu hodně lidí a peněz, čehož jsou důkazem mraky dění na netu, single si zahraješ jednou dvakrát a jdeš od toho, něco jiného jsou MMORPG s pěkným příběhem, raidy, dungeony - kolik stovek hodin jsem odprogressoval ve Wowku, Swtoru, než mě chytly tanky), on i ten GloBs by se dal udělat atraktivní pro PvPčkaře. Jasně je spousta hráčů, kteří hledají alternativu a nechtějí se stresovat v PvP, ale když jsou tu hry kde to funguje a AW má výhodu moderní techniky, proč by to nemohlo fungovat i tady? 

 

Jasně píšu to z pohledu PvPčkaře, PvEčkař to asi vidí jinak, ale zkrátka někdo musí z kola ven, jinak se nic nezmění. Určitě mohou být všechny módy ve hře i nadále, ale autoři by měli dát jasně najevo co je jejich cíl, abychom my co chceme hrát co nás baví nemuseli ve hře ztrácet čas a poohlédli se jinde. A že odejít bude opravdu těžké, když je hra srdcovou záležitostí...čas a peníze vem čert.

S tímto tvojím názorom súhlasim žiadna reklama od open bety proste nič jediná šanca asi steam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Jarda_Scrounger napsal:

Tak úvaha je dobra ale co z toho ked spravia hru ked ju nikto nebude hrat?

 

Z toho všeho mi vyplývá, že hra není atraktivní jen pro PvP hráče, z důvodů které jsem psal výše(chybí lidi v tomto režimu a endgame pro jednotlivce i klany). Co se týče PvE scény, tak tam spokojenost je a zřejmě tyto dva režimy(hlavně PvE) hraje dost lidí na to, aby to hru uživilo a nemuseli vypnout servery...PvE hráči a část PvP hráčů má ráda i Globs, protože není tak náročný a frustrující jako klasické PvP a pokud se sejde parta co trochu přemýšlí, tak se dá vyhrávat relativně snadno.

 

Globs by byl super kdyby se omezilo oživování a dal se jako nástroj pro klanové nebo ligové zápasy. To by byl masakr. Jinak jde pouze o navázání na moderní střílečky s respawny bez strachu ze smrti. Já tenhle mód taky rád hraju, ale po 50-60 bitvě mě na publiku nebaví...mě tam štve hlavně to, že se lidé nebojí umřít(nejsou za to žádné postihy), bezmyšlenkovitě lítají po mapě nebo jen tak kempí na jednom místě a střílí protivníky místo, aby zabírali body a snažili se tým dovést k vítězství. Ono je to na dlouhou debatu, ale závěr je stejný...s ohledem na počet lidí, buď měli vypnout PvP a nechat Globs a nebo s Globsem počkat až bude víc lidí...

 

Každopádně je tu vidět spíš snaha o odlišení AW od konkurence(WoT, WT), těžit na tom co uvedené hry nemají a to je právě PvE obsah. Bohužel si většina z nás myslela, že je to mnohem lepší WoT(bez goldů, módů, RNG atd) s moderní technikou a skvělými mechanikami(spot, rakety, kouřové granáty), většina v tom ale hledala právě odlišnost(PvE/nově Globs)..ale teď velké pozor!!! My.com zřejmě nechce klasické PvP úplně odepsat, protože se poslední dobou snaží o jistou resuscitaci tohoto režimu(hodnocené bitvy, úkoly v akcích), takže bych to ještě nevzdával a uvidíme kde budeme na konci roku. Každopádně mě potěšila zpráva o tom, že se začalo kutat(v jakém stádiu nevím) na klanovém obsahu(co to bude také nevím). Takže nás AW třeba ještě příjemně překvapí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych se vrátil z OT zpět k vláknu, tak test zatím dle fóra dopadl tak, že NA hráčům se zlepšila odezva o polovinu, zatímco EU hráči měli odezvu vyšší...server prý byl někde v Bostonu...jak je to ale doopravdy netuším, protože jsem na testu nebyl a čerpám jen z vlákna na ofiko fóru. ;-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...