Přejít na obsah

AW - Ve vývoji: změny ekonomiky v aktualizaci 0.22


Ashadak

Recommended Posts

Velitelé!

 

Pečlivě jsme analyzovali odezvu na změny v ekonomice, které jsme zavedli v posledních aktualizacích. Po vyhodnocení jsme se rozhodli přinést tyto změny v ekonomickém systému.

 

1920x1080_71_0.jpg

 

Škatulata hýbejte se

 

Nejčastěji jsme se ze zpětné vazby dozvěděli, že obsah beden na nejnižší úrovní není dostatečně atraktivní, proto je hráči ani neotvírají. Rozhodli jsme se zvýšit jejich hodnotu zavedením následující změny:

  • Otevření každé bedny vám dáme 10% šanci na získání další bedny o jednu úroveň vyšší.

Jinými slovy, když otevřete stříbrnou bednu máte 10% šanci získat navíc zlatou bednu. Platí to pro všechny bedny, kromě těch platinových, protože nad nimi už žádná další bedna není.

 

Férové rozdělování odměn

 

Při zvažování jak upravit rozdělování odměn za bitvu v rámci všech režimů je naším cílem odměnit hlavně hráče, kteří jsou pro tým skutečným přínosem. To například zahrnuje podporu spojenců tím, že detekujete protivníky nebo jim ničíte pásy a motory.

 

Jako první krok plošně zvyšujeme odměnu za poškození, abychom mohli umožnit následující změny:

  • Pokud poškodíte cíl, který jste detekovali, obdržíte 100% výdělku navíc
  • Pokud poškodíte cíl, který detekoval váš spojenec, obdržíte odměnu za poškození 75% navíc a spojenec 50%

Pokud si to všechno zkombinujeme s nárůstem výdělků za poškození znamená to, že hráči udělující poškození příliš nezaznamenají pokles výdělků, zatímco průzkumníci si polepší zhruba o 25% více kreditů.

 

To samé pravidlo bude použito při znehybnění protivníka:

  • Pokud poškodíte cíl, který znehybnil váš spojenec, obdržíte odměnu za poškození 75% navíc a spojenec 50%

Aktualizací 0.22 řeší i situaci, kdy více vozidel detekuje tentýž cíl. Už nebude odměněn pouze první průzkumník. Místo toho bude odměna rozdělena mezi všechny průzkumníky a ten první dostane další bonus. Tato změna umožní spravedlivější distribuci výdělku za detekci, aniž by museli průzkumníci navzájem soupeřit, což může být celkově na úkor týmu.

 

Změna odměn za PvP

 

Na základě zpětné vazby ohledně nespravedlnosti meziúrovňového systému. V aktualizaci 0.22 nahrazujeme násobitel odměny za úroveň bitvy za násobitel úrovně vozidla. Jednoduše řečeno - pokud zničíte silnějšího protivníka, obdržíte lepší odměnu:

  • rozdíl jedné úrovně – 10% bonus
  • rozdíl dvou úrovní – 20% bonus

Tento bonus platí v rámci poškození, zabití, podpory a detekce. Máme ještě připraveny nějaké další změny:

  • Další výdělky za obsazení základny, a to pouze hráčům kteří se obsazení účastní a pouze pokud je obsazení úspěšné
  • Přežití bitvy vám dá 55 zkušeností navíc
  • Zkušenosti za zničení protivníka byly navýšeny z 56 na 70 bodů
  • Zkušenosti za obranu základny budou odpovídat množství snížených bodů

To ale není všechno:

  • Snížili jsme plošnou odměnu za pouhou účast v bitvě
  • Zvýšili jsme zkušenostní odměnu za přežití bitvy
  • Zvýšili jsme zkušenostní odměnu za zabití protivníka

Tyto změny hodně ovlivní úroveň vozidel – na nízkých úrovních v podstatě zůstanou odměny na základní úrovni, zatímco na těch vysokých budou hráči za všechny aktivity odměňováni mnohem více.

 

Změna odměn za Globální operace

 

V posledních týdnech jsme pečlivě hodnotili odměny za globální operace a rozhodli se pro některé úpravy.

 

Peníze a zkušenosti za obranu a zabírání základny budou nyní udělovány pouze hráčům, kteří se toho přímo zúčastní. Velikost odměny závisí na:

  • U peněz je velikost úměrná bodům, které protivník zabráním základny ztratí
  • U zkušeností je velikost úměrná času, který jste potřebovali k zabrání základny a bodům o které protivník ztrátou základny přijde

A ještě:

  • Množství peněz a zkušeností za způsobení bodové újmy protivníkovi se zvýšilo třikrát
  • Množství peněz za vyhranou bitvu se dvakrát snížilo
  • Zkušenosti za obranu základny budou odpovídat množství snížených bodů
  • Zkušenosti za obranu základny se výrazně zvýšily

Cílem těchto změn je zvýšit význam obsazování strategických bodů(základen)namísto surového honění poškození a zabíjení. Ostatně o tom režim Globálních operací přece je ne?

 

Změny u prémiových a battle hardened vozidel

 

V aktualizaci 0.22 bude bonus ke zkušenostem z battle hardened vozidel zvýšen z 10% na 20%. Účel této změny je zatraktivnit tato vozidla jako prostředek k získání více zkušeností pro rychlejší postup hrou, aniž by hráč musel spoléhat je na prémiová vozidla. Když už mluvíme o prémiových vozidlech, náklady na opravu budou sníženy na první úroveň vozidel, dojde tak k vyšším výdělkům v PvP.

 

Battle Hardened a prémiová vozidla obdrží ještě další bonus - pokud s vozidlem proděláte kvůli použití spotřebního materiálu, bude vám polovina nákladů vrácena.

 

Myslíte si, že je tato kompenzace dobrý nápad? Pak je tu dobrá zpráva pro všechny - všechna vozidla vítězného týmu v PvP a GLOBS tohle také dostanou!

 

Postih neaktivním hráčům

 

V aktualizaci 0.22 představujeme nový systém, který změní způsob odměňování neaktivních hráčů. Jednoduše řečeno, hráči, kteří nejsou vůbec aktivní v bitvě "AFK“, nedostanou žádnou odměnu.

 

Další změny

 

Pár dalších změn:

  • Výsledky bitvy budou obsahovat údaje o kompenzaci za poškození nebo zabití spojencem.
  • Cena oprav u vozidel páté úrovně bude snížena na 10 450 kreditů.
  • Cena oprav u vozidel šesté úrovně bude snížena na 14 500 kreditů.
  • Budou upraveny i ceny za munici(celý rozsah změn bude uveden v pathnotesu aktualizace 0.22)

Tak, co vy na to? Dobrý, ne? Hurá na bojiště!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Ashadak napsal:

V aktualizaci 0.22 bude bonus ke zkušenostem z battle hardened vozidel zvýšen z 10% na 20%. Účel této změny je zatraktivnit tato vozidla jako prostředek k získání více zkušeností pro rychlejší postup hrou, aniž by hráč musel spoléhat je na prémiová vozidla. Když už mluvíme o prémiových vozidlech, náklady na opravu budou sníženy na první úroveň vozidel, dojde tak k vyšším výdělkům v PvP.

Poněkud neurčité, prosím Tě tento celý odstavec bude platit jen v tom PvP?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, arnost905 napsal:

Poněkud neurčité, prosím Tě tento celý odstavec bude platit jen v tom PvP?

Dle mého názoru dojde k plošnému navýšení výdělků u těchto vozidel(BH) ve všech režimech. Pokud jde o opravy, tak pokud použiješ lepší spotřební materiál, tak nejvíc proděláváš v PvP(hlavně s normální technikou) a to i se solidními výsledky a prémiovým účtem. Jde o to hráče nalákat aby k vydělávání používali hlavně prémiová a BH vozidla. Chceš-li dobře vydělat, kup si prémiové vozidlo nebo svému oblíbenci pořiď BH status. Klasika i u jiných her.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bonusy u prémiáků mi nevadí, bo je to extra kategorie vozidel :-) No uvidíme ty kompenzace v akci, protože bych raději upřednostnil jejich přesnější popis včetně popisu úkolů eventů a epizod. Je pravda, že je to pak v kategorii pro blbé nebo právnického textu, ale každého básníka prostě nechápu. Osobně kvůli tomu v práci dostávám pojeb, pokud se dá něco vysvětlit dvěma a více významy, protože nás to stojí další náklady. Nedostal jsem třeba už ten epizodový decal, a může se s velkou pravděpodobností stát, že ho ani po reklamaci nedostanu vůbec, bo jsem zadání  Bonus Objective v epizodě 3 pochopil málo, v překladu blbě jen kvůli tomu, že autorovi nevidím do hlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Badysak napsal:

Ten decal byl jasný odjeď x bitev během eventu v PVP/PVE pouze s foxem nebo pouze s bmp3, ale nebylo tam počítadlo takže sis to měl čárkovat.

Tak žádné čárečky :-) Pěkně jsem si maloval hvězdičky ve více než dostatečném počtu :-) Ale oni si nedělali ty čárečky vůbec... :-( Napsal jsem SS prosbu o kontrolu, tak si doufám něco přečtu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, arnost905 napsal:

Tak žádné čárečky :-) Pěkně jsem si maloval hvězdičky ve více než dostatečném počtu :-) Ale oni si nedělali ty čárečky vůbec... :-( Napsal jsem SS prosbu o kontrolu, tak si doufám něco přečtu...

Tak co stresuješ chlape s

 

a může se s velkou pravděpodobností stát, že ho ani po reklamaci nedostanu vůbec, bo jsem zadání  Bonus Objective v epizodě 3 pochopil málo, v překladu blbě jen kvůli tomu, že autorovi nevidím do hlavy.

 

CZ překlad byl více než dobrý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No fox i bmd jsou 6 tier se kterým se stejně měli jet dvě bitvy denně takže jsem jezdil v rámci eventu a tieru foxe nějak mi to přišlo logické.

 

A anglický text říká něco jako 30 bitev z úspěšně zkompletovaného obj. 1 má být ve fox nebo bmp 3

 

At least 30 battles of successfully completed Objective 1 have to be completed in the FV721 Fox, the FV721 Fox Shark or the BMP-3 (combining is not possible, all the required battles have to be played in one of the three vehicles)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přeložil jsem něco špatně? Zde je můj překlad:

 

Podmínky

  • Vyhrát 30 PvP bitev pomocí vozidel FV721 Fox, FV721 Fox Shark nebo BMP-3(vozidla nelze kombinovat a podmínku můžete splnit jen prostřednictvím jednoho z uvedených vozidel)

Nebo

  • Vyhrát 40 PvE bitev pomocí vozidel FV721 Fox, FV721 Fox Shark nebo BMP-3(vozidla nelze kombinovat a podmínku můžete splnit jen prostřednictvím jednoho z uvedených vozidel)

Tyto počty jste mohly dosáhnout v balíku úkolů 1 a 2, nebo je udělat nad rámec během běžící třetí epizody...To, ale v původním textu nebylo. Já jsem to splnil v rámci PvE kde jsem 90 bitev odjezdil v BMP-3 a byla to neskutečná zábava. :laugh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Ashadak napsal:

Přeložil jsem něco špatně? Zde je můj překlad:

 

Podmínky

  • Vyhrát 30 PvP bitev pomocí vozidel FV721 Fox, FV721 Fox Shark nebo BMP-3(vozidla nelze kombinovat a podmínku můžete splnit jen prostřednictvím jednoho z uvedených vozidel)

Nebo

  • Vyhrát 40 PvE bitev pomocí vozidel FV721 Fox, FV721 Fox Shark nebo BMP-3(vozidla nelze kombinovat a podmínku můžete splnit jen prostřednictvím jednoho z uvedených vozidel)

Tyto počty jste mohly dosáhnout v balíku úkolů 1 a 2, nebo je udělat nad rámec během běžící třetí epizody...To, ale v původním textu nebylo. Já jsem to splnil v rámci PvE kde jsem 90 bitev odjezdil v BMP-3 a byla to neskutečná zábava. :laugh:

Přeložil jsi to dobře, zásadní je Tvá věta, že v původním textu to nebylo. Nenapadám Tvůj překlad. Za OT se omlouvám, příště to dám raději do krčmy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 21. 10. 2017 at 15:14, arnost905 napsal:

Přeložil jsi to dobře, zásadní je Tvá věta, že v původním textu to nebylo. Nenapadám Tvůj překlad. Za OT se omlouvám, příště to dám raději do krčmy.

 

Já se nedurdím, jen jsem doufal, že mi něco neuniklo nebo jestli jsem něco špatně nepřeložil a mojí vinou někdo přišel o odměnu...jsem rád za zpětnou vazbu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...