Přejít na obsah

AW - Iniciativa pro podporu EU serveru(zhodnocení, ohlednutí, zamyšlení)


Ashadak

Recommended Posts

Právě teď, Patricino napsal:

 

ja spor nemám :D len som reagoval na Kvetulku že ju nikto na RU nenúti a že hraje hru kde jej naopak vnucujú herný mod... potom sme sa už len bezpredmetne začali hádať

 

A já čekal nějaký román :smiley_laptop: a ty to shrneš do jedné věty...dobře ty. :thumbsup: 

 

Takže to můžeme uzavřít. Budu se možná opakovat, tak se omlouvám. Pojďme se na to podívat od základu. Armored Warfare nabídla oproti jiným hrám zajímavou alternativu v podobě PvE, mnoho hráčů to kvituje a díky tomu utíká od jiných her. OK. Jenže je to hra na podobných základech jako WoT a tam jsou hlavně hráči PvP a ti(stejně jako já a mnoho dalších) hledali u AW hru alternativní PvP hru s moderní technikou. Tu jsme našli, jenže...po získání všeho nemáme co dělat. Velká část proto odešla zpět a vývojáři na pokles museli nějak reagovat. Přišel LoW...jenže pak se ozvala ta část, která chtěla hrát i PvE...proto vývojář zvolil kompromis, který by mohli hrát všichni GLOBs. Z počátku nás to bavilo, ale opět to nemohl vydržet věčně. PvP hráčů pořád ubývalo a došlo ke změně rovnováhy ve prospěch hráčů PvE, kteří jsou na fórech EU nejvíc vidět a i statistiky mluví v jejich prospěch...My.com se tedy vydal logickou cestou a vymyslel akce směrem k těmto lidem, jen si pořád lámal hlavu co s PvP scénou? Máme tu mód, který nikdo nehraje, ale mohli by ho hrát obě skupiny...hle uděláme akci na GLOBs a všechny to bude bavit...bohužel opak je pravdou, rozezlená PvP scéna nemá co hrát a kde se poměřovat(chybí to zásadní - klanovky, čekací fronty jsou neúnosné) a ještě nám pořád vnucují co nechceme hrát, nebo hrát musíme kvůli zajímavým odměnám, nebo proto že nemáme jinou možnost? Navíc když se ozveme, tak nás cenzurují a navíc ten bubák Silent, to je poslední kapka...bác došla trpělivost a všichni se stěhují tam, kde PvP jede...na RU server...

 

Vynechal jsem tu část kde ze hry vystupuje Obsidian a všechno kolem toho...

 

Jenže teď přišel ten zlom, nebo tomu aspoň věřím...My.com vidí, že je něco špatně...PvP komunita se na EU úplně zhroutila, nových hráčů nepřibývá - chybí reklama, navíc hra se pořád balancuje a ta se blbě balancuje na základě PvE. Co tedy s tím? Hráči hrají GLOBs a PvE, to je v pořádku, ale jak udělat atraktivní PvP, které je tolik oblíbené na RU a u nás ne? Navíc tu jsou všemožné iniciativy, které PvP chtějí hrát, neberu jen tu naší, ale zahrnuji i DPSL a jiné komunitní akce. Ok je čas na změnu...na PvE a GLOBs moc lidí ze zavedených her už neutáhneme. Začneme třeba tím, že vytvoříme Skirmish, aby hráči nemuseli čekat 15 minut na bitvu...první pozitivní věc...oznámíme nový režim "hodnocených bitev", který může být pro PvP atraktivní...začínáme přinášet více nového obsahu v kratší periodě...a to nejlepší nakonec zavedeme akce orientované na PvP...viz lov mycomáků a nyní nadcházející epizoda 3. Já nevím jak vy, ale vývoj se konečně začíná ubírat směrem, který se může PvP scéně líbit a může pro nás přinést mnoho dobrého...pojďme tomu dát ještě šanci.

 

Lidi co se aktivně zapojili do iniciativy tuto cestu vidí a proto jsme ještě nepřešli na RU(každý má svůj důvod), není to, že bychom všechno viděli růžově, ale dali jsme tomu prostě šanci...vím, že řada z Vás už tomu nevěří a já to plně chápu, ale jsou tu náznaky, které vedou k lepším zítřkům PvP i na EU serveru. Asi Vaše názory nezměním, ale aspoň se můžu s Vámi podělit o ten svůj...

 

Když jsem začal hrát tuhle hru, byl jsem nadšený z toho jak je tu CZ/Sk komunita semknutá, přátelská...pořád věřím, že to tak je, jen jsme se rozdělili přístupem k tomu jak hru podporovat...jedno nás však spojuje, všichni máme hru rádi a chceme jí hrát a to je dobrý základ k tomu...ukončit hádky a rozpory mezi sebou a vymyslet smysluplný způsob jak hru ovlivnit tak, aby jí rádi hráli i ostatní.   

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ashi tohle byl feedback, a ne první po patchi 0.18, který se podával Tekzbymu :

 

1)      PVP vs PVE

Máme pocit, že vývojáři neodhadli „ lenivost“ hráčů a PVE udělali moc jednoduché a přívětivé. V důsledku toho hraje na EU 80% hráčů jen PVE a NA server je pro PVP mrtvý. PVE je výborný nápad , hráči nemusí se stroji v základu na public a je to fakt dobrý nápad, problém je , že by to z našeho pohledu neměl být primární aspekt hry. Jedním se zajímavých návrhů byt tenhle. PVE může se standartním strojem hrát hráč jen v případě, že nemá stroj v úplné úpravě a posádku má pod 4 perkem. Pokud tohoto stupně dosáhne, PVE si z daným strojem nezahraje. Premiové tanky by byly bez omezení.

2)      Klanové aktivity

Tady vidíme minimální náplň pro komunitu. Je vyloženě špatně, že hráči si musí klanovou náplň hledat sami, mód LOW se snad blíží, ale chce to rozhodně nějaký mód ve hře, kde se můžou zapojit celé klanové 15. Je třeba si uvědomit, že snad všichni klanoví hráči prošli komunitou WOT a mají tam spoustu kamarádů, které u WOT drží pouze klanová náplň a 

e sport. Ti nemají důvod a chuť hrát hru, která je sice poctivější než WOT, ale nemá klanovou náplň.

 

3)      Změny mechaniky hry

Celkem nechápeme důvody, které vývojáře vedly ke komplexní  změně mechaniky hry. Podle nás stačilo vyřešit pár všeobecně známých problémů.

-          Delay shot

-          Nemožnost znehybnit kolové vozidla

-          Vyřešit problém raket ( to se teď vyřešilo )

-          Pořešit mobilitu MBT ( některé stroje nešlo při jejich couvání předjet)

Celkem s obavami sledujeme přicházející změny, které se neotestované pouští do hry těsně před ostrým startem.

Závěrem nechápeme stanovisko vývojářů, že jim nezáleží na hráčích, kteří jim hru rok platili a testovali. Vývojáři by jsi měli uvědomit, že každý hráč ,kterého chystané změny znechutí a vyštvou ze hry si to nenechá pro sebe. Tahle prozatím výborná hra je cílená na stejnou skupinu hráčů, kteří hrají i WOT. Pokud stávající hráče vyženete zpátky ke konkurenci, udělá vám to podstatně více škody, než že odejde jeden hráč.

 

 

 

Patch 0.18

 

Tohle je malé zamyšlení na patchem 0.18, který měl být jeden z přelomových.

 

1)      Technické problémy.

Tady se podle mě neudálo nic, shot delay a ghost shelly přetrvávají ( včera dva zásobníky z Draca na konec věže Chall 2 na zelenou, ani jeden zásah, bez hlášky) . Přibylo x nových problémů, propady FPS u některých hráčů.  Neprobíjení boků strojů na zelenou zůstává dál. Draco přešlo k TD a nejednou dostává do nástavby redukovanou DMG. Bug s Armatou, kde do průzoru řidiče občas vyskočí redukovaná DMG zůstává i nadále.

 

2)      Global Ops

Mod jako takový co do mechaniky hry nehodnotím zle. Krásně se tam vydělává ( očekávám brzký nerf výdělků) a expí.Mnoho věcí je tam ok , ale taky špatně. Proč se daly opravy jen na 400 HP? Vůbec se nevyplatí vracet na opravárenské místo, absolutně nelogické. Bunkry, letadla jsou zajímavým zpestřujícím prvkem.   Ted ta horší stránka.

Jen jedna mapa, po 5 hrách neskutečný opruz. Co do taktiky je to podstatně náročnější na hráče a to vidím jako velký problém, 90% hráčů vůbec neví , co tam mají dělat a podle toho to vypadá. Hráč víceméně nemá šanci ovlivnit výhru a záleží jen na tom kdo dostane do týmu větší retardy. Nechápu, proč aspoň nejsou povolené 5 členné čety. Navíc GO zabil PVP.

 

3)      Závěrem pár postesků.

Činnost MyCom hodnotím jako neskutečný amatérismus. Z posledního vývoje mám já osobně pocit, že vůbec není, co s nastalou situací mají dělat, a těch pár jedinců, kteří se o něco snaží nemají šanci. Super vývojář okopčí mod z WOT, hodí ho do nového kabátu a nikdo neřeší, že na pořádné otestování nejsou lidi. Nasraní hráči končí, nebo přechází na RU servr , protože nemají co hrát. Nechápu stanovisko vývojářů, že jim nezáleží na hráčích, kteří jim hru rok platili a testovali. Vývojáři by jsi měli uvědomit, že každý hráč ,kterého chystané změny znechutí a vyštvou ze hry si to nenechá pro sebe. Tahle prozatím výborná hra je cílená na stejnou skupinu hráčů, kteří hrají i WOT. Pokud stávající hráče vyženete zpátky ke konkurenci, udělá vám to podstatně více škody, než že odejde jeden hráč.

 

 

zhodnoť si to sám :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, biggpete napsal:

Ashi tohle byl feedback, a ne první po patchi 0.18, který se podával Tekzbymu :

 

Tohle hodnotím jako ten správný způsob, jak vytvářet zpětnou vazbu...rozhodně jste napsali všechno podstatné...palec nahoru...

 

Byla na to nějaká odpověď nebo reakce?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Ashadak napsal:

Tohle hodnotím jako ten správný způsob, jak vytvářet zpětnou vazbu...rozhodně jste napsali všechno podstatné...palec nahoru...

 

Byla na to nějaká odpověď nebo reakce?

 

Ponaučení: "Je to marný, je to marný, je to marný ..."

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jen aby jsi nebyl pak zklamaný :) , bylo několik schůzek na TS , kde byli zástupci klanů, kteří vysvětlovali názory hráčů na vývoj hry a výsledek je vidět. Podle mě si mysleli, že si lidi zvyknou, ale jak je vidět, přepočítali se. Možná už teď více chápeš reakce hráčů kteří se rok a půl snažili a My Com si s nimi vytřel pozadí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ashi: 

 

problém je v tom, že mesiac/ dva dozadu nám na navrhované zmeny aby bol event stavaný pre PvP  bolo odpovedané že je to nemožné... PvE komunita by sa sťažovala, že PvP je náročné a nedokázali by nič uhrať a bla bla bla... GLOPS je podľa mycom najlepšia alternatíva pre event aj pre PvP hráčov a PvE hráčov ale keď sme dali feedback ako teda upraviť GLOPS aby to nebolo len o tom kto hrá yolo a kto nie nedostali sme odpoveď žiadnu

 

takže ak skutočne bude nejaký event pre PvP som vážne zvedavý... budem sa priam z neho tešiť ale nie kvôli eventu na ten už dávno kašlem ale kvôli tomu že si zahrám PvP 15v15, nie skirmish, na skirmish si môžem založiť custom match a aspoň viem, že v ňom nebude žiaden afk hráč alebo hráči typu ekel.... takže som vážne zvedavý aký bude ten PvP event keď nám bolo povedané že pre PvP sa event nechystá resp. nie vo forme aby bolo PvP opäť hrateľné ako rok dozadu 

 

edit: možno by sme toto ale mohli riešiť inde trošku sme odbočili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, Patricino napsal:

Ashi: 

 

problém je v tom, že mesiac/ dva dozadu nám na navrhované zmeny aby bol event stavaný pre PvP  bolo odpovedané že je to nemožné... PvE komunita by sa sťažovala, že PvP je náročné a nedokázali by nič uhrať a bla bla bla... GLOPS je podľa mycom najlepšia alternatíva pre event aj pre PvP hráčov a PvE hráčov ale keď sme dali feedback ako teda upraviť GLOPS aby to nebolo len o tom kto hrá yolo a kto nie nedostali sme odpoveď žiadnu

 

takže ak skutočne bude nejaký event pre PvP som vážne zvedavý... budem sa priam z neho tešiť ale nie kvôli eventu na ten už dávno kašlem ale kvôli tomu že si zahrám PvP 15v15, nie skirmish, na skirmish si môžem založiť custom match a aspoň viem, že v ňom nebude žiaden afk hráč alebo hráči typu ekel.... takže som vážne zvedavý aký bude ten PvP event keď nám bolo povedané že pre PvP sa event nechystá resp. nie vo forme aby bolo PvP opäť hrateľné ako rok dozadu 

 

edit: možno by sme toto ale mohli riešiť inde trošku sme odbočili

 

Hele uvidíme...taky moc nevěřím, že by byl event jen o PvP, ale už jen kdyby byla jedna z jeho částí, tak by to byl úspěch. Nikdo ti nic přímo neřekne a pořád se hovoří v náznacích. Ale ty jsou příznivé, tak nezbývá než těšit na překvapení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, biggpete napsal:

Opravdu? Tak až se změní možná se vrátím :) .  Ale podle mě dokud tam budou lidé co to zavinili, nezmění se nic. Navíc co mám info , tak do patche 0.23 se nezmění nic a pak se uvidí.

Každopádně i když se nevrátíš, tak si přijď někdy zahrát aspoň s námi takhle večer...to platí pro všechny.:cheerleader:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Terminal napsal:

Ja som za PVP ale nechce sa mi dlho čakať, tak som si dal včera 3 bitky v GLOPS a stále som mal v týme 3-4 afk hráčov. Nedal by sa náš server spojiť s RU ??

To už se řešilo, technicky je to možné, ale nedojde k tomu. Přesné důvody neznám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ashi skôr by som to videl tak, že bude sa dať event jazdiť aj na PvP nie výlučne na PvP, že to skôr bude na výber kde to jazdíš alebo ešte možnosť odohraj určitý počet bitiek na PvP ... a pri aktuálnom nastavení Glops do PvP nepôjde nikto (nekonečný život, žiadne náklady)... dobre vieme ako prebiehala posledná časť eventu... tá tabuľka nebola zle spravená proste PvP zamenili za Glops len to zabudli prepísať

 

Serveri sa nespoja My.com by prišiel tým pádom o celú hru tak isto aj príjmy 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Patricino napsal:

Ashi skôr by som to videl tak, že bude sa dať event jazdiť aj na PvP nie výlučne na PvP, že to skôr bude na výber kde to jazdíš alebo ešte možnosť odohraj určitý počet bitiek na PvP ... a pri aktuálnom nastavení Glops do PvP nepôjde nikto (nekonečný život, žiadne náklady)... dobre vieme ako prebiehala posledná časť eventu... tá tabuľka nebola zle spravená proste PvP zamenili za Glops len to zabudli prepísať

 

Serveri sa nespoja My.com by prišiel tým pádom o celú hru tak isto aj príjmy 

 

Jop také to pobavilo. Ano, GLOBs je svým způsobem PvP, ale není to standardní PvP, které máme tak rádi. Ještě bych bral, že by sis pro splnění úkolu mohl zvolit...chci jet PvP ve standardu, nebo PvP v GLOBsu, ale započítá ti to obojí...to by bylo fér, ale že to počítalo jen GLOBs, jako kdyby to byl jediný druh PvP ve hře to mi hlava nebrala. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono by to samozrejme rátalo nastejnak ... ale prečo by si šiel do PvP keď Glops ti dáva násobok bodov (čo ti dá PvP) a je jednoduchšia hra... jedná z možností je spraviť časť eventu tak aby dané mody na seba nenadväzovali. Proste je ti jedno či to hráš v PvP, Glops alebo PvE skôr len upraviť počet bodov, ktoré ti treba nahrať a podľa toho ako sa v danom mode dajú jednoducho nahrať  teda ak v Glops a PvE splniš event 2x rýchlejšie ako v PvP tak dajme 2x ťažšie podmienky a podobne, ale to by už človek naozaj musel vidieť do reálnych čísel daných modov a popracovať na tom

 

ale načo toto navrhovať My.com keď aj tak by nad tým ani neuvažovali neprehodnotili ti to ale SS by hodil hneď negatívnu odpoveď lebo toto lebo tam lebo komunita...  hoci je ten návrh z komunity tak ale odpoveď bude lebo komunita .... tak ako to bolo keď sme už nejaké úpravy navrhovali

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Patricino napsal:

ono by to samozrejme rátalo nastejnak ... ale prečo by si šiel do PvP keď Glops ti dáva násobok bodov (čo ti dá PvP) a je jednoduchšia hra... jedná z možností je spraviť časť eventu tak aby dané mody na seba nenadväzovali. Proste je ti jedno či to hráš v PvP, Glops alebo PvE skôr len upraviť počet bodov, ktoré ti treba nahrať a podľa toho ako sa v danom mode dajú jednoducho nahrať  teda ak v Glops a PvE splniš event 2x rýchlejšie ako v PvP tak dajme 2x ťažšie podmienky a podobne, ale to by už človek naozaj musel vidieť do reálnych čísel daných modov a popracovať na tom

 

ale načo toto navrhovať My.com keď aj tak by nad tým ani neuvažovali neprehodnotili ti to ale SS by hodil hneď negatívnu odpoveď lebo toto lebo tam lebo komunita...  hoci je ten návrh z komunity tak ale odpoveď bude lebo komunita .... tak ako to bolo keď sme už nejaké úpravy navrhovali

 

Je jasný, že kvůli každému nápadu hned nezmění hru, ale zase když je zavalíme nápady a konstruktivní kritikou v hojném množství, je velká pravděpodobnost, že se z toho něco ujme. Jen musíme být vytrvalí a aktivní...Myslím, že proto se lidé leckdy sdružují do různých uskupení, která sdílí jejich nápady a myšlenky a když je nás víc, má to i větší váhu. Tím narážím na náš projekt iniciativy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ashadak mne požádal ať na tohle ještě odpovím.

 

před 3 hodinami, biggpete napsal:

Ashi tohle byl feedback, a ne první po patchi 0.18, který se podával Tekzbymu :

 

1)      PVP vs PVE

Máme pocit, že vývojáři neodhadli „ lenivost“ hráčů a PVE udělali moc jednoduché a přívětivé. V důsledku toho hraje na EU 80% hráčů jen PVE a NA server je pro PVP mrtvý. PVE je výborný nápad , hráči nemusí se stroji v základu na public a je to fakt dobrý nápad, problém je , že by to z našeho pohledu neměl být primární aspekt hry. Jedním se zajímavých návrhů byt tenhle. PVE může se standartním strojem hrát hráč jen v případě, že nemá stroj v úplné úpravě a posádku má pod 4 perkem. Pokud tohoto stupně dosáhne, PVE si z daným strojem nezahraje. Premiové tanky by byly bez omezení.

 

Snad asi tušíme všichni že omezovat hráče oblíbenějšího modu není zrovna chytrý nápad, že. Ti hráči prostě odejdou. Navíc, tento způsob myšlení je postavený na tom že PvP je "hlavní" mod jako ve WoTku. Není. Oba jsou co do důležitosti rovnocenné.

 

Citovat

2)      Klanové aktivity

Tady vidíme minimální náplň pro komunitu. Je vyloženě špatně, že hráči si musí klanovou náplň hledat sami, mód LOW se snad blíží, ale chce to rozhodně nějaký mód ve hře, kde se můžou zapojit celé klanové 15. Je třeba si uvědomit, že snad všichni klanoví hráči prošli komunitou WOT a mají tam spoustu kamarádů, které u WOT drží pouze klanová náplň a 

e sport. Ti nemají důvod a chuť hrát hru, která je sice poctivější než WOT, ale nemá klanovou náplň.

 

Počáteční promo pro AW bylo postavené přesně na tom principu, který popisuješ. Byl to nesmysl. Ukázalo se že vliv klanů je v podstatě velice malý - mody pro klany jsou extrémně náročné na vývoj zatímco momentálně jsou klany jen zlomkem populace - jinými slovy, za cenu zastavení vývoje pro většinu hráčů by se vyvíjel režim pro jejich malý zlomek a to ještě na základě vyvráceného tvrzení že kdyby se takový režim objevil, všechny klany co AW opustily se najednou vrátí (což je samozřejmě také nesmysl). Klanové aktivity, jakož i e-sport, se staví "odzdola" - nejdřím musíte mít zdravou populaci hry, aby se začala vytvářet "elita", pro kterou se vytvoří obsah. Tato fáze zatím nenastala - až se to v budoucnu stane, bude mít takový režim smysl.

 

Citovat

 

3)      Změny mechaniky hry

Celkem nechápeme důvody, které vývojáře vedly ke komplexní  změně mechaniky hry. Podle nás stačilo vyřešit pár všeobecně známých problémů.

-          Delay shot

-          Nemožnost znehybnit kolové vozidla

-          Vyřešit problém raket ( to se teď vyřešilo )

-          Pořešit mobilitu MBT ( některé stroje nešlo při jejich couvání předjet)

Celkem s obavami sledujeme přicházející změny, které se neotestované pouští do hry těsně před ostrým startem.

Závěrem nechápeme stanovisko vývojářů, že jim nezáleží na hráčích, kteří jim hru rok platili a testovali. Vývojáři by jsi měli uvědomit, že každý hráč ,kterého chystané změny znechutí a vyštvou ze hry si to nenechá pro sebe. Tahle prozatím výborná hra je cílená na stejnou skupinu hráčů, kteří hrají i WOT. Pokud stávající hráče vyženete zpátky ke konkurenci, udělá vám to podstatně více škody, než že odejde jeden hráč.

 

Herní design je natolik komplexní záležitost, že vysvětlení by vydalo na knihu. Tvůj názor samozřejmě beru v potaz, obávám se, že prakticky nikdo z nás není schopen odhadnout interakce tebou navrhovaných změn. Změny potřeba byly, o tom žádná. Že něco nedopadlo dobře je věc druhá, nicméně hra je v 0.21 zábavná a hratelná a na tom ostatně záleží.

 

Promiň ale z tvého postu mám prostě pocit, že ti ta hra nevyhovuje. Což je naprosto v pořádku, není to hra pro každého.

 

EDIT: Opravena barva textu - Aaron

Pravidla:

4.4 Varování - Varování a oficiální zprávy Administrátorů jsou odlišeny červenou barvou, Moderátorů oranžovou barvou. Používání této barvy je vyhrazeno pouze pro oficiální účely. Jakýkoli jiný příspěvek Moderátorů nebo Administrátorů vyjadřuje pouze jejich vlastní názor. Pokud byl příspěvek uživatele editován zásahem Moderátora/Administrátora, uživatelé nesmí upravovat/mazat červený/oranžový text. Stejně tak je zakázáno napodobovat zásahy Moderátorů/Administrátorů nebo se za ně vydávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 59 minutami, Silentstalker napsal:

Ashadak mne požádal ať na tohle ještě odpovím.

 

 

Snad asi tušíme všichni že omezovat hráče oblíbenějšího modu není zrovna chytrý nápad, že. Ti hráči prostě odejdou. Navíc, tento způsob myšlení je postavený na tom že PvP je "hlavní" mod jako ve WoTku. Není. Oba jsou co do důležitosti rovnocenné.

 

 

Počáteční promo pro AW bylo postavené přesně na tom principu, který popisuješ. Byl to nesmysl. Ukázalo se že vliv klanů je v podstatě velice malý - mody pro klany jsou extrémně náročné na vývoj zatímco momentálně jsou klany jen zlomkem populace - jinými slovy, za cenu zastavení vývoje pro většinu hráčů by se vyvíjel režim pro jejich malý zlomek a to ještě na základě vyvráceného tvrzení že kdyby se takový režim objevil, všechny klany co AW opustily se najednou vrátí (což je samozřejmě také nesmysl). Klanové aktivity, jakož i e-sport, se staví "odzdola" - nejdřím musíte mít zdravou populaci hry, aby se začala vytvářet "elita", pro kterou se vytvoří obsah. Tato fáze zatím nenastala - až se to v budoucnu stane, bude mít takový režim smysl.

 

 

Herní design je natolik komplexní záležitost, že vysvětlení by vydalo na knihu. Tvůj názor samozřejmě beru v potaz, obávám se, že prakticky nikdo z nás není schopen odhadnout interakce tebou navrhovaných změn. Změny potřeba byly, o tom žádná. Že něco nedopadlo dobře je věc druhá, nicméně hra je v 0.21 zábavná a hratelná a na tom ostatně záleží.

 

Promiň ale z tvého postu mám prostě pocit, že ti ta hra nevyhovuje. Což je naprosto v pořádku, není to hra pro každého.

EDIT: Opravena barva textu - Aaron

Podívej se co se stalo,když jste naštvali klany a odešli na ru server.Pvp je skoro nehratelné a skirmiš nepovažuju a adekvátní náhradu.Píšeš,že pvp a pve jsou rovnocenné,ale neustále tlačíte eventama pve a glops.Tak prosím nelži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, Ashadak napsal:

 

Je jasný, že kvůli každému nápadu hned nezmění hru, ale zase když je zavalíme nápady a konstruktivní kritikou v hojném množství, je velká pravděpodobnost, že se z toho něco ujme. Jen musíme být vytrvalí a aktivní...Myslím, že proto se lidé leckdy sdružují do různých uskupení, která sdílí jejich nápady a myšlenky a když je nás víc, má to i větší váhu. Tím narážím na náš projekt iniciativy...

 

ale vás projekt neprináša žiaden návrh na hru ani nič proste si to hráte s tým, že ste sa dohodli, že v tom čase to budete hrať ale to iste sa dá v priebehu celého týždňa až na to že tam nie ste vy .. proste žiaden úspech nič len ste si zahrali mod, ktorý chce prevádzkovateľ hry zreteľne potopiť... nech vrátia do Glopsu výdaje na muníciu a ten zvyšok a uvidíš koľko ľudí prestane hrať aj ten Glops... načo? by to potom hrali? keby na tom prerábajú ešte viac než na PvP ... chápeme sa? 

 

SS:

je doba kedy e-sport znamená skupinové hranie.. Dota, Lolko, Csko, v USA majú ešte aj turnaje v H1z1, ktoré sú zamerané na 5v5, RU WoT turnaje týmov, rok späť dokonca fungovala cz/sk liga pre WoT (neviem či to ešte funguje stále) BF4 zápasy kde dokonca súperi 32v32 ... a ty povieš, že potrebuješ budovať komunitu mimo klanove hranie? klanové hranie je už dávno zavedené a mnoho ľudí hraje hry len kvôli klanovému hraniu.... k AW som sa dostal čistou náhodou cez kamarátov so zámienkou že vybudujeme klan ... lebo sme boli partia rodinných príslušníkov ... susedov.. kamošov ... ktorí chceli hrať tanky spolu ako jeden celok proti inému celku... skončilo to tak že som pri hre ostal sám ... prečo? lebo hra neponúka žiaden klanový kontent

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Silentstalker napsal:

Ashadak mne požádal ať na tohle ještě odpovím.

 

 

Snad asi tušíme všichni že omezovat hráče oblíbenějšího modu není zrovna chytrý nápad, že. Ti hráči prostě odejdou. Navíc, tento způsob myšlení je postavený na tom že PvP je "hlavní" mod jako ve WoTku. Není. Oba jsou co do důležitosti rovnocenné.

 

 

Počáteční promo pro AW bylo postavené přesně na tom principu, který popisuješ. Byl to nesmysl. Ukázalo se že vliv klanů je v podstatě velice malý - mody pro klany jsou extrémně náročné na vývoj zatímco momentálně jsou klany jen zlomkem populace - jinými slovy, za cenu zastavení vývoje pro většinu hráčů by se vyvíjel režim pro jejich malý zlomek a to ještě na základě vyvráceného tvrzení že kdyby se takový režim objevil, všechny klany co AW opustily se najednou vrátí (což je samozřejmě také nesmysl). Klanové aktivity, jakož i e-sport, se staví "odzdola" - nejdřím musíte mít zdravou populaci hry, aby se začala vytvářet "elita", pro kterou se vytvoří obsah. Tato fáze zatím nenastala - až se to v budoucnu stane, bude mít takový režim smysl.

 

 

Herní design je natolik komplexní záležitost, že vysvětlení by vydalo na knihu. Tvůj názor samozřejmě beru v potaz, obávám se, že prakticky nikdo z nás není schopen odhadnout interakce tebou navrhovaných změn. Změny potřeba byly, o tom žádná. Že něco nedopadlo dobře je věc druhá, nicméně hra je v 0.21 zábavná a hratelná a na tom ostatně záleží.

 

Promiň ale z tvého postu mám prostě pocit, že ti ta hra nevyhovuje. Což je naprosto v pořádku, není to hra pro každého.

EDIT: Opravena barva textu - Aaron

 Silente zatím jsme vždycky spolu rozumně vyšli a když vynechám to, že teď odpovídáte na feedback někdy z prosince minulého roku tak jen pár drobností:

 

Mody mají být rovnocené jak píšeš takže asi byla chyba zabít PVP ne? Což se vám úspěšně povedlo.

Vliv klanů je malý? Nenech se vysmát, měli jste velice solidní základ komunity, zadarmo steamery, komunita si sama dělala turnaje, teď máte prd.

Ty změny nebyly navrhované jen mnou , byly výsledkem klanové diskuze, takže pokud tohle není hra pro nás, zřejmě nebude hrou ani pro klany , jak to asi máte v úmyslu.

A navíc ted už je pozdě. 

A jen závěrem , na RU mám už všechny desitky, a tam vidím, jak by ta hra mohla být skvělá i na EU , ale mám, vážné pochybnosti, jestli toho dosáhnete.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Patricino napsal:

 

ale vás projekt neprináša žiaden návrh na hru ani nič proste si to hráte s tým, že ste sa dohodli, že v tom čase to budete hrať ale to iste sa dá v priebehu celého týždňa až na to že tam nie ste vy .. proste žiaden úspech nič len ste si zahrali mod, ktorý chce prevádzkovateľ hry zreteľne potopiť... nech vrátia do Glopsu výdaje na muníciu a ten zvyšok a uvidíš koľko ľudí prestane hrať aj ten Glops... načo? by to potom hrali? keby na tom prerábajú ešte viac než na PvP ... chápeme sa? 

 

Podívej iniciativa je v první řadě o lidech z našich luhů a hájů. Ve svých počátcích jsme si ani nemysleli, že bychom mohli mít nějaký vliv na hru samotnou, přeci jen nás tolik není a ani o to nešlo. Chtěli jsme si užít PvP v přátelském prostředí lidí, které to samotné nebaví a chtějí na EU zůstat. Další částí jsou přidružené akce, činnosti a věci, které pomáhají ukázat lidem, kteří se o hru zajímají, že nejsou sami a mohou si s někým zahrát. Odezva je vesměs pozitivní a to nás samozřejmě těší a motivuje pro další práci. Pozitivní přístup ze strany distributora také potěší. Nedělám si iluze, že hru změníme, to vůbec ne, ale budeme se o to snažit(to je spíš práce nás na fóru)...těm co jde jen o hru, chceme dopřát příjemné chvíle před monitorem. Nezavděčíme se všem, ale i pár nadšených lidiček je lepší než hromada nespokojených.

 

Pokud jde o akce samotné, ano probíhají jen o víkendu, ale poslední dobou jsme zjistili, že je nás celkem dost i přes týden. Hrajeme každý den od 19:30 - 22:00, ale v 80 % jen klasické PvP, v GLOBsu nás hromadně moc nepotkáš...někdy je veselé, jak proti sobě jdeme jen my co jsme na ts ;-). Dobře, třeba se to nevyrovná 15vs15 na RU serveru, ale sranda je taky a to přece jde ne?

 

Možná, že se budu opět opakovat, ale na nějaké výrazné změny kolem hry by nás muselo být výrazně více, ale vzdávat to nebudeme...když se objeví něco zajímavého, někdo má dobrý nápad, něco mu vadí atd...hned to jde do schránky Silentovi, ten mě musí někdy proklínat...

 

Bohužel víc toho ze své pozice udělat nemohu, i když bych třeba i chtěl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Grad napsal:

No vidíš, a my se tedy v duchu úvodního postu tedy jen podělili o názor, který se sice nemusí slunečníkově líbit všem ale tím není méně platný.

 Nic víc.

Možná, že kdyby byl úvodní post koncipován bez zmínky o nás a jen těm, kdo se dýchání do nebožtíka ůčastní, tak bychom se tu zase netočili v kruhu. :-D 

Vidíš další blbý útok:smiley-tongue:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...