Přejít na obsah

AW - Ve vývoji: Nová podoba velitelských schopností a dovedností


Ashadak

Recommended Posts

V Armored Warfare jsou velitelé nejdůležitějšími členy posádky každého vozidla a správná volba pro každé z vozidel může mít velký vliv na vaše výsledky v bitvě. V současné době je vliv velitelů na vozidla velmi omezený, což je něco, co bychom chtěli změnit. Dát hráčům smysluplný systém s možnostmi výběru, který přesně padne každému na míru.

 

Dalším problémem stávajícího systému je, že je poměrně skromný. Je velmi snadné dostat každého velitele na maximální hodnoty a ve finále mají velmi málo schopností a nejsou od sebe příliš odlišní. Pojďme se tedy podívat na systém nový, který bude součásti aktualizace 0.22.

 

barracks_07.png

 

V aktualizaci 0.22 bude mít každý velitel předem určenou roli.

 

Postup

 

Postup každého velitele bude také založen na zkušenostech obdržených v bitvě(podobně jako u vozidel). Jenže na místo 5 úrovní bude mít 15 úrovní. Dosažení poslední úrovně bude vyžadovat značné úsilí, které bude odměněno lepšími schopnostmi a dovednostmi. Dáme si příklad:

  • Dnes vyžaduje vyškolení velitele z úrovně 1 na 5 přibližně 222 000 zkušeností.
  • Pro odemčení vozidla 5 úrovně potřebujete přibližně 96 000 zkušeností
  • Pro odemčení vozidla 10 úrovně potřebujete přibližně 6 milionů zkušeností(což odpovídá veliteli na 10 úrovni)
  • Pro vyškolení velitele na 15 úroveň od první úrovně je zapotřebí 19 milionů zkušenostních bodů.

Pro školení velitelů budete moci použít i volné zkušenosti. Ale pozor, postup na další úroveň(hodnost) již nebude probíhat automaticky – hráči si musí vždy ručně odemknout další úroveň(hodnost), pokud splňují všechny podmínky pro postup. Když už o tom mluvíme...

 

Dva jako tým

 

Abychom podpořili rozmanitost hry a povzbudili hráče k získávání dalších velitelů, zavedeme jedno zvláštní pravidlo. Až do 5 úrovně se bude postupovat tak, jak je popsáno výše. Chcete-li však odemknout 11 úroveň, musíte mít alespoň dva velitele 10 úrovně. Chcete-li odemknout 12 úroveň, budete muset vlastnit alespoň dva velitele 11 úrovně a tak dále.

 

Je ovšem možné pokračovat v hraní pouze s jedním velitelem - pokud tento velitel dosáhne limitu (například dosáhne úrovně 11, zatímco hráč nemá druhého velitele úrovně 10), zkušenosti se budou i nadále akumulovat a budou uloženy, dokud je nebude možné využít.

 

Samozřejmě, že takové úsilí musí být odpovídajícím způsobem odměněno a zde přichází nový systém schopností.

 

Schopnosti

 

Každý velitel má k dispozici řadu schopností a dovedností, které lze odemknout dosažením další úrovně. Tam však podobnost se stávajícím systémem končí, neboť postup je poměrně odlišný. Schopnosti a dovednosti lze rozdělit na:

  • Hlavní schopnosti
  • Postupové schopnosti

Hlavní schopnosti jsou jádrem každého velitele. Jsou poněkud obecnější povahy, ale o to víc jsou důležité, protože každého velitele charakterizují, stejně jako jeho minulost a morálka. Tyto schopnosti dělají každého z velitelů unikátní osobností a představují základní pilíře jejich dalšího rozvoje.

 

Tyto schopnosti se automaticky odemknou, když obdržíte dotyčného velitele a zlepšují se s každou úrovní. Uvedeme vám příklad:

 

Philipp Holzklau je jedním ze základních velitelů. Není příliš specializovaný - může být umístěn v jakémkoliv vozidle, ale nedosáhne stejných výsledků jako specialisté. Je také orientovaný na obranu, zaměřuje se spíše na bezpečnost a ochranu než na útočné schopnosti. Jeho hlavní schopnosti podle toho vypadají – pokud velí vozidlu, všechny moduly se opravují o 25% rychleji, ale tento bonus může dosáhnout až hodnoty 39%.

 

Postupové schopnosti jsou, jak naznačuje jejich název, zlepšení, která mohou být odemčena dosažením každé úrovně postupu, jedna schopnost na každou úroveň. Schopnosti mají tři stupně, které určují jejich přínos - čím vyšší je stupeň, tím získáte lepší bonus:

  • 1 stupeň
  • 2 stupeň
  • 3 stupeň

Příklad. 1 stupeň zvýší rychlost oprav modulů u velitele Rashida Al-Atassiho o 5%, zatímco jeho 3 stupeň například zvyšuje přesnost rakety o 19%, zvyšuje pravděpodobnost poškození modulů nebo posádky o 19% nebo zvyšuje přirozené maskování o 19%. Tyto bonusy se samozřejmě sčítají s jinými bonusy, jako jsou například Retrofity.

 

Každý velitel má schopnosti rozdělené do polí určitého tvaru, které se skládá ze čtverců. Každý čtverec představuje jednu schopnost a hráči si mohou odemknout pouze ty schopnosti, které sousedí s těmi, které si již odemkli, počínaje hlavní schopností.

 

K dispozici jsou zpočátku jen schopnosti první, někdy druhé úrovně a hráči si musí sami zvolit jakou cestou se vydají. I když je to teoreticky jednoduché, tento systém umožňuje širokou škálu možností, neboť nikdy nebudete mít dostatek bodů k odemknutí všech schopností (nebo dokonce většiny z nich). Dosažení nejvyššího stupně bude vyžadovat alespoň několik úrovní postupu velitele.

 

Takže:

  • Na počáteční úrovni jsou možnosti volby dovedností značně omezené, u velitelů na vyšších úrovních jsou značně rozšířené a umožňují tak větší prostor pro různé experimenty.
  • Velitelé na počátečních úrovních mají k dispozici pouze schopnosti prvního a druhého stupně a pouze specialisté mají přístup ke schopnostem třetího stupně

Jak můžete vidět, potenciál tohoto systému je veliký u každého velitele, který vám umožní několik způsobů, jak odemknout ty správné schopnosti, které budou nejlépe vyhovovat vašemu hernímu stylu. Celý postup bude samozřejmě možné zresetovat.

 

Role velitele

 

Jak jsme uvedli výše, role velitelů ve hře budou jasněji definovány. Stávající velitelé budou přepracováni, aby splnili své nově zamýšlené role, mezi něž patří:

  • Philipp Holzklau – základní, universální velitel, specialista na obranu
  • Sabrina Washington – základní, universální velitel, specialista na odstřelování a průzkum
  • Viktor Kirsanov – základní velitel, specialista na boj tváří v tvář
  • Ioannis Sanna – pokročilý velitel, specialista na pohyblivost, aktivní průzkum, odstřelování a zapalování(poškození ohněm a odolnost proti zapalování)
  • Fyodorov Sokolov – pokročilý universální velitel, specialista na posádku
  • Maximilian Konig - pokročilý universální velitel, specialista na posádku
  • Rashid Al-Atassi – pokročilý velitel, specialista na rakety
  • Juan Carlos Miramón – pokročilý velitel, specialista na pohyblivost a průzkum
  • Freja Hojbjerg – pokročilý velitel, specialista na odstřelování
  • Erin O´Connell – pokročilý velitel, specialista na pasivní průzkum
  • Anthony Diaz – pokročilý velitel, specialista na boj tváří v tvář

Další velitelé, jako Kathryn Grey a Joshua Seagrove dorazí do hry v budoucnu!

 

Co se stane s velitelem, kterého už máme?

 

Všichni velitelé přejdou na nový systém a jejich majitelé budou mít možnost dostat je do stavu, který odpovídal jejich původní úrovni.

 

Doufáme, že se vám bude nový systém líbit! Setkáme se na bojišti!

 

Zdroj.https://aw.my.com/gb/news/general/development-new-commander-system

 

P.S. Dělal jsem to dost narychlo, tak se omlouvám za případné chyby.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, bylo mě divné, že zmizelo to zobrazování stavu vyexpení do těch 999999, ale tímto mě docela zaskočili. Jen doufám, že mi něco z těch 999999 bude dál použitelné. Asi bude mít brzo každý z velitelů svou profilovou diskuzi :-D Oceňuju tu možnost použití volných expů, konečně něco praktického.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...