Přejít na obsah

AW - Ve vývoji: Hodnocené bitvy


Ashadak

Recommended Posts

Velitelé!

 

Mezi nejčastější dotazy PvP hráčů patří, kdy přidáme do hry něco, co se běžně nazývá "end-game" obsah, který by představoval výzvu a otestoval schopnosti každého z nich. Nějakou dobu tedy pracujeme na věci, kterou nazýváme Hodnocené bitvy(Rank Battles). A tu vám chceme představit v dnešním článku.

 

rank_battle_ui_mod.png

 

Hodnocené bitvy budou samostatným režimem a jeho dostupnost bude založena na sezónách (obdobně jako již dříve testovaný režim Lords of War). Naleznete ho v hlavním menu jako alternativu k PvP, PvE a GLOPS.

 

Základní myšlenka je vcelku jednoduchá. Mechaniky budou fungovat jako v klasickém PvP, ale s několika odlišnostmi. Tou největší je, že účastnící nebudou úplně vázáni na klasická pravidla, ale tím jak si povedou v průběhu sezóny.

 

K dispozici bude několik úrovní, rozdělených podle kvality účastníka. Samotná úroveň je pak rozdělena na jednotlivé hodnosti. Každý hráč začíná samozřejmě na nejnižší hodnosti na nejnižší úrovni. Hodnost se postupně zvyšuje shromažďováním hvězd. Hvězdy přirozeně získáte vítězstvím v jednotlivých bitvách.

 

Pokud se vám podaří získat dostatek hvězd k získání nejvyšší hodnosti na dané úrovni, postupujete na další a začínáte na novo.

 

Ztracené bitvy vás, ale naopak hvězdy stojí. Pokud jich tedy ztratíte příliš mnoho, čeká vás v nejhorším případě propad o úroveň níž.

 

Postupem mezi úrovněmi v tomto režimu můžete získat kromě standardních příjmů na úrovni PvP, jedinečné odměny od krabic, prémiového času až po hráčské portréty, tituly, nálepky nebo dokonce unikátní kamufláže. Existují dva základní typy odměn:

  • jednorázová odměna za dosažení určité hodnosti nebo při postupu mezi úrovněmi
  • zvláštní odměny pro nejlepší hráče, které jsou se budou rozdávat na konci sezóny

Každá sezóna bude mít odlišná pravidla a parametry, od velikosti týmu až po limity úrovně a třídy vozidel, stejně jako určené časové období ve kterém je bude možno hrát.

 

Čety budou zpravidla povoleny (pokud pravidla nestanoví jinak), ačkoli pouze hráči zhruba na stejné úrovni budou moci vytvořit četu a vyrovnanost těchto čet bude striktně sledovanou záležitosti, aby to bylo maximálně spravedlivé.

 

Ke konci tohoto roku plánujeme zahájit zkušební sezónu a doufáme, že se zapojíte!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, RoboZilina napsal:

Uff... na konci tohto roku?  A ja sa bojím, že hra neprežije september.  Tak to je asi dobre, že majú aj dlhodobé plány.

Nebuď takový pesimista...pokud to dotáhnou do konce, tak to zavře několika lidem pusu a třeba to i nějaké přitáhne...Je vidět, že se formuje nějaký plán...0.22-0.23 dobalancovat hru(co nejvíce odbugovat a přidat vozidla/mapy), poté marketingová kampaň, uzavření příběhové kampaně, testování hodnocených bitev a máme tu vánoce...výhled do nového roku? Territory Wars a hodnocené bitvy. Sci-Fi? Možná, ale každopádně se máme do konce roku na co těšit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, Ashadak napsal:

 

Ke konci tohoto roku plánujeme zahájit zkušební sezónu a doufáme, že se zapojíte!

No k tomu bych měl snad jen jedinou poznámku. LoW se taky testovali, měli velký úspěch... do dnešního dne LoW nejsou nasazeny... jak to asi všechno dopadne :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Aorus_AIR napsal:

No k tomu bych měl snad jen jedinou poznámku. LoW se taky testovali, měli velký úspěch... do dnešního dne LoW nejsou nasazeny... jak to asi všechno dopadne :D

Tak LoW udělali Obsidiani, zde je vidět snaha ruských vývojářů, udělat něco podobného svým způsobem...ale doufám, že to jako u LoW nezůstane, jen u testování...uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Ashadak napsal:

Tak LoW udělali Obsidiani, zde je vidět snaha ruských vývojářů, udělat něco podobného svým způsobem...ale doufám, že to jako u LoW nezůstane, jen u testování...uvidíme.

Tak ono LoW stačilo dle mého názoru dotáhnout do konce, ten koncept fungoval a byl komunitou přijat. Ovšem místo toho se začali pak zaměřovat na GO, které i když přijaty vřelé nejsou, neustále je nám podsouváno jak je to nejlepší mod ze všech. Nechci být pesimista, ale od té doby co to Obsidian pustil, jde ta hra co se týče herního obsahu i mechaniky těžce do kopru. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Ashadak napsal:

Nebuď takový pesimista...pokud to dotáhnou do konce, tak to zavře několika lidem pusu a třeba to i nějaké přitáhne...Je vidět, že se formuje nějaký plán...0.22-0.23 dobalancovat hru(co nejvíce odbugovat a přidat vozidla/mapy), poté marketingová kampaň, uzavření příběhové kampaně, testování hodnocených bitev a máme tu vánoce...výhled do nového roku? Territory Wars a hodnocené bitvy. Sci-Fi? Možná, ale každopádně se máme do konce roku na co těšit.

No možno som to napísať trochu surovo, ale tak v kútiku duše mám vždy, keď sa nemôžem dostať do bitky pocit, že sa blíži koniec.

 

Mne popravde LoW nechýba, lebo väčšinou nejazdím čaty, ale určite je škoda, že takmer hotový režim nedokážu/nemôžu pustiť do praxe. Aj keď je málo hráčov, tak by to mohlo pritiahnuť  jedincov, ktorý si potrebujú niečo dokázať. A to asi aj z iných hier.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Lukaso_von_Teschen napsal:

Pochopil jsem správně, že to nebude jako klanovky, ale singl hraní s eventuální podporou čet? 

 Ano pochopil, SS psal že to bude prostě další mod s možností čety, takže jak hodnocené bitvy ve WOT, LoW měli být hodncené týmovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 minutami, PanJelen napsal:

Proč zase další mod? Proč to nemůže být součástí standartního pvp to nechápu..věřím že by to pár lidí nalákalo, ale jakou alternativu k pvp?to mají tolik hráčů na serveru že si takhle vyskakujou?

Oni jsou prostě retardovaní. Ovšem toto zní zajímavě jen bych v takovém případě zrušil pvp. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...teď spekuluji...pokud je ale pravda, že chystají mediální kampaň na zviditelnění hry, tak nasazení hodnocených bitev po, by mohlo být logickým krokem jak si nalákané hráče udržet, do doby než přijdou klanovky(jestli někdy přijdou)...Vidím to tak, že ruský vývojářský tým po převzetí hry od Obsidianu se konečně dostal do sedla a už hru někam směřuje... rozhodně jim fandím. Pokud chtějí hru nejdřív doladit(ukončení Balancu 2.0) a pak až začít s reklamní kampaní, tak to zní jako rozumný plán. Je mi ale jasný, že při současném stavu populace by byl další mód hřebíčkem do rakve klasickému PvP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Oni jsou prostě retardovaní. Ovšem toto zní zajímavě jen bych v takovém případě zrušil pvp. 

Ano, ak tu je PvE, GO a bol by tu dobrý mód pre hráčov proti hráčom, tak je to v zásade iná forma PvP a všetci by boli spokojní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Oni jsou prostě retardovaní. Ovšem toto zní zajímavě jen bych v takovém případě zrušil pvp. 

A proč ne. Pokud budou hodnocené bitvy zábavné a na stejných principech jako současné PvP, jen s lepším rozložením skillu, tak ať klidně klasické PvP zruší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Lukaso_von_Teschen napsal:

Ono i slabé a průměrné klany by si chtěly zahrát teamově. Jste fajn kluci, ale někdy mi připadáte jako koně s klapkama na očích 

A nemusia to byť ani klany všakže. Sú tu aj kvalitní solo hráči, ktorí ale radi jazdia čaty ako Maroš, Grad ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, Ashadak napsal:

A proč ne. Pokud budou hodnocené bitvy zábavné a na stejných principech jako PvP, jen s lepším rozložením skillu, tak ať klidně klasické PvP zruší.

Tak jsem to myslel. Jinak k tvému předešlému přízpěvku. Včera mi tato fáze B 2.0 připadala jako naprostá ******. K čemu mají mbt pancíř, když nedorazí žádnou střelu. Kor na vyšších tierech. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Tak jsem to myslel. Jinak k tvému předešlému přízpěvku. Včera mi tato fáze B 2.0 připadala jako naprostá ******. K čemu mají mbt pancíř, když nedorazí žádnou střelu. Kor na vyšších tierech. 

Na to ti asi nedokážu úplně odpovědět, ale myslím si, že jde o současný trend ve všech hrát, zabalený do povídání o tom jak jsou moderní zbraňové systémy přesné, munice prorazí všechno atd atd. Jenže na druhou stranu i pancéřová ochrana moderních tanků je extrémně účinná, dalo by se říci odpovídající stavu hry před B2.0, a to zase nikdo hrát nechce, protože se musíš učit slabá místa a to je moc složité, protože lidé se chtějí u her bavit a ne učit...bla bla bla...a co udělá WoTkař(beru velkou část populace) když přijde do téhle hry a neprobije hned a všude? Hmm sakra goldy nemám, tady pancíř funguje...hmm hmm, to nejde probít...kašlu na to, uninstall a zpět do WoTka...Proto musíme udělat hru, kde je všechno jednoduché a lehce pochopitelné...myslím, že to je menší zlo..než přidat goldovou munici.

 

To o těch WoTkařích berte s rezervou, na druhou stranu při troše šikovnosti ve WarThunderu jde tank taky probít skoro všude přes celou mapu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Oni jsou prostě retardovaní. Ovšem toto zní zajímavě jen bych v takovém případě zrušil pvp. 

Klasické pvp na stejných principech proč tedy další režim? Ono by bohatě pro začátek stačilo kdyby udělali to samé jako na RU systém tabulek a hodností kde by za každou novou hodnost byla odměna a měli by půl hotovo.. ale to už tu mělo být dávno.. Budou tedy dvě samá pvp ale proč to nedát do jednoho? ( Poslední dobou se je snažím pochopit mnoho věci mi na nich nedává smysl )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Lukaso_von_Teschen napsal:

Ono i slabé a průměrné klany by si chtěly zahrát teamově. Jste fajn kluci, ale někdy mi připadáte jako koně s klapkama na očích 

 

napíšem to takto aby som urazil čo najmenej ľudí... je mi úplne fuk ako to budu hrať iný ľudia bez čety a podobne

 

na druhú stranu ak som správne pochopil bude to len sezónna zábavka čiže tie bitky budu online iba v istých časoch čiže to nie je plnohodnotná náhrada za PvP tak prečo rušiť PvP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, PanJelen napsal:

Klasické pvp na stejných principech proč tedy další režim? Ono by bohatě pro začátek stačilo kdyby udělali to samé jako na RU systém tabulek a hodností kde by za každou novou hodnost byla odměna a měli by půl hotovo.. ale to už tu mělo být dávno.. Budou tedy dvě samá pvp ale proč to nedát do jednoho? ( Poslední dobou se je snažím pochopit mnoho věci mi na nich nedává smysl )

Jejich myšlení pochopit nejde, protože jim schází logika. Mají orgasmus z tabulek, ale aby zapojili hlavu to ne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Patricino napsal:

 

napíšem to takto aby som urazil čo najmenej ľudí... je mi úplne fuk ako to budu hrať iný ľudia bez čety a podobne

 

na druhú stranu ak som správne pochopil bude to len sezónna zábavka čiže tie bitku budu online iba v istých časoch čiže to nie je plnohodnotná náhrada za PvP tak prečo rušiť PvP

Nechal bych to jako náhradu za pvp i s tím hodnocením. Teď jsou ve hře tři módy a dva z toho živoří, tak proč přidávat čtvrtý. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...