Přejít na obsah

AW - Armored Warfare Slovenčina


RoboZilina

Recommended Posts

před 7 minutami, Iosifek napsal:

Ahoj. Jen zpětná vazba. Funguje to perfektně. A na žádné nesrovnalosti jsem nenarazil. A pokud narazím ne nějakou prkotinu tak ji stačím zapomenout, než bych ji zapsal. :-)

Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, pítt64 napsal:

Dík.

Taky dík.

Jen bych měl prosbu.

Nejde doplnit u okna klanu k tomu : "OPUSTIT". Doplnit:  "OPUSTIT KLAN".

Ti matláci totiž u toho okna neudělali zavírání (musíš kliknout na garáž) a ani pro opuštění klanu ti nevyskočí tabulka s potvrzením volby. Prostě vyletíš.

Mě se to stalo, chtěl jsem stránku zavřít a okno jsem sice zavřel, ale s opuštěním klanu. (musí se jít do garáže nebo na jinou kartu)

 

A u úkolu: "Kamenná zeď - 10 killů - se počítá  i asistence u killů.  Tedy je nemusím zabít, stačí je poškodit a někdo je dorazí. Tady ale nevím, jestli není novější verze češtiny než mám já, kde je to opravené. Už jsme se o tom totiž bavili.

ScreenShot0300.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, Iosifek napsal:

Taky dík.

Jen bych měl prosbu.

Nejde doplnit u okna klanu k tomu : "OPUSTIT". Doplnit:  "OPUSTIT KLAN".

Ti matláci totiž u toho okna neudělali zavírání (musíš kliknout na garáž) a ani pro opuštění klanu ti nevyskočí tabulka s potvrzením volby. Prostě vyletíš.

Mě se to stalo, chtěl jsem stránku zavřít a okno jsem sice zavřel, ale s opuštěním klanu. (musí se jít do garáže nebo na jinou kartu)

 

A u úkolu: "Kamenná zeď - 10 killů - se počítá  i asistence u killů.  Tedy je nemusím zabít, stačí je poškodit a někdo je dorazí. Tady ale nevím, jestli není novější verze češtiny než mám já, kde je to opravené. Už jsme se o tom totiž bavili.

ScreenShot0300.jpg

Kouknu na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ilustrace toho, jak hru my.com překládá do angličtiny. https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?229795-Commander-situational-skill-quot-Ideal-Accuracy-quot-How-does-it-work

 

Otázka:

Commander situational skill "Ideal Accuracy". How does it work?

Can anyone explain how does "Ideal Accuracy" skill works?
What the ending means where it says - "with at least 50%"?
Does it mean that there is 50% chance that my accuracy improves by 3.71% ? Why that skill is situational then?

 

Strejda Google:

Situační dovednost velitele "Ideální přesnost". Jak to funguje?

Může někdo vysvětlit, jak funguje schopnost "Ideální přesnost"?
Co znamená konec - "s alespoň 50%"?
Znamená to, že existuje 50% pravděpodobnost, že se moje přesnost zvýší o 3,71%? Proč je tato dovednost situační?

 

Dál mu odpovídají, že je to podle polského překladu, pokud má více než 50% hp.

 

Tak dík Pítte, jsme na tom díky tobě, lepší než angláni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

crew_skills.xml

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t1</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция I</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t1</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция I</Data></Cell>
   </Row>

 

========================================================================

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t2</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция II</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t2</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция II</Data></Cell>
   </Row>

 

=============================================================================================

 

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t3</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция III</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t3</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция III</Data></Cell>
   </Row>

 

=====================================================================================

 

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t4</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция IV</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t4</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция IV</Data></Cell>
   </Row>

 

======================================================================================

 

Pak je to vidět na velitelství u velitelky Freja

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 8. 2018 at 16:19, arnost905 napsal:

crew_skills.xml

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t1</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция I</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t1</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže I</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция I</Data></Cell>
   </Row>

 

========================================================================

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t2</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция II</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t2</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže II</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция II</Data></Cell>
   </Row>

 

=============================================================================================

 

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t3</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция III</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t3</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže III</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция III</Data></Cell>
   </Row>

 

=====================================================================================

 

z:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t4</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Vnímání IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция IV</Data></Cell>
   </Row>

 

na:

   <Row>
    <Cell ss:StyleID="s62"/>
    <Cell ss:StyleID="s62"><Data ss:Type="String">cmdr_perk_passive_turret_traverse_t4</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Perception IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Otáčení věže IV</Data></Cell>
    <Cell><Data ss:Type="String">Реакция IV</Data></Cell>
   </Row>

 

======================================================================================

 

Pak je to vidět na velitelství u velitelky Freja

Ahoj, diky za návrh, ale "Vnímání" je jen název dovednosti a pokud na ní najedeš myší a nebo přímo v přehledu přidělených dovedností je uvedeno, že jde o otáčení věže.

Ale ten název dovednosti mi také nesedí. Proto po další aktualizaci bude změněno:

Vnímání za Reakci

Bdělost za Ostražitost

Přerozdělení za Přesun

Na maximum za Zlaté ručičky

Plný Kontakt za Kontakt

Pevná pozice za Masomlejnek

Pancéřování vozidla za Buldozer

U kormidla za Hrot útoku

Ve tvé tváři za Tváří v tvář

Mrtvé oko za Orchestr

Další návrhy vítány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...