Přejít na obsah

RUST - Aktualizace PvE Serveru


Miruno

Recommended Posts

Teda, ty restarty to je peklo.

 

Včera jsem mezi 23-24 hodil osm beden na police a naházel do nich věci, pak jsem ještě nějaký čas craftil, postavil 1 a 2 worbranch a zkoumal na nich věci a všechno je fuč resp. v původním stav, materiál snad zůstal. Vyzkoumané a naučené věci taky, ale hlava mi to nebere...

 

Edit: Dokonce i C4 se mi vrátili, takže se to určitě šouplo minimálně o 45min

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepohnulo... Playrust stále ukazuje u PvE (nevím jak je to jinde, např PvP server, či nějaký vyloženě cizí) serveru jinou mapu, než ve skutečnosti je (přestože číslo mapy sedí)...

 

Dle mého to souvisí s novým generováním mapy do určitých zón zatímco Playrust používá ještě starý způsob generování...



Procedural Maps

ANDRÉ STRAUBMEIER

This week's loot changes required some major changes to the world generation in order to allow us to split up the map into distinct gameplay tiers. The basic requirement was to create a start area where all new players can spawn that's as far away from late game points of interest as possible. The start area has to offer a temperate climate, contain loot that's useful for new players, and have enough coastline to spread out huge waves of players on wipe day. The rest of the map should then contain a nice mix of biomes, each with increasing loot quality the further you move away from the start area. On the other hand high-end monuments shouldn't always spawn covered in snow either to allow for some nice variety between seeds. So here's the layout we came up with.

First the side of the map that's used as tier 0 is randomized. Then the biomes are randomized in the tier 1 and tier 2 areas. This means tier 1 and tier 2 can be predominantly cold, hot or a nice mix of both as seen in the example above. Monuments are then spawned in the appropriate tier based on the loot they contain. These changes also affected the visuals of the world a little since you automatically end up with more contrast between the biomes and therefore more height variation on the terrain.

 

64cd0f81c4b8.png

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 20. 11. 2017 at 12:12, Aaron Goldstein napsal:

Nepohnulo... Playrust stále ukazuje u PvE (nevím jak je to jinde, např PvP server, či nějaký vyloženě cizí) serveru jinou mapu, než ve skutečnosti je (přestože číslo mapy sedí)...

 

Dle mého to souvisí s novým generováním mapy do určitých zón zatímco Playrust používá ještě starý způsob generování...

 

 

Vypadá to, že už to ukazuje správnou mapu:

http://playrust.io/map/?Procedural Map_4000_9101968#CZ%2FSK%2FEU Rust %231 PvE WorldOfWars.cz wipe 02.11.2017 (62.168.30.28%3A28015)

 

Jen to píše, že není možné přihlášení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Miruno napsal:

Aha. Je odkázaný z toho dialogu na mapě. Tak to je zrada ? 

Ono to v podstatě udělá jenom to, že když se přihlásíš, tak se na té mapě vidíš (eventuelně ještě s těmi, s kým tu pozici budeš sdílet) a že uvidíš na té mapě prodejní automaty.... 

Já osobně to považuji za zbytečné.... A každý plugin navíc žere systémové prostředky a tím zpomaluje hru... (viz minimapa)... Takže já se přikláním k tomu to tak nechat být.... Ale třeba bude mít většina jiný názor... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...