Přejít na obsah

AW - Krčma "U tankána"


Barbarrossa

Recommended Posts

Update 0.25 se dotkne také obsahu platinových beden. Má být do nich přidáno zlato. Údajně jen max. 200 gold na jednu bednu. Podívejte se na video pod článkem (otvírání beden), ty modré boosty jsou také novinka "Diamond boosters". Jinak vedle těch beden je vidět nové čekání na bitvu.

 


Ještě jedno video s platinovkama. Video je rozděleno na dvě poloviny. Snadno se domyslíte co je nyní a co 0.25.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, arnost905 napsal:

Tak goldy v platinovkách je pěkný upgrade :-D

Goldy jsou příjemná změna. Nemusí pršet, jen když kape.  :-)

25G za aktivaci druhého slotu bostů je taky snížení ceny. Tak +

Kvantitativní snížení a kvalitativní zvýšení bostů  z beden? Já toho mám teď tolik, že to nejsem schopnej upotřebit. Tak se mě to moc netýká. Spíš záleží na tom, jaké podmínky budou na získání beden. měkčí, tvrdší?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, Iosifek napsal:

Goldy jsou příjemná změna. Nemusí pršet, jen když kape.  :-)

25G za aktivaci druhého slotu bostů je taky snížení ceny. Tak +

Kvantitativní snížení a kvalitativní zvýšení bostů  z beden? Já toho mám teď tolik, že to nejsem schopnej upotřebit. Tak se mě to moc netýká. Spíš záleží na tom, jaké podmínky budou na získání beden. měkčí, tvrdší?

 

 

Počítám, že získat platinovou bednu bude tvrdší oříšek. Ale já mám na to tajnou zbraň. :Smile_veryhappy:

 

 

kanon.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

druhe kolo specialnich operaci?

predpokladam, ze to bude zabugovane stejne jako kolo prvni - nedodane achievemnty a kamuflaz mi doted supportbot nedokazal vyresit

takze jim na to co? takze jim na to prdim...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, reditelvesmiru napsal:

druhe kolo specialnich operaci?

predpokladam, ze to bude zabugovane stejne jako kolo prvni - nedodane achievemnty a kamuflaz mi doted supportbot nedokazal vyresit

takze jim na to co? takze jim na to prdim...

zatím jsem podle překladu zjistil , že se zpřísňuje získávání epických ocenění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíše něž změn se děsím toho jak se nám zase vysmějí, to opravdu zase budeme expit znova? Připomínám, že jejich slavné free expy, kterými to chtějí kompenzovat fungují jen do Lieutenanta a pak následuje vydřených x milionů na každý další postup...abych měl jen základ a to jednoho velitele na každé další hodnosti je potřeba dohromady dalších 40 milionů poctivě odznova vyjetých expů, to že abych na Plukovnici vytáhnul Erin, kterou ***** a musel jsem vyjíždět dalších 5 velitelů, kteří jsou úplně na nic je věc druhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Amina-opice napsal:

Spíše něž změn se děsím toho jak se nám zase vysmějí, to opravdu zase budeme expit znova? Připomínám, že jejich slavné free expy, kterými to chtějí kompenzovat fungují jen do Lieutenanta a pak následuje vydřených x milionů na každý další postup...abych měl jen základ a to jednoho velitele na každé další hodnosti je potřeba dohromady dalších 40 milionů poctivě odznova vyjetých expů, to že abych na Plukovnici vytáhnul Erin, kterou pojebou a musel jsem vyjíždět dalších 5 velitelů, kteří jsou úplně na nic je věc druhá.

Ale tohle tu už koncem ledna, nebo začátkem února (?) bylo. Měnili některým velitelům schopnosti. A ty velitele, ne všechny, resetovali. Tj. nechali jim expy a úrovně jsi musel naklikat znova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Iosifek napsal:

Ale tohle tu už koncem ledna, nebo začátkem února (?) bylo. Měnili některým velitelům schopnosti. A ty velitele, ne všechny, resetovali. Tj. nechali jim expy a úrovně jsi musel naklikat znova.

Mám pocit žes naklikal, ale jen do poručíka :-) Uvidíme, ale očekávám fail jako vždy...Nezapomínej, že tyhle vocasi co o tom rozhodujou maj v garáži max. nějakýho seržanta, takže vlastně ani nevědí, že to dále za free nejde ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Amina-opice napsal:

Mám pocit žes naklikal, ale jen do poručíka :-) Uvidíme, ale očekávám fail jako vždy...Nezapomínej, že tyhle vocasi co o tom rozhodujou maj v garáži max. nějakýho seržanta, takže vlastně ani nevědí, že to dále za free nejde ;-)

Prvního plukovníka jsem měl 1.1. Tak bych si toho musel všimnout.

 0.25 očekávám s hrůzou. Po zkušenostech čekám, co zase zku..j. Tak v tom jsme spolu zajedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Staňte se aktivním členem RU komunity a získejte odměnu! Na oficiálním fóru diskutujte o novinkách a sdílejte je s přáteli. Na začátku každého týdne dostane deset nejaktivnějších účastníků prémiový  účet na týden! Třeba se připravuje něco podobného pro naši komunitu? :Smile_sceptic: . I když mám dojem, že naše komunita již odměněna byla.

 

premko.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 5. 2018 at 13:01, Amina-opice napsal:

Mám pocit žes naklikal, ale jen do poručíka :-) Uvidíme, ale očekávám fail jako vždy...Nezapomínej, že tyhle vocasi co o tom rozhodujou maj v garáži max. nějakýho seržanta, takže vlastně ani nevědí, že to dále za free nejde ;-)

Jen tak mezi řečí:

Pravděpodobně dojde ve verzi 0.25 k přidání asi 4 nových dovedností velitelů, co se týče úpravy % na dovednostech to opravdu nevím:facepalmic:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, pítt64 napsal:

Jen tak mezi řečí:

Pravděpodobně dojde ve verzi 0.25 k přidání asi 4 nových dovedností velitelů, co se týče úpravy % na dovednostech to opravdu nevím:facepalmic:

Už jsem tady o tom psal. Dovednosti jsou dvoje. Jedny přidávají absolutní hodnotu, např. dohled. Jiné přidávají relativní hodnotu. Tj. %, a to je počítáno ze základních vlastností velitele. Např. poškození modulů +25%. Ta % se počítají ze základní šance poškození. Jinak mě to prostě nevychází. A pokud je základ 10%, tak je to počítáno z toho, nepřičítá se to.

Tedy 25% z 10% je 2,5%, + 10% = 12,5% celkově. RNG dá víc, tak to ani nepoznáš. Navíc, se vzrůstající úrovní vzrůstají i základní šance.

Ve výsledku to vypadá tak, že i kdyby měli velitelé 49 úrovní (všechny políčka), tak jim to nepřidá tolik, aby byli příliš OP.

Ono je jen určité rozpětí vlastností od tanku ve stocku bez retrofitů, s velitelem v základu, po tank a velitele ve ful. Tak aby ten tank byl hratelný i při T+2.

 

Vem si Cortéze, šance na kritickou ránu ( a nic jiného to není) bývá ve hrách tak 1%. Tak s 91% by byl Op jak prase. Jenže to tak není. Nemám ho, ale mám Sannu, ten to má taky. Efekt nepoznám. Proč?

Řekněme že v základu je šance na kritickou ránu to 1%, s úrovní bude ta šance vzrůstat, řekněme o 0,1%/úrově. Tj. 15 * 0,1 = 1,5% + 1% = celkem 2,5% A 90% z to ho je 2,25% Tedy bude mít celkem 4,75% šanci na kritický zásah. Žádný, že 9 rama z 10 bude střílet za ful. Hezky 5 ranama ze 100.

 

Tak o další takové vlastnosti víc nebo míň je jedno.

Jó, tahaj nás za fusekli, a to i v hodnotách cama uvedených ve specifikaci vozidla. Nespočítáš si nic, protože ti základní hodnotu ze které to počítají nedaj. A jen tak mimochodem, SS to taky počítat neumí (camo), pokoušel se o to a dělal to blbě. https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?186239-Developer-Diary-Camouflage-Mechanics-Changes

 

 

obrazek.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Načítání
×
×
  • Vytvořit...