PictusCZ Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Souhlasím... já chápu, že člověka nasejří, když se těší na hru a klíč nefunguje... nicméně i tak se člověk může při reklamaci chovat normálně... Já bych upřímně s tím, jak jsem viděl, jak Gut reaguje, tak bych docela "chtěl vidět" ty úvodní maily kolem reklamace... Jestli byly podobně "vstřícné" jako pak ty žblepty na Heuréce, tak se nedivím, že možná odpovědný pracovník e-maily zlomyslně smazal a nereagovali, dokud to nebylo na formuláři... Quote
Guest Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Ja jsem tady svuj nazor na tuto kauzu a na Guta napsal. Aaron mi ho smazal a dal mi zlutou kartu.... :D Quote
Aaron Goldstein Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Sloučena témata "E-shopy a jejich kvalita" a "Špatný e-shop - co s ním" - Aaron Quote
Gut Posted February 28, 2017 Posted February 28, 2017 Neschvalujete muj ponekud hystericky postup. ja to beru a z casti uznavam. No chtel bych videt jak byste byli klidny vy, kdyby e-shop tyden nereagoval. Uz se k tomu vyjadrovat nebudu. Quote
PictusCZ Posted March 1, 2017 Posted March 1, 2017 Neschvalujete muj ponekud hystericky postup. ja to beru a z casti uznavam. No chtel bych videt jak byste byli klidny vy, kdyby e-shop tyden nereagoval. Uz se k tomu vyjadrovat nebudu. Rozčilení je jedna věc, přiblbé výkřiky typu "já tomu říkám úplatek!" a "neznáte někdo hackera, rád bych jim trochu ublížil, i když to vyřešili" jsou věc druhá. Trošku jsi to zezačátku zmastil s tou reklamací, když jsi to neposlal způsobem, který je pro tyto účely určený... vzhledem k tomu bych očekával trošku sebereflexe... ta ti zjevně chybí... protože tu sice občas "jakože uznáš, žes to možná trošičku přepískl", ale hned vzápětí další větou to v podstatě obhajuješ... Viz Tvůj poslední příspěvek... super_jerk 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.