Jump to content

Recommended Posts

Posted

Souhlasím... já chápu, že člověka nasejří, když se těší na hru a klíč nefunguje... nicméně i tak se člověk může při reklamaci chovat normálně... Já bych upřímně s tím, jak jsem viděl, jak Gut reaguje, tak bych docela "chtěl vidět" ty úvodní maily kolem reklamace... Jestli byly podobně "vstřícné" jako pak ty žblepty na Heuréce, tak se nedivím, že možná odpovědný pracovník e-maily zlomyslně smazal a nereagovali, dokud to nebylo na formuláři...

Posted

Ja jsem tady svuj nazor na tuto kauzu a na Guta napsal. Aaron mi ho smazal a dal mi zlutou kartu.... :D

Posted

Neschvalujete muj ponekud hystericky postup. ja to beru a z casti uznavam. No chtel bych videt jak byste byli klidny vy, kdyby e-shop tyden nereagoval. Uz se k tomu vyjadrovat nebudu.

Posted

Neschvalujete muj ponekud hystericky postup. ja to beru a z casti uznavam. No chtel bych videt jak byste byli klidny vy, kdyby e-shop tyden nereagoval. Uz se k tomu vyjadrovat nebudu.

 

Rozčilení je jedna věc, přiblbé výkřiky typu "já tomu říkám úplatek!" a "neznáte někdo hackera, rád bych jim trochu ublížil, i když to vyřešili" jsou věc druhá. Trošku jsi to zezačátku zmastil s tou reklamací, když jsi to neposlal způsobem, který je pro tyto účely určený... vzhledem k tomu bych očekával trošku sebereflexe... ta ti zjevně chybí... protože tu sice občas "jakože uznáš, žes to možná trošičku přepískl", ale hned vzápětí další větou to v podstatě obhajuješ... Viz Tvůj poslední příspěvek...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...