Přejít na obsah

Argo37

Sponzor
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Argo37

  • Datum narození 22.4.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://game.worldoftanks.cz/
  • ICQ
    412813348
  • Skype
    Hvozdy.Petr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Plzeň

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Argo37's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

115

Popularita

  1. Zkus změnu nastavení grafiky dole v lancheru z auto na tex a uvidíš, mělo by to dost pomoct.
  2. A konečně GamePlay ze hry War Thunder v rámci boje pozemních jednotek-tanků, který jasně ukazuje vysoko nasazenou laťku kvality už v Alpha testě. Všichni hráči World of Tanks dívejte se a těšte se na closed betu nebo na open betu a pánové z WarGamingu, Vy plačte a spitujte svědomí, tady je jasně vidět, že už v alpha testu to může vypadat úplně jinak oproti tomu co jste Vy nebyli schopni udělat za celou dobu WoT! A všem pochybovačům, co nevěřili jen toliko, já Vám to říkal! Tak já hraju War Thunder celkem dost dlouhou dobu, cca od closed beta testu a můžu jenom potvrdit, že celá hra a její HW optimalizace je světelný roky před nějakým WoT a o World of Warplanes vůbec nemůže být řeč o nějaké konkurenci ( opravdu paskvil ). Hrají to lidé i se starými počitači, NTB, ale i ti, kteří mají sestavy za 30tisíc a všichni si to užívají v rámci optimálního nastavení grafiky v dosti velké kvalitě a vysoké úrovně hratelnosti. Můžu tady letadlovou část WT popisovat ve všech směrech a vždy bude min. o krok napřed před WoWp a teď je z GamePlay videa vidět i kvalita v rámci alpha testu. Může snad někdo z původních hráčů jen z closed beta testu WoT říci, že byla hra takhle kvalitní? Já to vím a nebyla!!! Proto mohu s jistotou uklidnit, že fps budou přes 30snímků. Jinak otřesná HW optimalizace WoT je všem dosti dobře známa a dělá se s tím něco? Ne WG se pořád zarytě drží nevyhovujícího engine, který má tak omezené možnosti, že už teď je na pokraji svých sil, místo toho aby vyvynuli nový nebo koupili licenci na jiný, mnohem vhodnější. Co dodat, pánové z WG tak dlouho ignorovali hráčskou komunitu, že zanedlouho spláčou nad výdělkem a já Vám teď a tady říkám, že prostě a jednoduše zavřou krám, protože takovou migraci hráčů ještě svět nezažil a snad se to dá přirovnat jen ke stěhování národů. Je zajímavě co tu píšeš, každopádně pokud sám nejsi v testu, tak bych byl dost opatrnej na takovýhle tvrzení nebo doměnky. Interiéry budou a né jako u WoT od WG, kde se na sliby a např. fyziku, čekalo cca přes 2 roky a nenaplněné sliby jako historické bitvy ani nevzpomínaje! Co se týká dostupné techniky, tak možná to bude v alpha testu jen o několika vozidlech a dvou stranách, ale do closed a open bety to bude stejně jako u letadel, kde na rozdíl opět od WG budou všechny nejvýznamější národy a to včetně třeba takových Italů a né nesmysly jako Čína anebo nehorázně dlouho trvající Britové a jejich spojenci v rámci spojeného království. A u těch výhod bych taky trochu upřesnil, že to je jen jedna z mnoha, která je u hry WT. Schválně jestli sám hraješ a vyzkoušel jsi? Já aspoň průběžně sleduji co se děje ve WoWp a proto srovnávám.
  3. No konečně. Teď i já a vlastně celá komunita WT má ten slastný pocit za dosti učinění, kdy jsme tady bojovali o místo na slunci a všem jsme se snažili vysvětlit a ukázat jaký je diametrální rozdíl v kvalitě WT oproti World of Warplanes a nikdo nám nevěřil, že budou i tanky a to ve stejné kvalitě. Tím pádem se celý slavný WarGaming může jít klouzat a dobře mu tak, Když není ochoten poslouchat připomínky herní komunity a snaží se z týhle hry udělat jen zlatý důl a ještě má tu drzost celý tenhle původně dobrý nápad prznit různými rádoby vylepšeními jako je přidávání nových "vozidel" ( nejlepší jsou ty prototypy, který jsem nenašel ani v archívech vojenského muzea a pod. ) přepracováním map ( to to trvalo přidat např. přelétající letadlo nad bojiště, i když to spíš připomíná létající cihlu ! ), přidáním bezva fungující fyziky ( po jak dlouhý době, že ? ) a vůbec jde celá hra nejenom podle mě dost do kopru! O World of Warplanes se nemá cenu ani zmiňovat. Jen pro zajímavost já se tam čas od času juknu abych byl v obraze a viděl jak si s touhle zkomoleninou, kterou se neodvážím nazvat ani jako arkádu, autoři z WG vedou. No po posledním updatu a přerodu na open Beta se to o moc opět zase nepohnulo. Největším průšvihem je stále letový model jako takový a pak technologické stromy = to by člověk brečel! Nejenom že jsou tam schopni zase tedy opakovaně nacpat opravdu nesmysly, ale opět a opakovaně vynechaly národ Velké Británie???!!! O Francii a Italech ani nemluvě! Prostě a jednoduše paskvil a za tuhle zrůdnost by WG měl dostat od fanoušků při nějakém hlasováni anticenu jako třeba při udělování Oscarů bývá Zlatá Malina, tak místo Golden Joystick, bych jim dal zlatou kadibudku aby věděli kam s touhle hrou. Nakonec bych chtěl napsat, že zde je už jasný důkaz, že WT a Gaijin to bere opravdu vážně a za poměrně kratší dobu je schopen produkovat mnohonásobně kvalitnější titul. Mám za to, že společnost WG dopadne jako slavná Nokie a její sázka na Windowsphone OS. Ani nečekám, že tak nadutí pánové z Běloruska nebo z EU centrály v Pařiži se dokáží chytnout za nos, či vyndat hlavu z míst, kde záda ztrácejí své dobré jméno a slunce již tam více nesvítí. To spíš uvidíme čerta jet do práce na ledních bruslích! WT zdar.
  4. Argo37

    S.T.A.L.K.E.R.

    Tak další Fallout 3 a Las Vegas jsou další brutálně špičkovou produkcí herního průmyslu. Mám oba tituly a to ve verzi s datadiskama, kdy Vám herní doba naroste o dalších X hodin hraní, ale takové kvality, že někdy i hlavní příběhová linie Vám bude připadat trochu nudná. Jinak nedostatek munice je činitel, který právě přispívá k atmosféře postapokalyptického světa, kde nejenom munice, ale i čistá voda a všudypřítomná radiace notně působí úzkostné pocity při hraní a navozuje tak tu správnou atmosféru. O to víc je pak vynikající prvek možnost vylepšování samotné postavy a nepřeberné možnosti jak hrát jednotlivé questy a stejně tak i možnost dohrání celé hry ( na možnost volby je zde kladen velký důraz a připomíná to hry jako Star Wars Knights of the Old Republic apod. ). Prostě a jednoduše, tohle jest taktéž povinný sortiment do výbavy náruživých hráčů PC her a součást znalostí průměrného PC playera.
  5. Argo37

    S.T.A.L.K.E.R.

    Tak tenhle modpack mohu jen doporučit. Sám jsem ho s kamarádem a jeho autorem před lety v roce 2010 presentoval spolu s dalšími přímo v ČT v pořadu Game Page ( pokud by někdo hledal v archívu, tak je to vysílání ze 6.3.2010 jinak ke shlédnutí na youtube ). Krom toho, že opravuje tenhle modpack spousty bugů a chyb původní verze, tak si autor pohrál ještě s notnou dávkou přídavků a to včetně ohromného přídavku zbrojního arsenálu, kdy zbraně mají jak originální pojmenování, tak skvělý technický a historický popis. Stejně tak i další vylepšení typu možnost oprav vybavení, spánek nebo detaily jakožto předělání textur např. energenitckého drinku na Semtex apod. Těch změn a vylepšení je toliko, že po dohrání původního S.T.A.L.K.E.R.a si nainstalujte určitě tenhle modpack a vlastně si zahrajete úplně novou hru pomineme-li příběh. Datastor modpack je pak samo udělán i na další 2 pokračování a opět původní hry vylepšuje do takové podoby aby se hra zbavila co nejvíce bugů, chyb a nedodělků. Bohužel je pravda, že pokračování Clear Sky je hodně slabé a pokus s možností připojovat se k různým frakcím S.T.A.L.K.E.R.ů jest nedotažená a nepříliš povedená, stejně jako určité pasáže ( most, který nedojede úplně dolů a NPC postavy se vám zaseknou na jeho hraně je fakt k vzteku ). Oproti tomu Call of Pripyat jest výběrem toho nejpovedenějšího avšak díky své krátkosti hratelného času, jež tak trpí všechny modernější hry a bohužel i tenhle kousek je třetí pokračování dle většiny hráčů a fanoušků téhle série až na druhém místě. Přesto doporučuji zahrát si všechny tři pro ucelený příběh a pochopení o co vlastně šlo. Pokračování jest jen podle mě pokusem vydělat ještě nějaké peníze na této komunitě, kdy část původního týmu nejprve splodila Metro 2033 a pokračování převzala již jiná společnost a skoro se ani nedostal na pulty obchodů. Takže za mě určitě palec nahoru a ten kdo ještě nezkusil Datastor modpack je jako kdyby nehrál Doom nebo Wolfenstein 3D atd.
  6. No podle toho , co jsem zažil sám ve WT, tak to kolikrát vypadá, že jsou snad panceřovaný i na anténě.
  7. No trochu musím nesouhlasit. Kam by si dal toho střelce, když máš jednomístného stíhače? Zde se prostě jedná zároveň o pilaota, ale i o střelce v jedné osobě, kdy pilotovi přiděluješ body k jeho letovým schopnostem a pak podobně i jeho střeleckým schopnostem, ale pořád je to jeden a ten samý pilo/střelec. Když máš osádku více než jednomístnou, tak se to právě začíná dělit na pilota a střelce.
  8. to loutre67 : Ano pochopil jsi to správně. První je vždy pilot a pokud máš onu posádku vícečlenou, právě rozšířenou o dalšího střelce, tak musíš jak jsi správně napsal navýšit hodnotu na 2 a při expení se rozhodovat komu z nich budeš přidělovat body ( tady si nejsem 100% jistý, protože mám jen Ju-87 a podrobněji jsem to u bombardéru nezkoumal ). Každopádně se pro jistotu juknu a případně doplním info.
  9. A to je stejně v angličtině, teda text. To si pořádně vychutnám až s češtinou, páč ikdyž mám nějakou znalost aj, tak přecejenom preferuju rodnej jazyk. Nebo to snad pro XBOX360 vyšlo v CZ?
  10. No ono už v tom základním popisu na Steamu je jak a co s tím, ale zatím jsem nenarazil na mód, kterej by mi nefungoval nebo shodil rozjetou hru. Každopádně mě štve, že zatím není pro nás to DLCčko Dawnguard! Prý se teda Cenega snaží domluvit s tvůrci, ale to je spíš kvůli polskýmu trhu a né kvůli českým krásným očím, každopádně jestli to dopadne slibuje Cenega i českou lokalizaci , respektive klasika pro střední evropu jazyková mutace Polsko, Česká rep. a Maďarsko. No už se nemůžu dočkat. Jinak určitě zkuste nějaký z HD vylepšujících módů na grafiku. Hra pak vypadá neskutečně hezky a nemusíte mít zase bůhví jakou herní mašinu nebo herní železo. Já mám např. jen obyčejný AMD Phenom II X4 955 BE nataktovaný z 3.2GHz na 3.8GHz a AMD grafiku Sapphire HD6870Flex a jedu na max bez problémů.
  11. Zdravím, tento topic je věnován základnímu popisu posádky ze hry War Thunder. Moje překladatelské znalosti angličtiny nejsou zcela 100%, a tak možná v určitých případech zvolím nepřesně přeložený ekvivalent k českému výrazu. Proto vás prosím buďte jednak shovívaví a pokud budete mít tu možnost písněte mi do PM a já se postarám o případnou korekci topicu. Díky předem a jdeme na to. Jako předchozí moje příspěvky tak i tento budiž tak trochu přiblížením a popisem určité části hry war Thunder a tím jest záložka "View crew" , v překladu náhled na posádku. Pilot ( pilot ) Zde se jedná jak název sám o sobě i v angličtině prozrazuje o hodnoty vlastností samotného pilota. Vezmeme je tedy popořadě jak jsou ve hře samotné. 1) Keen Vision (bystrý zrak) (bonusy za status Expert / expert ; Ace / eso = +30 ; +50 k základní hodnotě) - This skill affects the pilot´s visual range in the direction he is looking; i. e. the maximum distance at which he can detect the enemy. - Tato vlastnost a její hodnota ovlivňuje dosah vidění pilota směrem, kterým se dívá; to jest maximální vzdálenost na jakou dokáže zpozorovat nepřítele. 2) Visibility ( dohled ) : hodnota 0/50 (bonusy za status Expert / expert ; Ace / eso = +30 ; +50 k základní hodnotě) - This skill influences the visibility range around the aircraft. - Tato schopnost a její hodnota určuje jaký je rozsah viditelonosti kolem letadla. 3) G-Tolerance (odolnost vůči přetížení): hodnota 0/100 - Tolerance of positive and negative g-forces. In the "Mause Aim" mode this skill afffects control accuracy of the aircraft. - Schopnost odolávat jak pozitivním, tak i negativním hodnotám g hodnot přetížení*. V módu "Myš zaměřování" tato dovednost a její hodnota ovlivňuje přesnost ovládání letadla. *(při manévrech ve vysokých rychlostech a u ostrých leteckých akrobatických prvků dochází k tazvanému přetížení, tj. pocitu několikanásobku vlastní hmotnosti těla pilota, kdy dochází k jevům jako je "Blackout" = odkrvení horní poloviny těla a především hlavy a následná ztráta vědomí, nebo tzv. Redout = jež je opak a dochází při něm k překrvení horní poloviny těla a tudíž především hlavy. Způsobuje zalití mozku krví a tím působí tlak v hlavně na oční centrum a na zrak jako takový, proto příznačný název "Redout" / rudý, červený výpadek ). 4) Stamina (výdrž): hodnota 0/100 - This skill allows the crew to resist fatigue for a longer period of the time, their accuracy and g-tolerance gradually decrease, depending on the time spent in the session and the number of g-forces sustained. - Tato vlastnost a její hodnota udává schopnost odolávat zátěži po delší časový úsek, kdy je postupně snižována odolnost g-tolerance, v závislosti na době a počtu g přetížení posádky. 5) Vitality (životní síla): hodnota 0/100 - The health of the crew members, as well as the speed of the recovery if they are wounded. - Tato vlastnost a hodnosta její schopnosti udává zdraví posádky a stejně tak i rychlost jejího uzdravení pokud jsou zraněni. Gunners (střelci) Tato záložka pod sebou skrývá schopnosti a jejich hodnoty určující vlatnosti střelců posádky a to už jak samotného pilota a střelce v jednom, tak i další palubní střelce, jež je možné přikoupit ve víceosádkových modelech letadel, především pak v různých typech střemhlavých a především ve strategických bombardérech. 1) Number of Experienced Gunners (počet zkušených střelců): hodnota 1/10 - The number of experienced gunners in the crew. if the aircraft has more gunners than experienced gunners, the crew does not run at maximum performence. - Tento údaj znázorňuje počet zkušených střelců. Pokud má posádka více nežli jednoho střelce, nebude posádka střelců vycházet z maximálních hodnot dalších schopností (podělí se mezi všechny členy rovnoměrně). 2) Fire Accuracy (přesnost střelby): hodnota 0/50 (bonusy za status Expert / expert ; Ace / eso = +30 ; +50 k základní hodnotě) - The accuracy of the aircraft gunner´s fire. - Tato dovednost a její hodnota určuje přesnost střelby pilota a palubních střelců. 3) Fire Precision (preciznost střelby): hodnota 0/50 (bonusy za status Expert / expert ; Ace / eso = +30 ; +50 k základní hodnotě) - This skill reduce how scattered gunner´s fire is. - Tato dovednost udává hodnotu redukce rozptylu při pilotově střelbě stejně tak i u palubních střelců. 4) G-Tolerance (odolnost vůči přetížení): hodnota 0/100 - Tolerance of positive and negative g-forces. In the "Mause Aim" mode this skill afffects control accuracy of the aircraft. - Schopnost odolávat jak pozitivním, tak i negativním hodnotám přetížení*. V módu "Myš zaměřování" tato dovednost a její hodnota ovlivňuje přesnost ovládání letadla. *(při manévrech ve vysokých rychlostech a u ostrých leteckých akrobatických prvků dochází k tazvanému přetížení, tj. pocitu několikanásobku vlastní hmotnosti těla pilota, kdy dochází k jevům jako je "Blackout" = odkrvení horní poloviny těla a především hlavy a následná ztráta vědomí, nebo tzv. Redout = jež je opak a dochází při něm k překrvení horní poloviny těla a tudíž především hlavy. Způsobuje zalití mozku krví a tím působí tlak v hlavně na oční centrum a na zrak jako takový, proto příznačný název "Redout" / rudý, červený výpadek ). 5) Stamina (výdrž): hodnota 0/100 - This skill allows the crew to resist fatigue for a longer period of the time, their accuracy and g-tolerance gradually decrease, depending on the time spent in the session and the number of g-forces sustained. - Tato vlastnost a její hodnota udává schopnost odolávat zátěži po delší časový úsek, kdy je postupně snižována odolnost g-tolerance, v závislosti na době a počtu g přetížení posádky. 6) Vitality (životní síla): hodnota 0/100 - The health of the crew members, as well as the speed of the recovery if they are wounded. - Tato vlastnost a hodnosta její schopnosti udává zdraví posádky a stejně tak i rychlost jejího uzdravení pokud jsou zraněni. Ground Service (pozemní personál) Tato záložka je zase zodpovědná za přidělování hodnot ke schopnostem posádky pozemního personálu, který je zodpovědný za technický stav letadla. To znamená, že pokud máme dobře vycvičenou tuhle část posádky dostaneme výhodu v boji jakými jsou např. rychlost dovyzbrojení a opravy letadla. 1) Repair Speed (rychlost oprav): hodnota 0/50 (bonusy za status Expert / expert ; Ace / eso = +30 ; +50 k základní hodnotě) - The mechanic´s skill. The rate at which the aircraft is repaired in the hangar and at the airfield. - Tato schopnost a její hodnota určuje dovednosti mechaniků a to rychlost s jakou opraví letadlo v hangáru** a na letišti***. ** (oprava vztahující se po návratu z arkádových a jiných bitev). *** (oprava vztahující se na historické bitvy a rychlost oprav po přistání na letišti). 2) Repair Rank (Stupeň oprav): hodnota 0/20 - The mechanic´s skill. The maximum rank of the aircraft that the mechanic can repair. - Dovednost mechaniků, která udává maximální stupeň letadla, který je mechanik schopen opravit. 3) Reload Speed (rychlost nabíjení): hodnota 0/50 (bonusy za status Expert / expert ; Ace / eso = +30 ; +50 k základní hodnotě) - The armourer´s skill. The rate at whitch the weapons are reloaded in the air and in the airfield. - Schopnost zbrojíře. Její hodnota udává rychlost nabýjení ve vzduchu**** a na letišti***. *** (znovuvyzbrojení vztahující se na historické bitvy a rychlost dobyjení po přistání na letišti). **** (znovuvyzbrojení vztahující se na arkádové bitvy a rychlost dobýjení). 4) Healing Speed (rychlost uzdravení): hodnota 0/100 - The medic´s skill. The rate at which pilots and gunners who are wounded are healed. - Schopnost doktora. Ta udává hodnotu jakou se piloti a střelci , kteří jsou zranění, budou uzdravovat. Qualification (kvalifikace) Tato záložka udává jakou číselnou hodnotu je potřeba dosáhnout na další stupeň kvalifikace ze základního na hodnost "Expert" a poté "Ace". Obě pak dávají posádce jako takové určitý bonus v podobě číselné hodnoty přidávané k některým schopnostem. U stupně "Expert" je to +30 bodů a u "Ace" to je následně +50 bodů. Accelerated Trainning (akcelerace tréninku) Zde máte možnost za herní měnu nakoupit zkušenostní body a tím urychlit expení posádky následným přidáním zakoupených bodů. Apply (použít) Tato záložka je jakožto potvrovací tlačítko, kterým odsouhlasíte Vámi přerozdělené získané zkušenostní body. Tak a to je zhruba vše k záložce posádka. doufám, že jsem opět nezklamal a poskytl vám minimální základní informace ohledně této záložky a její funkce. Předem díky za postřehy a pomocnou ruku všem zainteresovaným. Pokud tedy máte nějaké postřehy, pište mi PM a jak jsem slíbil po konzultaci jak s vámi, tak s dalšimi členy redakce a fóra War Thunder, editnu topic a upravím jej dle vašeho návrhu anebo opravím případné chyby, které se vyskytnou a vy mě na ně upozorníte. Argo37
×
×
  • Vytvořit...