Jump to content

pítt64

Moderátor Armored Warfare
  • Content Count

    536
  • Posts on chatbox

    0
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43
  • TS3 Server

    Never Logged On

pítt64 last won the day on October 16

pítt64 had the most liked content!

8 Followers

About pítt64

  • Rank
    Veterán

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pítt64

    AW - Upozornění

    Oprava nové munice u M1 TTB je tam
  2. pítt64

    AW - Upozornění

    0.30.5773 ze 17.10.2019 je tam
  3. pítt64

    AW - Upozornění

    Oprava2 - 1 soubor je tam
  4. pítt64

    AW - Upozornění

    Oprava1 - 2 soubory, které je potřeba nahradit je tam
  5. pítt64

    AW - Upozornění

    Další prodrbané odpoledne 0.30.5760.1. z 10.10. 2019 je tam
  6. pítt64

    AW - Upozornění

    0.30.5734 z 27.9.2019 je tam
  7. pítt64

    AW - Upozornění

    Verze: 0.30.5728 z 24.9.2019 Po opravě nahozeno zpět!!!
  8. pítt64

    AW - Upozornění

    Oprava 0.29.5711 z 18.9.2019 - 1 soubor je tam
  9. pítt64

    AW - Krčma "U tankána"

    To máš svatou pravdu, ty doby kdy byl dostupný pouze jeden event jsou nenávratně pryč, páč hra tak málo vydělávala. A jak se říká vše je o penězích, inteligenci a zkušenosti hráčů. Bohužel to také celou hru kazí. Třeba zkušenost s úkolem 10 x 5. kilů v jedné bitvě. Prostě vyjede hráč dá pět kilů, na zbytek hry se vykašle, a jde to plnit s jinou technikou. Má splněno i při prohře. A takových úkolů i hráčů je dost. Po zkušenostech osobně kašlu na na úkoly, kde není jasně stanovená odměna...(tady nehoním se za bednou, když z vypadne hov... ., nebo pronájem na 30 dní.) Prostě pořád mám co dělat a po půlroční pauze co dohánět. Teprve včera jsem koupil slavnou Armatu a než ji vyexpím to potrvá...a raděj budu hrát a expit Armatu, než se honit za nějakou nejasnou odměnou. Ale abych se vrátil k tématu: Je to jednoduché, pokud chceme tu hru hrát musíme se smířit s tím jak je postavená a co nám vývojáři nadiktují.
  10. pítt64

    AW - Krčma "U tankána"

    no jo...ale zkušenostmi na Tebe nemám....
  11. pítt64

    AW - Krčma "U tankána"

    No nechci se nikoho dotknout, ale mě to třeba vyhovuje...teda s rezervou...mohu si zvolit to chci hrát, vlastně o co chci hrát a tím se více snažit. Je více variant a jdou i skloubit, pokud máš štěstí a trošku intuice. Tou rezervou je myšleno, že je třeba se přizpůsobit hře...jasně v četě se to hraje snáž, protože si dohodneš, co kdo bude dělat...na randomu to jde hůř a každý musí hrát za sebe...
  12. pítt64

    AW - Krčma "U tankána"

  13. pítt64

    AW - Krčma "U tankána"

    Z ruského fora... Překlad Google: ale je srozumitelné Moderní online hry se neustále vyvíjejí. Inovace následují jeden po druhém. Dnešní vývoj je neustálý závod s novými požadavky publika, nápady, technologie. Udržet krok s dobou a současně přizpůsobit všechny nové produkty i těm nejslabším a nejneoblíbenějším počítačovým systémům je velmi časově náročný úkol, který někdy vyžaduje mimořádné kroky nebo dokonce opouští některé nápady. Nyní, když Armored Warfare vstupuje do nového kola vývoje, je čas opustit jednu z těchto „kotev“. Jde o podporu hry na 32bitových systémech. Po mnoha dalších hrách to zastavíme na konci tohoto roku. Podle našich údajů je dosud méně než 3% hráčů Armored Warfare uživateli takových systémů a budou ovlivněni budoucími změnami. Ale do konce roku je ještě čas na aktualizaci! Stručně řečeno, bitová hloubka je schopnost současně zpracovat určitý počet bitů. Operační systémy jsou stejně jako všechny aplikace (nebo hry) 32bitové a 64bitové. Každý objekt na mapě je model pokrytý texturou, kterou hráč vidí - to se týká světa, objektů, vybavení spojenců a odpůrců. Textury jsou hlavním zákazníkem RAM - jsou uloženy v RAM, jejíž objem je omezen nejen fyzicky, ale také samotným operačním systémem. 32bitový (x86) operační systém umožňuje Armored Warfare využívat maximálně 2 GB RAM. 64bitový operační systém dá hře až 3,5 GB RAM za předpokladu, že tato paměť není obsazena jinými procesy. Pokud má váš počítač 4 nebo více GB paměti RAM, nebude 32bitová aplikace (hra) schopna využívat všechny prostředky. A pokud je nainstalován 32bitový operační systém, hra získá ještě méně paměti. I když máte 2 GB paměti RAM, přechod na 64bitový operační systém se ukáže jako účinný: malý nárůst může dramaticky změnit obrázek. Kromě toho můžete spustit libovolnou 64bitovou aplikaci. Práce s 64bitovým operačním systémem s 64bitovou aplikací má dvě významné výhody. Přidělení celého množství paměti RAM - 64bitová aplikace si může dovolit plně využít volné zdroje paměti RAM k načtení požadovaného množství textur. Lepší práce s odkládacím souborem - jedná se o systém, který umožňuje chránit RAM před přetížením uložením „přebytku“ na pevný disk. Počítačový disk uvolní RAM a uvolní některé prostředky. Odkládací soubor existuje také na 32bitovém operačním systému, ale v praxi poskytuje menší výkon. Kvůli omezením paměti RAM musí jednotka převzít zvýšené zatížení. Pokud se disk nevyrovná, vede to k „brzdění“. Je třeba si uvědomit, že pevný disk má také omezení rychlosti zápisu a čtení, v závislosti na modelu a typu: HDD nebo SSD. Kupujte nové PC ...Windejsi je asi ve ztrátě Odmítnutí podporovat 32bitové systémy umožní týmu vyvíjet hru bez utrácení dalších zdrojů a bez ohledu na zastaralá omezení. Toto řešení vám umožní implementovat nové nápady a vylepšit Armored Warfare. Stále je čas na upgrade systému. Přechod je naplánován na polovinu prosince 2019.
  14. pítt64

    AW - Upozornění

    Oprava 0.29.5666 - 2 soubory - popis je tam Díky Pepo !!!
  15. pítt64

    AW - Upozornění

    Verze: 0.29.5666 z 28.8.2019 je tam
×
×
  • Create New...