Přejít na obsah

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 16.10.2017 in all areas

  1. 4 points
    Velitelé! Pečlivě jsme analyzovali odezvu na změny v ekonomice, které jsme zavedli v posledních aktualizacích. Po vyhodnocení jsme se rozhodli přinést tyto změny v ekonomickém systému. Škatulata hýbejte se Nejčastěji jsme se ze zpětné vazby dozvěděli, že obsah beden na nejnižší úrovní není dostatečně atraktivní, proto je hráči ani neotvírají. Rozhodli jsme se zvýšit jejich hodnotu zavedením následující změny: Otevření každé bedny vám dáme 10% šanci na získání další bedny o jednu úroveň vyšší. Jinými slovy, když otevřete stříbrnou bednu máte 10% šanci získat navíc zlatou bednu. Platí to pro všechny bedny, kromě těch platinových, protože nad nimi už žádná další bedna není. Férové rozdělování odměn Při zvažování jak upravit rozdělování odměn za bitvu v rámci všech režimů je naším cílem odměnit hlavně hráče, kteří jsou pro tým skutečným přínosem. To například zahrnuje podporu spojenců tím, že detekujete protivníky nebo jim ničíte pásy a motory. Jako první krok plošně zvyšujeme odměnu za poškození, abychom mohli umožnit následující změny: Pokud poškodíte cíl, který jste detekovali, obdržíte 100% výdělku navíc Pokud poškodíte cíl, který detekoval váš spojenec, obdržíte odměnu za poškození 75% navíc a spojenec 50% Pokud si to všechno zkombinujeme s nárůstem výdělků za poškození znamená to, že hráči udělující poškození příliš nezaznamenají pokles výdělků, zatímco průzkumníci si polepší zhruba o 25% více kreditů. To samé pravidlo bude použito při znehybnění protivníka: Pokud poškodíte cíl, který znehybnil váš spojenec, obdržíte odměnu za poškození 75% navíc a spojenec 50% Aktualizací 0.22 řeší i situaci, kdy více vozidel detekuje tentýž cíl. Už nebude odměněn pouze první průzkumník. Místo toho bude odměna rozdělena mezi všechny průzkumníky a ten první dostane další bonus. Tato změna umožní spravedlivější distribuci výdělku za detekci, aniž by museli průzkumníci navzájem soupeřit, což může být celkově na úkor týmu. Změna odměn za PvP Na základě zpětné vazby ohledně nespravedlnosti meziúrovňového systému. V aktualizaci 0.22 nahrazujeme násobitel odměny za úroveň bitvy za násobitel úrovně vozidla. Jednoduše řečeno - pokud zničíte silnějšího protivníka, obdržíte lepší odměnu: rozdíl jedné úrovně – 10% bonus rozdíl dvou úrovní – 20% bonus Tento bonus platí v rámci poškození, zabití, podpory a detekce. Máme ještě připraveny nějaké další změny: Další výdělky za obsazení základny, a to pouze hráčům kteří se obsazení účastní a pouze pokud je obsazení úspěšné Přežití bitvy vám dá 55 zkušeností navíc Zkušenosti za zničení protivníka byly navýšeny z 56 na 70 bodů Zkušenosti za obranu základny budou odpovídat množství snížených bodů To ale není všechno: Snížili jsme plošnou odměnu za pouhou účast v bitvě Zvýšili jsme zkušenostní odměnu za přežití bitvy Zvýšili jsme zkušenostní odměnu za zabití protivníka Tyto změny hodně ovlivní úroveň vozidel – na nízkých úrovních v podstatě zůstanou odměny na základní úrovni, zatímco na těch vysokých budou hráči za všechny aktivity odměňováni mnohem více. Změna odměn za Globální operace V posledních týdnech jsme pečlivě hodnotili odměny za globální operace a rozhodli se pro některé úpravy. Peníze a zkušenosti za obranu a zabírání základny budou nyní udělovány pouze hráčům, kteří se toho přímo zúčastní. Velikost odměny závisí na: U peněz je velikost úměrná bodům, které protivník zabráním základny ztratí U zkušeností je velikost úměrná času, který jste potřebovali k zabrání základny a bodům o které protivník ztrátou základny přijde A ještě: Množství peněz a zkušeností za způsobení bodové újmy protivníkovi se zvýšilo třikrát Množství peněz za vyhranou bitvu se dvakrát snížilo Zkušenosti za obranu základny budou odpovídat množství snížených bodů Zkušenosti za obranu základny se výrazně zvýšily Cílem těchto změn je zvýšit význam obsazování strategických bodů(základen)namísto surového honění poškození a zabíjení. Ostatně o tom režim Globálních operací přece je ne? Změny u prémiových a battle hardened vozidel V aktualizaci 0.22 bude bonus ke zkušenostem z battle hardened vozidel zvýšen z 10% na 20%. Účel této změny je zatraktivnit tato vozidla jako prostředek k získání více zkušeností pro rychlejší postup hrou, aniž by hráč musel spoléhat je na prémiová vozidla. Když už mluvíme o prémiových vozidlech, náklady na opravu budou sníženy na první úroveň vozidel, dojde tak k vyšším výdělkům v PvP. Battle Hardened a prémiová vozidla obdrží ještě další bonus - pokud s vozidlem proděláte kvůli použití spotřebního materiálu, bude vám polovina nákladů vrácena. Myslíte si, že je tato kompenzace dobrý nápad? Pak je tu dobrá zpráva pro všechny - všechna vozidla vítězného týmu v PvP a GLOBS tohle také dostanou! Postih neaktivním hráčům V aktualizaci 0.22 představujeme nový systém, který změní způsob odměňování neaktivních hráčů. Jednoduše řečeno, hráči, kteří nejsou vůbec aktivní v bitvě "AFK“, nedostanou žádnou odměnu. Další změny Pár dalších změn: Výsledky bitvy budou obsahovat údaje o kompenzaci za poškození nebo zabití spojencem. Cena oprav u vozidel páté úrovně bude snížena na 10 450 kreditů. Cena oprav u vozidel šesté úrovně bude snížena na 14 500 kreditů. Budou upraveny i ceny za munici(celý rozsah změn bude uveden v pathnotesu aktualizace 0.22) Tak, co vy na to? Dobrý, ne? Hurá na bojiště!
  2. 4 points
    Velitelé! Je tu další díl zahraničních komunitních zajímavostí. Tato série je zaměřená na zajímavé příspěvky od komunity Armored Warfare. Více informací o hře, možnost naučit se něco nového a podívat se co skvělého nám komunita přichystala. Zhodnocení druhého výročí hry Akce k druhému výročí hry je u konce a my bychom vám rádi poděkovali za účast! Teď pár čísel: akce se zúčastnilo 22123 hráčů, kteří si odnesli alespoň jednu cenu 4847 hráčů splnilo podmínku 15 výher v režimu PvP a Globs a získali prémiový tank T-62M pro zajímavost, nejvíc bitev během akce odehrál na EU serveru hráč WERWOLF(246 bitev) a na NA serveru hráč Jarhead27(213 bitev) Těšíme se na další výročí! Pokud jste se, ale nemohli akce zúčastnit a získat tak skvělé ceny - nezoufejte, Halloween klepe na dveře! Tvůrce týdne Tento symbolicky titul pro tento týden vyhrál: Devient Kage s jeho videem o lehkém tanku ACEC Cobra 90! Nezapomeňte se někdy mrknout na jeho streamy. Dostanete tak příležitost sem tam získat nějakou zajímavou cenu! Zahraniční komunitní obsah Pokud se byste se také rádi zapojili do této tvorby, pak svojí práci umístěte v této sekci na oficiálním fóru hry.
  3. 4 points
    Ashadak

    AW - Je tu Halloween!

    Velitelé! Je na čase, abyste smetli prach z vaší nejstrašidelnější kamufláže a připravili se na všechny ty lahůdky, které jsme si pro vás připravili - Halloween přichází! Od 24. října do 6. listopadu 2017 budete mít příležitost získat speciální Halloweenské nálepky a účastnit se mnoha tématických aktivit, například: soutěž o nejlepší kostým soutěž o nejděsivější dýni soutěž o nejlepší a nejděsivější návrh obrněného vozidla soutěž o nejlepšího a nejděsivějšího velitele Ale to rozhodně není všechno. Jednou za hodinu obdržíte na naší vyhrazené webové stránce náhodný text - obsahující něco skutečně děsivého, např. dopis od daňového úřadu, telefon od vaší matky, zavedení zcela nové řady "kohoutí" edice na všechna prémiová vozidla, nebo abyste mohli pořádně brečet, oznámení Balancu 3.0. Aby za to ten horror stál, můžete získat i: Prémiový čas(od 1 dne po celoroční prémko) Bedny všech barev a velikostí Prémiová vozidla Wolf edice Prémiová vozidla Reaper edice A v neposlední řadě jsme si pro vás připravili řadu různých bonusů a akcí po následující dva týdny: bonusové zkušenosti pro výcvik velitelů bonusové zkušenosti pro výcvik posádek bonusové zkušenosti a další krabice a boostery za plnění různých herních úkolů Halloween v Armored Warfare zkrátka nebude žádný krátkodobý výkřik ze tmy. Sledujte naše webové stránky pro více informací! Tak hurá na bojiště!
  4. 3 points
    Kdesi na jihu Anglie, podzim 2040 Jejich rozhovor přerušil strážný, který tiše otevřel dveře kuchyně a kývl na Clayburna, který se okamžitě zvedl od stolu. Strom rychle polkl poslední kousek lahodného dezertu před tím než ho následoval. "Dorazil náš druhý host, Strome. Pojďte, vy dva se prostě musíte poznat. Jsem si jistý, že si budete mít co říct." Muž, který na ně čekal v knihovně, byl obrovský, ale pohyboval se s lehkostí, když přistoupil k Clayburnovi a podal mu ruku. Bylo vidět že můž má vojenský výcvik i držení těla, ale nebyl to jen tak obyčejný voják nebo snad generál. Jeho klidná tvář a chlad v očích prozrazovaly opravdového zabijáka a ztělesnění smrti. Muž, také mluvil hlubokým barytonem. Hlas, který si Strom dokázal představit na bitevním poli, kde s jeho pomocí shromažďuje své muže, aby se vydali do svého poslední beznadějného tažení. Zkrátka neznámý muž měl přirozené charisma hodné nasledování. Muž se na něj podíval a Strom najednou cítil, jak si ho měří. Myslí mu prolétlo pomyslné přirovnání myši a orla připraveného k úderu. Orel to bylo to správné přirovnání pro člověka, který jediným pohledem mohl rozptýlit veškeré vaše špatné záměry, i v těch nejvzdálenějších koutech vaší mysli. Jedním z největších talentů Andrewa Clayburna bylo získání těch nejlepších lidí a Strom si byl jistý, jako nikdy předtím, že i mezi vojenskými profesionály, špičkovými vědci a finančníky tento člověk vyniká. Přesto tu bylo něco, co ho zneklidňovalo, cítil se jako kdyby stál před nepřítelem. Možná to bylo tou uniformou. Starý německý model, bez odznaků Clayburnovi společnosti nebo jiných identifikačních symbolů. Jeho styl oblékání byl dalším důkazem výjimečnosti tohoto muže. A pak Clayburn zlehka promluvil. „Strome, rád bych ti představil...“ Následovala pomlka a mírný úsměv. „Ale jsem si jistý, že už víte.“ Někde v Rusku, léto 2039 Ani se ani nesnažili skrýt. Viděl je, jak se přibližují po louce před jeho srubem, podle zvuku jejich vrtulníku, který přehlušil jemný hukot naftového agregátu v nedaleké kůlně. Navzdory neoznačeným uniformám a starému ruskému vojenskému vrtulníku byli z korporace – věděl to, protože s nimi dlouhá léta bojoval. Když stál ve dveřích a čekal na nevyhnutelné, zavřel oči a nadechl se sladké květinové vůni, které byl vzduch doslova prosycen. Ruská příroda byla krásná v tomto ročním období, ptáci cvrdlikají v měkkém větříku a do toho šumí nedaleký potok, říkajíc, že s nimi zůstane navždy. Pěkné místa, kde zemřít, pomyslel si a usmál se s zavřenýma očima. Byl tu snad rok, jeho dlouhá vojenská a žoldnéřská kariéra ho už unavovala, a tak toužil po jediném - klidu. Dlouhé, nudné dny daleko od bitevních polí tohoto zlomeného světa - dny plné toho, co miloval nejvíce - ticho, které dokáže obstarat jen divočina. Vzdal se svého majetku a postavení velitele a když ho jeho muži pomalu opouštěli, dokud nezůstal jen on sám, se srubem, který si postavil. Bohužel tušil, že se tohle všechno vrátí a minulost ho dožene, jednoho dne totiž někdo přijde. A taky, že ano. Muži před ním se chovali velmi profesionálně. Jasně udělali pár drobných chyb, špatných kroků a pohledů špatným směrem, ale celkově měl pocit, že jsou velmi zkušení, i na poměry mezi žoldnéři. Veteráni, o tom nebylo pochyb. Jejich vůdce zvedl ruku na pozdrav. Musel v jeho tváři zaznamenat nával zuřivosti, nesnášel bezvýznamné divadýlka a jeho oponent to určitě věděl. "Není třeba. Pojďme to vypustit,"zavrčel se zavřenýma očima a opřel se o dřevěnou stěnu domu. „Promiňte, pane?“ „Udělej, co musíš!“ „Udělat co, pane?“ Pocítil, že velitel skupiny byl skutečně zmatený, a tak zvedl hlavu. „Proč jste tedy tady?“ Velitel přikývl, jako by pro sebe a rozhodil rukama. Bylo očividné, že je velmi nervózní. „Máme pro Vás nabídku.“ To vyvolalo jeho zájem. Člověk si nelétá přes polovinu světa jen tak, aby někomu něco nabídl - létání v dnešní době nebylo vůbec levné. Nebo snadné. Nebo bezpečné. Pokrčil tedy rameny a naznačil veliteli, aby ho následoval. „Čaj? Kávu?“ Muž, který byl možná v polovině jeho věku si olízl rty. „To nemůžu odmítnou.“ „Tak co?“ „Kávu, prosím.“ Kývl. „Kávu mám.“ Oba mlčky čekali, až se voda v konvici na malém elektrickém ohřívači začne vařit. Ani jednomu z nich se nechtělo začít. Tato samotná skutečnost mu napověděla, že záležitost musí být ještě důležitější, než si myslel dříve. Začínal být zvědavý, ale mlčel dál, dokud jejich poháry nebyly naplněné chutnou černou kapalinou. Káva byla v této části země vzácnější než zlato. Ve své ostražitosti však nepolevil a někdy zachytil pohyb zbytku velitelova týmu, který hlídal venku. Konečně velitel začal. „Pane, jsem zde...“ „Clayburn,“ přerušil ho. „Cože?“ „Poslal Vás Clayburn.“ Byla to řečnická otázka. Bohužel tímto velitele rozhodil natolik, že ho musel vyzvat, aby pokračoval. „Co jste chtěl říci?“ Velitel se vzpamatoval, přikývl a pokračoval jako pravý obchodník. "Máte pravdu. Jménem společnosti Clayburn Industries a Andrewa Clayburna bych Vás rád pozval na osobní návštěvu do Londýna, kde můžete probrat určitou nabídku." Následovalo dlouhé ticho při kterém se oči majitele srubu soustředěné věnovaly dřevěné, ručně vyrobené lavici, na které seděli. „Proč, já?“ Velitel pokrčil výmluvně rameny. "Promiňte, pane. Ale starý nás neposílá jen tak pro někoho. Pouze pro ty nejlepší. Předpokládám, že vaše pověst a dovednosti s tím mají něco společného." „Nemám rád lezení do zadku, poručíku.“ „Ve skutečnosti jsem major, pane. A jak jsem právě uvedl. My víme, kdo jste.“ Majorovy oči se náhle přesunuly nad jeho pravé rameno směrem k roztrhané a napůl spálené vlajce, která visela na zdi. „Stará bojová standarta?“ „Jasně, to je.“ Major se usmál. „Zajímavé. To je vlk?“ Muž se konečně zasmál. „Ale no tak. To byste mohl poznat. To je pes.“ Al-Arish, 19. říjen, 2039 Ve starých dobách byly popravy skutečně impozantní. Dav jásal, když byl zločinec zavěšen, a mohly na něj házet kameny. Smrt Petra Clayburna, přestože se tak stalo před publikem, nebyla nic velkolepého - pár slov, jeden výstřel a pocit, že se vůbec nic nezměnilo. Než Blackwood stiskl spoušť, něco zašeptal do ucha Petra Clayburna. Clayburnovy oči se roztáhly šokem, a tento výraz mu zůstal i když jeho tělo padalo na zem. Blackwood zastrčil pistoli a celé to divadlo skončilo. Toto gesto neuniklo pozornosti Seagrova, Grayové a dalších vyšších důstojníků. Později ten večer se Blackwood ocitl pod slovní palbou svých vlastních důstojníků. Trpělivě jim vyvracel jejich pochybnosti a obvinění. Grayová byla výraznější než ostatní. Jeho tvář však neprojevovala žádné emoce, ale hluboko uvnitř se skutečně bavil skutečností, že ona iniciovala toto jednání v čele skupiny, i když plány na pouštní operace byly pouze její, a to i přes námitky Seagrova. Donutil se vrátit zpět do reality, aby si poslechl další rozzuřenou litánii jednoho z hlavních techniků … "... a co máme teď dělat? Clayburnské námořnictvo je stále v oblasti, právě jsme dokončili opravy a Altalena nebude připravena k odjezdu do pondělí. Je to skoro celý týden a Clayburn nás do té doby všechny zabije. To ani nemluvím o tom, že se poušť hemží rozzuřenými žoldáky." Blackwood nadzdvihl pravé obočí a zdánlivě ignoroval poslední část. „Altalena?“ Technikova tvář se zbrunátněla. "Jedna z místních, se tak jmenovala, ujalo se to. Co je na tom, "dodal rozzlobeně," je to jméno stejně dobré jako jiné." Blackwood se znovu výborně bavil a uvažoval, jestli ostatní tuší, proč. Konečně se zvedl ze židle a tiše řekl: „Pánové, to stačí. I ty, Kate.“ Díval se na každého z nich dokud nebylo absolutní ticho. "Dovolte mi, abych se pokusit ještě jednou rozptýlit vaše obavy. Za prvé, žoldnéři. Proč myslíš, že jsme do toho šli s plánem od Kathryn?" Kývl hlavou a po krátké pauze pokračoval s rukama za zády, jako profesor před třídou, který vysvětloval letošní studijní plán místo otázky života a smrti. „Potřebujeme tyhle zásoby a všichni to víte.“ Opět kývl hlavou, jako by sám pro sebe – tohle gesto každý znal. "Po tom všem, už nebylo cesty zpět a tak jsme využili situaci. Místní obyvatelé by nám už stejně nevěřili. Bylo to nevyhnutelné, nikdy se nezavděčíte všem. Promiň Joshi,"usmál se omluvně na Seagrova. "Nechal jsem Kathryn pokračovat, protože to bylo nutné, abychom si zachránili kůži. Když Clayburn dorazil, nenašel mírumilovnou a klidnou oblast, do které by mohl vyslat své vyslance a koupit si všechny místní síly. Místo toho měl k dispozici rozptýlené skupiny spojenců. Někteří z nich se k němu připojili, ale většina z nich byla buď příliš neorganizovaná, nebo se skrývala. V důsledku toho jsme získali potřebné zásoby a místo obrovské vlně místních sil kterou by si Clayburn zajistil, jsme čelili jen několika místním skupinám. Také jsme byli korporátními silami a místní stejně nevidí moc rozdíly mezi námi a nimi. Mnoho z nich nenávidí Clayburn stejně jako nás za to, co jsme jim udělali. Je to bezcitné, připouštím, ale dovolilo nám to přežít - bez toho by jsme nikdy tento střet nevyhráli." Znovu se na chvíli odmlčel a napil se ze sklenice vody na stole. "Teď ohledně taktiky. Bojovali jsme v poušti nejen proto, že by nám to poskytlo výhodu, ale proto, že Peter Clayburn byl idiot. Kdybychom zůstali tady, ignoroval by přání starého muže a nechal by své válečné lodě rozstřílet celou oblast a to i přesto, že jí starý Clayburn chtěl neporušenou. Byli bychom zemřeli a on by dostal jen pohlavek. Místo toho jsme je přepadli v poušti. Měli jsme jednu šanci - vyřídit jeho tank." Další krátká pauza. "Velitel Reaverů nebyl blázen - Reaveři jsou příliš cenní, než aby se nechali zabít bandou několika renegátů," udělal falešný luk do přítomného obecenstva a toto vtipné gesto si vysloužilo tiché zachichotání v publiku. "Takže jakmile uviděl, že byl Petr ztracen, ustoupil právě tak, jak jsem předpokládal, aby přijal nové příkazy. A zdá se, že ten starý páprda je prozatím spokojen s vývojem situace, protože nás tu zablokoval. Ale ne na dlouho." Natáhl se k nedaleké poličce, aby vyndal standardní vojenský batoh s nějakým elektronickým zařízením uvnitř. "Petr, ve své nekonečné hlouposti, nás zanechal dárek. Jeho tank byl vybaven příkazovým zařízením, kterým předával zakódované příkazy svým vojákům. Můžeme ho použít. Pan Mister Lefevre z komunikačního upraví zařízení tak, aby naše loď vysílala signál transpondéru napodobující podpůrné plavidlo Clayburnu. A to je, "řekl," to, co jsem mu řekl před smrtí. Byl přesvědčen, že tady všichni zemřeme. Nakonec jsem ho o tuhle naději připravil. Zasloužil si to." Cítil pokles napětí, protože většina mužů a žen začala přikyvovat a vášnivě debatit. Kontrola děje: Rozhodni svůj směr Potvrzeno: byla zvolena aktivní obrana Výsledek: rozpoložení Joshui Seagrova kleslo rozpoložení Kathryn Grey stouplo 35 mužů bylo ztraceno morálka skupiny je nyní na vysoké úrovni Nakonec promluvila Grayová, možná si myslela, že mluví za všechny. „Pane.“ Obrátil se k ní. Po získání jeho pozornosti řízně zasalutovala, a to byl od ní ten nejupřímnější pozdrav, jaký kdy od ní zažil. "Všechno ...to dává smysl. Omlouvám se, "obrátila se zpátky k lidem za ní," za to, že jsem se chovala tak nepřátelsky. Už se to nestane." Přikývl, opětoval její pozdrav a všichni začali odcházet. Měl jen ještě jednu věc. „Jo a pánové?“ Všechny tváře se obrátily k němu v očekávání. „Prosím, vymyslete jiné jméno pro loď ano?“ Velitelé! Jsme rádi, že můžeme konečně uzavřít a zhodnotit třetí epizodu první sezóny příběhové kampaně. 3118 hráčů úspěšně dokončilo cíl této epizody a dosáhlo stavu "Episode 3 completed", z čehož 2436 se zúčastnilo v rámci EU serveru a 682 na NA serveru. Úkol první(vyhrát 80 PvP bitev) splnilo 1050 hráčů na EU serveru a 122 hráčů na NA serveru Úkol druhý(vyhrát 120 PvE bitev na vysokou obtížnost) splnilo 2278 hráčů na EU serveru a 672 hráčů na NA serveru List všech úspěšných hráčů naleznete zde. Ultimátní úkol (dokončení obou úkolů) dokončilo 892 hráčů na EU serveru a 112 hráčů na NA serveru. Všichni tito hráči obdrželi nejen tank T-72 Victory, ale i pokud se jim to už nepodařilo status dokončení epizody 1 a epizodu 2 – gratulujeme! Konečně bonusový úkol dokončilo pouze 649 hráčů a to je málo. Ovšem tito hráči obdrží slíbenou nálepku při uvedení aktualizace 0.22. Kontrola děje: bonusový úkol Potvrzeno: minimálně 30 procent hráčů z celkového počtu účastníků musí splnit bonusový úkol: selhání Výsledek: stoupající rozpoložení Kathryn Grey bylo přerušeno Kathryn Grey se nestane odměnovým velitelem 4. epizody 15 mužů bylo ztraceno Celkový stav kampaně Aktuální stav: epizoda 3, uzavřena a splněna Současná poloha: základna Al-Arish, Sinajský poloostrov Stav personálu: 237 (-50) Morálka: vysoká Joshua Seagrove: přežil, ale je velmi nešťastný Kathryn Greyová: přežila, je spokojená Adrian Blackwood: přežil, je neutrální Poznámka: Stav personálu je číslo, které bude velmi důležité v průběhu epizody 5 Morálka bude velmi důležitá v průběhu epizody 4 a 5 Rozpoložení obou mladých velitelů bude důležité v průběhu epizody 4 a 5 Rozpoložení Adriana Blackwooda bude v budoucnu, také velmi důležité Epizoda 4 začne začátkem listopadu. Opět na vás čekají těžká rozhodnutí, velitelé. Tak hurá na bojiště.
  5. 3 points
    Ashadak

    AW - Stroj týdne: ERC 90 Shark

    Velitelé! Tento týden je ve hře jeden z nejpopulárnějších stíhačů v Armored Warfare - ERC 90 v kamufláži edice "Shark". ERC 90 (také známý pod přezdívkou "Sagaie") je francouzské těžce ozbrojené průzkumné vozidlo a stíhač, pojmenované podle druhu afrického kopí. Panhard vyvinul toto vozidlo v roce 1975 se zaměřením na vývoz, ačkoli i Francie si v osmdesátých letech koupila 192 kusů. V Armored Warfare je ERC 90 prémiovým stíhačem tanků na páté úrovni. Patří mezi nejoblíbenější vozidla v bitvách na jeho úrovni, a to z dobrých důvodů! Kombinuje totiž velmi výkonné dělo ráže 90 mm s vynikající pohyblivostí, což z něj dělá skutečně nebezpečného protivníka. Je to zkrátka rychlé a obratné vozidlo a když ho řídí zkušený hráč, nepřátelé nemají tušení, co z nich udělalo řešeto. Kromě toho toto konkrétní ERC patří do edice Shark, která se může pochlubit jedinečnou kamufláží se žraločí tematikou (i tato kamufláž ovlivňuje maskovací faktor vozidla o 5 procent) a posádku páté úrovně. A to není všechno. Od 17. října do 20. října v rámci prodeje tohoto vozidla můžete získat i něco navíc: Vyhraj 3 bitvy v jakémkoliv režimu a vozidle 4 a vyšší úrovně a dostaneš 5 zlatých Fame and Fortune Boosterů 200% příjem zkušeností (x3)za první vítěznou bitvu dne ze všech bitev navíc Zajímá vás, jak můžete tento kus techniky získat? Zakoupením jednoho z následujících balíčků: Balíček Standard za 7,49 Euro obsahuje: Prémiový stíhač tanků páté úrovně ERC 90 Shark Rozšířený balíček za 16,99 Euro obsahuje: Prémiový stíhač tanků páté úrovně ERC 90 Shark 7 dní prémiového času 5 zlatých beden Ultimátní balíček za 29,99 Euro obsahuje: Prémiový stíhač tanků páté úrovně ERC 90 Shark 7 dní prémiového času 15 zlatých beden 3 platinové bedny Poznámka: Akce začíná 17.října 2017 (16:00) Akce končí 20.října 2017(16:00) Každý balíček lze pro jeden účet zakoupit jen jednou Balíček bude doručen na předem zvolený server(NA/EU) Pokud vozidlo již vlastníte dostanete kompenzaci ve zlaťácích Kompenzační hodnota vozidla je 1500 zlatých Tak hurá na bojiště, tam se uvidíme!
  6. 3 points
    Terminátor vo výkone trestu sa ide osprchovat. Spadne mu mydlo na zem, tak sa pre neho ohne a v tom sa mu v očiach vypíše text: "NAJDENY NOVÝ HARDWARE... INSTALOVAT ?
  7. 3 points
    Ashadak

    AW - Zaměřeno na: RDF/LT

    Od dob války ve Vietnamu až do poloviny 90. let byl standardním americkým lehkým tankem typ M551 Sheridan. Vzhledem k tomu, že se jednalo jen o lehký tank, nebylo tohle vozidlo příliš dobré - ve skutečnosti bylo spíš průměrné a jeho dělo bylo velmi nebezpečné, paradoxně spíše pro posádku než nepřítele. S technickými problémy během války ve Vietnamu není divu, že americká armáda začala hledat náhradu celkem brzy. Celý problém konkrétně se Sheridanem však nebyl v tom že se jedná o lehký tank. Američané si stáli za svým, že tato třída vozidel na bojiště patří - nikoli proto, že by byl velký zájem o jízdu v plechovce, kterou by mohla poškodit jakákoliv zbraň malé ráže, ale proto že na pancéřování už nešlo tolik spoléhat, velké tanky vývoj moderních penetrátorů a HEAT munice také zbavil pancéřování – například série tanků Patton nemohla odrazit moderní sovětské zbraně (jak jsme se očividně přesvědčili masivními ztrátami izraelských Pattonů během války o Yom Kippur v roce 1973), tak proč se pořád spoléhat na pancíř, když můžeme stroj zrychlit. Takže namísto úplného vyřazení lehkých tanků z výzbroje, začali američtí konstruktéři přemýšlet o tom, jak tahle vozidla vylepšit. Agentura DARPA, která je zodpovědná za vývoj špičkových vojenských technologií, byla pověřena na počátku roku 1975 vývojem vysoce výkonné testovací platformy pro různé vojenské technologie, které by bylo možné použít i na lehký či středně těžký tank (25 až 40 tun). Výzkum se zaměřil na následující prvky: Hydraulicko – pneumatický podvozek pro lepší terénní schopnosti a vyšší stabilitu Přesné automatické dělo s vysokou kadencí a velmi vysokou úsťovou rychlostí Pokročilou stabilizaci, která umožní vozidlu přesně střílet i při pohybu v těžkém terénu Vývoj byl oficiálně zahájen v březnu 1976 pod označením HIMAG (High Mobility Agility). Korba a podvozek byly vyvinuty jako první. Vozidlo bylo poháněno dieselovým motorem Continental AVCR-1360 u kterého mohlo dojít k navýšení výkonu až na 1500 hp. Dohromady s převodovkou Allison X-1100-1H byl výkon přenášen pomocí hydro – pneumatický podvozku, který umožňoval naklonit korbu jak dopředu, tak dozadu nebo do stran. Následoval zbraňový systém. Výzbroj tvořilo zbrusu nové vysokorychlostní dělo ráže 75 mm s hladkým vývrtem MC-AAAC. Ke střelbě se používaly extrémně silné projektily APFSDS. V roce 1977 americká armáda (TACOM - Tank Automotive Command) a US Marines (program ACVT) tento prostředek testovaly a okamžitě se narazilo na problémy. Když testování začalo v únoru roku 1978, tak se zvolené řešení podvozku velmi osvědčilo. To se však nedalo říci o zbrani, která hned po prvním výstřelu ztratila přesnost. Dokonce i nabíjecí mechanismus musel být přepracován do poměrně složitého automatického nabíjecího mechanismu, který však umožnil střelbu kadencí až 60 ran za minutu. Věž do které mělo být 75 mm dělo uloženo, byla zkonstruována pro dva členy posádky (střelce a velitele) sedící v koši pod ní a chráněni pancířem korby před možnými hrozbami. Tato vylepšená verze vozidla byla pak testována v Yumě a Fort Knoxu v období od března 1980 do března 1981. Po ukončení testů bylo vozidlo rozebráno a jeho součásti použity jinde. Výsledky testů ukázaly, že: hydro – pneumatické řešení podvozku je dobré 75 mm dělo dobré není Přesnost zbraně byla neustálým problémem. Přesnost prvního výstřelu se dala srovnat s dělem ráže 105 mm M68, ale další výstřely v řadě za sebou způsobily značné ztráty přesnosti a použití úsťové brzdy bylo absolutní nutností. Výměna nabíjecího systému za pokročilejší příliš nepomohlo, jak mnozí očekávali. Mezitím se mariňáci rozhodli najít si svojí vlastní cestu k lehkému bojovému vozidlu. Program ACVT stvořil prototyp označovaný jako HSTV-L (High-Survivability Test Vehicle – Lightweight). Projekt svým způsobem navazoval na program HIMAG, ale na rozdíl od něj na něm pracovaly dvě soukromé společnosti: AAI Corporation Pacific Car and Foundry Company Své návrhy předložily v červenci roku 1977. Návrh AAI, i když byl inovativní, počítal s standardní věžovou výzbrojí ráže 75 mm (nyní označovanou jako Ares). Věž byla poměrně nízká, což mělo pozitivní vliv na celkovou výšku vozidla. Zajímavá byla skutečnost, že se sice počítalo s posádkou tvořenou třemi muži, ale jediný velitel seděl ve věži, střelec, který seděl vedle řidiče v korbě musel ovládat zbraň dálkově. Sekundární výzbroj byla tvořena dvěma kulomety a celé vozidlo mělo být poháněno plynovou turbínou Lycoming 800. Návrh PCF však byl úplně něčím jiným. Namísto standardní věže mělo mít vozidlo hydraulický systém, který by dělo zvedl dokonce i nad překážky. Počítalo se i s další výzbrojí do které patřil 25mm autokanón Bushmaster, kulomet a granátomet ráže 40 mm. Tohle všechno měl pohánět naftový motor Detroit. Po přezkoumání návrhu od PCF se dospělo k tomu, že rozšiřování o další výzkum vojenských aplikací LSD do vojenského průmyslu pravděpodobně není dobrý nápad. Dozorčí výbor tedy zvolil jako vítěze návrh od AAI a žádal pouze o drobné úpravy. Byl sestrojen a testován prototyp, který konstruktérům přinesl mnoho cenných zkušeností, které byly uplatněny později. The Pacific Car and Foundry Company se nakonec znovu objevila se svým řešením, díky podpoře a lobby, takže se dokonce uzavřela smlouva na vytvoření prototypu. Ten vznikl s využitím korby tanku Sheridan v roce 1982. Prototyp (pod označením ELKE - Elevated Kinetic Energy) byl skutečně postaven a testován v Yumě. Stejně však byl projekt nakonec ukončen, sloužil však jako ukázka možností tohoto netradičního řešení, které když už nic jiného, bylo skvělé pozorovat. Zkušenosti získané společností AAI při vývoji prototypu HSTV-L byly přeneseny do nového prototypu lehkého tanku v roce 1980. Toto vozidlo dostalo název Rapid Deployment Force Light Tank, zkráceně RDF / LT. AAI vyvinul tento tank v naději, že se bude účastnit programu US Marine AVCT. Mariňáci skutečně potřebovali něco rychlého a se spoustou palebné síly. Zároveň však dostatečně lehkého, aby se to dalo přepravovat v podvěsu pod vrtulníkem CH-53, to přinášelo nejen omezení celkové velikosti, ale také maximální hmotnosti(16 tun). Prototyp od AAI byl opět vyzbrojen dělem ráže 75 mm Ares (nyní označovaném jako XM274). Zbraň byla stejně impozantní, jako když byla poprvé představena. Dělo se nabíjelo automaticky a dosahovalo kadence 60 ran za minutu. Bylo také plně stabilizované a schopné elevace +40 stupňů. Zbraň ovládal střelec, který seděl v trupu vedle řidiče, zatímco velitel seděl v koši v zadní části věže. Existovaly i alternativní věže. První byla bez posádky (vozidlo mělo jen dva členy posádky) s externě namontovaným dělem. Druhá byla představena s osmi protiletadlovými raketami. Aby byla dodržena nízká hmotnost, bylo celé vozidlo vyrobeno z hliníku. Tato skutečnost mu umožnila splnit hmotností limit(bojová hmotnost byla 14,8 tun). Aby byly částečně rozptýleny názory pochybovačů ohledně odolnosti vozidla byl čelní plát silně skloněn. Na rozdíl od modelu HSTV-L byl RDF / LT poháněn běžným turbo dieselovým motorem Diesel 6V53T, který byl spojen k převodovce Allison X-200. Podvozek byl konvenčního typu, hydro - pneumatický systém byl nahrazen torzními tyčemi. Vozidlo mohlo být přepravované celou řadou amerických nákladních letadel, od C-130 Hercules (1 tank) přes C-141 Starlifter (2 tanky) až po masivní C-5 Galaxy (až 8 tanku). Byl to zkrátka velmi nadějný projekt. Problém s dělem XM274 však byl, že bylo experimentální. Pokud by se tedy vozidlo mělo uvést do služby co nejdříve, muselo by ho AAI nahradit za staré a osvědčené dělo ráže 76mm M32. Stejným dělem byl vyzbrojen jiný lehký tank, M41 Walker Bulldog. Zbraň sama o sobě byla už poměrně zastaralá, ale AAI jí mohla vylepšit formou nové munice ráže 76mm APFSDS. Tato munice byla ve skutečnosti mnohem silnější, než si většina lidí myslí. Měla například vyšší šanci probít průměrný sovětský tank víc, než řekněme HEAT projektily ráže 105 mm, které se tehdy používaly na bitevních tancích. Bez ohledu na nesporné kvality si Marináči toto vozidlo nakonec nezvolili a to byl konec RDF / LT. Konec sedmdesátých let nebyl příznivý pro experimentální projekty, když se bojovalo o každý dolar, jinou kapitolou byla ztracená válka ve Vietnamu. To byl také důvod proč se Mariňáci vydali raději cestou kolových vozidel LAV a HMMWV. Projekt byl oficiálně ukončen v roce 1985. Společnost AAI však přežila a dál pokračuje ve vývoji a výrobě zbraní, včetně ručních zbraní a dronů. V roce 2007, více než 100 let od svého založení, se stala součástí holdingu Textron a existuje až do dnešních dnů, i když v podobě tři různých oddělení. V Armored Warfare patří RDF / LT k lehkým tankům šesté úrovně. Bylo původně pouze součástí sběratelské edice, ale existuje také jako součást edice vozidel Claw s jedinečnou kamufláží a posádkou na vysoké úrovni. Varianta, kterou najdete ve hře je vozidlo vyzbrojené dělem ráže 76 mm M32, protože tahle verze bylo nejblíže sériové výrobě. Jeho zbraň je velmi přesná, rychle střílí a vyniká vysokými hodnotami průbojnosti. Všechny tyto výhody jsou však kompenzovány nízkým poškozením za ránu. Vozidlo je také poměrně rychlé a má solidní zrychlení, možná ale není tak obratné jako jiná vozidla stejné třídy a úrovně. Tak hurá na bojiště!
  8. 3 points
    Kdesi na jihu Anglie, podzim 2040 Hodina strávená s Clayburnem mimo vilu trvala snad věčnost. Svět kolem Stroma získal nepřirozeně ostrý obrys a podivný modrý nádech způsobený světly vojenských svítidel ozařujících oblast připomínal skoro až sen. Teprve když Clayburn otevřel dveře a celou noční atmosféru nabouralo žluté světlo domu, jako by se kouzlo noci zlomilo. Strom se začal znovu soustředit na svého hostitele. Venku měl pocit, že je opuštěný v temnotě ve společnosti monstra, které se ho každou chvíli chystá sežrat svými děsivými zuby. Uvnitř domu se však Andrew Clayburn, jako mávnutím kouzelného proutku stal opět tím pověstným kouzelným hostitelem. Strom se nestíhal divit tomu jak Clayburn dokáže člověka ovlivnit a páteří mu projel nepříjemný pocit mrazení. Následoval svého hostitele prázdnými sály až hluboko do útrob zámku. Místnosti a průchody se zdály stále užší, studenější a kamenné zdi spíše připomínaly kobku, než honosné sídlo. Ticho narušovaly pouze jejich kroky a k dokonalosti už chyběly jen strašidelné výkřiky ztracených duší, které zde našly útočiště po své smrti. Když se blížili ke dveřím na konci chodby, cloumaly s ním obavy, při představě hrůz, které ho čekaly na druhé straně. Masivní dřevěná stěna se pomalu otevřela s hlasitým skřípáním a za ní … Kuchyně. Strom na chvíli zavřel oči a pomalu vydechl. Doufal, že si muž před ním nevšiml, jak se mu ulevilo. I kdyby ano, Clayburn to na sobě vůbec nedal znát. Kuchyně byla velká a několik kachlí pod klenutým stropem, bylo zčernalých od sazí. Ve středu masivního sklepení dominoval velký dřevěný stůl neurčitého věku, který byl možná stejně starý jako samotný dům. Strom se dotýkal dřeva a jeho věk si uvědomil až když se k němu se svým hostitelem posadil. Možná tak starý, jako sešlý muž v kuchyňské uniformě, kterého si předtím vůbec nevšiml. Tedy do doby než před ně položil dva talíře s pudinkem a pak hned zmizel zpět do stínu. Clayburn se na něj tázavě podíval a usmál se. "Vynikající, Henry. Ostatně jako vždy." Clayburn kývl na Stroma a usmál se. "Zkuste to, Strome. Je vynikající." Měl pravdu. Strom nic tak dobrého ještě nejedl. Po krátké chvíli rozímání nad jemnou, sladkou dobrotou, která se doslova rozplývala na jazyku, je kuchař opět překvapil dvěma šálky horké kávy. Jeho pohyby byly až nepřirozeně tiché a Strom si pro sebe pomyslel, že ten starý muž je snad duchem, který je vázán na panské sídlo a odsouzen ke službě svému pánu. Když vložil do úst další sousto, Clayburn vyndal z kapsy starý model PDA. Byl to starší vojenský model, ještě na baterie. Byl značně opotřebovaný a jeho obrazovka byla poškozena tím, co se tvařilo jako díra po kulce. Clayburn ho zapnul a beze slova podal Stromovi. Strom nazdvihl obočí. „Pane?“ Clayburn se uvelebil a usrkl své kávy. "To jsme našli na základně Al - Arish. Než budeme pokračovat, chci dodat, že vám to řadu věcí osvětlí." Strom přikývl, vzal si přístroj a pod bdělým dohledem svého pána začal číst. Záznam: 1 Den je ... sakra, co je vlastně za den. Je to divný, nevědět co je za den ve věku elektroniky, ale jsem tady. V jednom bunkrů jsem našel tu špatnou věc. Vypadalo, jako když někdo vezme netopýra baseballovou pálkou nebo tak nějak. Datum nebyl správně nastaven. Zaseklo se to na 1.1.1972 00:00:00, takže tomu budu říkat první záznam. Cutter mi řekl, že bych měl všechno napsat jako ... říkal tomu terapie. Nyní to vidím jako vzkaz. Vzkaz v lahvi a pokud to čteš, znamená to, že jsem mrtvý a ty jen plýtváš svým časem. Záznam: 2 Je polovina července, asi tolik, co vím, ale probudil jsem se. Je až neuvěřitelné, jak může být poušť horká během dne a v noci teplota klesne až o 20 stupňů. Přes den opravujeme tanky za vysokých teplot a v noci se třeseme zimou. Nevím, jak dlouho takhle můžeme ještě pokračovat. Záznam: 3 Je to zhruba týden od mého posledního záznamu. Myslím, že jsem připraven o tom psát. Ne v detailech samozřejmě. Přistáli jsme v Káhiře. Někteří kreténi začali po nás hned střílet. Annie zůstala zaseklá v Humvee, když byla palivová nádrž vozidla zasažena. Každou noc jí slyším křičet. Každou. Šéfové si samozřejmě myslí, že je to jen pár dalších obětí. Nazvali je dokonce "postradatelnými". Annie nebojovala. Vařila a čistila nám vybavení. Nevím nic o ostatních, ale její smích a vtipy, když nám podávala jídlo, mi dávalo zatraceně dobrý význam. Záznam: 4 Když jste na válečné cestě musíte se vypořádat s různými věcmi. Pohřby, přátelé jsou pryč, asi takové věci. To jsou maličkostí, které tě prostě dostanou. Stejně jako baterie telefonu. Hloupost, že? Všechno pracuje na baterie a nemáme žádné náhradní. Odpoledne odešel Joanův telefon. Byla v něm uložené pouze fotografie jeho dětí a on se teď k nim nemůže dostat. Slyším ho, jak pláče v noci ve stanu. Proto nosím fotografie mé rodiny pořád v kapse. Život stojí za prd. Záznam: 5 Tak, naši vůdci, ve své nekonečné moudrosti, to celé podělali a všechny místní obyvatele nasrali a začali krást jejich hovno. No, možná jsem jen bezvýznamný technik, ale nevidím z toho nic dobrého. Potřebujeme jídlo, to jo, ale mohli jsme zkusit obchodovat nebo tak něco. Možná mají nějaký velký plán. Stále nám říkají, že mají. Ale hluboko uvnitř, si myslím, že jsou stejně ztraceni jako my ostatní. Dnes jsem prošel kolem některých zásob, které "získali" - jsou uloženy v blízkosti nejjižnějšího bunkru. Hned vedle pytlů s mrtvolami. Záznam: 6 Sračky v kterých místní jezdí, jsou neuvěřitelné. Právě dnes dotáhli originální T-72. Ta věc je už víc jak šedesát let stará. Někteří bláznivý Rusové na ně malovaly nejrůznější čmáranice, ale nemůžu si to přečíst. Přál bych si, aby byl Ivanov ještě s námi. Byl sice to kretén, ale člověče, ten uměl chlastat. Máme Sheridany, BMPčka, britské čtyřkolky, dokonce i nějaké bláznivě upravené britské vozidlo, které ani neumím pojmenovat, vypadá slepenec ze dvou různých tanků. Nemám tušení, jak se sem ty věci dostaly a už vůbec ne jak vydržely fungovat tak dlouho. Záznam: 7 MAJETEK TECHNIKA THOMASE BELLAMYHO. POKUD TOHLE ČTETE TAK SI BUĎTE JISTÍ, ŽE VÁŠE VOZIDLO UDĚLÁ V POUŠTI VELKÝ ROZRUCH. Záznam: 8 Tak a teď jsem šéf mechanik. Ne, že bych potom nějak toužil. Práce se mnohem víc a není čas na psaní nebo přemýšlení o jiných věcech. Záznam: 9 Clayburn si pro nás jde. Starý bastard nás nenechá jen tak jít. Věděli jsme, že to jednou přijde, ale všechno je tak neskutečné. Dny běží jeden po druhém a každý je stejný jako předchozí. Vstaneš, dostaneš se do práce (bože, jak mi chybí snídaně a mytí, které bývaly mezitím), večer se podíváš do stanu na jména lidí, kteří neměli to štěstí jako ty. Vezmete si vše co se hodí a jdete se vybrečet, až budete dost unaveni a usnete. Záznam: 10 Sračky a hovna ... jak mohu psát o něčem takovém. Ok, Clayburn přišel. V podobě Crimson Reavers. Už teď jsme všichni mrtví. Ale to není to nejhorší. Přinesli mrazáky plné odříznutých hlav členů rodin kluků. Manželky, manžele, prarodiče, dokonce i děti. Jak může takové zlo vlastně existovat? To je šílené. Co to je za monstra? Každopádně ... měl jsem štěstí. Ron a Dave z mé směny tam nebyli. Bylo to jako noční můra ze které se však neprobudíte. Desítky lidí, které znám, ztratili někoho. Slyšel jsem, že některé rodiny byli varovány a podařilo se jim uniknout. Moji příbuzní jsou už dávno pryč, nemám co ztratit, ale zatraceně ... nedovedu si představit, co bych dělal. Dokonce jsem viděl majora Seagrova plakat. Teď vypadá jako duch. Je to dobrý chlap, cítíme za něj. Dokonce i ta děvka Grayová byla v šoku. Záznam: 11 Bylo to ani ne 24 hodin a základna se pomalu probouzela. Lidé teď vypadají jinak. Jako by v nich něco umřelo. Už nehraje žádná hudba, v obchodě se nikdo nehádá. Pouze se soustředíme na svojí práci. Jedinou osobu, kterou to nezlomilo, se zdá být Blackwood. Nevím nic o tom chlapíkovi. Marty z komunikačního se o něm snažil něco najít, ale zdá se že všechny záznamy jsou pryč. Není to tak divné - Marty nám řekl, že Blackwood to udělal úmyslně, hned jak jsme se rozdělili na Balkáně, jak je to možné. Prý je tak těžší sledovat jeho rodinné příslušníky, řekl. Nevím. Je divný, že to neměl Clayburn zálohované, ale Blackwood patřil mezi nejvyšší důstojníky, takže k tomu měl pravděpodobně i pravomoce. Přišel mezi nás s pověstí, že se umí postarat o své lidi, a tak se také stalo - nikdy jsme nedělali nic bláznivého a nikdy jsme nezabíjeli civilisty. Okay, místní nejsou technicky civilisty. Nebo jsou? Už ani nevím. Záznam: 12 Od komunikačních víme, že se místní žoldáci připojili k Clayburnovi. Taky bych to udělal, kdyby nějaký kretén nechal mou rodinu hladovět. Nesnáším Grayovou, skoro na to, aby se jí stala nějaká nenápadná nehoda. Poznámka pro mě, odstranění záznamu nefunguje.Musím si o tom promluvit s Martym. Záznam: 13 Probíhá nějaká operace. Neříkají nám všechno a všichni jsme příliš zaneprázdněni, ale Grayová a Seagrove byli viděni, jak odjíždějí do pouště. Jsem příliš unavený o tom psát. To je ono. Záznam: 14 Dokázali jsme to! Porazili jsme ty bastardy. Vypracovali nějaký plán masivní operace. Nevím toho moc, jen to, že jsme je doslova zaskočili. Vedlo je to tlusté prase Petr. Když jeho vozidlo padlo, Reavers se otočili na patě a ustoupili. Nevím proč. Porazili jsme ty všiváky a slyšel jsem, že Grayová osobně vlekla to malé prase z vraku až sem. Blackwood ho zastřelil před námi všemi. Reavers se prý právě nalodili na své lodě a odpluli den poté, spokojeni, že jen blokovali základnu. Polovina základny se v noci opila. Záznam: 15 Odcházíme z téhle pekelné díry. Tady to nechám. Přej nám štěstí. Strom dočetl, vypnul PDA a podíval se na Clayburna, který na něj zíral s malým úsměvem na tváři. "Tak se to také stalo." Clayburn přikývl a stále se usmýval. Strom se cítil zmatený. "Proč se Reavers stáhli? Určitě je mohli vymazat z povrchu mapy. Se ztrátami, to ano, ale celá tahle noční můra mohla konečně skončit. Je to podruhé, kdy se nezapojili. To nedává smysl." Clayburnův úsměv se rozšířil. "To proto, že jste zatím neslyšel tu nejlepší část …" Velitelé! Epizoda 3 je u svého konce – výsledky si řekneme v blízké budoucnosti spolu s distribucí cen. Chtěli bychom vám poděkovat za účast, ale pozor, zbývají nám ještě dvě epizody, takže cesta Seahawku ještě není u konce a vy budete stále čelit výzvám a důležitým rozhodnutím. Uvidíme se na bojišti!
  9. 2 points
    Ashadak

    AW - Víkendový bojovník: RDF/LT Claw

    Velitelé! Vítejte u dalšího dílu série Víkendový bojovník, kde máte možnost získat některá z nejlepších prémiových vozidel v Armored Warfare spolu s bonusy! Tento víkend se nám představuje lehký tank RDF/LT Claw. Tomuto výjimečnému stroji jsme se tento týden věnovali v samostatném článku, který naleznete zde. V Armored Warfare patří RDF / LT k lehkým tankům šesté úrovně. Bylo původně pouze součástí sběratelské edice, ale existuje také jako součást edice vozidel Claw s jedinečnou kamufláží a posádkou na vysoké úrovni. Varianta, kterou najdete ve hře je vozidlo vyzbrojené dělem ráže 76 mm M32, protože tahle verze bylo nejblíže sériové výrobě. Jeho zbraň je velmi přesná, rychle střílí a vyniká vysokými hodnotami průbojnosti. Všechny tyto výhody jsou však kompenzovány nízkým poškozením za ránu. Vozidlo je také poměrně rychlé a má solidní zrychlení, možná ale není tak obratné jako jiná vozidla stejné třídy a úrovně. Od 20.října do 23. října 2017 můžete v rámci prodeje tohoto vozidla získat i něco navíc: Vyhrajte 3 bitvy v jakémkoliv režimu a s vozidlem čtvrté a vyšší úrovně a dostanete 5 Gold Intel boosterů Vyhrajte 10 bitev v jakémkoliv režimu a s vozidlem čtvrté a vyšší úrovně a dostanete spotřební materiál v podobě 5 Surpulus Spare Parts 50% zkušeností pro velitele navíc ze všech odehraných bitev 50% příjem peněz navíc za všechny odehrané bitvy Zaujalo vás zmíněné vozidlo, ale jak ho získat? Zakoupením jednoho z následujících balíčku: Balíček Standard za 16,25 Euro obsahuje: Lehký tank šesté úrovně RDF/LT Claw Rozšířený balíček za 29,99 Euro obsahuje: Lehký tank šesté úrovně RDF/LT Claw 7 dní prémiového času 12 zlatých beden Balíček "Víkendový bojovník" za 39,99 Euro obsahuje: Lehký tank šesté úrovně RDF/LT Claw 30 dní prémiového času 20 zlatých beden Poznámka: Akce začíná 20. října 2017 (17:00) Akce končí 23.října 2017(9:00) Každý balíček lze pro jeden účet zakoupit jen jednou Balíček bude doručen na předem zvolený server(NA/EU) Pokud vozidlo již vlastníte dostanete kompenzaci ve zlaťácích Kompenzační hodnota vozidla je 3 250 zlatých
  10. 2 points
    Ashadak

    AW - Víkendový bojovník: RDF/LT Claw

    Velká bedna nářadí na vícenásobné použití...je celkem drahá, tak je tu nějaká úspora kreditů.
  11. 2 points
  12. 2 points
  13. 2 points
    Ashadak

    AW - [DCOT] PvE turnaj - Svátek zesnulých

    Velitelé! Při příležitosti oslav Svátku zesnulých(Dušiček)vás skupina DCOT (Německý komunitní organizační tým) zve, na další PVE turnaj, který se koná následující sobotu 28. října 2017. Připravte si vybavení, zavřete poklopy a hurá na bojiště! Místo konání akce Server: EU Jazyk: Anglický, Německý Datum: 28. října(15:00 – 23:59) Režim: PvE Hard Podmínky: Účastnit se mohou pouze celé pětičlenné čety a z uvedeného časového rozmezí zašlou maximálně pět nejlepších výsledků (všechny předložené screenshoty musí být nejpozději do 3 hodin od sebe), tým s nejlepším výsledkem na základě screenshotů vyhrává. Úroveň: 7 (prémiová vozidla jsou povolena, opravárenské sady taky) Jak se přihlásit? Přihlásit se můžete prostřednictvím tohoto webu: http://dcot.de/forum/viewtopic.php?f=9&t=43 Registrace probíhá do půlnoci 27.10.2017. Ceny Tři nejlepší týmy získají následující ceny: První místo: BMPT Terminator Reaper a všechny Halloweenské nálepky, pro všechny členy týmu Druhé místo: Challenger 1 Wolf a všechny Halloweenské nálepky, pro všechny členy týmu Třetí místo: Expeditionary Tank Reaper a všechny Halloweenské nálepky, pro všechny členy týmu Všichni kdo se akce zúčastní dostanou bonus v podobě samolepky: Ghost Shell Decal Organizátor Organizátorem akce je skupina DCOT (Německý komunitní organizační tým). Pravidla akce najdete zde. E-mail: info@dcot.de Facebook: https://www.facebook.com/dcot2017/ Twitter: https://twitter.com/DCOT_AW
  14. 2 points
    Grad

    AW - Krčma "U tankána"

  15. 2 points
    Badysak

    AW - Krčma "U tankána"

    Wotko už pouštím jen z nostalgie tady sice občas neprorazím jasnou ránu, ale abych ve Wot z 15 m 5x netrefil weakspot s papírově přesným dělem nato už nemám nervy a může tam být lidí kolik chce a vypadat jak Crysis 3.
  16. 2 points
    Hlavne ze si zahraju,protoze aw jsem nezacal hrat kvuli pve..hra proti botum me fakt neba..a do wot se vracet nechci..snad me na ru naberete mezi vas..(muj nick na ru je Vladicatko78)
  17. 1 point
  18. 1 point
    Máslo - Collector's Edition
  19. 1 point
    Mao_CP

    AW - Víkendový bojovník: RDF/LT Claw

    Opäť nezvládnutá akcia.. Dnes je 22. 10. 15:00: 50% kreditov navyše a 50% navyše skúseností pre veliteľa je už neaktívne.. :( Mne osobne vadí najmä ten amaterizmus pri týchto akciách :( kreditov mám dosť.. Akce začíná 20. října 2017 (17:00), Akce končí 23.října 2017(9:00)
  20. 1 point
  21. 1 point
    Přeložil jsem něco špatně? Zde je můj překlad: Podmínky Vyhrát 30 PvP bitev pomocí vozidel FV721 Fox, FV721 Fox Shark nebo BMP-3(vozidla nelze kombinovat a podmínku můžete splnit jen prostřednictvím jednoho z uvedených vozidel) Nebo Vyhrát 40 PvE bitev pomocí vozidel FV721 Fox, FV721 Fox Shark nebo BMP-3(vozidla nelze kombinovat a podmínku můžete splnit jen prostřednictvím jednoho z uvedených vozidel) Tyto počty jste mohly dosáhnout v balíku úkolů 1 a 2, nebo je udělat nad rámec během běžící třetí epizody...To, ale v původním textu nebylo. Já jsem to splnil v rámci PvE kde jsem 90 bitev odjezdil v BMP-3 a byla to neskutečná zábava.
  22. 1 point
    Ashadak

    AW - Stroj týdne: ERC 90 Shark

    Tak přesný termín 0.22 se mi nepodařilo zjistit, ale od úterka by snad měla být 0.22 na PTSku, kterém? Snad na obou.
  23. 1 point
    Dle mého názoru dojde k plošnému navýšení výdělků u těchto vozidel(BH) ve všech režimech. Pokud jde o opravy, tak pokud použiješ lepší spotřební materiál, tak nejvíc proděláváš v PvP(hlavně s normální technikou) a to i se solidními výsledky a prémiovým účtem. Jde o to hráče nalákat aby k vydělávání používali hlavně prémiová a BH vozidla. Chceš-li dobře vydělat, kup si prémiové vozidlo nebo svému oblíbenci pořiď BH status. Klasika i u jiných her.
  24. 1 point
    Tak nějak jsem to pochopil.
  25. 1 point
  26. 1 point
    Ashadak

    AW - server mimo provoz - údržba

    Velitelé! Server bude opět mimo provoz, dne 19.10.2017 od 8:00, a to po dobu čtyř hodin. Důvodem je aplikace aktualizace 0.21.4171. Změny které aktualizace přinese: T-62M dostane malý buff, v podobě zkrácení doměřování(aim time) na 2,08 s. Ve výsledku bitvy se nyní správně zobrazují náklady a čistý příjem za bitvu. budou představeny Halloweenské nálepky pro rok 2017 Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
  27. 1 point
    Samozrejme nemôžem nič ine iba s tebou súhlasiť tie nové tvàre su zrejme PVEčkari všimol som si že ani jedneho nepoznám.Čo sa týka hry tak sa obávam že i po novom obsahu do hry alebo noveho herneho modu ranking battle to do hry nepritiahne PVP hráčov.
  28. 1 point
    Ashadak

    AW - Update 0.21.4171 Patchnotes z RU

    Malý hotfix, který na RU běží od včerejška...u nás se zatím neví, kdy dorazí, ale snad brzy. T-62M dostane malý buff, v podobě zkrácení doměřování(aim time) na 2,08 s. Ve výsledku bitvy se nyní správně zobrazují náklady a čistý příjem za bitvu. Zdroj. https://aw.my.com/en/forum/showthread.php?137960-Update-0-21-4171-Patchnotes-on-RU
  29. 1 point
    Ako really ? 4847 hráčov kde ? Však skončil event a skončila hra GG 2roky v tahu .Dneska som zapol o 12nastej hru že aspon zahraju skirmishe a ono som v tej čakačke bol sám A este poznamka tych zvyšnych 15 tisic hračov je kde ? Na pve ?
  30. 1 point
    Badysak

    AW - pochlubte se výsledky

    Když se RNG rozhodne že každá projde.
  31. 1 point
    biggpete

    AW - RU server, pokec, info.

    tak poslušně hlásím. že Hunter přistál, v garáži, zajímavý ten strojek :)
  32. 1 point
    Naše aktivita láká lidi, za poslední dva dny se mi ozvalo pět nových lidí na ofiku s dotazem na komunitu. Super :)
  33. 1 point
    MikeVrbka

    AW - Excalibur.cz herní portál

    Díky Ashi, překlady se snažím, ale jde to pomalu. Rodina, práce, 2 děti, dovolená. POřídil jsem Ryzena a stream jede parádně, ale v poslední době ani nebyla nálada ho pouštět. Snad se to zlepší ...
×