Není zač.
Ráno jsem si ho pořídil a odehrál pár bitev PvE. Je to na hraní, co se týká raket, velmi speciální TD.
Kulomet: 24 000 dmg/min - průbojnost 210 mm - to je v obou případech mezi Sphinxem a T15. Tedy velice dobré. Dá se tedy oboum konkurovat.
Pancíř je na TD celkem dobrý, především proti kulometům. A má šanci dingat i děla.
Rakety, a tady je to zajímavé.
Zachycení cíle autoaimem 3s + cca 5-7s letu rakety ( vysoký oblouk, spíše minomet) jak u pomocníka Alice, ale bez toho kruhu. To je v PvE nepoužitelné, zatím ostatní cíl rozstřílí. Dobíjení za zásobníku 5s a celeho 20s. Rakety fungují na nejblíže 25m a větší vzdálenost. Bez zachycení cíle nejde vystřelit. Zhasnutí cíle zruší zachycení, raketa co je ve vzduchu dopadne do poslední známé pozice. Pokud cíl pojíždí malou rychlostí, funguje, vysoká rychost = netrefí.
Výhody? Každému se stane, že když je sám, tak narazí na těžké MBT čelně a je v loji. Čelně ho neprostřelí a tak se přes něj nedostane. Tady stačí jen kousek po-vyjet a zachytit, pak se schovat a jen střílet. Takhle jsem na Kodiaku dostal na dva zásobníky Merkavu. Střílel jsem i MBT co se schovalo za roh budovy. Tady bude záležet na vzdálenosti. Aby dal oblouk letu střely.
V PvE tedy především kulomet a rakety jen výjimečně.
V PvP a Go, tak tam jsem se ráno nedostal, jsem zvědavej, jak si povede tam. Ale proti campers, kteří se schovají za muldu a nechají koukat jen věž, tak těm se to líbit nebude. Na zaměření tanku stačí ho jen kousek vidět. Pak už v bezpečí jen střílet.
Je to spíš tak pro poziční boj. Zákeřnej stroj, kterej bude potřebovat speciální taktiku hraní.
Líbí se mě, je to něco zase jiného, než reskyny jednoho a toho samého.