Přejít na obsah

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.1.2019 in all areas

1. Jasně každý má svoje mouchy. Vždycky se najde někdo, kdo se někomu posmívá a nemusí to být jen PvPčkař(i když těch je nejvíc :D). Prostě jsi jen narazil na někoho, kdo je jiný. Bohužel jméno si člověk hůř zapamatuje než jméno klanu a ten je pak na tom bit. CZP je v pohodě klan, myslím, že od počátku věků to byl a je PvP klan. Pokud se chceš věnovat hlavně PvE, tak bych zvolil jinak. CSGW hraje všechno a i Losifkovi pardálové se věnují všemu možnému. CZ/SK hráčů není málo, jen jsou rozdrobeni do spousty menších klanů nebo hrají sami, pokud ale hledáš kvalitu zvol jeden ze zmíněných klanů a chybu neuděláš. Ale ať se rozhodneš jakkoliv na blbce můžeš narazit kdekoliv. Ideální neřešit hlouposti, statistiky a hrát pro radost, je to přeci jen hra a ta má především bavit.
    6 points
  2. Četa amerických vojáků hlídkovala na Irácké hranici. Na jedné hlídce našli ošklivě dobitou mrtvolu íráckého vojáka v příkopě u cesty. O kus dál v příkopu na opačné straně našli ošklivě dobité tělo amerického vojáka, který byl však naštestí ještě naživu. Podepřeli mu zkrvavenou hlavu a ptali se jej, co se stalo. Šeptem a ztěžka jim začal popisovat tu divnou událost. "Šel jsem po této cestě ozbrojený po zuby. Na druhé straně cesty stál těžce ozbrojený írácký voják. Přišel jsem k němu, podíval se mu zpříma do očí a zakřičel: Sadám Husajn je bezcharakterní prolhané prase! Podíval se mi taky zpříma do očí a zakřičel: George W Bush je taky bezcharakterní prolhané prase! No a když jsme tam stáli a třásli si rukama, tak nás sejmul náklaďák.
    4 points
  3. Na operačním sále nemocnice je pod stolem slyšet mňoukání. "Mazej ven ty potvoro!" Křičí na kočku chirurg. Mňáááúúú... mňáááúúú... "No dobře! Tady máš kousek, ale už vypadni!"
    1 point