V reálu se do PvE cpe asi necelých 300 hráčů v jednom momentu, a bývalo to násobně více. Myslím, že žádné "dobré" netají. Je toho hodně v plánu, ale nějak vázne harmonogram zbytečných prací. Myslím si, že kdybysme to vedli my neznalí, tak by se výsledek dnes asi moc nelišil. Vedení EU a NA serveru si moc vymýšlet nemůžou, a kdyby byli sdílní, tak si pod sebou uřežou poslední větev. Moc nevěřím, že se ta hra oblíbeností dostane do srovnání s rokem 2016, protože strategie vývoje je zaměřená na zbavení se klientů hry a hra je to taky už jiná než ve 2015. Otázka je, zda ten vývoj vůbec můžou hodnotit a zareagovat. Co si budeme povídat, PvP potřebuje jen peníze na nové mapy a přibývající items, a oni od píky vyvíjejí GLOPs, který nikdo nechtěl a bez PR a marketingu a kdo ví čeho úspěch applu s iphonama nezopakuju ani náhodou. Peníze na vývoj jim chybí jen díky špatným rozhodnutím snad už roku 2015, kdy přehodili výhybky na špatnou kolej, kterou se furt snaží vylepšit. V zásadě je to marná snaha. No, a já tu po půlnoci taky zbytečně písmenkuju...